abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2007 @ 22:32:22 #251
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47172649
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 11 maart 2007 @ 22:51:15 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47173591
Hoeveel strafschoppen heeft AS Roma er dit seizoen eigenlijk al gekregen? Francesco Totti miste er al zo'n acht, toch staat hij al op achttien treffers in de Serie A.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 11 maart 2007 @ 22:55:56 #253
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47173825
Heeft Tottina er weer 1 gemist? Kan deze voetbaldag nog mooier?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_47179827
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja hoor, hij heeft 1 pingel gemaakt en de 3e goal was ook van hem, ditmaal met het hoofd.

Dat maakt 18 totaal waarvan 3 penalty goals.
Hij heeft er dit seizoen in totaal 6 gemist, pingel, maar niet alles was in de Serie A.

Maar Roma krijgt idd veel pingels mee, maar dat is omdat de ploeg ook gewoon aanvallend speelt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_47179851

(En elders in het stadion ook nog de -33 met in Vodafone font geschreven "Don't worry about the distance, video call me"

pi_47185466
Here you go, Serie A samenvattingen van dit weekend: http://www.youtube.com/watch?v=oeRLIYqLXnE
  maandag 12 maart 2007 @ 12:19:12 #257
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47185563
Mooie samenvatting van de goals gister op tien van Inter - Milan.

Knappe goal van Ronaldo
en Cruz held
pi_47186691
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:

F TOTTI 18
L TONI 15
R BIANCHI 14
Z IBRAHIMOVIC 13
A MUTU 13
C LUCARELLI 12
C RIGANO' 12
T ROCCHI 12

Laatste capocannoniere van Roma was Roberto Pruzzo en dat is al heel lang geleden...
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  maandag 12 maart 2007 @ 12:52:42 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47186833
Toch blijft het een omhooggevallen nep-vedette.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 12 maart 2007 @ 14:29:28 #260
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47190225
Post nog eens een keer van die reclames van Tottina. Iedere keer moet ik weer lachen als ik die stijve hark zie.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 12 maart 2007 @ 14:36:21 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47190499

maandag 12 maart 2007 @ 14:46:07 #262
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47190922
Ik bedoelde eigenlijk van die TV-reclames. Hehe.
pi_47191194
Ibrahimovic weer gescoort!
  maandag 12 maart 2007 @ 18:26:29 #264
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47199193
Hatzeflats.
quote:
Italiaanse keeper betrapt op cocaïne

Doelverdediger Nicholas Caglioni van Messina is betrapt op het gebruik van cocaïne. De keeper werd getest na afloop van de competitiewedstrijd tegen Catania op 11 februari. Een eerste analyse heeft de aanwezigheid van het witte poeder uitgewezen, zo berichtte het Italiaans Olympisch Comité maandag.

Minder dan een maand geleden testte een andere speler uit de Serie A, Francesco Flachi van Sampdoria, ook al positief op cocaïne. Eerder in het seizoen werd AC Milan-spits Marco Borriello drie maanden geschorst in verband met de aanwezigheid van corticosteroïden in zijn lichaam.
Secrets never die. Only people.
pi_47200930
Heeft er trouwens ooit een Italiaanse ploeg de scudetto gewonnen zonder een nederlaag te lijden?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47205771
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft er trouwens ooit een Italiaanse ploeg de scudetto gewonnen zonder een nederlaag te lijden?
Nope.

Inter heeft nu ook meer punten dan welke club ooit tevoren na evenveel wedstrijden.
De zege gisteren betekende overigens dat Inter voor het eerst sinds 25 jaar weer eens de dubbel over Milan deed, na de 3-4 eerder dit seizoen.
Ze hebben al het record aan aantal wedstrijden winst op rij (17), zijn momenteel 27 wedstrijden in de Serie A zonder nederlaag en hebben ook een record in aantal gewonnen uitwedstrijden op rij (10).

Ze breken record na record nationaal, enige waar het echt aan ontbreekt is een duidelijke goalgetter die met afstand de topscoorderslijsten overheerst.
pi_47215962
Het hele team scoort.

Dat is ook een prestatie al kun je altijd wel een echte goalgetter gebruiken.
pi_47217407
Nee, het hele team scoort kun je beter van Roma zeggen, die hebben al anderhalf elftal op de scoresheet staan.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:41:03 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47218026
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Hatzeflats.
[..]
Coke is toch niet prestatieverhogend? Snap niet dat het op dopinglijst staat, of is het puur gebaseerd op de voorbeeldfunctie van een voetballer? Diego Armando Maradona gebruikte het ook en dat is een held!
pi_47224549
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef DIGGER het volgende:

[..]
Ze breken record na record nationaal, enige waar het echt aan ontbreekt is een duidelijke goalgetter die met afstand de topscoorderslijsten overheerst. tegenstand
pi_47224655
Ach flauwekul, alleen omdat Juve in de Serie B speelt?

Er staan wel gewoon weer 2 Italiaanse clubs (niet eens Inter zelf) bij de laatste 8 van de CL, Milan de enige club van de 8 die er vorig jaar ook stond. Maar toch pakken ze even de dubbel over Inter heen. Record aantal punten, record aantal uitzege's op rij, record zeges op een rij, dat kun je simpelweg niet alleen afdoen met de tegenstand.
pi_47228685
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Coke is toch niet prestatieverhogend? Snap niet dat het op dopinglijst staat, of is het puur gebaseerd op de voorbeeldfunctie van een voetballer? Diego Armando Maradona gebruikte het ook en dat is een held!
Doet er toch niet toe.

Coke is harddrugs, en daarom verboden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47234046
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Ach flauwekul, alleen omdat Juve in de Serie B speelt?

Er staan wel gewoon weer 2 Italiaanse clubs (niet eens Inter zelf) bij de laatste 8 van de CL, Milan de enige club van de 8 die er vorig jaar ook stond. Maar toch pakken ze even de dubbel over Inter heen. Record aantal punten, record aantal uitzege's op rij, record zeges op een rij, dat kun je simpelweg niet alleen afdoen met de tegenstand.
feit is wel dat Milan spelers als Zambrotta, Zlatan, ... misgelopen is doordat ze eerst geen CL mochten spelen. Inter had een vrijgeleide qua transfers. Milan, begon ook al met min 8 ad comp, wat ook mentaal zwaar om dragen is. Plus het feit dat ze onverwachts ad bak moesten vroeg ih seizoen.
Maar het is wel indrukwekkend de resultaten van Inetr, dat zeker.
pi_47246144
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:22:43 #275
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47246200
quote:
Mijn Italiaans is niet zo goed, maar dit gaat over nieuwe regels mbt. spandoeken, bandieri, etc in de stadions?
pi_47246201
Nu een korte samenvatting in het Nederlands svp
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47246566
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mijn Italiaans is niet zo goed, maar dit gaat over nieuwe regels mbt. spandoeken, bandieri, etc in de stadions?
Yep.

Alles moet gekeurd gaan worden, alleen goedgekeurde bandieri mogen nog naar binnen. Niks geen vuurwerk, niks geen beledigende/ludieke spandoeken, niks geen megafoons, sjaal alleen in de clubkleuren, geen ultra logo's, geen politieke teksten/logo's, geen trommels, geen vlaggen

Als ze dit strak hanteren is opera publiek straks alleen nog in kleding van het voetbalpubliek te onderscheiden, om het even zwart wit te stellen
pi_47246987
N.a.v. Palermo - Fiorentina trouwens nu op de Gazzetta website: http://mediacenter.gazzet(...)db-98b4-0003ba99c667

Al kun je Mutu niks kwalijk nemen, hij zag het niet, kon het ook niet zien, en het heeft de aanval/goal ook niet wezenlijk beinvloed omdat het gebeurde voor de bal en het balverlieser al was.

Guidolin heeft overigens 3 wedstrijden schrosing gekregen n.a.v. zijn tirade bij de Fiorentina bank.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:40:29 #279
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47247202
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef DIGGER het volgende:
Als ze dit strak hanteren is opera publiek straks alleen nog in kleding van het voetbalpubliek te onderscheiden, om het even zwart wit te stellen
Naar Nederlands voorbeeld .
Secrets never die. Only people.
pi_47248646
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Yep.

Alles moet gekeurd gaan worden, alleen goedgekeurde bandieri mogen nog naar binnen. Niks geen vuurwerk, niks geen beledigende/ludieke spandoeken, niks geen megafoons, sjaal alleen in de clubkleuren, geen ultra logo's, geen politieke teksten/logo's, geen trommels, geen vlaggen

Als ze dit strak hanteren is opera publiek straks alleen nog in kleding van het voetbalpubliek te
onderscheiden, om het even zwart wit te stellen
Het zal wel loslopen...zoals alles op een gegeven moment all'italiana kan worden opgelost.

Protest:

Oplossing voor de kaartjes op naam, en eigen plaats:

http://www.asromaultras.org/0607romaudinese_MOV08537.MPG

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:32:33 #281
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47249604
Het blijven lijpe mafketels op de curva sud.
pi_47249685
Wat betekend het?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:49:28 #283
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47250310
15 minuten van stilte... alleen op het horloge van Rabbia? Sorry, maar mijn Italiaanse moeder heeft me nog nooit een woord Italiaans geleerd. Dit is puur op de gok.
pi_47250380
Ik snap alleen 15 min, de rest kan je niet zo raden net zoals Duits
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:53:09 #285
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47250463
Dit is volgens babelfish:
15 min of Hush they are borders of anger

Waarschijnlijk moet het dit betekenen:

15 min stilte zijn de grens van de woede. Oid.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:54:30 #286
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47250504
Het wordt tijd dat ik die cursus Italiaans weer uit de kast haal van m'n oude werk. Werkte namelijk bij een taleninstituut.
pi_47250586
15 minuten stilte, het zijn kreten, (geschreeuw) van woede.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:58:02 #288
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47250618
Grazie!
pi_47254268
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Het zal wel loslopen...zoals alles op een gegeven moment all'italiana kan worden opgelost.

Protest:

[afbeelding]

Oplossing voor de kaartjes op naam, en eigen plaats:

http://www.asromaultras.org/0607romaudinese_MOV08537.MPG

Er zijn wel gesprekken geweest met een aantal mij nog niet bekende ultra grouperingen, om in elk geval wel dus megafoons, trommels, spandoeken en vlaggen mee te krijgen. Kan ook haast niet anders, de afgekondigde maatregelen slaan namelijk helemaal nergens op.

Gefeliciteerd trouwens nog met de Fedayn, 1 van de beste groepen van het land mijn inziens.
pi_47283101
Bij Juve zijn ze al naar volend seizoen aan het kijken, er moet zeker zo'n 105 miljoen Euro loskomen voor versterkingen bij de terugkeer in de Serie A.
Geloof me, die gaan direct weer voor de titel.

Verder heeft Inter de straffen gehad voor de match bij Valencia: Een boete van ca. 165.000 Euro, Maicon en Burdisso voor 6 Europese wedstrijden geschorst, Cordoba voor 3, Cruz voor 2.
pi_47283580
Inter gaat trouwens in beroep, Moratti was "not amused" over de straffen.
pi_47286922
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Er zijn wel gesprekken geweest met een aantal mij nog niet bekende ultra grouperingen, om in elk geval wel dus megafoons, trommels, spandoeken en vlaggen mee te krijgen. Kan ook haast niet anders, de afgekondigde maatregelen slaan namelijk helemaal nergens op.

Gefeliciteerd trouwens nog met de Fedayn, 1 van de beste groepen van het land mijn inziens.
Ik ben maar een gewone lad uit de parte bassa van de curva (nu een van de actievere gedeelten met veel jeugd, de meeste gruppi ultras staan bovenin, boven de hekjes. ) Ik ken alleen wat mensen van Ultras Romani, een van de betere groepen en ze leveren mij een korting aan bij trenitalia. Ik ben niet voor of tegen groepen (wel tegen groepen die hun waar overal verkopen zoals de irriducibili van lazio), in elk geval moeten ze niet verboden worden, dat gaat tenkoste van de organisatie van de curva en de uitwedstrijden.

Quando muore un prete, als de priester dood gaat
suonano le campane, luiden de klokken
piangono le puttane huilen de hoeren
e i loro protettori; en hun pooiers
ma quando muoio io maar als ik later dood ga
non voglio gesù cristi wil ik geen Jezus Christus
ma solo gagliardetti maar alleen maar vlaggen
dei Fedayn teppisti van de fedayn hooligans

FE FE FE-DAYN!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 maart 2007 @ 13:58:25 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47335796
29e speelronde
za 17-03 18:00 Lazio Empoli
za 17-03 20:30 Sampdoria Palermo
zo 18-03 15:00 Catania Reggina
zo 18-03 15:00 Parma Siena
zo 18-03 15:00 Messina Torino
zo 18-03 15:00 Ascoli Internazionale
zo 18-03 15:00 Udinese Livorno
zo 18-03 15:00 AC Milan Atalanta
zo 18-03 15:00 Cagliari Chievo
zo 18-03 20:30 Fiorentina AS Roma
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:12:20 #294
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47336311
Siena is totaal niet in vorm, dus een mooie pot om vertrouwen op te doen voor Inter, de match na Siena.

Morfeo is terug, dat brengt een luxe probleempje voor Rainieri, want zowel Budan als Rossi zijn natuurlijk moeilijk op de bank te plaatsen. Ik zou zeggen, vol op de aanval, met Budan-Rossi voorin en Morfeo er kort achter. Daarachter aanvallende half-spelers Gasba en Dessena ( Ferronetti is geschorst ) en één controlerende middenvelder.
Suicidaal wellicht, maar winnen is een must zondag.
FORZA GIALLOBLU.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:22:13 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47336647
Belangrijke wedstrijd voor Lazio, drie punten moeten mogelijk zijn. Fiorentina - AS Roma mag gelijk worden van mij, dan kunnen we nog tweede worden!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:25:38 #296
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47353458
Zaterdag om 18:00. Goed dat je het nog ff post borisz.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:51:34 #297
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47369969
Weet iemand waar je via internet trouwens live radio-streams van de Serie A kan beluisteren?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 18:06:50 #298
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47373957
LAZIO speelt niet vandaag, maar morgen om 20:30.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:07 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47375797
ik kopieerde dit uit de serie A toto topic dus ik stuur je door naar Diek
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:46 #300
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47375832
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef borisz het volgende:
ik kopieerde dit uit de serie A toto topic dus ik stuur je door naar Diek
Sterven zal hij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')