Iedereen zou dit kunnen voorstellen als je in zn huis zit met iemand zo is als die dronken is, kom op dat kan jezelf toch ook wel bedenkenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef DvanderW het volgende:
DGK_REDACTIE,BRIAN niet gek???En wat vinden jullie er dan van dat Brian zich kan voorstellen dat ie HUUB zou kunnen afmaken.
Nee de minuut duurt nogal lang...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef Clank het volgende:
Zijn ze al weg?? Kunnen de streams weer aan?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij likt de reet van Danny door hier stoer te doen tegen de redactie.
Als dat het criterium is dan stikt het hier van de gekken....... Als het aan sommige streamers lag dan had zowel Brian als Natasia al veelvuldig en op uitermate pijnlijke wijze het tijdelijke met het eeuwige verwisseld.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef DvanderW het volgende:
DGK_REDACTIE,BRIAN niet gek???En wat vinden jullie er dan van dat Brian zich kan voorstellen dat ie HUUB zou kunnen afmaken.
Nee. Hij krijgt iets homeopatisch om te kunnen slapen. Echt helpen doet het niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef agter het volgende:
Beste DGK_Redactie,
Hier een normale vraag aan jullie, en ik hoop natuurlijk op antwoord:
Geven jullie Brian ook andere medicijnen dan alleen homeophatische middelen?
Dat 1,153 milioen een hele hoop geld is.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef LuNaTiC het volgende:
wat fluistert ze nou???
Wel raar dat Huub nu opeens zo die slaaptquote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt iets homeopatisch om te kunnen slapen.
hij zei; mss word je er vlgd week wel uitgestemd, er is nu toch om de week een stemronde.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wilgo hint weer dat Natasia het huis eigenlijk zou moeten verlaten wat hem betreft.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wel raar dat Huub nu opeens zo die slaapt
Ach..zal wel gewoon teveel gedronken hebben![]()
idd wat een hypocrieten hier af en toe.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat het criterium is dan stikt het hier van de gekken....... Als het aan sommige streamers lag dan had zowel Brian als Natasia al veelvuldig en op uitermate pijnlijke wijze het tijdelijke met het eeuwige verwisseld.
Dus dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wel raar dat Huub nu opeens zo die slaapt
Ach..zal wel gewoon teveel gedronken hebben![]()
Een ding is zeker. Dat homeopatische werkte niet mee aan z'n bedprestaties, waardoor hij alsnog wakker bleefquote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt iets homeopatisch om te kunnen slapen. Echt helpen doet het niet.
Overigens, als een dokter of psych ofzo iets zou voorschrijven dan geven we dit uiteraard wel gewoon aan de miljonair. Maar dat is dus nu niet het geval.
Beste Redactie,quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Ja en Huub komt uit bedquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef Clank het volgende:
Zijn ze al weg?? Kunnen de streams weer aan?
Nee, of hij nog genoeg betaald kreeg...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:26 schreef BBW het volgende:
[..]
Dat 1,153 milioen een hele hoop geld is.
Klopt!quote:
Oké. Volgende vraag. Waarom is Bart zonder een rondje, filmpje of wat dan ook vertrokken? Wilde hij dat niet of wilden jullie dat niet? Het was zo geen afsluiting zoals bij Ilona of Nena wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt iets homeopatisch om te kunnen slapen. Echt helpen doet het niet.
Overigens, als een dokter of psych ofzo iets zou voorschrijven dan geven we dit uiteraard wel gewoon aan de miljonair. Maar dat is dus nu niet het geval.
Hij is echt de weg kwijt he?quote:
hij deed zijn broek open om te plassenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef Brici het volgende:
Huub wakker zwembad op streams
Wie is hier nu para ??quote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef FSR het volgende:
[..]
Beste Redactie,
Gezien de staat van Brian, ben ik wel degelijk overtuigt dat Brian zulke plannen uitvoerd.
Dat Jullie de 1e reality verkrachting willen afwimpeken als niet erg, laten jullie deze "Levensgevarlijke" jongeman die ernstig in onbelans is ook toe om zulke acties Ongestraft te ondernemen.
Dit alles om het spel zo vals mogelijk te laten verlopen, en geen gezichtsverlies te lijden.
Nieuwsflash.... Jullie zijn al lang door de mand gevallen,
Bijna niemand gelooft dat jullie serieus bezig zijn.
Succes met jullie "geweten"...
Hij denk dat hij bij de wc is. Hij deed zijn gulp al open.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
Gaat huub nu bij de drank kast staan plassen, dan is hij echt goed dronken.
Ja, de anesthesisten hebben hem weer bijgebrachtquote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef cindy10 het volgende:
wat toevallig huub plots wakker?
En Natasja maar denken dat het lektquote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
Nou, we zijn ff bij huub aan het checken. vandaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef BBW het volgende:
DGK_REDACTIE, wtf? Waarom die streamsweg?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou, we zijn ff bij huub aan het checken. vandaar.
En dit is echt alllleeeeeeeeen van die drank die hij opheeft hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zag hem wakker worden, hij is echt de weg kwijt
Goed planquote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heej, jij ook hier!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef cindy10 het volgende:
leuk hoor die fijne tijd die natasia met haar kids heeft doorgebracht.
wat een vieze contactgestoorde teef is dat zeg!
Thanks !quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als dat zo isquote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kon je zijn plas nog opvangenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Flikker op gek, ga lekker de politie bellenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef FSR het volgende:
[..]
Beste Redactie,
Gezien de staat van Brian, ben ik wel degelijk overtuigt dat Brian zulke plannen uitvoerd.
Dat Jullie de 1e reality verkrachting willen afwimpeken als niet erg, laten jullie deze "Levensgevarlijke" jongeman die ernstig in onbelans is ook toe om zulke acties Ongestraft te ondernemen.
Dit alles om het spel zo vals mogelijk te laten verlopen, en geen gezichtsverlies te lijden.
Nieuwsflash.... Jullie zijn al lang door de mand gevallen,
Bijna niemand gelooft dat jullie serieus bezig zijn.
Succes met jullie "geweten"...
Helpen met kotsen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
de streams zijn nooit toevallig weg.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef cindy10 het volgende:
toevalig ook weer de streams weg,nu huub wakker is??
zou er bijna wat van denken....
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja, de anesthesisten hebben hem weer bijgebracht![]()
Yep dat viel me ook op, ik zag huub heel moeilijk voorbij schuivelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef cindy10 het volgende:
toevalig ook weer de streams weg,nu huub wakker is??
zou er bijna wat van denken....
Nou ja, wakkerquote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef Tessa_77 het volgende:
wat een toeval: bezoek weg, huub wakker...
Ok, daar hebben jullie een goed punt. Maar wij zien dus niet wat jullie allemaal achter de schermen doen. Misschien een idee om de volgende keer een nieuwbericht op tien.tv te zetten wanneer de bewoners eens een keer op de vingers getikt worden door de redaktie? Voor het programma zelf maakt zo`n berichtje niets uit, maar het toont wel een klein beetje respect naar de streamers (hoewel ik moet toegeven dat we dat niet echt verdient hebben de afgelopen weken).quote:Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet ALLES wat wij doen is zichtbaar. En als wij vragen aan iemand om iets niet te doen, dan wil dat nog niet zeggen dat hij of zij daar altijd naar luistert. (Huub heeft overduidelijk niet rustig aan gedaan met de drank)
Je kunt hetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En jij bent dus een bokkelul
aaahhhh HEERLIJK!!!![]()
Oke, netjesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Brian heeft geen enkel innerlijk normbesef, en legt zichzelf geen grenzen op.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Dat is het reality aspect toch weg?!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het beter is (en nu ben ik zeer streng) dat Huub of een limiet opgelegd krijgt in DGK w.b. alcoholgebruik of een permanent verbod daarvan
Dank voor je antwoord!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik vind er zolangzamerhand ook niets meer aan. Niveau niks, OOK van Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef crohntje het volgende:
Voor Huub heb ik ook echt geen respect...walgelijk dit...
Het begint daar steeds meer te lijken op Das expiriment.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Flikker op gek, ga lekker de politie bellen![]()
Goed zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
x2quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef de_kolonel het volgende:
Beste DGK-redactie,
Uit de reactie van sommigen hier, die zeggen voor iedereen te spreken, komt naar voren dat alle streamers meer controle op de bewoners en het drankgebruik zouden willen. Ik wil u namens een andere grote groep streamers vragen om dit juist NIET TE DOEN! aangezien DGK geen programma voor saaie huismoeders moet worden. In tegendeel: zet die audiostreams eens wat minder vaak uit en houd op met dat achterbakse gedoe. HET MOET WEL REALITY BLIJVEN!
Kunnen jullie misschien een keer op normale vragen antwoorden?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ach, er heeft er hier ook al eens 1 met z'n bezopen kop in het trapgat staan zeiken, en dan nog een beetje schaapachtig mijn kant op kijken ook, toen ik vroeg waar hij in godsnaam mee bezig was.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja hoor, ben ik al een uur mee bezig.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien een keer op normale vragen antwoorden?
fontein natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat geluid nu van Huub die aan het pissen is in de slaapkamer of is dat de fontein?
Gezien de steams nu, heb ik toch een kern geraakt... of is en totaaaaal niets aan de hand nu..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tegen een beetje kritiek kunnen jullie ook al niet he? Soort niveau Brainless vind ik dit. Door meteen te gaan schelden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net ook, vooral omdat als 1+2 gelocked worden altijd het geluid wegvalt op 3+4, dat is andersom nooit het gevalquote:Op zondag 25 februari 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
Waarom geen geluid bij 3 en 4????
Das Huub, die heeft een homeopathisch middeltje gekregen om beter te kunnen pissen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat geluid nu van Huub die aan het pissen is in de slaapkamer of is dat de fontein?
Vinger in de keel en overnieuw beginnen Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef Darklight het volgende:
Hij ging dus pissen daar, dacht al dat die weer ging zuipen
Stel dan een normale vraagquote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Laat die maar even niks meer drinken want die gozer zuipt zich dood zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vinger in de keel en overnieuw beginnen Huub![]()
Hear, hear!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind er zolangzamerhand ook niets meer aan. Niveau niks, OOK van Huub.
Je kunt jezelf toch wel een beetje inhouden?
Ik was pro Huub, maar ben dit weekend op hem afgeknapt door dat gezuip en geen maat kunnen houden. Huub denkt dat ie het mannetje is, maar met deze acties gooit hij zijn eigen glazen in en past hij prima bij de rest van het zooitje.
De Bewoners van dit moment verdienen elkaar dubbel en dwars,
Beetje niveau wat er nog inzit is Sylvia, maar zij is te normaal en zal gauw weggaan, net als Bart.
Hey je bent weer terug! Das ff geleden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegen een beetje kritiek kunnen jullie ook al niet he? Soort niveau Brainless vind ik dit. Door meteen te gaan schelden.
dweiltje mee genomen ??quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
In ieder geval kaplaarzen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
Trek je wel je zwembroek aan als je Huuh checkt ?
Ja, ik had ook graag normale antwoorden op mijn normale vragen willen hebben. Tsjaquote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef blaaadt het volgende:
[..]
hehehequote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu weer streams, ze hebben dus duidelijke intructies gekregen om het op de drank te gooien en niet om de pillen die erin gegooid zijn door Brainless.
Als ie nuchter is valt het allemaal nog wel mee ja, maar die momenten worden zeldzaam. Het is jammer dat Sylvia van hem afhangkelijk is bij de 2-wekelijkste stemmingsronden. Zonder Huub valt zij ook weg. En zonder Sylvia wordt het helemaal een Freak Show.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
Ik was pro Huub, maar ben dit weekend op hem afgeknapt door dat gezuip en geen maat kunnen houden. Huub denkt dat ie het mannetje is, maar met deze acties gooit hij zijn eigen glazen in en past hij prima bij de rest van het zooitje.
Ben jij dat Nathanael?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef F04 het volgende:
Ach, laat die Joep Meloen maar. De redactie is toch niet verantwoordelijk voor het domme gedrag van hem.
natas dr verjaardag was heerlijk,veel bling bling,en je kids verwaarlozen!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef BwennieBren het volgende:
En? Was Nat dr verjaardag leuk? Heb ik veel gemist?
Doe eens normaal. Hij heeft twee weken niets gedronken. Als je dan een drankprobleem hebtquote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef gomi het volgende:
huub heeft echt een drankprobleem. die komt eruit als een alcoholverslaafde.
Huub werd niet voor niets op de site van Tien beschreven als "alcoholist", daar begint het nl. nu ernstig op te lijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef gomi het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:37 schreef Villalux het volgende:
eigen belang! DGK_REDACTIE
Same here. Ik was pro-Huub, maar Huub is echt een afknapper de afgelopen dagen na het aflopen van zijn drankverbod. Die jongen kan geen maat houden. Echt een triest geval om naar te kijken. Nuchter is Huub okee, maar dronken wordt ie vervelend om naar te kijken. Ik zou voor een dranklimiet zijn in de villa. Zeker voor Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Beetje niveau wat er nog inzit is Sylvia, maar zij is te normaal en zal gauw weggaan, net als Bart.
Welkom terugquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegen een beetje kritiek kunnen jullie ook al niet he? Soort niveau Brainless vind ik dit. Door meteen te gaan schelden.
Zo is ie er ook in gegaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef gomi het volgende:
Laat me raden, je bent een H.U.I.S.M.O.E.D.E.Rquote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook pro Huub totdat die gaat zuipen. Dan vind ik het een irritant infantiel joch.
Maar...ik vind Brian nuchter of zat nog steeds vervelender en dat wil wat zeggen.
Ze kan ook een pact met Eric vormen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ie nuchter is valt het allemaal nog wel mee ja, maar die momenten worden zeldzaam. Het is jammer dat Sylvia van hem afhangkelijk is bij de 2-wekelijkste stemmingsronden. Zonder Huub valt zij ook weg. En zonder Sylvia wordt het helemaal een Freak Show.
Ze leggen net duidelijk uit waarom de streams niet lekker liepen, ik geloof dat opzeker, was een zeer plausibele redenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat de streams bufferden omdat Wilgo kwam? Ik geloof er geen pest van dat dit toeval is ( ja DGK, daar worden jullie boos om, dat ik niet geloof wat jullie zonder meer iemand willen laten geloven. Maar ik ben geen lemming)
Ik denk dat veel kijkers sowiesó een beetje genoeg beginnen te krijgen van die bewoners, en van hun eigen verslaving.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja ...maar hij heeft alleen maar teveel gezopenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef crohntje het volgende:
Het is heel heftig.....zeggen ze....
Nee, wel moeder maar ik werk.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een H.U.I.S.M.O.E.D.E.R![]()
![]()
Dat ligt echt aan jou (of je provider).quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat de streams bufferden omdat Wilgo kwam? Ik geloof er geen pest van dat dit toeval is ( ja DGK, daar worden jullie boos om, dat ik niet geloof wat jullie zonder meer iemand willen laten geloven. Maar ik ben geen lemming)
moet je ff zoeken naar de goede streams mss.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
neequote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja redactie, kunnen jullie misschien een tipje van de sluier oplichten over de nieuwe miljonair?
Bij mij is het bewolktquote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef F04 het volgende:
De gouden stream doen het hier als een zonnetje.
De drank kast word schoongemaakt, daar heeft hij gezeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef cindy10 het volgende:
wat is trouwens de uitslag van het checken bij huub?
is hij nog aanspreekbaar?
veel drank en een van Brian's pilletjes - ben zo benieuwd naar het filmpje met de hints!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja ...maar hij heeft alleen maar teveel gezopen
Nou dat beloofd wat ...quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef cindy10 het volgende:
er komt nog veel meer volgens natasia?
hoop een gehuurde olifant die over haar heen denderd in volle galop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |