dus dat geeft mij extra rechten en ik mag wel klagen gezien ik altijd de officiele streams bekijk als ik kijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden
Ja ik denk inderdaad niet dat Brian het risico neemt om slaappillen ( of iets dergelijks ) In Huub's drank te doen. Hij weet donders goed dat dat zijn vertrek betekend en ook het einde van de Gouden kooi.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind huub wel erg snel "out" van de drank de laatste dagen....
voorheen kon hij naar mijn idee ook veel en vanalles door elkaar zuipen zonder daar last van te hebben... (nouja.. hij werd vreselijk irritant, maar heb nog niet eerder gezien dat hij zn bed in kroop omdat ie lam was)
het lijkt me vrij duidelijk dat hij niet in z'n normale doen is sinds hij weer mag drinken.... misschien is hij ziek, allergisch of hebben ze toch iets door zn drankje gedaan... het lijkt me iig reden genoeg om het uit te zoeken....
ik denk niet dat brian zo dom is (ja hij is dom, maar niet zo dom?) om met zoveel camera's om hem heen iemand in het huis te vergiftigen... maar kan me wel voorstellen dat deze gedachten bij mensen opkomen... als dr 1 geschift persoon in t huis zit is hij t wel...
En jij bent dus een bokkelulquote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef jakees het volgende:
DGK REDACTIE TIEF TOCH OP HIER MAN....
IK EIS EEN BLOEDTEST VOOR HUUB EN BRIAN ERUIT!
Hee pas op heah!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]Nóg zo'n licht.
Het was een sarcastisch bedoeld grapje. DGK_redactie begrijpt dat wél.
bedankt ! dan doet natasia het dus wel goed (ik geloof dat ik een van de weinige fans ben van haar)quote:Op zondag 25 februari 2007 16:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee. Dat het zo overkomt kan ik me voorstellen. Dat heeft denk ik een beetje te maken met hoe Natasia de dingen weet te brengen.
Mee eens!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
natasia maakt zichzelf graag belangrijker als dat ze isquote:Op zondag 25 februari 2007 16:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee. Dat het zo overkomt kan ik me voorstellen. Dat heeft denk ik een beetje te maken met hoe Natasia de dingen weet te brengen.
Beste redactie,quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef jacqjacq het volgende:
beste DGK-redactie, het is goed dat jullie huub nu even in de gaten houden, misschien kunnen jullie hem een tax per dag opleggen.
Het feit dat brian ook wordt geholpen met medicatie ivm slapeloosheid bewijst dat jullie de bewoners ook helpen met hun gezondheid. Voor huub's gezondheid is het beter een maximale hoeveelheid drank voor te schrijven. Dat zouden jullie hem kunnen opleggen, ik denk dat hij zich er zeker aan zal kunnen houden. Huub een beetje teut is leuk voor de streams, maar huub lam is geen aanwinst. Huub is nog steeds de grootste gangmaker in het huis, dus jullie kunnen er wel voor zorgen dat hij een goede gangmaker kan blijven. Ik hoop dat jullie niet alle hoop gevestigd hebben op de nieuwe bewoner, want het blijkt (zie eric) toch niet altijd uit te werken zoals jullie het verwacht hadden.
Volgens mij zijn 2 bewoners (Rat en Liegebeest) ermee begonnen hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mee eens!
Het wordt echt te zot nou, met speculaties over vergiftiging e.d.
Waar is de tijd dat het gewoon gezellig was op de COS?
zie zo moeilijk is het niet om tegengas te geven en toch te postenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En jij bent dus een bokkelul
aaahhhh HEERLIJK!!!![]()
Bullshit.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan hadden ze ander werk moeten nemen.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
aaahhhh HEERLIJK!!!![]()
Zijn gewoon feitelijk constateringen lieverd!! Niet hoe het "overkomt".......quote:Op zondag 25 februari 2007 16:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er zijn hier zoveel mensen die constant lopen te zeiken over het gedrag van Natasia en Brian maar zelf absoluut niet voor hen onder hoeven te doen wat betreft asociaal gedrag en paranoia.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mee eens!
daten?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bullshit.![]()
Ze worden hier uitgescholden en er wordt verwacht dat ze zich voor alles verantwoorden, wake up: er is geen enkel programma waar ze zo open zijn.
Brian is nu eenmaal levensgevaarlijk!! Welkom in de verotte hypocriete Gouden Kooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Ik kon het me ook nauwelijks voorstellen en wat ik net postte Huub heeft zichzelf een Delirium gezopen that's allquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Nena zoeken zeker? Oh nee, die staat achter het station.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Oeh, niet eens een taxi..... Geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Maar er wordt gezegd dat dit komt omdat hij en zdngmw dit gedaan hebben kunnen jullie dan bevestigen dat hij dit niet gezegd heeft?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee hij is nog niet zo gek, maar dat gaat niet lang meer duren denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
dan zou in jouw optiek dan ook brian geen medicijnen mogen krijgen, wel 1 lijn trekken aubquote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Beste redactie,
Het nog verder aan banden leggen van alcohol-gebruik is onnatuurlijk en een programma als DGK onwaardig. Mensen die alles willen controleren kunnen beter naar goede tijden slechte tijden of ander soft vermaak gaan kijken.
Verder ben ik erg benieuwd waarom wij als kijkers zovaak buiten zaken worden gehouden als de streams weereens op mute gaan.
Waarom doen jullie dan niets? Stijn hoeft maar met z`n vingers te knippen en Natasja, Brian en Amanda gaan meteen als makke lammetjes in de Jacuzzi zitten. De bewoners zijn als de dood voor de grote bazen, zo moeilijk is het niet om de zaak onder controle te houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...![]()
CW is heel erg lief dus suc6 gegarandeerdquote:
Mijn eerste post van DGK was in topic 127!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, echt een goochelaar....... hoe bedoelt u kinderfeestje.
Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
Ik denk serieus dat ze het wel prettig vindt als ze weer weg zijn. Dat gedoe, en die lastige vragen. Zometeen nog even een traantje er uit persen voor de TV, om een bewogen moeder te lijken, en dat was het dan weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef noekje het volgende:
Ik zou dat dus niet kunnen, zien dat je nog maar 6 minuten hebt met je kinderen. Het zou zo mijn hart breken, niet wetende wanneer ik ze weer zou zien.
Als hij het in zijn bezit zou hebben dan zou ik er maar niet zo op vertrouwen dat hij dat niet zou doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ik begrijp je wel maar het hoort er allemaal bij, al gaat het af en toe een beetje te ver, laten we dgk nu eens realistisch bekijken (dus ook niet natasia om de kleinste dingetjes afzeiken omdat zo nodig moet)quote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mee eens!
Je snapt mijn post niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 2 bewoners (Rat en Liegebeest) ermee begonnen hoor
Zij beweerden vergiftigd te worden.
We weten ook hoe de Rat is met zelfreflectie, dus helemaal fantasie is het niet.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
aaahhhh HEERLIJK!!!![]()
Een normaal mens zou er inderdaad niet over nadenken ..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
foutje; wie heeft het hier gehoord dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Maar er wordt gezegd dat dit komt omdat hij en zdngmw dit gedaan hebben kunnen jullie dan bevestigen dat hij dit niet gezegd heeft?
Iemand heeft het heus wel opgenomen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Huub heeft zich gewoon een Delirium gezopen, en is daarom nu volledig out
En jij snapt mijn post dus wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik begrijp je wel maar het hoort er allemaal bij, al gaat het af en toe een beetje te ver, laten we dgk nu eens realistisch bekijken (dus ook niet natasia om de kleinste dingetjes afzeiken omdat zo nodig moet)
Je hebt van mij nog niks negatiefs gehoord, maar als Brian dit later verteld aan Natas of wie dan ook mag ik je dan aan je woord houden?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik had zelfs de ALLEREERSTE COS geopendquote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef Darklight het volgende:
COS #3 was mijn eerste COS, mag ik blijven
Ja Sylvia.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je snapt mijn post niet.
Huub heeft gewoon te veel gezopen klaar.
En Huub is niet vergiftigd door Brian, Huub kan gewoon geen maat houden.
Ik stel voor dat ik gewoon blijfquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Even serieus ...
Worden de mensen die het gesprek tussen Brian en Natasia hebben opgevangen wel serieus genomen ?
Niet ALLES wat wij doen is zichtbaar. En als wij vragen aan iemand om iets niet te doen, dan wil dat nog niet zeggen dat hij of zij daar altijd naar luistert. (Huub heeft overduidelijk niet rustig aan gedaan met de drankquote:Op zondag 25 februari 2007 16:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dan niets? Stijn hoeft maar met z`n vingers te knippen en Natasja, Brian en Amanda gaan meteen als makke lammetjes in de Jacuzzi zitten. De bewoners zijn als de dood voor de grote bazen, zo moeilijk is het niet om de zaak onder controle te houden.
De irritatie bij de "meeste" streamers op dit moment is niet zozeer dat er gescript wordt of dat Natasja en Brian voorgetrokken worden, want dat leverd immers interessante beelden op (soms). De irritatie komt voornamelijk over een aantal asociale acties die niets toevoegen aan het programma, zoals uitlokking tot geweld...doodsbedreigingen... diefstal en vernieling van persoonlijk eigendommen... en daar is nu dus ook nog eens overmatig alcohol gebruik bijgekomen.
Jullie hebben de macht om deze zaken binnen een paar minuten te fixen door de bewoners eens stevig toe te spreken, maar vreemd genoeg gebeurt dat niet. En het gevolg daarvan is dat ons streamers meteen gaan speculeren waarom jullie dit allemaal toelaten...
Toch raar dat hij sinds gisteren ook zo'n rode uitslag heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat de drank nu wat harder aankomt na een week onthouding?
Whatever.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja Sylvia.
Wat een ja-knikkers zitten hier toch zeg!
Ik denk dat mensen hier zich gewoon ernstig zorgen maken, that's all. Vergeet niet dat wij als streamers ook extra publiciteit voor jullie hebben geregeld met het gedoe rondom huubs slaan enzo..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Heb je een kutprobleemquote:
Onzin, zonder jullie kijkt het volkje hier wat anders, zonder kijkers zit jij/jullie zonder werk.quote:
quote:Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen
Jij wordt (o.a.) betaald om hier te posten. Je doet hier professioneel aan PR wat oa. betekent: info geven die je werkgever uitkomt en info niet prijsgeven die je werkgever niet uitkomt, pijnlijke geruchten (al dan niet juiste) bestrijden.quote:Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
quote:Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen
nee hij is niet gek hij is een aggressieve freakquote:Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef DvanderW het volgende:
DGK_REDACTIE,BRIAN niet gek???En wat vinden jullie er dan van dat Brian zich kan voorstellen dat ie HUUB zou kunnen afmaken.
Maar ze zijn wel zo gek dat ze willen geloven dat Huub iets in hun drinken of eten zou doen. Natasia wil al niet eens meer iets aannemen wat Huub mixed.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jij likt de reet van Danny door hier stoer te doen tegen de redactie.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja Sylvia.
Wat een ja-knikkers zitten hier toch zeg!
Ik ga er vanuit dat jullie huub wel in de gaten houden nu ?? please ??quote:Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
(Huub heeft overduidelijk niet rustig aan gedaan met de drank)
Misschien kunnen jullie ook eens lief zijn en zeggen dat je dingen ( onzichtbaar doet) ?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet ALLES wat wij doen is zichtbaar. En als wij vragen aan iemand om iets niet te doen, dan wil dat nog niet zeggen dat hij of zij daar altijd naar luistert. (Huub heeft overduidelijk niet rustig aan gedaan met de drank)
Ja die hoorde ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef crohntje het volgende:
De sfeer veranderd tussen Wilgo en Natasiahij vond het een héél leuk mailtje wat ze gisteren heeft verstuurd
![]()
Natuurlijk doen ze datquote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie huub wel in de gaten houden nu ?? please ??
Je kan beter vragen welke pillen krijgt Brian niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef agter het volgende:
Beste DGK_Redactie,
Hier een normale vraag aan jullie, en ik hoop natuurlijk op antwoord:
Geven jullie Brian ook andere medicijnen dan alleen homeophatische middelen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij likt de reet van Danny door hier stoer te doen tegen de redactie.
gebeld door de politie!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja en zonder ons geen jullie![]()
Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.
En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
Jij niet, jij doet het uit je hart.quote:
Je kunt hetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
aaahhhh HEERLIJK!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |