Helemaal mee eens. Er zijn hier zoveel mensen die constant lopen te zeiken over het gedrag van Natasia en Brian maar zelf absoluut niet voor hen onder hoeven te doen wat betreft asociaal gedrag en paranoia.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mee eens!
Het wordt echt te zot nou, met speculaties over vergiftiging e.d.
Waar is de tijd dat het gewoon gezellig was op de COS?
daten?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bullshit.![]()
Ze worden hier uitgescholden en er wordt verwacht dat ze zich voor alles verantwoorden, wake up: er is geen enkel programma waar ze zo open zijn.
Brian is nu eenmaal levensgevaarlijk!! Welkom in de verotte hypocriete Gouden Kooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Ik kon het me ook nauwelijks voorstellen en wat ik net postte Huub heeft zichzelf een Delirium gezopen that's allquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Nena zoeken zeker? Oh nee, die staat achter het station.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Oeh, niet eens een taxi..... Geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Maar er wordt gezegd dat dit komt omdat hij en zdngmw dit gedaan hebben kunnen jullie dan bevestigen dat hij dit niet gezegd heeft?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee hij is nog niet zo gek, maar dat gaat niet lang meer duren denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
dan zou in jouw optiek dan ook brian geen medicijnen mogen krijgen, wel 1 lijn trekken aubquote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Beste redactie,
Het nog verder aan banden leggen van alcohol-gebruik is onnatuurlijk en een programma als DGK onwaardig. Mensen die alles willen controleren kunnen beter naar goede tijden slechte tijden of ander soft vermaak gaan kijken.
Verder ben ik erg benieuwd waarom wij als kijkers zovaak buiten zaken worden gehouden als de streams weereens op mute gaan.
Waarom doen jullie dan niets? Stijn hoeft maar met z`n vingers te knippen en Natasja, Brian en Amanda gaan meteen als makke lammetjes in de Jacuzzi zitten. De bewoners zijn als de dood voor de grote bazen, zo moeilijk is het niet om de zaak onder controle te houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...![]()
CW is heel erg lief dus suc6 gegarandeerdquote:
Mijn eerste post van DGK was in topic 127!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, echt een goochelaar....... hoe bedoelt u kinderfeestje.
Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
Ik denk serieus dat ze het wel prettig vindt als ze weer weg zijn. Dat gedoe, en die lastige vragen. Zometeen nog even een traantje er uit persen voor de TV, om een bewogen moeder te lijken, en dat was het dan weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef noekje het volgende:
Ik zou dat dus niet kunnen, zien dat je nog maar 6 minuten hebt met je kinderen. Het zou zo mijn hart breken, niet wetende wanneer ik ze weer zou zien.
Als hij het in zijn bezit zou hebben dan zou ik er maar niet zo op vertrouwen dat hij dat niet zou doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |