Het feit dat ie met zdngmw samenwoont moet je toch wel wakkerschudden.quote:
Echt hoor, ik zal wel zo reageren omdat ik zelf een prutmoeder ben, maar (*&(*^(*&^*&%^*&% wat een ellende ditquote:Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze durven niet tegen haar te zeggen dat ze willen dat ze mee naar huis komt.
En indirecte hints wuift ze snel weg.
moeten ze zich daar iets van aantrekken wat men hier van ze vindt. Het is toch nooit goed, en overal wordt wat achter gezocht.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Haha. Niet zo miepen eigenlijk. We zijn er ten slotte ook voor jullie. Correct me if I'm wrong, maar is het niet zelfs zo: zonder ons geen jullie? In ieder geval, het programma laat de laatste weken steeds meer steekjes vallen in de zin van achterdochtigheid. Vind je het gek dat wanneer er sneaky wordt opgetreden, camera's wegdraaien, geluid weg wordt vervallen en naar ons inzien sommige bewoners overduidelijk worden voorgetrokken, dit vragen oproept bij de trouwe kijkers?
Dan kun je wel je kop het zand steken en verwijten dat je wordt beledigt, als in respectloos, maar daar los je niks mee op. Het respect richting jullie als redactie brokkelt af met de dag voor velen. Misschien moeten júllie daar eens wat aan doen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:45 schreef My_ het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn maar een paar users die zluke kansloze taal uitslaan.
Ik ben het absoluut niet met die figuren eens en distantieer me van hun uitspraken. Ik vind het onwijs tof als jullie af en toe reageren op ons.
Ik hoop dat de rest van de Fok!-users niet hoeven te lijden onder die paar kansloze gebruikers zonder respect!
Ongezouten meningen en kritische vragen horen bij Fok, live with itquote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik weer alle verwensingen, scheldwoorden (ik heb weer een paar nieuwe geleerd) en doodsbedreigingen aan ons adres moet oprakelen? qua respectloos? Ja, graag Ole Ole![]()
wat n onzin, dit is gewoon n grap van huubquote:Op zondag 25 februari 2007 15:51 schreef snetje het volgende:
Het is ook niet gezegd dat de "rat" het nu deed....maar waarom de hele week vragen: Wat ga je drinken als je weer drinken mag En dan tegen natte asia ik kan niet zeggen wat ik ga doen maar dat zie je zaterdag wel!!
-Hij heeft de beschikking over pillen
-Hij is klaar voor meerkanten..echt daar zie je ze die veel beter zijn..
-Hij heeft een hekel aan Huub..
-Huub ligt er echt niet normaal bij..kijk naar zijn ademhaling..
-Brain weet donders goed waar camera's zijn en welke het niet dan wel doen... laat die gast eens nakijken!!
Beste is dat het bloed van Huub eens nagekeken wordt... jullie zouden nog wel eens een verrassing kunnen zien!! En dan bloed van Brain ook..daar mist iets..
En respect Dit is respectloos om natte asia en haar gevolg dit te laten doen.. praat me niet over respect...dat heeft zij duidelijk niet!
Dus redactie, hou de eer aan jezelfquote:[b]Op zondag 25 februari 2007 15:51
Beste is dat het bloed van Huub eens nagekeken wordt... jullie zouden nog wel eens een verrassing kunnen zien!! En dan bloed van Brain ook..daar mist iets..
Jep, de redactie is het zatquote:Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef BBW het volgende:
Streams volledig down?
surequote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef obezzi het volgende:
[..]
wat n onzin, dit is gewoon n grap van huub
Ja en zonder ons geen julliequote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Haha. Niet zo miepen eigenlijk. We zijn er ten slotte ook voor jullie. Correct me if I'm wrong, maar is het niet zelfs zo: zonder ons geen jullie? In ieder geval, het programma laat de laatste weken steeds meer steekjes vallen in de zin van achterdochtigheid. Vind je het gek dat wanneer er sneaky wordt opgetreden, camera's wegdraaien, geluid weg wordt vervallen en naar ons inzien sommige bewoners overduidelijk worden voorgetrokken, dit vragen oproept bij de trouwe kijkers?
Dan kun je wel je kop het zand steken en verwijten dat je wordt beledigt, als in respectloos, maar daar los je niks mee op. Het respect richting jullie als redactie brokkelt af met de dag voor velen. Misschien moeten júllie daar eens wat aan doen.
Ja ik zie ook niets meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef BBW het volgende:
Streams volledig down?
Is er echt gebeld???????quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja en zonder ons geen jullie![]()
Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.
En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
En dan wéér nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
Ja, ze doen het weer.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan, sorry, dat niveau heb ik niet.
Het is respectloos om een tv programma te maken rond een vrouw die haar kinderen zo slecht heeft behandeld en er nu alle schijn wordt opgehouden dat dit normaal is.
Een man met respect voor normen en waarden krijgt een lullig afscheid en het wordt toegelaten dat een Rat een meisje misbruikt op een zeer nare vrouw onvriendelijke manier.
Ik open een topic ( deel 1) om vragen te stellen en krijg geen of bijna geen antwoord en mensen worden voorgetrokken omdat alles voor de kijkcijfers gaat.
Huub wordt uitgemaakt voor alcoholist en vriendelijk verzocht zich te gedragen, terwijl hij de enige is die altijd lief is geweest voor haar kinederen.
Genoeg ?
Of lach je me nu uit ?
Prima
Ik heb altijd iets op een normale manier aan jullie gevraagd. En er geen antwoord op gekregen. Dus reageer dan ook. Kruip niet in je slachtoffer rolquote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.
En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
Jemig zeg, hou eens op met dat gejank!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Lekker dan, als dit geen sabotage is van Tien dan weet ik het niet meer![]()
Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |