abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 15:51:28 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_46658600
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef partyyboyy het volgende:
Wilgo is wel relaxt
Het feit dat ie met zdngmw samenwoont moet je toch wel wakkerschudden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46658601
ai ai ai
  zondag 25 februari 2007 @ 15:51:34 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46658604
Thanks My_, Schatje en Obezzi.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:51:44 #54
130054 demins
We weten niks
pi_46658609
Ik EIS een bloedproef bij Huub, NU!!!

(En niet voor het alcoholpercentage, dat is er wel)
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46658611
Er wordt gebeld...meteen een buffer
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658612
wilgo wordt door mensen gebeld als er iets gebeurt op de streams.
misschien neemt hij brian straks even apart om hem raad te geven over zijn niet-lukkende konijntjespraktijken.
  Admin zondag 25 februari 2007 @ 15:51:52 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46658616
Ik zat weer in een gesloten topic
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze durven niet tegen haar te zeggen dat ze willen dat ze mee naar huis komt.
En indirecte hints wuift ze snel weg.
Echt hoor, ik zal wel zo reageren omdat ik zelf een prutmoeder ben, maar (*&(*^(*&^*&%^*&% wat een ellende dit

Weet je wat ik ga doen?
Iets anders
Ik erger me kapot en ik ga dingen als kutwijf zeggen enzoot
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_46658629
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef Judah het volgende:

[..]

Haha. Niet zo miepen eigenlijk. We zijn er ten slotte ook voor jullie. Correct me if I'm wrong, maar is het niet zelfs zo: zonder ons geen jullie? In ieder geval, het programma laat de laatste weken steeds meer steekjes vallen in de zin van achterdochtigheid. Vind je het gek dat wanneer er sneaky wordt opgetreden, camera's wegdraaien, geluid weg wordt vervallen en naar ons inzien sommige bewoners overduidelijk worden voorgetrokken, dit vragen oproept bij de trouwe kijkers?

Dan kun je wel je kop het zand steken en verwijten dat je wordt beledigt, als in respectloos, maar daar los je niks mee op. Het respect richting jullie als redactie brokkelt af met de dag voor velen. Misschien moeten júllie daar eens wat aan doen.
moeten ze zich daar iets van aantrekken wat men hier van ze vindt. Het is toch nooit goed, en overal wordt wat achter gezocht.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46658636
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:45 schreef My_ het volgende:

[..]

Bij mijn weten zijn maar een paar users die zluke kansloze taal uitslaan.

Ik ben het absoluut niet met die figuren eens en distantieer me van hun uitspraken. Ik vind het onwijs tof als jullie af en toe reageren op ons.

Ik hoop dat de rest van de Fok!-users niet hoeven te lijden onder die paar kansloze gebruikers zonder respect!

Maar DGK_REDACTIE zal ook daar wel ervaring mee hebben, emoties -vooral bij dit bijzondere programma- lopen nu eenmaal snel hoog op.
En de rest had ik al in het 'vragen aan..' topic gepost, dus ontopic maar weer.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46658640
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik weer alle verwensingen, scheldwoorden (ik heb weer een paar nieuwe geleerd) en doodsbedreigingen aan ons adres moet oprakelen? qua respectloos? Ja, graag Ole Ole
Ongezouten meningen en kritische vragen horen bij Fok, live with it

Doodsbedreigingen en scheldwoorden kun je over klagen, en een ban voor aanvragen.

Willen jullie ondertussen AUB iets aan die buffers doen?
(Bij BB was het beter geregeld, zeg ik dan maar even prikkelend er achter aan)
pi_46658642
En toen waren de streams plat...
pi_46658643
Grrrrrrrrr. Wat is Natasja toch een kutwijf.
pi_46658644
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:51 schreef snetje het volgende:
Het is ook niet gezegd dat de "rat" het nu deed....maar waarom de hele week vragen: Wat ga je drinken als je weer drinken mag En dan tegen natte asia ik kan niet zeggen wat ik ga doen maar dat zie je zaterdag wel!!
-Hij heeft de beschikking over pillen
-Hij is klaar voor meerkanten..echt daar zie je ze die veel beter zijn..
-Hij heeft een hekel aan Huub..
-Huub ligt er echt niet normaal bij..kijk naar zijn ademhaling..
-Brain weet donders goed waar camera's zijn en welke het niet dan wel doen... laat die gast eens nakijken!!

Beste is dat het bloed van Huub eens nagekeken wordt... jullie zouden nog wel eens een verrassing kunnen zien!! En dan bloed van Brain ook..daar mist iets..

En respect Dit is respectloos om natte asia en haar gevolg dit te laten doen.. praat me niet over respect...dat heeft zij duidelijk niet!
wat n onzin, dit is gewoon n grap van huub
bart is echt n cutie
  zondag 25 februari 2007 @ 15:53:00 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46658654
Boel volledig gebuffert
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46658663
quote:
[b]Op zondag 25 februari 2007 15:51

Beste is dat het bloed van Huub eens nagekeken wordt... jullie zouden nog wel eens een verrassing kunnen zien!! En dan bloed van Brain ook..daar mist iets..
Dus redactie, hou de eer aan jezelf
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_46658675
Heeft iemand nog beeld? Alles is zwart.
pi_46658676
Streams volledig down?
pi_46658684
Nee geen streams meer
  zondag 25 februari 2007 @ 15:54:01 #69
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46658686
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef BBW het volgende:
Streams volledig down?
Jep, de redactie is het zat

Grapje
pi_46658687
Streams plat, net nu Huub vergiftigd is...wat een toeval.
Make my day!
pi_46658691
De stream zijn weg gevallen zouden ze erachter zijn gekomen dat Huub mischien vergiftigd is?
pi_46658694
Oh, beeld is back ;D
pi_46658695
denk dat DGK redactie de reacties hier niet zo op prijs stelde
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46658696
Volgens mij is huub out omdat dat beter voor hem. Ik denk dat ze bang zijn voor een confrontatie tussen huub en de fam van natasia. Ik zet 100e in op wilgo GOOOOOOOOOO wilgo
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_46658699
Het is gebeurt met DGK
Goedemorgen :W
pi_46658705
Beeld weer terug!

[edit]
En weer weg...
  zondag 25 februari 2007 @ 15:54:30 #77
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46658711
Toneelhaak? Op haar verjaardag?
Geweldig cadeau eigenlijk
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46658720
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef obezzi het volgende:

[..]

wat n onzin, dit is gewoon n grap van huub
sure
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658729
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
Het is gebeurt met DGK
zou dat natasia's grote verjaardagskado dan zijn?
  zondag 25 februari 2007 @ 15:54:58 #80
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46658730
kutkut kut streams
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_46658734
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef Judah het volgende:

[..]

Haha. Niet zo miepen eigenlijk. We zijn er ten slotte ook voor jullie. Correct me if I'm wrong, maar is het niet zelfs zo: zonder ons geen jullie? In ieder geval, het programma laat de laatste weken steeds meer steekjes vallen in de zin van achterdochtigheid. Vind je het gek dat wanneer er sneaky wordt opgetreden, camera's wegdraaien, geluid weg wordt vervallen en naar ons inzien sommige bewoners overduidelijk worden voorgetrokken, dit vragen oproept bij de trouwe kijkers?

Dan kun je wel je kop het zand steken en verwijten dat je wordt beledigt, als in respectloos, maar daar los je niks mee op. Het respect richting jullie als redactie brokkelt af met de dag voor velen. Misschien moeten júllie daar eens wat aan doen.
Ja en zonder ons geen jullie

Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.

En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  zondag 25 februari 2007 @ 15:55:10 #82
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46658739
Waarom zijn de streams nou weer plat
pi_46658740
Ai ai, eigenlijk ben ik ook niet zo`n goede moeder, heb net een nieuwe dvd gekocht om even lekker te kunnen kijken hier!
als je niets doet kan er niets gebeuren
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 15:55:21 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_46658745
Lekker dan, als dit geen sabotage is van Tien dan weet ik het niet meer
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 25 februari 2007 @ 15:55:26 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46658746
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef BBW het volgende:
Streams volledig down?
Ja ik zie ook niets meer.
Er wordt vast wat bloed afgenomen bij Huub
pi_46658760
Dalijk gaan de streams weer aan en zie je nog net een ambulance de poort uit rijden
pi_46658770
De streams bufferen nu.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:55:56 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46658772
Ja, ze doen het weer.
pi_46658779
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.

En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
Is er echt gebeld???????
Goedemorgen :W
pi_46658780
Streams buffer.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:56:20 #91
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46658788
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
Ja, ze doen het weer.
En dan wéér niet
pi_46658794
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heb ik nooit gedaan, sorry, dat niveau heb ik niet.
Het is respectloos om een tv programma te maken rond een vrouw die haar kinderen zo slecht heeft behandeld en er nu alle schijn wordt opgehouden dat dit normaal is.

Een man met respect voor normen en waarden krijgt een lullig afscheid en het wordt toegelaten dat een Rat een meisje misbruikt op een zeer nare vrouw onvriendelijke manier.

Ik open een topic ( deel 1) om vragen te stellen en krijg geen of bijna geen antwoord en mensen worden voorgetrokken omdat alles voor de kijkcijfers gaat.

Huub wordt uitgemaakt voor alcoholist en vriendelijk verzocht zich te gedragen, terwijl hij de enige is die altijd lief is geweest voor haar kinederen.

Genoeg ?
Of lach je me nu uit ?

Prima

heerlijk met die streams uit, zo te lezen gaat het precies zoals ik had verwacht!!!!
  zondag 25 februari 2007 @ 15:56:41 #93
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46658802
* BONG4002 heeft de streams even uitgezet, niet te volgen
pi_46658803
quote:

[..]

Ik heb altijd iets op een normale manier aan jullie gevraagd. En er geen antwoord op gekregen. Dus reageer dan ook. Kruip niet in je slachtoffer rol
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46658809
Huub heeft vandaag heel wat alcohol naar binnen gewerkt, dus het kan goed zijn dat hij gewoon '' out" is van de drank.
pi_46658812
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Lekker dan, als dit geen sabotage is van Tien dan weet ik het niet meer
Jemig zeg, hou eens op met dat gejank!
pi_46658814
Streams ge-reset? Toppie nu!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:57:05 #98
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46658816
quote:

[..]

Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Moet behoorlijk veel zijn
pi_46658824
gehackt ??? Heerlijk!
pi_46658831
wie is die gast met die tas om?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')