Wij beschuldigen Brian..en hier zijn voldoende aanwijzingen voor. Dat jullie dit ontkennen is natuurlijk ook logisch.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver.
Lief klein zusje... Je bent een grote lieve zus hoor! Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan, sorry, dat niveau heb ik niet.
Het is respectloos om een tv programma te maken rond een vrouw die haar kinderen zo slecht heeft behandeld en er nu alle schijn wordt opgehouden dat dit normaal is.
Een man met respect voor normen en waarden krijgt een lullig afscheid en het wordt toegelaten dat een Rat een meisje misbruikt op een zeer nare vrouw onvriendelijke manier.
Ik open een topic ( deel 1) om vragen te stellen en krijg geen of bijna geen antwoord en mensen worden voorgetrokken omdat alles voor de kijkcijfers gaat.
Huub wordt uitgemaakt voor alcoholist en vriendelijk verzocht zich te gedragen, terwijl hij de enige is die altijd lief is geweest voor haar kinederen.
Genoeg ?
Of lach je me nu uit ?
Prima
Sabotagequote:Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef My_ het volgende:
[..]
Jemig zeg, hou eens op met dat gejank!![]()
Huub was volgens mij nog aangeschoten van gisteren, en dan nu weer veel drank er achter aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Moet behoorlijk veel zijn
Dat is idd sneuquote:
Ja, iemand een idee hoeveel Huub nu eigenlijk gedronken heeft deze dag?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
NL, dat biertje met Huub samen heeft je goed gedaanquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vind Huub echt de meest oprechte bewoner. Erik zit nu lekker mee te eten en te slijmen terwijl hij van de week nog Nathasia een hele nacht geterroriseerd heeft. Huub trekt tenminste zijn conclusies en houd zich afzijdig met een flinke slok op. Chapeau!
Begrijpelijk hoor, Huub slaat een beetje door in zijn alcoholgebruik, mss toch maar weer een verbod instellen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...![]()
En ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sabotage![]()
DGK_REDACTIE, blijf idd maar weg, ik begrijp je volkomen.
Ik ook niet, hij heeft het absoluut niet nodig om leuk te zijn. Jammer.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...![]()
Okquote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, geft ons even huub in beeld, kunnen we controleren of hij nog wel adem haalt.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef partyyboyy het volgende:
De streams zijn ook van Huub af...raar zeg![]()
(misschien dat ze toch iets moeten controleren)
Iemand hier een screenshot van?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef crohntje het volgende:
Mijn god! Die vriendin is haar BI vriendinnetje!![]()
NL?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NL, dat biertje met Huub samen heeft je goed gedaan![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
Fair enough ...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij kunnen niets doen aan dat bufferen. Versatel, sufnet en hetnet hebben problemen met hun 'streaming' servers. Daarom kunnen de streams slecht zijn de laatste paar dagen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Garnier (onze streamhoster) heeft het aangekaart en hopelijk is het snel opgelostquote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lief klein zusje... Je bent een grote lieve zus hoor! Ik ben het helemaal met je eens!![]()
![]()
Als ze zo doorgaan ga ik er in ieder geval wel echt iets van denken en ik denk niet echt heel gauw in termen van judgement.
Maar als we altijd buffers krijgen en een beetje respectloos als kijkvee worden behandeld? Onze mond moeten houden terwijl ik denk dat het erg bedreigend is als een totale geesteszieke vrouw met een doldrieste familie en haar kleine kinderen expres naar beneden gaan om een slapende en door anderen verkleede bewoner uit te lachen? Dat dat dan normaal iis? Dat we daar niets van moeten vinden? Een bewoonster die een hoer besteld voor de zeer karige en magere verjaardag van medebewoner Huub waarna ze het gevoerde voer misbruikt om de bewoner voor hoerenloper uit te maken op de nederlandse televisie? Dat die geesterszieke vrouw die er geen punt van maakt om haar gezin geestelijk te mishandelen moet blijven zitten? Ja, dan neem IK de DGK een heel stuk minder serieus.
Ik heb me daarbij altijd keurig gedragen. Of dat zo blijft is maar de vraag. Want wie een programma maakt voor een ander.... moet het de ander niet verwijten als die daar dan wat bij voelt?
Als ze niet gratis waren keek niemandquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
Ik ook niet DGK_RED .. vind het maar niks als hij hele dagen lam is.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lulquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef INCTRL het volgende:
Duidelijk dat die beschaafde kids niet opgevoed zijn door heks Natasia zelluf!
ach ik vind het wel leuk, hebben die kinderen ook wat te doenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, echt een goochelaar....... hoe bedoelt u kinderfeestje.
Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
Hoop dat ie gauw weer boven water is. kunnen jullie hem niet een limiet geven??? vind hem met wat minder alcohol veel leuker..............quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Snap ik ook, tis heel vervelend maar gelukkig wordt er dus hard aan gewerktquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij kunnen niets doen aan dat bufferen. Versatel, sufnet en hetnet hebben problemen met hun 'streaming' servers. Daarom kunnen de streams slecht zijn de laatste paar dagen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Garnier (onze streamhoster) heeft het aangekaart en hopelijk is het snel opgelost![]()
Het is geen marionet....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef Kinga het volgende:
Huub moet eens ophouden met dat als vampier leven, ik kan moeilijk elke dag tot in de vroege uurtjes streams kijken, doe eens wat overdag man!!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
Jezus gore tyfusredactie, zet die godvergeten kut rookmelder uit stelletje lamlullen JULLIE KUNNEN OOK NIETS !!!
Shit, 118 was mijn eerste.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
iets zegt me dat ze onbekend zijn met dit fenomeenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar DGK_REDACTIE zal ook daar wel ervaring mee hebben, emoties -vooral bij dit bijzondere programma- lopen nu eenmaal snel hoog op.
Ga eens een leven zoeken?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
Jezus gore tyfusredactie, zet die godvergeten kut rookmelder uit stelletje lamlullen JULLIE KUNNEN OOK NIETS !!!
beste redactie klopt het nu dat sommige bewoners meer privileges hebben dan andere ? geef hier nu eens eerlijk antwoord op.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij kunnen niets doen aan dat bufferen. Versatel, sufnet en hetnet hebben problemen met hun 'streaming' servers. Daarom kunnen de streams slecht zijn de laatste paar dagen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Garnier (onze streamhoster) heeft het aangekaart en hopelijk is het snel opgelost![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
idd!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef tipsch het volgende:
Zijn de beelden van de woorden tussen Natasia en de rat waaruit blijkt dat Brian iets in Huub's drankje heeft gegooid, al tevoorschijn?
Waarom krijgen wij altijd buffers als er eens iets te zien is?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja en zonder ons geen jullie![]()
Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.
En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
Kan me ook voorstellen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
doe ff normaal joh je lijkt zdngmw wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef jakees het volgende:
DGK REDACTIE TIEF TOCH OP HIER MAN....
IK EIS EEN BLOEDTEST VOOR HUUB EN BRIAN ERUIT!
Kom op zeg, wat is dit nou voor reactie?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
Toen ie wakker werd gemaakt zei hij inderdaad dat ie nog dronken was van gisteren. Vandaag had ie, als ik me niet vergis, volgens de kapper, een halve fles whiskey en een kwart fles van ? op. En dat in 20 minuten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub was volgens mij nog aangeschoten van gisteren, en dan nu weer veel drank er achter aan.
Nee.. ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zijn blindspotsquote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef droomkoningin het volgende:
ik denk niet dat brian zo dom is (ja hij is dom, maar niet zo dom?) om met zoveel camera's om hem heen iemand in het huis te vergiftigen... maar kan me wel voorstellen dat deze gedachten bij mensen opkomen... als dr 1 geschift persoon in t huis zit is hij t wel...
Ik ook niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik heb wel degelijk respect voor jullie hoor, maar als streamers horen dat brian zoiets tegen natas zegt dan moeten jullie het ook niet raar vinden dat wij er wat achter denken, ja huub heeft veel gedronken maar wij zouden het niet raar vinden als brian zoiets zou flikken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geef nu eens antwoord DGK redactione calzonequote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
beste redactie klopt het nu dat sommige bewoners meer privileges hebben dan andere ? geef hier nu eens eerlijk antwoord op.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef My_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is dit nou voor reactie?
Hou je even in als mod zijnde en geef het goede voorbeeld!
Tuurlijk is dat ook zo, maar ze moeten zich hier verantwoorden voor álles wat er in dat huis gebeurt, en dat vind ik absurd.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze niet gratis waren keek niemand
Net of zij ons een gunst doen om de streams gratis te maken.
Ze doen altijd zichzelf nog een gunst door veel mensen te laten kijken.
Je moet de wereld niet omdraaien he
Misschien dat de drank nu wat harder aankomt na een week onthouding?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind huub wel erg snel "out" van de drank de laatste dagen....
voorheen kon hij naar mijn idee ook veel en vanalles door elkaar zuipen zonder daar last van te hebben... (nouja.. hij werd vreselijk irritant, maar heb nog niet eerder gezien dat hij zn bed in kroop omdat ie lam was)
het lijkt me vrij duidelijk dat hij niet in z'n normale doen is sinds hij weer mag drinken.... misschien is hij ziek, allergisch of hebben ze toch iets door zn drankje gedaan... het lijkt me iig reden genoeg om het uit te zoeken....
ik denk niet dat brian zo dom is (ja hij is dom, maar niet zo dom?) om met zoveel camera's om hem heen iemand in het huis te vergiftigen... maar kan me wel voorstellen dat deze gedachten bij mensen opkomen... als dr 1 geschift persoon in t huis zit is hij t wel...
NEEKEES..........quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef jakees het volgende:
Ga zelf lekker weg en laat DGK_REDACTIE nu eens met rustquote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef jakees het volgende:
Ik ga met je meee!!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Shit, 118 was mijn eerste.
Nou dag lieve mensen!![]()
Hee, er zitten niet alleen in het huis para mensen. Deze beelden roepen nu eenmaal emoties op. En zoals ze bij het voetbal soms behoorlijk doorslaan, zo zullen sommige mensen bij het zien van dit produkt ook behoorlijk opgefokt raken. En niet iedereen kan zo goed relativeren als brian, dus die telefoontjes kan ik wel plaatsen, zeg maar. Blijft sneu natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef Darklight het volgende:
Dat er mensen gebeld hebben is idd wel heel sneu
die hebben echt geen leven
Nee. Dat het zo overkomt kan ik me voorstellen. Dat heeft denk ik een beetje te maken met hoe Natasia de dingen weet te brengen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
beste redactie klopt het nu dat sommige bewoners meer privileges hebben dan andere ? geef hier nu eens eerlijk antwoord op.
Ik eis dat jij weggaat en niet terugkomt.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef jakees het volgende:
zonder die eikels was de gouden kooi al helemaal een flop wees dus blij !quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden
cos 7 was me eerstequote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Dan hadden ze ander werk moeten nemen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat ook zo, maar ze moeten zich hier verantwoorden voor álles wat er in dat huis gebeurt, en dat vind ik absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |