abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46658842
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver.
Wij beschuldigen Brian..en hier zijn voldoende aanwijzingen voor. Dat jullie dit ontkennen is natuurlijk ook logisch.
Stel dat dit waar blijkt te zijn dat er medicatie die door jullie het huis in is gebracht in Huub z'n drank terecht is gekomen dan betekend dit een zeer groot gezichtsverlies.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658845
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heb ik nooit gedaan, sorry, dat niveau heb ik niet.
Het is respectloos om een tv programma te maken rond een vrouw die haar kinderen zo slecht heeft behandeld en er nu alle schijn wordt opgehouden dat dit normaal is.

Een man met respect voor normen en waarden krijgt een lullig afscheid en het wordt toegelaten dat een Rat een meisje misbruikt op een zeer nare vrouw onvriendelijke manier.

Ik open een topic ( deel 1) om vragen te stellen en krijg geen of bijna geen antwoord en mensen worden voorgetrokken omdat alles voor de kijkcijfers gaat.

Huub wordt uitgemaakt voor alcoholist en vriendelijk verzocht zich te gedragen, terwijl hij de enige is die altijd lief is geweest voor haar kinederen.

Genoeg ?
Of lach je me nu uit ?

Prima
Lief klein zusje... Je bent een grote lieve zus hoor! Ik ben het helemaal met je eens!

Als ze zo doorgaan ga ik er in ieder geval wel echt iets van denken en ik denk niet echt heel gauw in termen van judgement.
Maar als we altijd buffers krijgen en een beetje respectloos als kijkvee worden behandeld? Onze mond moeten houden terwijl ik denk dat het erg bedreigend is als een totale geesteszieke vrouw met een doldrieste familie en haar kleine kinderen expres naar beneden gaan om een slapende en door anderen verkleede bewoner uit te lachen? Dat dat dan normaal iis? Dat we daar niets van moeten vinden? Een bewoonster die een hoer besteld voor de zeer karige en magere verjaardag van medebewoner Huub waarna ze het gevoerde voer misbruikt om de bewoner voor hoerenloper uit te maken op de nederlandse televisie? Dat die geesterszieke vrouw die er geen punt van maakt om haar gezin geestelijk te mishandelen moet blijven zitten? Ja, dan neem IK de DGK een heel stuk minder serieus.

Ik heb me daarbij altijd keurig gedragen. Of dat zo blijft is maar de vraag. Want wie een programma maakt voor een ander.... moet het de ander niet verwijten als die daar dan wat bij voelt?
pi_46658849
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef My_ het volgende:

[..]

Jemig zeg, hou eens op met dat gejank!
Sabotage

DGK_REDACTIE, blijf idd maar weg, ik begrijp je volkomen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46658853
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Darklight het volgende:

[..]

Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Moet behoorlijk veel zijn
Huub was volgens mij nog aangeschoten van gisteren, en dan nu weer veel drank er achter aan.
Goedemorgen :W
pi_46658854
Mam, we moeten om 4 uur weer weg, ja schat!!
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_46658858
Ik vind dit echt te laag , Huub wordt nu gewoon zo gigantisch voor schut gezet. Het wordt steeds lager daar in de Gouden Kooi
pi_46658859
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef blomst het volgende:

[..]

Is er echt gebeld???????
Dat is idd sneu
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658879
Vet grappig dat kindje van Natasia. adt jochie
pi_46658891
quote:

[..]

Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Ja, iemand een idee hoeveel Huub nu eigenlijk gedronken heeft deze dag?
Make my day!
pi_46658892
jammer dat huub nog van de wereld lijkt te zijn! laat frans of stijn eens een bak water over huubke heen gooien, is tie zo weer nuchter. en het ziet er nog lache uit ook! het is nu teveel een Natasia show aan het worden!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 15:59:16 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46658895
Er komt iemand binnen die iets leuks met de kinderen wil gaan doen.
Nataasia roept de kinderen dat ze moeten komen. "Stoelen pakken!". Tegen die man, Jasper: "Ik wilde eigenlijk net taart gaan aansnijden."

Vuil kutwijf.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46658900
Mijn god! Die vriendin is haar BI vriendinnetje!
pi_46658906
Een ballonartiest?

Wanneer komt de rest van het circus?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46658908
Ik vind Huub echt de meest oprechte bewoner. Erik zit nu lekker mee te eten en te slijmen terwijl hij van de week nog Nathasia een hele nacht geterroriseerd heeft. Huub trekt tenminste zijn conclusies en houd zich afzijdig met een flinke slok op. Chapeau!
Heeft een jasje uitgedaan....
  zondag 25 februari 2007 @ 15:59:35 #115
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46658915
Duidelijk dat die beschaafde kids niet opgevoed zijn door heks Natasia zelluf!
- edit -
pi_46658917
Dat Brian anti-depressiva slikt heb ik trouwens nooit bewijs van gezien, wél dat Brian zelf zei dat hij iets homeopatisch zou krijgen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:59:54 #117
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46658921
Dat er mensen gebeld hebben is idd wel heel sneu
die hebben echt geen leven
pi_46658934
De streams zijn ook van Huub af...raar zeg

(misschien dat ze toch iets moeten controleren )
  zondag 25 februari 2007 @ 16:00:13 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46658936
WHahahaha, had ik toch nog gelijk met de goochelaar!!
  zondag 25 februari 2007 @ 16:00:13 #120
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_46658937
Verdomme een fles Veuve Cliquot !!!
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_46658951
quote:

[..]

Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_46658958
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vind Huub echt de meest oprechte bewoner. Erik zit nu lekker mee te eten en te slijmen terwijl hij van de week nog Nathasia een hele nacht geterroriseerd heeft. Huub trekt tenminste zijn conclusies en houd zich afzijdig met een flinke slok op. Chapeau!
NL, dat biertje met Huub samen heeft je goed gedaan
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 25 februari 2007 @ 16:01:23 #123
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46658980
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...
Begrijpelijk hoor, Huub slaat een beetje door in zijn alcoholgebruik, mss toch maar weer een verbod instellen?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 16:01:36 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46658988
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Sabotage

DGK_REDACTIE, blijf idd maar weg, ik begrijp je volkomen.
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46658989
quote:

[..]

Ik ook niet, hij heeft het absoluut niet nodig om leuk te zijn. Jammer.
pi_46658996
Wel jammer dat Huub dit allemaal mist. Hij had de goochelaar vast prachtig gevonden.
Go hard or go home
  zondag 25 februari 2007 @ 16:01:46 #127
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46658998
quote:

[..]

Ok
hij heeft natuurlijk ook 2 weken helemaal niks gedronken
Hoop dat het allemaal meevalt
pi_46659007
_0- rookmelder _0-
  zondag 25 februari 2007 @ 16:02:07 #129
130755 Kinga
versier hier
pi_46659012
rookmelders gaan af
  zondag 25 februari 2007 @ 16:02:08 #130
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46659015
Brandalarm gaat af
pi_46659019
Hahahahaha! Rookmelders gaan af!!
pi_46659023
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef partyyboyy het volgende:
De streams zijn ook van Huub af...raar zeg

(misschien dat ze toch iets moeten controleren )
Ja, geft ons even huub in beeld, kunnen we controleren of hij nog wel adem haalt.
pi_46659024
goede voorbereiding, misschien wordt Hupert nu wakker
pi_46659027
sproeiers aan pls
pi_46659032
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef crohntje het volgende:
Mijn god! Die vriendin is haar BI vriendinnetje!
Iemand hier een screenshot van?
  zondag 25 februari 2007 @ 16:02:30 #136
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46659039
komt huub zometeen uit die kist
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46659041
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

NL, dat biertje met Huub samen heeft je goed gedaan
NL?
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 16:02:38 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_46659043
Gezellig ook hoe zdngmw bij haar kindjus zit
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46659044
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Gert het volgende:

[..]

En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 16:02:44 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46659048
Jezus gore tyfusredactie, zet die godvergeten kut rookmelder uit stelletje lamlullen JULLIE KUNNEN OOK NIETS !!!
  zondag 25 februari 2007 @ 16:02:46 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46659049
Sjezus, echt een goochelaar....... hoe bedoelt u kinderfeestje.

Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 februari 2007 @ 16:02:49 #142
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_46659052
quote:

[..]

Fair enough ...

Maar wat hebben jullie gedaan met de opmerking van meerdere mensen dat zij hebben opgevangen dat Brian Huub iets heeft gegeven ?
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46659054
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef Lieve het volgende:

[..]

Lief klein zusje... Je bent een grote lieve zus hoor! Ik ben het helemaal met je eens!

Als ze zo doorgaan ga ik er in ieder geval wel echt iets van denken en ik denk niet echt heel gauw in termen van judgement.
Maar als we altijd buffers krijgen en een beetje respectloos als kijkvee worden behandeld? Onze mond moeten houden terwijl ik denk dat het erg bedreigend is als een totale geesteszieke vrouw met een doldrieste familie en haar kleine kinderen expres naar beneden gaan om een slapende en door anderen verkleede bewoner uit te lachen? Dat dat dan normaal iis? Dat we daar niets van moeten vinden? Een bewoonster die een hoer besteld voor de zeer karige en magere verjaardag van medebewoner Huub waarna ze het gevoerde voer misbruikt om de bewoner voor hoerenloper uit te maken op de nederlandse televisie? Dat die geesterszieke vrouw die er geen punt van maakt om haar gezin geestelijk te mishandelen moet blijven zitten? Ja, dan neem IK de DGK een heel stuk minder serieus.

Ik heb me daarbij altijd keurig gedragen. Of dat zo blijft is maar de vraag. Want wie een programma maakt voor een ander.... moet het de ander niet verwijten als die daar dan wat bij voelt?
Wij kunnen niets doen aan dat bufferen. Versatel, sufnet en hetnet hebben problemen met hun 'streaming' servers. Daarom kunnen de streams slecht zijn de laatste paar dagen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Garnier (onze streamhoster) heeft het aangekaart en hopelijk is het snel opgelost
  zondag 25 februari 2007 @ 16:03:17 #144
130755 Kinga
versier hier
pi_46659075
Huub moet eens ophouden met dat als vampier leven, ik kan moeilijk elke dag tot in de vroege uurtjes streams kijken, doe eens wat overdag man!!!
pi_46659079
quote:

[..]

En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Als ze niet gratis waren keek niemand
Net of zij ons een gunst doen om de streams gratis te maken.
Ze doen altijd zichzelf nog een gunst door veel mensen te laten kijken.

Je moet de wereld niet omdraaien he
pi_46659081
Wilgo kijkt nog eens goed naar wat hiij drinkt, want straks ligt hij ook plat daaro
pi_46659082
pi_46659086
Rook alarm!! Daar moet Huub toch wel van wakker worden
  zondag 25 februari 2007 @ 16:03:51 #149
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46659096
quote:

[..]

Ik ook niet DGK_RED .. vind het maar niks als hij hele dagen lam is.
pi_46659105
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef INCTRL het volgende:
Duidelijk dat die beschaafde kids niet opgevoed zijn door heks Natasia zelluf!
Lul niet, je ziet iets goeds van nastasia en gelijk zo'n opmerking. Geef haar het krediet dat ze dit gewoon keurig heeft gedaan, kinderen zijn beleefd en rustig.
Kijk naar dgk zonder vooroordelen dan is het veel leuker anders valt het je alleen maar tegen.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zondag 25 februari 2007 @ 16:04:14 #151
130755 Kinga
versier hier
pi_46659109
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:

Verder stel ik voor dat iedereen die geen DGK COS met een nummer onder de 100 in zijn postgeschiedenis heeft staan weer gewoon gaat doen wat hij toen ook deed, toen werd er namelijk nog een stuk normaler gereageerd hier.
ach ik vind het wel leuk, hebben die kinderen ook wat te doen
pi_46659110
Zijn de beelden van de woorden tussen Natasia en de rat waaruit blijkt dat Brian iets in Huub's drankje heeft gegooid, al tevoorschijn?
pi_46659115
quote:

[..]

Hoop dat ie gauw weer boven water is. kunnen jullie hem niet een limiet geven??? vind hem met wat minder alcohol veel leuker..............
  zondag 25 februari 2007 @ 16:04:32 #154
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46659116
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wij kunnen niets doen aan dat bufferen. Versatel, sufnet en hetnet hebben problemen met hun 'streaming' servers. Daarom kunnen de streams slecht zijn de laatste paar dagen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Garnier (onze streamhoster) heeft het aangekaart en hopelijk is het snel opgelost
Snap ik ook, tis heel vervelend maar gelukkig wordt er dus hard aan gewerkt
pi_46659118
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef Kinga het volgende:
Huub moet eens ophouden met dat als vampier leven, ik kan moeilijk elke dag tot in de vroege uurtjes streams kijken, doe eens wat overdag man!!!
Het is geen marionet....
pi_46659124
Mischien laat de redacti ehet rook alarm afgaan om huub wakker te maken. Want als ze nu de woning inlopen wekt dat mischien aniek op bij de gasten , en is dit niet echt goed voor het programma.
pi_46659131
Het doel van JdM is dat veel programma's interactief zijn. Leer er maar van..................... redactie. Kun je het niet aan ? Ga je lekker naar viva of bobo................... Gelukkig zijn er hier nog veel mensen die respect hebben en zeggen wat ze denken. Schelden is niet ok, maar komt voor uit onmacht omdat dingen zo oneerlijk overkomen. Reageren op tijdstippen die "makkelijk zijn" is misschien nog slapper dan eerder uitleg geven.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46659132
hopelijk is huub wakker geschrokken van het alarm..
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_46659138
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
Jezus gore tyfusredactie, zet die godvergeten kut rookmelder uit stelletje lamlullen JULLIE KUNNEN OOK NIETS !!!
pi_46659143
quote:

Shit, 118 was mijn eerste.
Nou dag lieve mensen!
Go hard or go home
  Admin zondag 25 februari 2007 @ 16:05:04 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46659146
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Maar DGK_REDACTIE zal ook daar wel ervaring mee hebben, emoties -vooral bij dit bijzondere programma- lopen nu eenmaal snel hoog op.
iets zegt me dat ze onbekend zijn met dit fenomeen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:05:27 #162
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46659158
hoe lang mogen de kinderen blijven?? tog maar een uurtje? oh laat maar ik zie de klok al
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46659160
quote:
Ga eens een leven zoeken?
pi_46659161
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

beste redactie klopt het nu dat sommige bewoners meer privileges hebben dan andere ? geef hier nu eens eerlijk antwoord op.
pi_46659163
quote:

[..]

En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Had het niet beter kunnen verwoorden
pi_46659165
vanwaar de klok?
pi_46659169
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef tipsch het volgende:
Zijn de beelden van de woorden tussen Natasia en de rat waaruit blijkt dat Brian iets in Huub's drankje heeft gegooid, al tevoorschijn?
idd!
pi_46659171
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja en zonder ons geen jullie

Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver. En als wij opgebeld worden door de politie met de klacht dat ze telefonisch worden lastig gevallen door 'bezorgde forum-bezoekers' met verhalen over verkrachtingen en vergiftigingen, dan gaat me dat ook een beetje te ver.

En ik heb geen enkele behoefte om iedereen over één kam te scheren. Wij zaten hier om met jullie van gedachten te wisselen en er zijn er een paar (vooruit... nog een paar meer) die dat vergallen. Als je normaal iets aan ons vraagt, kun je ook een normaal antwoord krijgen.
Waarom krijgen wij altijd buffers als er eens iets te zien is?

Waarom krijgt Natasia ( of natasja) 2 kinderen voor de prijs van 1 en Huub drie kinderen voor maar twintig minuten omdat die als volwassenen geteld worden? ( terwijl die jonger waren!)

Waarom krijgt Brian alles voor elkaar en laten jullie zoveel crimineel gedrag toe? Daardoor krijgen wij het gevoel beter voor de bewoners te moeten gaan zorgen/opletten omdat er ook bij mij gevoelens van psychische storing bij twee bewoners zijn ontstaan.

Waarom.... krijgen sommige bewoners meteen sancties en anderen nooit?

Als jullie je normaal opstellen en niet zo hielen likken van sommige bewoners jullie ook meer respect krijgen.

Forumbezoekers zijn niet van nature boos, die zijn boos geworden. En het zou wel heel bekrompen en kortzichtig zijn als jullie daar geen verantwoordelijkheid voor nemen of ervaren. Want de verantwoordelijkheid kwam voor uit jullie beleid.

En even off topic......... Waarom komt er een goochelaar als die kids er met een grote groep mensen maar 1 uur zijn?
pi_46659173
DGK REDACTIE TIEF TOCH OP HIER MAN....
IK EIS EEN BLOEDTEST VOOR HUUB EN BRIAN ERUIT!
pi_46659206
quote:

[..]

Kan me ook voorstellen.
maar Huub is daar wel het eerlijkst en gaat niet lopen slijmen.
En als mensen dan die rat horen zeggen over iets geven en huub is knock out.
dan is het toch normaal dat mensen dat gaan denken,we hebben allemaal gezien hoe eng die brian kan zijn.
pi_46659208
ik vind huub wel erg snel "out" van de drank de laatste dagen....
voorheen kon hij naar mijn idee ook veel en vanalles door elkaar zuipen zonder daar last van te hebben... (nouja.. hij werd vreselijk irritant, maar heb nog niet eerder gezien dat hij zn bed in kroop omdat ie lam was)

het lijkt me vrij duidelijk dat hij niet in z'n normale doen is sinds hij weer mag drinken.... misschien is hij ziek, allergisch of hebben ze toch iets door zn drankje gedaan... het lijkt me iig reden genoeg om het uit te zoeken....

ik denk niet dat brian zo dom is (ja hij is dom, maar niet zo dom?) om met zoveel camera's om hem heen iemand in het huis te vergiftigen... maar kan me wel voorstellen dat deze gedachten bij mensen opkomen... als dr 1 geschift persoon in t huis zit is hij t wel...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46659225
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef jakees het volgende:
doe ff normaal joh je lijkt zdngmw wel.
pi_46659228
quote:
Kom op zeg, wat is dit nou voor reactie?

Hou je even in als mod zijnde en geef het goede voorbeeld!
pi_46659235
over 13 min de visite weg
Wat hebben ze veel met elkaar gesproken en natas vooral veel met haar kindjes
  zondag 25 februari 2007 @ 16:07:31 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46659239
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef blomst het volgende:

[..]

Huub was volgens mij nog aangeschoten van gisteren, en dan nu weer veel drank er achter aan.
Toen ie wakker werd gemaakt zei hij inderdaad dat ie nog dronken was van gisteren. Vandaag had ie, als ik me niet vergis, volgens de kapper, een halve fles whiskey en een kwart fles van ? op. En dat in 20 minuten.
pi_46659243

Moeilijk he natas dat je kinderen nu even meer aandacht krijgen.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:07:39 #177
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_46659245
quote:

[..]

Nee.. ik ook niet.

Wel tof dat jullie er weer zijn!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_46659246
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef droomkoningin het volgende:
ik denk niet dat brian zo dom is (ja hij is dom, maar niet zo dom?) om met zoveel camera's om hem heen iemand in het huis te vergiftigen... maar kan me wel voorstellen dat deze gedachten bij mensen opkomen... als dr 1 geschift persoon in t huis zit is hij t wel...
Er zijn blindspots
  zondag 25 februari 2007 @ 16:07:55 #179
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46659256
DGK REDACTIE: regel gelijk ook ff dat die CPU LOAD van die fuckin streams van jullie een beetje normaal kan blijven?? Nee, ik heb geen oude pc...
- edit -
  zondag 25 februari 2007 @ 16:08:01 #180
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46659259
quote:

[..]

Ik ook niet!
Stel dan een limiet aan het alcohol gebruik van Huub. Iemand met ADHD heeft vaker een verslavingsprobleem. En mocht je nog twijfelen of hij uberhaubt ADHD heeft laat hem dan vlug testen en de juiste medicijnen hiervoor nemen. Deze knul moeten jullie echt een beetje beschermen tegen zichzelf!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46659262
quote:

[..]

ik heb wel degelijk respect voor jullie hoor, maar als streamers horen dat brian zoiets tegen natas zegt dan moeten jullie het ook niet raar vinden dat wij er wat achter denken, ja huub heeft veel gedronken maar wij zouden het niet raar vinden als brian zoiets zou flikken.

dat mensen de politie gaan bellen, gaat idd erg ver. ik neem aan dat jullie dit heus wel zullen uitzoeken
pi_46659267
Wel leuk die goochelaar
pi_46659268
verplicht dat kreng nog wat wat prive tijd met haar kids door te brengen!!!!!
pi_46659269
beste DGK-redactie, het is goed dat jullie huub nu even in de gaten houden, misschien kunnen jullie hem een tax per dag opleggen.
Het feit dat brian ook wordt geholpen met medicatie ivm slapeloosheid bewijst dat jullie de bewoners ook helpen met hun gezondheid. Voor huub's gezondheid is het beter een maximale hoeveelheid drank voor te schrijven. Dat zouden jullie hem kunnen opleggen, ik denk dat hij zich er zeker aan zal kunnen houden. Huub een beetje teut is leuk voor de streams, maar huub lam is geen aanwinst. Huub is nog steeds de grootste gangmaker in het huis, dus jullie kunnen er wel voor zorgen dat hij een goede gangmaker kan blijven. Ik hoop dat jullie niet alle hoop gevestigd hebben op de nieuwe bewoner, want het blijkt (zie eric) toch niet altijd uit te werken zoals jullie het verwacht hadden.
pi_46659272
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Pavement het volgende:

[..]

beste redactie klopt het nu dat sommige bewoners meer privileges hebben dan andere ? geef hier nu eens eerlijk antwoord op.
geef nu eens antwoord DGK redactione calzone
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 16:08:23 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46659276
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef My_ het volgende:

[..]

Kom op zeg, wat is dit nou voor reactie?

Hou je even in als mod zijnde en geef het goede voorbeeld!
Nóg zo'n licht.

Het was een sarcastisch bedoeld grapje. DGK_redactie begrijpt dat wél.
pi_46659277
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als ze niet gratis waren keek niemand
Net of zij ons een gunst doen om de streams gratis te maken.
Ze doen altijd zichzelf nog een gunst door veel mensen te laten kijken.

Je moet de wereld niet omdraaien he
Tuurlijk is dat ook zo, maar ze moeten zich hier verantwoorden voor álles wat er in dat huis gebeurt, en dat vind ik absurd.
We blijven allemaal kijken, waarom? Omdat het een enorm vermakelijk programma is, al worden de bewoners idd regelmatig 'aangespoord'. Gelukkig maar, anders was het een héel saai zootje om naar te kijken.
pi_46659278
ze zullen huub echt niet laten vergiftigen. Dat wordt gewoon een zware veroordeling als ze dat zouden toestaan. zo stom is echt niemand.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:08:41 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46659284
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind huub wel erg snel "out" van de drank de laatste dagen....
voorheen kon hij naar mijn idee ook veel en vanalles door elkaar zuipen zonder daar last van te hebben..
. (nouja.. hij werd vreselijk irritant, maar heb nog niet eerder gezien dat hij zn bed in kroop omdat ie lam was)

het lijkt me vrij duidelijk dat hij niet in z'n normale doen is sinds hij weer mag drinken.... misschien is hij ziek, allergisch of hebben ze toch iets door zn drankje gedaan... het lijkt me iig reden genoeg om het uit te zoeken....

Misschien dat de drank nu wat harder aankomt na een week onthouding?
pi_46659305
quote:
NEEKEES..........
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_46659309
quote:
Ga zelf lekker weg en laat DGK_REDACTIE nu eens met rust
pi_46659310
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef noekje het volgende:

[..]

Shit, 118 was mijn eerste.
Nou dag lieve mensen!
Ik ga met je meee!!
Als trouwe lurker van BB, later DGK, Helaas werd me DGK ietwat teveel en kon ik me niet beheersen om van de toetsen af te blijven. Sorry!
Ik ga terug in de lurkstand
als je niets doet kan er niets gebeuren
  zondag 25 februari 2007 @ 16:09:38 #193
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46659313
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef Darklight het volgende:
Dat er mensen gebeld hebben is idd wel heel sneu
die hebben echt geen leven
Hee, er zitten niet alleen in het huis para mensen. Deze beelden roepen nu eenmaal emoties op. En zoals ze bij het voetbal soms behoorlijk doorslaan, zo zullen sommige mensen bij het zien van dit produkt ook behoorlijk opgefokt raken. En niet iedereen kan zo goed relativeren als brian, dus die telefoontjes kan ik wel plaatsen, zeg maar. Blijft sneu natuurlijk.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46659316
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Pavement het volgende:

[..]

Nee. Dat het zo overkomt kan ik me voorstellen. Dat heeft denk ik een beetje te maken met hoe Natasia de dingen weet te brengen.
pi_46659322
quote:
Ik eis dat jij weggaat en niet terugkomt.
pi_46659325
ze gaat nu haar post zitten lezen??

pi_46659336
Ze schrijft een cheque uit voor Wilgo. Hoezo geen pimp? Zo raar toch?
pi_46659338
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Had het niet beter kunnen verwoorden
zonder die eikels was de gouden kooi al helemaal een flop wees dus blij !
  zondag 25 februari 2007 @ 16:10:18 #199
130755 Kinga
versier hier
pi_46659339
quote:

cos 7 was me eerste
pi_46659340
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat ook zo, maar ze moeten zich hier verantwoorden voor álles wat er in dat huis gebeurt, en dat vind ik absurd.
Dan hadden ze ander werk moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')