abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46658842
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is: je mag me overal voor uitmaken, maar ons beschuldigen van het drogeren van mensen gaat me te ver.
Wij beschuldigen Brian..en hier zijn voldoende aanwijzingen voor. Dat jullie dit ontkennen is natuurlijk ook logisch.
Stel dat dit waar blijkt te zijn dat er medicatie die door jullie het huis in is gebracht in Huub z'n drank terecht is gekomen dan betekend dit een zeer groot gezichtsverlies.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658845
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heb ik nooit gedaan, sorry, dat niveau heb ik niet.
Het is respectloos om een tv programma te maken rond een vrouw die haar kinderen zo slecht heeft behandeld en er nu alle schijn wordt opgehouden dat dit normaal is.

Een man met respect voor normen en waarden krijgt een lullig afscheid en het wordt toegelaten dat een Rat een meisje misbruikt op een zeer nare vrouw onvriendelijke manier.

Ik open een topic ( deel 1) om vragen te stellen en krijg geen of bijna geen antwoord en mensen worden voorgetrokken omdat alles voor de kijkcijfers gaat.

Huub wordt uitgemaakt voor alcoholist en vriendelijk verzocht zich te gedragen, terwijl hij de enige is die altijd lief is geweest voor haar kinederen.

Genoeg ?
Of lach je me nu uit ?

Prima
Lief klein zusje... Je bent een grote lieve zus hoor! Ik ben het helemaal met je eens!

Als ze zo doorgaan ga ik er in ieder geval wel echt iets van denken en ik denk niet echt heel gauw in termen van judgement.
Maar als we altijd buffers krijgen en een beetje respectloos als kijkvee worden behandeld? Onze mond moeten houden terwijl ik denk dat het erg bedreigend is als een totale geesteszieke vrouw met een doldrieste familie en haar kleine kinderen expres naar beneden gaan om een slapende en door anderen verkleede bewoner uit te lachen? Dat dat dan normaal iis? Dat we daar niets van moeten vinden? Een bewoonster die een hoer besteld voor de zeer karige en magere verjaardag van medebewoner Huub waarna ze het gevoerde voer misbruikt om de bewoner voor hoerenloper uit te maken op de nederlandse televisie? Dat die geesterszieke vrouw die er geen punt van maakt om haar gezin geestelijk te mishandelen moet blijven zitten? Ja, dan neem IK de DGK een heel stuk minder serieus.

Ik heb me daarbij altijd keurig gedragen. Of dat zo blijft is maar de vraag. Want wie een programma maakt voor een ander.... moet het de ander niet verwijten als die daar dan wat bij voelt?
pi_46658849
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef My_ het volgende:

[..]

Jemig zeg, hou eens op met dat gejank!
Sabotage

DGK_REDACTIE, blijf idd maar weg, ik begrijp je volkomen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46658853
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Darklight het volgende:

[..]

Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Moet behoorlijk veel zijn
Huub was volgens mij nog aangeschoten van gisteren, en dan nu weer veel drank er achter aan.
Goedemorgen :W
pi_46658854
Mam, we moeten om 4 uur weer weg, ja schat!!
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_46658858
Ik vind dit echt te laag , Huub wordt nu gewoon zo gigantisch voor schut gezet. Het wordt steeds lager daar in de Gouden Kooi
pi_46658859
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef blomst het volgende:

[..]

Is er echt gebeld???????
Dat is idd sneu
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658879
Vet grappig dat kindje van Natasia. adt jochie
pi_46658891
quote:

[..]

Heb de streams vandaag niet helemaal gevolgd, maar hoeveel heeft Huub precies gedronken dat die helemaal out is?
Ja, iemand een idee hoeveel Huub nu eigenlijk gedronken heeft deze dag?
Make my day!
pi_46658892
jammer dat huub nog van de wereld lijkt te zijn! laat frans of stijn eens een bak water over huubke heen gooien, is tie zo weer nuchter. en het ziet er nog lache uit ook! het is nu teveel een Natasia show aan het worden!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 15:59:16 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46658895
Er komt iemand binnen die iets leuks met de kinderen wil gaan doen.
Nataasia roept de kinderen dat ze moeten komen. "Stoelen pakken!". Tegen die man, Jasper: "Ik wilde eigenlijk net taart gaan aansnijden."

Vuil kutwijf.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46658900
Mijn god! Die vriendin is haar BI vriendinnetje!
pi_46658906
Een ballonartiest?

Wanneer komt de rest van het circus?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46658908
Ik vind Huub echt de meest oprechte bewoner. Erik zit nu lekker mee te eten en te slijmen terwijl hij van de week nog Nathasia een hele nacht geterroriseerd heeft. Huub trekt tenminste zijn conclusies en houd zich afzijdig met een flinke slok op. Chapeau!
Heeft een jasje uitgedaan....
  zondag 25 februari 2007 @ 15:59:35 #115
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46658915
Duidelijk dat die beschaafde kids niet opgevoed zijn door heks Natasia zelluf!
- edit -
pi_46658917
Dat Brian anti-depressiva slikt heb ik trouwens nooit bewijs van gezien, wél dat Brian zelf zei dat hij iets homeopatisch zou krijgen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:59:54 #117
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46658921
Dat er mensen gebeld hebben is idd wel heel sneu
die hebben echt geen leven
pi_46658934
De streams zijn ook van Huub af...raar zeg

(misschien dat ze toch iets moeten controleren )
  zondag 25 februari 2007 @ 16:00:13 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46658936
WHahahaha, had ik toch nog gelijk met de goochelaar!!
  zondag 25 februari 2007 @ 16:00:13 #120
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_46658937
Verdomme een fles Veuve Cliquot !!!
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_46658951
quote:

[..]

Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_46658958
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vind Huub echt de meest oprechte bewoner. Erik zit nu lekker mee te eten en te slijmen terwijl hij van de week nog Nathasia een hele nacht geterroriseerd heeft. Huub trekt tenminste zijn conclusies en houd zich afzijdig met een flinke slok op. Chapeau!
NL, dat biertje met Huub samen heeft je goed gedaan
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 25 februari 2007 @ 16:01:23 #123
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46658980
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...
Begrijpelijk hoor, Huub slaat een beetje door in zijn alcoholgebruik, mss toch maar weer een verbod instellen?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 16:01:36 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46658988
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Sabotage

DGK_REDACTIE, blijf idd maar weg, ik begrijp je volkomen.
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46658989
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik ook niet, hij heeft het absoluut niet nodig om leuk te zijn. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')