Okquote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...![]()
Ja, geft ons even huub in beeld, kunnen we controleren of hij nog wel adem haalt.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef partyyboyy het volgende:
De streams zijn ook van Huub af...raar zeg![]()
(misschien dat ze toch iets moeten controleren)
Iemand hier een screenshot van?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef crohntje het volgende:
Mijn god! Die vriendin is haar BI vriendinnetje!![]()
NL?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NL, dat biertje met Huub samen heeft je goed gedaan![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
Fair enough ...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nogal veel gedronken in de afgelopen 30 uur en een hoop door elkaar. Wij houden het goed in de gaten. Echt tof vinden we het niet...![]()
Wij kunnen niets doen aan dat bufferen. Versatel, sufnet en hetnet hebben problemen met hun 'streaming' servers. Daarom kunnen de streams slecht zijn de laatste paar dagen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Garnier (onze streamhoster) heeft het aangekaart en hopelijk is het snel opgelostquote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lief klein zusje... Je bent een grote lieve zus hoor! Ik ben het helemaal met je eens!![]()
![]()
Als ze zo doorgaan ga ik er in ieder geval wel echt iets van denken en ik denk niet echt heel gauw in termen van judgement.
Maar als we altijd buffers krijgen en een beetje respectloos als kijkvee worden behandeld? Onze mond moeten houden terwijl ik denk dat het erg bedreigend is als een totale geesteszieke vrouw met een doldrieste familie en haar kleine kinderen expres naar beneden gaan om een slapende en door anderen verkleede bewoner uit te lachen? Dat dat dan normaal iis? Dat we daar niets van moeten vinden? Een bewoonster die een hoer besteld voor de zeer karige en magere verjaardag van medebewoner Huub waarna ze het gevoerde voer misbruikt om de bewoner voor hoerenloper uit te maken op de nederlandse televisie? Dat die geesterszieke vrouw die er geen punt van maakt om haar gezin geestelijk te mishandelen moet blijven zitten? Ja, dan neem IK de DGK een heel stuk minder serieus.
Ik heb me daarbij altijd keurig gedragen. Of dat zo blijft is maar de vraag. Want wie een programma maakt voor een ander.... moet het de ander niet verwijten als die daar dan wat bij voelt?
Als ze niet gratis waren keek niemandquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Heel jammer maar helaas.
Ik zou ook een dikke vinger opsteken naar eikels die de hele dag naar gratis streams lopen te loeren en een lompe grote smoel opzetten als het volgens hun niet eerlijk /saai etc. is.
Ik ook niet DGK_RED .. vind het maar niks als hij hele dagen lam is.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lulquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef INCTRL het volgende:
Duidelijk dat die beschaafde kids niet opgevoed zijn door heks Natasia zelluf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |