Brian heeft geen enkel innerlijk normbesef, en legt zichzelf geen grenzen op.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Brian is echt niet zo gek dat hij iets in iemand z'n drankje zou doen. Dat is levensgevaarlijk. En buiten dat, dan zou hij nu al met z'n koffers op het station staan.
Dat is het reality aspect toch weg?!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het beter is (en nu ben ik zeer streng) dat Huub of een limiet opgelegd krijgt in DGK w.b. alcoholgebruik of een permanent verbod daarvan
Dank voor je antwoord!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt iets homeopatisch om te kunnen slapen. Echt helpen doet het niet.
Overigens, als een dokter of psych ofzo iets zou voorschrijven dan geven we dit uiteraard wel gewoon aan de miljonair. Maar dat is dus nu niet het geval.
Ik vind er zolangzamerhand ook niets meer aan. Niveau niks, OOK van Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef crohntje het volgende:
Voor Huub heb ik ook echt geen respect...walgelijk dit...
Het begint daar steeds meer te lijken op Das expiriment.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Flikker op gek, ga lekker de politie bellen![]()
Goed zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou, we zijn ff bij huub aan het checken. vandaar.
x2quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef de_kolonel het volgende:
Beste DGK-redactie,
Uit de reactie van sommigen hier, die zeggen voor iedereen te spreken, komt naar voren dat alle streamers meer controle op de bewoners en het drankgebruik zouden willen. Ik wil u namens een andere grote groep streamers vragen om dit juist NIET TE DOEN! aangezien DGK geen programma voor saaie huismoeders moet worden. In tegendeel: zet die audiostreams eens wat minder vaak uit en houd op met dat achterbakse gedoe. HET MOET WEL REALITY BLIJVEN!
Kunnen jullie misschien een keer op normale vragen antwoorden?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ach, er heeft er hier ook al eens 1 met z'n bezopen kop in het trapgat staan zeiken, en dan nog een beetje schaapachtig mijn kant op kijken ook, toen ik vroeg waar hij in godsnaam mee bezig was.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
Gaat huub nu bij de drank kast staan plassen, dan is hij echt goed dronken.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja hoor, ben ik al een uur mee bezig.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien een keer op normale vragen antwoorden?
fontein natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat geluid nu van Huub die aan het pissen is in de slaapkamer of is dat de fontein?
Gezien de steams nu, heb ik toch een kern geraakt... of is en totaaaaal niets aan de hand nu..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tegen een beetje kritiek kunnen jullie ook al niet he? Soort niveau Brainless vind ik dit. Door meteen te gaan schelden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net ook, vooral omdat als 1+2 gelocked worden altijd het geluid wegvalt op 3+4, dat is andersom nooit het gevalquote:Op zondag 25 februari 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
Waarom geen geluid bij 3 en 4????
Das Huub, die heeft een homeopathisch middeltje gekregen om beter te kunnen pissen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat geluid nu van Huub die aan het pissen is in de slaapkamer of is dat de fontein?
Vinger in de keel en overnieuw beginnen Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef Darklight het volgende:
Hij ging dus pissen daar, dacht al dat die weer ging zuipen
Stel dan een normale vraagquote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Laat die maar even niks meer drinken want die gozer zuipt zich dood zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vinger in de keel en overnieuw beginnen Huub![]()
Hear, hear!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind er zolangzamerhand ook niets meer aan. Niveau niks, OOK van Huub.
Je kunt jezelf toch wel een beetje inhouden?
Ik was pro Huub, maar ben dit weekend op hem afgeknapt door dat gezuip en geen maat kunnen houden. Huub denkt dat ie het mannetje is, maar met deze acties gooit hij zijn eigen glazen in en past hij prima bij de rest van het zooitje.
De Bewoners van dit moment verdienen elkaar dubbel en dwars,
Beetje niveau wat er nog inzit is Sylvia, maar zij is te normaal en zal gauw weggaan, net als Bart.
Hey je bent weer terug! Das ff geleden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegen een beetje kritiek kunnen jullie ook al niet he? Soort niveau Brainless vind ik dit. Door meteen te gaan schelden.
dweiltje mee genomen ??quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
In ieder geval kaplaarzen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
Trek je wel je zwembroek aan als je Huuh checkt ?
Ja, ik had ook graag normale antwoorden op mijn normale vragen willen hebben. Tsjaquote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef blaaadt het volgende:
[..]
hehehequote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu weer streams, ze hebben dus duidelijke intructies gekregen om het op de drank te gooien en niet om de pillen die erin gegooid zijn door Brainless.
Als ie nuchter is valt het allemaal nog wel mee ja, maar die momenten worden zeldzaam. Het is jammer dat Sylvia van hem afhangkelijk is bij de 2-wekelijkste stemmingsronden. Zonder Huub valt zij ook weg. En zonder Sylvia wordt het helemaal een Freak Show.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
Ik was pro Huub, maar ben dit weekend op hem afgeknapt door dat gezuip en geen maat kunnen houden. Huub denkt dat ie het mannetje is, maar met deze acties gooit hij zijn eigen glazen in en past hij prima bij de rest van het zooitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |