Ben jij dat Nathanael?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef F04 het volgende:
Ach, laat die Joep Meloen maar. De redactie is toch niet verantwoordelijk voor het domme gedrag van hem.
natas dr verjaardag was heerlijk,veel bling bling,en je kids verwaarlozen!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef BwennieBren het volgende:
En? Was Nat dr verjaardag leuk? Heb ik veel gemist?
Doe eens normaal. Hij heeft twee weken niets gedronken. Als je dan een drankprobleem hebtquote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef gomi het volgende:
huub heeft echt een drankprobleem. die komt eruit als een alcoholverslaafde.
Huub werd niet voor niets op de site van Tien beschreven als "alcoholist", daar begint het nl. nu ernstig op te lijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef gomi het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:37 schreef Villalux het volgende:
Nou, we zijn ff bij huub aan het checken. vandaar.
eigen belang! DGK_REDACTIE
Same here. Ik was pro-Huub, maar Huub is echt een afknapper de afgelopen dagen na het aflopen van zijn drankverbod. Die jongen kan geen maat houden. Echt een triest geval om naar te kijken. Nuchter is Huub okee, maar dronken wordt ie vervelend om naar te kijken. Ik zou voor een dranklimiet zijn in de villa. Zeker voor Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind er zolangzamerhand ook niets meer aan. Niveau niks, OOK van Huub.
Je kunt jezelf toch wel een beetje inhouden?
Ik was pro Huub, maar ben dit weekend op hem afgeknapt door dat gezuip en geen maat kunnen houden. Huub denkt dat ie het mannetje is, maar met deze acties gooit hij zijn eigen glazen in en past hij prima bij de rest van het zooitje.
De Bewoners van dit moment verdienen elkaar dubbel en dwars,
Beetje niveau wat er nog inzit is Sylvia, maar zij is te normaal en zal gauw weggaan, net als Bart.
Welkom terugquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegen een beetje kritiek kunnen jullie ook al niet he? Soort niveau Brainless vind ik dit. Door meteen te gaan schelden.
Zo is ie er ook in gegaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef gomi het volgende:
Laat me raden, je bent een H.U.I.S.M.O.E.D.E.Rquote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook pro Huub totdat die gaat zuipen. Dan vind ik het een irritant infantiel joch.
Maar...ik vind Brian nuchter of zat nog steeds vervelender en dat wil wat zeggen.
Ze kan ook een pact met Eric vormen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ie nuchter is valt het allemaal nog wel mee ja, maar die momenten worden zeldzaam. Het is jammer dat Sylvia van hem afhangkelijk is bij de 2-wekelijkste stemmingsronden. Zonder Huub valt zij ook weg. En zonder Sylvia wordt het helemaal een Freak Show.
Ze leggen net duidelijk uit waarom de streams niet lekker liepen, ik geloof dat opzeker, was een zeer plausibele redenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat de streams bufferden omdat Wilgo kwam? Ik geloof er geen pest van dat dit toeval is ( ja DGK, daar worden jullie boos om, dat ik niet geloof wat jullie zonder meer iemand willen laten geloven. Maar ik ben geen lemming)
Ik denk dat veel kijkers sowiesó een beetje genoeg beginnen te krijgen van die bewoners, en van hun eigen verslaving.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind er zolangzamerhand ook niets meer aan. Niveau niks, OOK van Huub.
Je kunt jezelf toch wel een beetje inhouden?
Ik was pro Huub, maar ben dit weekend op hem afgeknapt door dat gezuip en geen maat kunnen houden. Huub denkt dat ie het mannetje is, maar met deze acties gooit hij zijn eigen glazen in en past hij prima bij de rest van het zooitje.
De Bewoners van dit moment verdienen elkaar dubbel en dwars,
Beetje niveau wat er nog inzit is Sylvia, maar zij is te normaal en zal gauw weggaan, net als Bart.
Ja ...maar hij heeft alleen maar teveel gezopenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef crohntje het volgende:
Het is heel heftig.....zeggen ze....
Nee, wel moeder maar ik werk.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een H.U.I.S.M.O.E.D.E.R![]()
![]()
Dat ligt echt aan jou (of je provider).quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat de streams bufferden omdat Wilgo kwam? Ik geloof er geen pest van dat dit toeval is ( ja DGK, daar worden jullie boos om, dat ik niet geloof wat jullie zonder meer iemand willen laten geloven. Maar ik ben geen lemming)
moet je ff zoeken naar de goede streams mss.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
neequote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja redactie, kunnen jullie misschien een tipje van de sluier oplichten over de nieuwe miljonair?
Bij mij is het bewolktquote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef F04 het volgende:
De gouden stream doen het hier als een zonnetje.
De drank kast word schoongemaakt, daar heeft hij gezeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef cindy10 het volgende:
wat is trouwens de uitslag van het checken bij huub?
is hij nog aanspreekbaar?
veel drank en een van Brian's pilletjes - ben zo benieuwd naar het filmpje met de hints!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja ...maar hij heeft alleen maar teveel gezopen
Nou dat beloofd wat ...quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef cindy10 het volgende:
er komt nog veel meer volgens natasia?
hoop een gehuurde olifant die over haar heen denderd in volle galop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |