Jammer en triest vind ik het.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zó grof dat ze nu een relatie hebben
Amanda is misschien ook wel een beetje onzeker... Brian kon tenslotte niet tot resultaat komen in haar...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef LuNaTiC het volgende:
'Het gedicht gaat over mijn beleving hoe ik met mn vingers over je lichaam ga'
Amanda: 'dus je vindt mn lichaam wel mooi?'
hoezo attention whore
hdnkkk hou ik erin.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:14 schreef Lieve het volgende:
Hij die niet klaar kan komen heeft haar als een domme matras gebruikt. Nu denkt ze kennelijk dat ze iets liever moet zijn en dat het aan haar ligt?
Nena vergelijken met Amanda en Sabrina vind ik een beledeiging voor Nena.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:13 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Sabrina was ook geen Einstein. Nena ook niet en Amanda ook niet.
Dat zal een Sylvia nooit doen.![]()
Ach kom op, die stond ook mooi achter een schotje. 2 dagen nadat hij haar eruit wilde gooien. Nee, dat is heel slim.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena vergelijken met Amanda en Sabrina vind ik een beledeiging voor Nena.
Nena en amanda zijn met bertekking to brian wel goed gecast , dit zijn echt de type meisjes die op dit soort types vallen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena vergelijken met Amanda en Sabrina vind ik een beledeiging voor Nena.
Way heeft intelligentie te maken met geil zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach kom op, die stond ook mooi achter een schotje. 2 dagen nadat hij haar eruit wilde gooien. Nee, dat is heel slim.
Als de HES-groep slim is proberen ze de kapster en de huishoudster te ontslaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Lieve het volgende:
Roddeluren zijn weer begonnen! RotPatries is er weer! ( ze zal zelf ook wel haar van dode indiaase vrouwen op haar kop hebben)
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef choepachoep het volgende:
Lieve.. ik vond je stukje net over natas en der kindjes fenominaal grappig.
Het begint daar inderdaad zo langzamerhand de nichten kooi te worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Sebi het volgende:
Hoor ik nou een volwassen man enthousiast doen over een Barbie-pop?
Volgens mij heeft Nena meerdere keren gezegd dat Brian niet haar type is. Volgens mij is het eerder dat Brian op dit soort type meisjes valt. Lees: Maakt niet uit welke vrouw er binnen komt als HDNKKK zijn kwakkie wil proberen kwijt te raken pakt ie alles.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Nena en amanda zijn met bertekking to brian wel goed gecast , dit zijn echt de type meisjes die op dit soort types vallen.
Ja dat zit ik me ook net af te vragen............ my god,quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Sebi het volgende:
Was "hip" in de jaren '90.quote:
Saar en E10 óók al? Is dat echt waar?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zó grof dat ze nu een relatie hebben
Dat was een steekhoudend argument geweest als Brian de enige man op de aardkloot was en haar armen waren geamputeerd. Dat was dus niet zo dus vind ik het gewoon dom.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Way heeft intelligentie te maken met geil zijn?
Wanneer komt dat schooiem eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:26 schreef Clank het volgende:
Erik mag wel heel snel zijn 'kado' aan Natasja geven, want met alle vriendjes van haar in het huis is de verrassing d'r gauw af.
Action men was toch de barbie voor jongens? Of was het toch Ken?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Sebi het volgende:
Ik denk dat ze het allang weet.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:26 schreef Clank het volgende:
Erik mag wel heel snel zijn 'kado' aan Natasja geven, want met alle vriendjes van haar in het huis is de verrassing d'r gauw af.
NEE! Heb ik dus ook al aan gedacht. Iedere ochtend meteen die bedden weer bedekken... nooit eens een bed of dekbed luchten. Zooo goor!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Ik zie ze wel de bedden opmaken dagelijks, en ook regelmatig verschonen, maar heeft iemand gezien of die dekbedden wel een lekker gelucht zijn buiten, in 4 maanden?
Geen barbie pop, een barbie lijn van MAC cosmetics. Ik heb die lijn al.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Sebi het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was een steekhoudend argument geweest als Brian de enige man op de aardkloot was en haar armen waren geamputeerd. Dat was dus niet zo dus vind ik het gewoon dom.
Zo geil kan ik nooit worden iig want ik weet zeker dat mijn hersencellen in opstand gaan komen als Brian achter me zou staan. Mijn hersencellen hadden mijn handen wel gestuurd of me naar Huub sleuren.
Dit is eigenlijk teveel informatie voor een zondagmiddag.![]()
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat TNO al kweekjes van die matrassen en dekbeddenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Ik zie ze wel de bedden opmaken dagelijks, en ook regelmatig verschonen, maar heeft iemand gezien of die dekbedden wel een lekker gelucht zijn buiten, in 4 maanden?
Action man was de "Barbie" voor jongentjes die gewoon cowboy en indiaantje willen spelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:28 schreef Lieve het volgende:
Action men was toch de barbie voor jongens? Of was het toch Ken?
Wou je hiermee zeggen dat Huub aantrekkelijker is dan Brian?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was een steekhoudend argument geweest als Brian de enige man op de aardkloot was en haar armen waren geamputeerd. Dat was dus niet zo dus vind ik het gewoon dom.
Zo geil kan ik nooit worden iig want ik weet zeker dat mijn hersencellen in opstand gaan komen als Brian achter me zou staan. Mijn hersencellen hadden mijn handen wel gestuurd of me naar Huub sleuren.
Dit is eigenlijk teveel informatie voor een zondagmiddag.![]()
Oh God JA!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Wou je hiermee zeggen dat Huub aantrekkelijker is dan Brian?![]()
Maar dan heb je blijkbaar nog niet de speciale MAC Barbie-pop in skinny jeans, die bij de lancering van de lijn in maart uitgegeven gaat worden...want daar had die man met die coupe noodles het over...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen barbie pop, een barbie lijn van MAC cosmetics. Ik heb die lijn al.
![]()
Fysiek zijn ze geen van beiden aantrekkelijk, maar met Huub kun je zowel lachen als een goed gesprek voeren. Met Brian kun je....... in slaap vallen? Oh, en rijp worden voor opname.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
Leuke Poll.. wie is er aantrekkelijker Brian of Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
En als ze het nog niet weet, zal het binnenkort zeer cryptisch op z'n surinaams worden door verteld!quote:
Heb je het idee dat dat er iets aan zou veranderen dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sorry hoor... maar een kapster, visagiste, een butler... dan straks nog het feestje.. en de verrassing... en god weet wat nog meer.. Bij huubs verjaardag kwam er even bezoek en dat was het..
Ik weet het oud nieuws... maar ik blijf het vreemd vinden dat de anderen er niets van zeggen.
Cryptici zijn het, die Surinamers!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Dark het volgende:
[..]
En als ze het nog niet weet, zal het binnenkort zeer cryptisch op z'n surinaams worden door verteld!![]()
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je het idee dat dat er iets aan zou veranderen dan??
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
morge mensen ... ik klok in. Had late DGK dienst vannacht maar ben er wat eerder uit gekomen ivm Natasja's jaardag .... zijn er al kadootjes gegeven? .....Natasja is in vol gala zag ik, hm. De kapper en opmaakmeneer zijn ook binnen ...ok, verder nog iets wat ik moet weten?
Nou ja Huub is toch al aardig bezig. Zou het niet leuk vinden als iemand al ladderzat is voordat de kinderen komenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee, Maar wat blijk van verontwaardiging zou mijn fatsoensgevoel in ieder geval iets goed doen.
Ze heeft zelf al die moeite genomen dat te regelen, het feit dat die anderen hun eigen verjaardag zoveel poespas niet waard vonden wil niet zeggen dat ze het ook niet hadden kunnen/mogen regelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nee, Maar wat blijk van verontwaardiging zou mijn fatsoensgevoel in ieder geval iets goed doen.
Oh, ik meende dat hij het alleen over de kleurtjes had maar de pop heb ik ook al.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Sebi het volgende:
[..]
Maar dan heb je blijkbaar nog niet de speciale MAC Barbie-pop in skinny jeans, die bij de lancering van de lijn in maart uitgegeven gaat worden...want daar had die man met die coupe noodles het over...
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Natasia het gewoon zelf allemaal heeft aangevraagd en er druk mee is geweest. Eveline en Huub destijds hebben zelf ook geen moeite gedaan. Het is echt niet zeker dat als Huub het ook allemaal had aangevraagd, hij het niet ook geregeld zou krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sorry hoor... maar een kapster, visagiste, een butler... dan straks nog het feestje.. en de verrassing... en god weet wat nog meer.. Bij huubs verjaardag kwam er even bezoek en dat was het..
Ik weet het oud nieuws... maar ik blijf het vreemd vinden dat de anderen er niets van zeggen.
Dat personeel ligt helemaal dubbel...... die laten hun factuur bij vertrek gelijk weer achter joh...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En die kapster staat zich te vervelen en te roddelen terwijl Manda haar haar zelf aan het verprutsen is...
Fijn personeel..
Aantrekkelijk zijn houd ook in dat je van binnenuit mooi bent!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Leuke Poll.. wie is er aantrekkelijker Brian of Huub![]()
Even bellen met de RED! Ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al die moeite genomen dat te regelen, het feit dat die anderen hun eigen verjaardag zoveel poespas niet waard vonden wil niet zeggen dat ze het ook niet hadden kunnen/mogen regelen.
Ik vind het ook een verschrikkelijk overdreven toestand, maar je kunt haar niet verwijten dat anderen hun verjaardag sober gevierd hebben.
Nee, niet dronken nee, maar je wil toch wel op zijn miljonairs ontbijten met een fes champagne PP en dan gewoon een beetje uitbuiken met champagne?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou ja Huub is toch al aardig bezig. Zou het niet leuk vinden als iemand al ladderzat is voordat de kinderen komen
Huub is lichamelijk niet zo aantrekkelijk maar mijn God, alles beter dan Brian. Iedereen met meer dan één hersencel zal dat ook beamen. Poll is dus niet nodig want hier zitten mensen met meer dan één hersencel. Ze kunnen immers een computer opstarten maar ik laat me graag verrassen dus doe maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Leuke Poll.. wie is er aantrekkelijker Brian of Huub![]()
Dat wilde ik dus net gaan vragen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Tsja, hoe vervelend het ook is, daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
Even bellen met de RED! Ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil...
De verjaardag van Huub was reden voor Natasia en Nena een stripper te laten komen... die stripper die zo genant was dat het hem later verweten werd.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef itsme het volgende:
Dat wilde ik dus net gaan vragen.
Of er andere bewoners al jarig zijn geweest in het huis.
(en of ze ook zoveel kregen)
Huub jarig? Herinner me dat niet. Dus zal wel niet veel voorgesteld hebben.![]()
Vraag je nu Huub rekening te houden met de kinderen van Natasia? Sorry hoor maar in de eerste plaats zou Natasia haar verjaardag thuis met haar kinderen moeten vieren. Als Natasia besluit haar kinderen naar dat huis te halen dan is dat haar probleem. Dit is toch precies waar het steeds omdraait? Iedereen moet zich aanpassen aan Natasia. Belachelijk. Zij bezorgt haar man en haar kinderen elke dag verdriet daar heb ik meer moeite mee dan dat Huub 1 dag tekeer zou gaan in het bijzijn van hen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou ja Huub is toch al aardig bezig. Zou het niet leuk vinden als iemand al ladderzat is voordat de kinderen komen
Ik verwijt het haar ook niet. (al vind ik het een enorm egoistisch ikke ikke ikke wijf)quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al die moeite genomen dat te regelen, het feit dat die anderen hun eigen verjaardag zoveel poespas niet waard vonden wil niet zeggen dat ze het ook niet hadden kunnen/mogen regelen.
Ik vind het ook een verschrikkelijk overdreven toestand, maar je kunt haar niet verwijten dat anderen hun verjaardag sober gevierd hebben.
Precies.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Vraag je nu Huub rekening te houden met de kinderen van Natasia? Sorry hoor maar in de eerste plaats zou Natasia haar verjaardag thuis met haar kinderen moeten vieren. Als Natasia besluit haar kinderen naar dat huis te halen dan is dat haar probleem. Dit is toch precies waar het steeds omdraait? Iedereen moet zich aanpassen aan Natasia. Belachelijk. Zij bezorgt haar man en haar kinderen elke dag verdriet daar heb ik meer moeite mee dan dat Huub 1 dag tekeer zou gaan in het bijzijn van hen.
Tsja, de brutelen hebben de halve wereld. Ik walg er ook van, maar als je het maar zo veel mogelijk vraagt, krijg je vast wel een deel gedaan. Ik vind het slim van haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Even bellen met de RED! Ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil...
Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de andere miljonairs te weinig gebruik maken van het feit dat ze dingen kunnen bestellen ( Binnen redelijke grenzen.. dus geen Touregs )quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, hoe vervelend het ook is, daar komt het wel op neer.
Dat zou de rest ook eens wat vaker moeten doen.
15.00 uurquote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Ashley1 het volgende:
hoe laat komt de visite eigenlijk?
Ik zal je morgen nog even aan deze post herinneren...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de andere miljonairs te weinig gebruik maken van het feit dat ze dingen kunnen bestellen ( Binnen redelijke grenzen.. dus geen Touregs )
yepquote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef havefun het volgende:
Heeft die kapster een relatie met Satan?
Was Huub niet de eerste die zijn verjaardag vierde in DGK, wellicht dacht ie dat het allemaal wel geregeld zou worden. Natasja laat niets aan het toeval over en regelt het zelf wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de andere miljonairs te weinig gebruik maken van het feit dat ze dingen kunnen bestellen ( Binnen redelijke grenzen.. dus geen Touregs )
Planning 15.00u... of tot wanneer Natasia beslist wanneer ze de villa binnenmogen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Ashley1 het volgende:
hoe laat komt de visite eigenlijk?
Nee Huub was niet de eerste.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Marrije het volgende:
Was Huub niet de eerste die zijn verjaardag vierde in DGK, wellicht dacht ie dat het allemaal wel geregeld zou worden. Natasja laat niets aan het toeval over en regelt het zelf wel.
Eveline was ook al jarig geweest. Huub was jarig met kerst dus toen was er al veel drukte enzo, maar toch. De rest is gewoon erg bescheiden in dat opzicht. Natasia is de enige die zo brutaal is om alles te vragen. Nogmaals, dat zou de rest ook moeten doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was Huub niet de eerste die zijn verjaardag vierde in DGK, wellicht dacht ie dat het allemaal wel geregeld zou worden. Natasja laat niets aan het toeval over en regelt het zelf wel.
Denken jullie trouwens dat Satan daar 1 groot spel speelde of denken jullie dat hij gewoon zo was.quote:
Ik dacht Eveline.quote:
Ja, en met Natasja. Ze is van ALLE satansmarkten thuis ( ze mist wat cellen van boven in haar brein. )Haar van dode indiaase vrouwen omgeeft het gemene geheel.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef havefun het volgende:
Heeft die kapster een relatie met Satan?
Idd, Nicolaas en Angelique waren er al uit voor hun verjaardag.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht Eveline.
Ik schat zo in dat de eerste(n) gedacht hebben dat het door 'achter' zelf wel geregeld zou worden. In Natasja laat niets aan het toeval over. De volgende gaat vast ook wel vragen om een taart, een goochelaar, what ever.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eveline was ook al jarig geweest. Huub was jarig met kerst dus toen was er al veel drukte enzo, maar toch. De rest is gewoon erg bescheiden in dat opzicht. Natasia is de enige die zo brutaal is om alles te vragen. Nogmaals, dat zou de rest ook moeten doen.
Sorry, maar hij is gewoon te jong..... als hij wat ouder was geweest dan was hij niet alleen de eerste maar ook de enige geweestquote:
Ik denk dat hij er niets meer mee te maken wil hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:52 schreef akveor het volgende:
Ze gaan Nathanael uitnodigen. Ik denk niet dat hij zich daar voor laat lenen. Dat telefoongesprekje tussen Slvia en hem was ook al zo vreemd. Vrij kortaf en zonder een enkel lachje.
Ze keek er even recht bij in de camera.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas roept nu dus gewoon de Moslims op om "iets" aan Huub te doen... Dat is eigenlijk verzoek tot huurmoord
Tenzij de volgende Amanda is, denk ik dat dat wel meevalt, de gemiddelde volwassene maakt niet zo'n heisa om zijn/haar verjaardag, kinderen en andere (geestelijk) onvolwassenen daarentegen...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:54 schreef Marrije het volgende:
Ik schat zo in dat de eerste(n) gedacht hebben dat het door 'achter' zelf wel geregeld zou worden. In Natasja laat niets aan het toeval over. De volgende gaat vast ook wel vragen om een taart, een goochelaar, what ever.
Of misschien een betere optie. Natasia zou ook eens nee op haar request moeten ontvangen van achter?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eveline was ook al jarig geweest. Huub was jarig met kerst dus toen was er al veel drukte enzo, maar toch. De rest is gewoon erg bescheiden in dat opzicht. Natasia is de enige die zo brutaal is om alles te vragen. Nogmaals, dat zou de rest ook moeten doen.
Natasia is een controlfreak. Dit controleren komt vaak voort uit angst. En met zo'n bek heeft ze daar alle reden voor.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij de volgende Amanda is, denk ik dat dat wel meevalt, de gemiddelde volwassene maakt niet zo'n heisa om zijn/haar verjaardag, kinderen en andere (geestelijk) onvolwassenen daarentegen...
Fijn dat je Wilgo gelijk ff tot vrouwenmepper degradeert......quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef Lieve het volgende:
Krijgt Natasja nu blauwe ogen van de visagist? Zodat haar kinderen haar herkennen? Waarschijnlijk liep ze thuis altijd met dichtgemepte ogen rond?
Ik vind het ook niet slim dat Huub niet heel duidelijk laat blijken dat hij loopt te overdrijven en hij provoceert. Maar goed, ik ben de laatste 2 dagen zowiezo ontzettend aan het afknappen op Huub. Zijn uitspraken, zijn gedrag, zijn dronkenschap. Ik snap niet dat hij echt denkt dat hij leuker is met drank op en het is erg jammer dat Sylvia (de enige waar hij misschien wat van aanneemt) hem niet heel duidelijk zegt dat ze 'm zo irritant en niet leuk vindt en ze zo niet met 'm wil omgaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas roept nu dus gewoon de Moslims op om "iets" aan Huub te doen... Dat is eigenlijk verzoek tot huurmoord
Ze is idd een controlfreak tot en met, en dat zou in haar geval zeker kunnen voortkomen uit een angst voor alles wat ze anderen de hele tijd aandoet.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
Natasia is een controlfreak. Dit controleren komt vaak voort uit angst. En met zo'n bek heeft ze daar alle reden voor.
Die visagist en Patricia laten zich waarschijnlijk enorm goed betalen om op een zondag bij dit zooitje ongeregeld over de vloer te komen, en geef ze eens ongelijk. Wie is er nu de dombo?!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:00 schreef Lieve het volgende:
Oh jee, het gaat weer echt inhoudelijk ergens over.... maar dat gaat niet met de Amoebes Hij die niet klaar kan komen maar er dagelijks maandenlang totaal door geobsedeerd is kan dit ook niet volgen, Patries heeft niet zoveel in huis, en de viezegist is een pappart die zijn eigen saldo pampert. Tsja! Wat moet je met de dombo's.
Joh, die weten niet wat ze overkomt, mama lief en vrolijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:03 schreef StefanPeeters het volgende:
Zdngmw gooit er NOG maar eens een amaretto-tje in.
HALLO!!!! Je kinderen komen op visite !!!
Hij was even in de war met de Kama Sutra. Zijn eigen religieuze overtuiging...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk had een Islamitisch vriendinnetje , die op haar manier de Islam aan hem heeft uitgelegd, ik krijg nu toch hele vreemde visioenen.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef demins het volgende:
[..]
Hij was even in de war met de Kama Sutra. Zijn eigen religieuze overtuiging...
Ze zal straks wel weer net zo gaan praten als savond bij het verhaaltjequote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, die weten niet wat ze overkomt, mama lief en vrolijk.
Dat resultaat hadden ze in een psychiatrisch ziekenhuis echt niet gekregen hoor.
mja, Syl is goddank een rustpuntje daar .. dank je voor de samenvatting Lievequote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is.... dat Syl rustig haar gang gaat. Anders zou het een gekkenhuis zijn vandaag![]()
sociale leven weer ff op-pikkenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:08 schreef itsme het volgende:
Djiezus. Ik lees hier even mee en merk dat ik al aardig sjacherijnig begin te worden.
Beter de streams niet aan vandaag als ik dit zo lees.
Natasia en haar betaalde vriendjes.![]()
Ik denk dat het ergens nog ontzettend fout gaat vandaag. Dat zal wel ergens in de avond/nacht zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:08 schreef itsme het volgende:
Djiezus. Ik lees hier even mee en merk dat ik al aardig sjacherijnig begin te worden.
Beter de streams niet aan vandaag als ik dit zo lees.
Natasia en haar betaalde vriendjes.![]()
Uit ervaring kan ik je vertellen: Zonder kater ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat geschreeuw van dat mens is echt niet te verdragen als je een kater hebt, DAMN
Die er niet komt....er zijn toch mails verstuurd naar die dealer?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nu heeft Natas het al over:" Mijn Touregje "
Ik heb een slecht voorgevoel.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:
weer over die auto
'ik ben echt verliefd op MIJN... '
Hoop echt dat er geen dealer is die bereid is om haar in zo'n ding te laten rondrijden
Met betrekking tot die inhalige zwarte brulboei durf ik niets meer met zekerheid te bevestigen noch ontkennen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Die er niet komt....er zijn toch mails verstuurd naar die dealer?
Dat zal wel tussen zijn oren zitten. Die gast loopt nog steeds het slachoffer ui te hangen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef jakees het volgende:
MUHAHA SATANAEL LOOPT NOG STEEDS MET KRUKKEN GHE GHE GHE
Hij is geopereerd aan zijn knie, vandaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef jakees het volgende:
MUHAHA SATANAEL LOOPT NOG STEEDS MET KRUKKEN GHE GHE GHE
Ik vind het jurkje wel wat hebben alleen moet ze een goede bh aantrekken.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef tipsch het volgende:
zo, wat is patricia slecht gekleed vandaag
Zo leuk voor haar kinderen die hun moeder één keer in de paar maanden mogen zien dat ze dan beschonken isquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Schreeuw krijs is al bijna op volle sterkte. Zit te wippen op haar dikke kont en schreeuwt ( krijst) Rietjes rietjes rietjes rietjes.
We gaan nog niet naar huis, nog lange niet en zovoort enzovoort. Wat een walchelijke teef!
Inderdaad...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat geschreeuw van dat mens is echt niet te verdragen als je een kater hebt, DAMN
En dan wordt Huub gewaarschuwd door achter ivm de kinderenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Zo leuk voor haar kinderen die hun moeder één keer in de paar maanden mogen zien dat ze dan beschonken is![]()
Na, die achterkant ziet er echt NIET uit imoquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het jurkje wel wat hebben alleen moet ze een goede bh aantrekken.
Oké, over op de belangrijke zaken des levens.
Waarom drinken ze allemaal uit een rietje? Het lijkt wel een kinderpartijtje alleen worden ze niet thuisgebracht.
Natasia mogen ze ook wel waarschuwen met die schreeuwbek van haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Huub is door achter gewaarschuwd zict te gedragen met de alcohol.. ivm dat er kinderen komen.
Wetende dat haar kindertjes waarschijnlijk al achter zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Schreeuw krijs is al bijna op volle sterkte. Zit te wippen op haar dikke kont en schreeuwt ( krijst) Rietjes rietjes rietjes rietjes.
We gaan nog niet naar huis, nog lange niet en zovoort enzovoort. Wat een walchelijke teef!
Ik begrijp dan ook niet dat iedereen nu vrijwillig in die kapsalon zit.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Wat heeft een kater daar mee te maken?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Jammer dat de programmamakers zich hiermee bemoeien.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Huub is door achter gewaarschuwd zict te gedragen met de alcohol.. ivm dat er kinderen komen.
Wel handig dan kan patries niet allerlei info doorspelen!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook niet dat iedereen nu vrijwillig in die kapsalon zit.
Driewerfquote:Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Dat wijf is vandaag nog gestoorder dan anders., totaal LOCO.
Wat zielig? Het is zo gewoon een kneus, die niet door heeft dat hij zichzelf compleet voor sjaak zet. Ik heb medelijden met Sylvia dat ze afhankelijk van hem is en hoop dat er iemand voor haar komt waar ze het goed mee kan vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Huub er wat zielig uitzien.
Ik vond Patries wel sterk: maar hij heeft elke dag seks!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef jakees het volgende:
Huub Patries weet je wat het verschil tussen mij en Satanael is??
1 miljoeeeeeeeeeen...
Redactie en de Natasiashowquote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan wordt Huub gewaarschuwd door achter ivm de kinderen![]()
Hier doen ze het nog perfect.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Lieve het volgende:
Er is weer eens iets te doen.... de streams gaan weer bufferen? Nu weet ik echt zeker dat we dit bufferen aan Tapla zelf te danken hebben! Tsjonge jonge. Wat een nepzooi!
Mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat zielig? Het is zo gewoon een kneus, die niet door heeft dat hij zichzelf compleet voor sjaak zet. Ik heb medelijden met Sylvia dat ze afhankelijk van hem is en hoop dat er iemand voor haar komt waar ze het goed mee kan vinden.
hij was bezig met trekken om een mal te maken voor de afdruk van zijn lul in chocolade, als kado voor natasquote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Pulu het volgende:
ik weet dat ik met deze post totally off ben maar ik zag het filmpje net pas terug.....zat die homo zich nou af te trekken in bijzijn van Amanda?
Ik kon mijn ogen en oren niet geloven toen hij vriendelijk verzocht 'hem ff alleen te laten omdat het dan makkelijker ging'...
En zat Amanda als een hersenloze idioot gewoon erbij alsof het een glaasje cola drinken was?
Ikke ook als ze de auto krijgt van de GK dan kijk ik echt niet meer. Leuk voor de kindjes straks een bezopen Moeder, hoop dat Wilgo haar mee naar huis neemt.quote:
Wat zielig? Misschien is triest inderdaad een beter woord, hij kijkt zo lam uit zijn ogen en wankelt wat rond en inderdaad hij heeft het zelf niet eens door. Dat vind ik een triest gezicht.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat zielig? Het is zo gewoon een kneus, die niet door heeft dat hij zichzelf compleet voor sjaak zet. Ik heb medelijden met Sylvia dat ze afhankelijk van hem is en hoop dat er iemand voor haar komt waar ze het goed mee kan vinden.
Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.quote:
Yepquote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Pulu het volgende:
ik weet dat ik met deze post totally off ben maar ik zag het filmpje net pas terug.....zat die homo zich nou af te trekken in bijzijn van Amanda?
Ik kon mijn ogen en oren niet geloven toen hij vriendelijk verzocht 'hem ff alleen te laten omdat het dan makkelijker ging'...
En zat Amanda als een hersenloze idioot gewoon erbij alsof het een glaasje cola drinken was?
Ik ben nog nooit proHuub geweest............ik vind het alleen niet nodig om dat ieder uur hier neer te zetten,quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.
Ok, daar ben ik het mee eens. Jammer, maar ik hoop dat hij zelf nog op tijd tot inkeer komt of dat ze het hem duidelijk maken en hij het aanneemt.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat zielig? Misschien is triest inderdaad een beter woord, hij kijkt zo lam uit zijn ogen en wankelt wat rond en inderdaad hij heeft het zelf niet eens door. Dat vind ik een triest gezicht.
Wat is jou probleem ? Voel je je lekker als je mensen sjaak noemt? Als je nu een reden zou hebben om iemand een kneus te noemen dan snapt iemand je, maar de kneuzen (die overigens zo platvloers dom en straattuig vals zijn dat ze niet eens onder de kneuzen vallen. Het is de categorie onder gootniveau)missen de iintelligentie.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
We blaten ook heel veelquote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.
Dat was geen wellust maar het was voor het goede doel. Stasia krijgt een levensechte zelfgemaakte chocoladepik voor haar verjaardag.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Pulu het volgende:
Belhamel!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Pardon.... schapen...? Meer van dat ik ga niet wedden op een dood paard.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Yep, gisteravond heeft Eric heeeeeeeeeeeeeeel lang onder de douche gestaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het uiteindelijk nog gelukt met die chocoladepik?
Lees nu nog eens terug wat je geschreven hebt, er klopt geen hout van. Het woord 'Sjaak' gebruik ik, omdat dat ook in DGK veelvuldig door Bart en Huub gebruikt werd als iemand voor gek stond. Maar goed, jou reaktie slaat toch als een tang op een varken dus laat maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat is jou probleem ? Voel je je lekker als je mensen sjaak noemt? Als je nu een reden zou hebben om iemand een kneus te noemen dan snapt iemand je, maar de kneuzen (die overigens zo platvloers dom en straattuig vals zijn dat ze niet eens onder de kneuzen vallen. Het is de categorie onder gootniveau)missen de iintelligentie.
Heb je dat niet door?
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef noekje het volgende:
Sylvia is hem zat.
Ik vind hem nu ook al strontvervelend.
Dat hij Patries steeds wilde aanraken wordt natuurlijk ook irritant, best kans dat ze hem dan een tik geeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef havefun het volgende:
Dit gaat weer knokken worden vanavond vrees ik. Huub is nu al dronken , en als hij vandaag Natasia de hele dag gaat lopen sarren dan gaat ze echt helemaal flippen. En dan kan ze mischien gelijk mee met haar kinderen en die orang oetan
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!
Ik ben heel blij dat niet iedere idioot plat gaat liggen en kwispelen omdat madamme morgen jarig is en NU dingen ALLEMAAL VOOR HAAR WIL!
Ik ben godsgruwelijk blij met Huub op etterig!
Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!
Ik ben heel blij dat niet iedere idioot plat gaat liggen en kwispelen omdat madamme morgen jarig is en NU dingen ALLEMAAL VOOR HAAR WIL!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat Wilgo een envelop als kado heeft met het benodigde geld er in en natasia dan mee naar huis neemt.
quote:
Hoe laat komen wilgo en die keuters eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn
![]()
Ook al ben ik niet jarig... kom maar op met dat cadeau!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt nietquote:Op zondag 25 februari 2007 13:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ook al ben ik niet jarig... kom maar op met dat cadeau!!!![]()
Ik voor de rest van mijn leven niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt niet![]()
ook niet dat brian een verbod krijgt om te draaien?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt niet![]()
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdensquote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Tomahawk39 het volgende:
luister de redaktie is ook uit op ruzie anders hadden ze ze niet allemaal in 1 hok gezet
Sylvia heeft hem al 10tallen keren aangesproken op z`n gedrag, maar Huub heeft nog nooit naar haar geluisterd. Hij heeft zelfs een keer tegen haar geschreeuwd toen ze vroeg om het rustig aan te doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:59 schreef happyme28 het volgende:
en het is erg jammer dat Sylvia (de enige waar hij misschien wat van aanneemt) hem niet heel duidelijk zegt dat ze 'm zo irritant en niet leuk vindt en ze zo niet met 'm wil omgaan.
Ja hoor, dat neem ik op de koopt toe. Bovendien als Natasja weer lekker thuis zit dan is Brian ook zo vertrokkenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ook niet dat brian een verbod krijgt om te draaien?
Zijn ze helemaal gek geworden.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdens
de visite zich in wil houden.
Zo wordt het nooit leuke tv![]()
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerdquote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft hem al 10tallen keren aangesproken op z`n gedrag, maar Huub heeft nog nooit naar haar geluisterd. Hij heeft zelfs een keer tegen haar geschreeuwd toen ze vroeg om het rustig aan te doen.
Een nuchtere Huub is nog steeds leuk, maar een dronken Huub is net zo erg als NatasJa en die verkrachter. En aangezien Huub nu al 3 dagen dronken is, is de leuke Huub dus weg.
Ik hoop dat er bij de nieuwe bewoners 1 gast ala Nicolaas bij zit en die goed op kan schieten met Sylvia, want ze heeft echt een betrouwbare partner nodig. Maar ik verwacht een paar freaks, waarvan er minimaal 1 de kant van NatasJa zal kiezen, want die heeft een extra backup nodig voor wanneer de verkrachter het huis uit wordt gehaald in boeien.
Waarom wil je de enige beschaafde dame uit de villa hebben. Zij zorgt tenminste voor wat evenwicht daar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd![]()
Is er evenwicht nodig?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom wil je de enige beschaafde dame uit de villa hebben. Zij zorgt tenminste voor wat evenwicht daar.
Tuurlijk ben ik ook blij als hier ruzie van komt. Maar doe het nuchter....quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdens
de visite zich in wil houden.
Zo wordt het nooit leuke tv![]()
Nou je er toh over begint: ik vind die Sylvia, met haar Barcelona en haar Tarotkaarten en haar Zen en haar Barcelona en haar gezweef en haar begrip en haar Barcelona en haar redelijkheid en haar verhalen over Barcelona en haar getwijfel en haar carnaval en haar Barcelona, steeds minder te pruimen!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd![]()
Ik ben bang dat Coupe Noodle hem zo een beuk gaat geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef schatje het volgende:
Er komt echt wel vette ruzie.
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nou je er toh over begint: ik vind die Sylvia, met haar Barcelona en haar Tarotkaarten en haar Zen en haar Barcelona en haar gezweef en haar begrip en haar Barcelona en haar redelijkheid en haar verhalen over Barcelona en haar getwijfel en haar carnaval en haar Barcelona, steeds minder te pruimen!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Coupe Noodle hem zo een beuk gaat geven.
Ik twijfel of ie het speelt.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
Is huub al bezopen??? of is dit een nuchtere huub ?
Omdat Huub nu echt ladderzat aan (het worden) is.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
Huub naar de keuken???? waarom??
VUILE KUT REDACTIE!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Huub is de lul nu.
Wat maakt dat uit als je het verschil niet ziet?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
Is huub al bezopen??? of is dit een nuchtere huub ?
huubie is errug dronken volgens mij, gun het gem wel maar hoop dat hij het niet verpest voorzichzelf!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Huub is de lul nu.
Huub is zeker leuker met drank op, maar Huub stom dronken vind ik helemaal niet leuk!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef havefun het volgende:
Lol Huub is dus nu al dronken. En wat lopen die mensen te lullen dat huub leuker is als hij Nuchter is. Hij is juist leuker met drank op!
De poll?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Je hoort hem aan de foon nu, ik kan het niet echt volgen. Hij heeft het over 3% ofzo
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Je hoort hem aan de foon nu, ik kan het niet echt volgen. Hij heeft het over 3% ofzo
Ik vind hem héérlijk irritant.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef Yvet_te het volgende:
huub is echt niet dronken hoor..hij speelt dit (hoop k) want hij is heeeel irritant
Heb wel wat beters te doenquote:
Dan vliegt Huub er 2 weken later ook uit, tenzij er bij de nieuwe bewoners een backup voor Huub bij zit. Maar het is maar de vraag of Huub daar op kan vertrouwen...quote:
Precies. Ik wil Huub terug en niet zijn dronken alterego...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef Mika25 het volgende:
Pftt...een dronken Huub of een Huub die doet alsof ie dronken is, das voor mij hetzelfde. De oude Huub was "leuk en enigszins normaal", de nieuwe Huub is "soms leuk en vaak irritant".
Nou, als hij zó goed kan spelen dat hij dronken is!! Oscar voor die man!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind hem héérlijk irritant.
Ik wilde eigenlijk vandaag en vanavond niet kijken, maar als hij Nasty het leven zuur maakt....
ik hoop dat hij nuchter is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |