Blijft het feit dat die 2 ratten elkaar er nooit uitstemmen.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
Natasja en Brian voelen zich onoverwinnelijk.
Ze vertelde net dat die kinderen na school helemaal gewassen worden, en voor ze naar bed gaan weer. Geen wonder dat ze nergens tijd voor heeft. En wat een smeerkezen lopen er hier in huis rond!quote:Op zondag 25 februari 2007 11:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Welnee, die huid is zelfs sterker. Je moet wel heel goed... boenen om dit resultaat bij een weerloos kind te veroorzaken. Ze had niet voor niets enigzins..... controle! Geval van kindermishandeling.
4 maanden gleden.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:56 schreef droomkoningin het volgende:
hoe laat begint t circus? weet iemand dat?
15.00 uur.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:57 schreef jakees het volgende:
Hoe laat komen die stink familieleden dan???
Oeh interessant maar Amanda zal dat denk ik niet zo ervaren. Zij is net als Nena een beetje vreemd daarin of misschien is het tegenwoordig heel normaal om je doos gelijk aan te bieden alsof je het krijgt bij 2 pakken wasmiddel. Ik word ook al oud natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:57 schreef FSR het volgende:
OP het DGK forum staat :
Ik kan jullie laten weten , er is wel degelijk met Amanda gepraat achter.
Als Amanda dr verkracht had gevoeld, had Talpa direct ingegrepen.
Aldus bericht Talpa
Iemand iets mee gekregen hiervan ??
Dat jij het DGK-forum nog serieus neemtquote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh interessant maar Amanda zal dat denk ik niet zo ervaren. Zij is net als Nena een beetje vreemd daarin of misschien is het tegenwoordig heel normaal om je doos gelijk aan te bieden alsof je het krijgt bij 2 pakken wasmiddel. Ik word ook al oud natuurlijk.
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft zo'n pijn in haar bovenbenen van het 'trainen'.
Brian heeft haar onderworpen aan een super zware training, vannacht!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft zo'n pijn in haar bovenbenen van het 'trainen'.
Ik lees dat forum helemaal niet dus heb ook geen flauw idee of ik het serieus moet nemen of niet dus vertel...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat jij het DGK-forum nog serieus neemt![]()
Straks krijgen we BB6-taferelen net als bij Sa en E10 (God, dat ik nog weet hoe ze heten, toch nog iets blijven hangen)quote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh interessant maar Amanda zal dat denk ik niet zo ervaren. Zij is net als Nena een beetje vreemd daarin of misschien is het tegenwoordig heel normaal om je doos gelijk aan te bieden alsof je het krijgt bij 2 pakken wasmiddel. Ik word ook al oud natuurlijk.
Pas op wat je zegt.. ik vermoed vanmiddag 4 streams met 4x natasquote:Op zondag 25 februari 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
Met zo een belangrijke dag als het vieren van natasja zouden we wel 4 streams moeten hebben, zo dat we kunnen kiezen of we Natasia willen volgen of niet.
Ja, dat was ook zó grof dat ze nu een relatie hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Straks krijgen we BB6-taferelen net als bij Sa en E10 (God, dat ik nog weet hoe ze heten, toch nog iets blijven hangen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |