Huub IS arrogant.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:31 schreef havefun het volgende:
Wat doet huub trouwens arrogant tegen die Serveerster.
Huub is nu net zo'n vervelende oom die er "helaas" altijd tussen zit op je verjaardag.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:28 schreef Varen het volgende:
Natas wil net doen of Huub er niet is vandaag. Zal niet mogelijk zijn!!![]()
Serveersterquote:Op zondag 25 februari 2007 11:31 schreef havefun het volgende:
Die serveerster is een eerste klas kreng die erop uit is om onderscheid te forceren door middel van op de juiste momenten ingrijpend te sussen.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:31 schreef havefun het volgende:
Natas hoeft helemaal niet in de keuken te gaan zitten, ze mag gewoon naar huis hoor .......quote:Op zondag 25 februari 2007 11:38 schreef Ecila111 het volgende:
Het is toch van de zotte: Natas is de jarige, zit in de keuken maar het feest is in de gameroom.
Dat bedoelde ik ook, beetje de verkeerde woorden gebruikt. Deze sfeer gaat wel tekenend worden voor deze dag denk. Natas zit zo vast in haar script dat alles volgens haar regie moet verlopen dat de overige bewoners daarin stikken en hun eigen feestje gaan bouwen..... gelijk hebben ze.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natas hoeft helemaal niet in de keuken te gaan zitten, ze mag gewoon naar huis hoor .......![]()
Interview van Eric voor gay.nl - Dat was gisterenmiddag en staat wel ergens in een COS.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef Lieve het volgende:
Over welk interview heeft Palma het? Een goed interview met Huub?
Morning, kotszakjes al vol???? En we houden goeie moed , misschien kan Huub dat vuurwerk bewerkstelligen.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef noekje het volgende:
Goodmorning!
Ben nog een beetje misselijk van de voorgaande COS, daar waar Brian maar bleef rammen maar goed een nieuwe dag vandaag. Ik begin met frisse moed en heb er zin in. Ik hoop dat Natas haar verjaardag met groot vuurwerk eindigt.
Z'n haar zit strak naar achter..... heeft Amanda in elkaar geplakt. sraat 'em goed: beter dan dat ponytje.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Wat ziet Huub er opeens hip uit zeg. Zijn we niet van hem gewend
Het scheelt niet veel wat betreft de kotszakjes. Krijg er iig een nare smaak van in mijn mond. Wat een mafkees zeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morning, kotszakjes al vol???? En we houden goeie moed , misschien kan Huub dat vuurwerk bewerkstelligen.
Welnee, die huid is zelfs sterker. Je moet wel heel goed... boenen om dit resultaat bij een weerloos kind te veroorzaken. Ze had niet voor niets enigzins..... controle! Geval van kindermishandeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef jakees het volgende:
Haar kindjes te schoon dom wijf...
Maar bij zwarte mensen is dat ook wel erger geloofi k dan is je huid gevoeliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |