abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 13:26:04 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_46652761
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wat zielig? Misschien is triest inderdaad een beter woord, hij kijkt zo lam uit zijn ogen en wankelt wat rond en inderdaad hij heeft het zelf niet eens door. Dat vind ik een triest gezicht.
Ok, daar ben ik het mee eens. Jammer, maar ik hoop dat hij zelf nog op tijd tot inkeer komt of dat ze het hem duidelijk maken en hij het aanneemt.
pi_46652778
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wat zielig? Het is zo gewoon een kneus, die niet door heeft dat hij zichzelf compleet voor sjaak zet. Ik heb medelijden met Sylvia dat ze afhankelijk van hem is en hoop dat er iemand voor haar komt waar ze het goed mee kan vinden.
Wat is jou probleem ? Voel je je lekker als je mensen sjaak noemt? Als je nu een reden zou hebben om iemand een kneus te noemen dan snapt iemand je, maar de kneuzen (die overigens zo platvloers dom en straattuig vals zijn dat ze niet eens onder de kneuzen vallen. Het is de categorie onder gootniveau)missen de iintelligentie.
Heb je dat niet door?
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 13:27:04 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_46652794
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:

[..]

Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.
We blaten ook heel veel
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46652817
Wat een vertoning van Natasia zeg...
pi_46652834
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Pulu het volgende:
ik weet dat ik met deze post totally off ben maar ik zag het filmpje net pas terug.....zat die homo zich nou af te trekken in bijzijn van Amanda?

Ik kon mijn ogen en oren niet geloven toen hij vriendelijk verzocht 'hem ff alleen te laten omdat het dan makkelijker ging'...

En zat Amanda als een hersenloze idioot gewoon erbij alsof het een glaasje cola drinken was?
Dat was geen wellust maar het was voor het goede doel. Stasia krijgt een levensechte zelfgemaakte chocoladepik voor haar verjaardag.
pi_46652838
Schreeuw nou toch eens niet zo, hysterisch maniakale grafteef
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46652852
Djeeez, NATASIA kan het wat minder
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46652874
Is het uiteindelijk nog gelukt met die chocoladepik?
pi_46652882
Dit gaat weer knokken worden vanavond vrees ik. Huub is nu al dronken , en als hij vandaag Natasia de hele dag gaat lopen sarren dan gaat ze echt helemaal flippen. En dan kan ze mischien gelijk mee met haar kinderen en die orang oetan
pi_46652895
Wat een ordinaire zooi daar. Fijn voor de kindjes...hopelijk grijpt Wilgo in en neemt ie ze snel mee terug naar huis.
pi_46652896
Jammer dat Huub zo vervelend is.
Goedemorgen :W
pi_46652900
Het drankgebruik wordt door de redaktie ook wel in de hand gewerkt door te beginnen met een champagne ontbijt.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:30:34 #213
130054 demins
We weten niks
pi_46652909
quote:

[..]

Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.
Belhamel!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zondag 25 februari 2007 @ 13:30:38 #214
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46652913
quote:

[..]

Pardon.... schapen...? Meer van dat ik ga niet wedden op een dood paard.
Je ziet toch ook de streams of kun je niet objectief kijken?
Hj kan wel schreeuwen fokkers dit fokkers dat maar hij moet wel wat laten zien.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 13:30:48 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_46652920
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het uiteindelijk nog gelukt met die chocoladepik?
Yep, gisteravond heeft Eric heeeeeeeeeeeeeeel lang onder de douche gestaan.
― Mark Twain
  zondag 25 februari 2007 @ 13:31:06 #216
57497 happyme28
I'm so happy
pi_46652934
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:

[..]

Wat is jou probleem ? Voel je je lekker als je mensen sjaak noemt? Als je nu een reden zou hebben om iemand een kneus te noemen dan snapt iemand je, maar de kneuzen (die overigens zo platvloers dom en straattuig vals zijn dat ze niet eens onder de kneuzen vallen. Het is de categorie onder gootniveau)missen de iintelligentie.
Heb je dat niet door?
Lees nu nog eens terug wat je geschreven hebt, er klopt geen hout van. Het woord 'Sjaak' gebruik ik, omdat dat ook in DGK veelvuldig door Bart en Huub gebruikt werd als iemand voor gek stond. Maar goed, jou reaktie slaat toch als een tang op een varken dus laat maar.

Ik vind het jammer dat Huub zelf niet het vertrouwen heeft dat hij veel leuker, gevatter en sympathieker is zonder alcohol dan met alcohol. Hij heeft zelf het idee dat hij het nodig heeft om leuk te zijn. Opmerkingen in die richting heeft hij meerdere keren gemaakt in de weken dat hij niet mocht drinken. Niemand, ook Sylvia niet, heeft hem er met klem op gewezen dat dit onzin is. Hij heeft het niet nodig en ja, ik vind dat hij voor gek staat zo.
pi_46652938
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef noekje het volgende:
Sylvia is hem zat.
Ik vind hem nu ook al strontvervelend.
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!

Ik ben heel blij dat niet iedere idioot plat gaat liggen en kwispelen omdat madamme morgen jarig is en NU dingen ALLEMAAL VOOR HAAR WIL!

Ik ben godsgruwelijk blij met Huub op etterig!
pi_46652939
Ik hoop dat Wilgo een envelop als kado heeft met het benodigde geld er in en natasia dan mee naar huis neemt.
Goedemorgen :W
  zondag 25 februari 2007 @ 13:32:52 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46652994
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef havefun het volgende:
Dit gaat weer knokken worden vanavond vrees ik. Huub is nu al dronken , en als hij vandaag Natasia de hele dag gaat lopen sarren dan gaat ze echt helemaal flippen. En dan kan ze mischien gelijk mee met haar kinderen en die orang oetan
Dat hij Patries steeds wilde aanraken wordt natuurlijk ook irritant, best kans dat ze hem dan een tik geeft.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 13:33:06 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_46653001
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:

[..]

Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!

Ik ben heel blij dat niet iedere idioot plat gaat liggen en kwispelen omdat madamme morgen jarig is en NU dingen ALLEMAAL VOOR HAAR WIL!

― Mark Twain
pi_46653010
quote:

[..]

Huub
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46653017
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat Wilgo een envelop als kado heeft met het benodigde geld er in en natasia dan mee naar huis neemt.
Dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn
pi_46653023
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46653025
luister de redaktie is ook uit op ruzie anders hadden ze ze niet allemaal in 1 hok gezet
pi_46653045
huub is vandaag wel erg irri, dat drinken doet hem geen goed, hij mag wel oppassen dat het hem niet opbreekt
pi_46653059
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Hoe laat komen wilgo en die keuters eigenlijk?
  zondag 25 februari 2007 @ 13:34:45 #227
130054 demins
We weten niks
pi_46653066
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ook al ben ik niet jarig... kom maar op met dat cadeau!!!
pi_46653075
hoop eigenlijk dat mis trasja vandaag haar opwachting maakt, maarja zal wel weer niet gebeuren
pi_46653079
quote:

[..]

Inderdaad, de rest van de watjes zit daar maar een beetje pootjes op te geven
  zondag 25 februari 2007 @ 13:35:44 #230
130054 demins
We weten niks
pi_46653107
quote:

[..]

Precies!
pi_46653125
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:34 schreef demins het volgende:

[..]

Ook al ben ik niet jarig... kom maar op met dat cadeau!!!
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt niet
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 13:37:19 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_46653168
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik voor de rest van mijn leven niet.
― Mark Twain
pi_46653178
whehe.. die knipnicht doet een poging huub te dissen... lukt niet zo
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46653189
Is die snollie ook jarig.
voor Syl hebben ze geen tijd.
En wat motten al die vriendjes daar van slabek,Huub een beetje in de zeik nemen.
Gaat weer lekker daar.
pi_46653229
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

ook niet dat brian een verbod krijgt om te draaien?
pi_46653231
Het cadeau van Huub voor natasja is... RUZIE. Mag ze blij zijn dat ze nog iets krijgt!
pi_46653252
Die Knipnicht : Ik dacht dat mensen die de hotel school gedaan hebben makkelijker in de omgang zijn.
Als er iemand makkelijk in de omgang is dan is het Huub wel , dus wat lult die knipnicht.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:39:56 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46653281
Dat aflikken van Amanda had Huub ff moeten doen toen Brian er nog naast zat.
pi_46653298
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Tomahawk39 het volgende:
luister de redaktie is ook uit op ruzie anders hadden ze ze niet allemaal in 1 hok gezet
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdens
de visite zich in wil houden.
Zo wordt het nooit leuke tv
pi_46653314
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:59 schreef happyme28 het volgende:

en het is erg jammer dat Sylvia (de enige waar hij misschien wat van aanneemt) hem niet heel duidelijk zegt dat ze 'm zo irritant en niet leuk vindt en ze zo niet met 'm wil omgaan.
Sylvia heeft hem al 10tallen keren aangesproken op z`n gedrag, maar Huub heeft nog nooit naar haar geluisterd. Hij heeft zelfs een keer tegen haar geschreeuwd toen ze vroeg om het rustig aan te doen.

Een nuchtere Huub is nog steeds leuk, maar een dronken Huub is net zo erg als NatasJa en die verkrachter. En aangezien Huub nu al 3 dagen dronken is, is de leuke Huub dus weg.

Ik hoop dat er bij de nieuwe bewoners 1 gast ala Nicolaas bij zit en die goed op kan schieten met Sylvia, want ze heeft echt een betrouwbare partner nodig. Maar ik verwacht een paar freaks, waarvan er minimaal 1 de kant van NatasJa zal kiezen, want die heeft een extra backup nodig voor wanneer de verkrachter het huis uit wordt gehaald in boeien.
pi_46653318
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

ook niet dat brian een verbod krijgt om te draaien?
Ja hoor, dat neem ik op de koopt toe. Bovendien als Natasja weer lekker thuis zit dan is Brian ook zo vertrokken
pi_46653333
Wat ook zo fijn is.... dat Satanael ook om zijn oren krijgt op Natasja's verjaardag!
Als ik Huub was zou ik Patries de toegang tot MIJN huis ontzeggen. Als er geen ander kan komen? Dan laat Huubs medebewoonstewr haar haar maar buiten het huis doen. In de tuin op de oprit? Maar absoluut niet in ZIJN huis!
pi_46653340
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Zijn ze helemaal gek geworden.
denken ze nu echt dat Huub kids gaat dissen.
pi_46653355
wat staat dat brainloze monster toch altijd achterlijk te bewegen als ie aan 't draaien is..
pi_46653357
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Sylvia heeft hem al 10tallen keren aangesproken op z`n gedrag, maar Huub heeft nog nooit naar haar geluisterd. Hij heeft zelfs een keer tegen haar geschreeuwd toen ze vroeg om het rustig aan te doen.

Een nuchtere Huub is nog steeds leuk, maar een dronken Huub is net zo erg als NatasJa en die verkrachter. En aangezien Huub nu al 3 dagen dronken is, is de leuke Huub dus weg.

Ik hoop dat er bij de nieuwe bewoners 1 gast ala Nicolaas bij zit en die goed op kan schieten met Sylvia, want ze heeft echt een betrouwbare partner nodig. Maar ik verwacht een paar freaks, waarvan er minimaal 1 de kant van NatasJa zal kiezen, want die heeft een extra backup nodig voor wanneer de verkrachter het huis uit wordt gehaald in boeien.
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd
pi_46653378
Tering die Huub schreeuwt hard in die Knip nicht zijn oor!
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 13:44:15 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_46653424
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd
Waarom wil je de enige beschaafde dame uit de villa hebben. Zij zorgt tenminste voor wat evenwicht daar.
― Mark Twain
pi_46653453
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom wil je de enige beschaafde dame uit de villa hebben. Zij zorgt tenminste voor wat evenwicht daar.
Is er evenwicht nodig?
  zondag 25 februari 2007 @ 13:45:20 #249
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46653470
quote:

[..]

Tuurlijk ben ik ook blij als hier ruzie van komt. Maar doe het nuchter....
Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Ik snap het niet, ze hebben toch ook niet gezegd dat de hoer voor Huub niet in beeld mocht om zijn verjaardag leuk te houden? Huub's cadeau mag ze toch helemaal hebben? ( 'achter': ja, je mag je cadeau niet op Natasja's verjaardag geven hoor! Niet waar de visite bij is hoor! Het doet me erg denken aan Palma. Een hoog burgerlijkheid gevoel zeg maar. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')