Ok, daar ben ik het mee eens. Jammer, maar ik hoop dat hij zelf nog op tijd tot inkeer komt of dat ze het hem duidelijk maken en hij het aanneemt.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat zielig? Misschien is triest inderdaad een beter woord, hij kijkt zo lam uit zijn ogen en wankelt wat rond en inderdaad hij heeft het zelf niet eens door. Dat vind ik een triest gezicht.
Wat is jou probleem ? Voel je je lekker als je mensen sjaak noemt? Als je nu een reden zou hebben om iemand een kneus te noemen dan snapt iemand je, maar de kneuzen (die overigens zo platvloers dom en straattuig vals zijn dat ze niet eens onder de kneuzen vallen. Het is de categorie onder gootniveau)missen de iintelligentie.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat zielig? Het is zo gewoon een kneus, die niet door heeft dat hij zichzelf compleet voor sjaak zet. Ik heb medelijden met Sylvia dat ze afhankelijk van hem is en hoop dat er iemand voor haar komt waar ze het goed mee kan vinden.
We blaten ook heel veelquote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.
Dat was geen wellust maar het was voor het goede doel. Stasia krijgt een levensechte zelfgemaakte chocoladepik voor haar verjaardag.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Pulu het volgende:
ik weet dat ik met deze post totally off ben maar ik zag het filmpje net pas terug.....zat die homo zich nou af te trekken in bijzijn van Amanda?
Ik kon mijn ogen en oren niet geloven toen hij vriendelijk verzocht 'hem ff alleen te laten omdat het dan makkelijker ging'...
En zat Amanda als een hersenloze idioot gewoon erbij alsof het een glaasje cola drinken was?
Belhamel!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik dach dat iedereen hier pro Huub is. Maar nee hoor nu Huub niet meer getreiterd wordt dan haakt iedereen af. Wat een schapen hier zeg.
Pardon.... schapen...? Meer van dat ik ga niet wedden op een dood paard.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Yep, gisteravond heeft Eric heeeeeeeeeeeeeeel lang onder de douche gestaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het uiteindelijk nog gelukt met die chocoladepik?
Lees nu nog eens terug wat je geschreven hebt, er klopt geen hout van. Het woord 'Sjaak' gebruik ik, omdat dat ook in DGK veelvuldig door Bart en Huub gebruikt werd als iemand voor gek stond. Maar goed, jou reaktie slaat toch als een tang op een varken dus laat maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat is jou probleem ? Voel je je lekker als je mensen sjaak noemt? Als je nu een reden zou hebben om iemand een kneus te noemen dan snapt iemand je, maar de kneuzen (die overigens zo platvloers dom en straattuig vals zijn dat ze niet eens onder de kneuzen vallen. Het is de categorie onder gootniveau)missen de iintelligentie.
Heb je dat niet door?
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef noekje het volgende:
Sylvia is hem zat.
Ik vind hem nu ook al strontvervelend.
Dat hij Patries steeds wilde aanraken wordt natuurlijk ook irritant, best kans dat ze hem dan een tik geeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef havefun het volgende:
Dit gaat weer knokken worden vanavond vrees ik. Huub is nu al dronken , en als hij vandaag Natasia de hele dag gaat lopen sarren dan gaat ze echt helemaal flippen. En dan kan ze mischien gelijk mee met haar kinderen en die orang oetan
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!
Ik ben heel blij dat niet iedere idioot plat gaat liggen en kwispelen omdat madamme morgen jarig is en NU dingen ALLEMAAL VOOR HAAR WIL!
Ik ben godsgruwelijk blij met Huub op etterig!
Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sylvia is bang voor de ruzie die er komt. Huub is uit op ruzie. En daar ben IK blij om! Want de laatste die ik een fijn e verjaardag gun is Natasia. Als dat inhoud dat Huub zwaar irri mioet zijn dan is dat heel mooi!
Ik ben heel blij dat niet iedere idioot plat gaat liggen en kwispelen omdat madamme morgen jarig is en NU dingen ALLEMAAL VOOR HAAR WIL!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat Wilgo een envelop als kado heeft met het benodigde geld er in en natasia dan mee naar huis neemt.
quote:
Hoe laat komen wilgo en die keuters eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn
![]()
Ook al ben ik niet jarig... kom maar op met dat cadeau!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt nietquote:Op zondag 25 februari 2007 13:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ook al ben ik niet jarig... kom maar op met dat cadeau!!!![]()
Ik voor de rest van mijn leven niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt niet![]()
ook niet dat brian een verbod krijgt om te draaien?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan hoef ik dit jaar geen andere cadeautjes, echt niet![]()
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdensquote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef Tomahawk39 het volgende:
luister de redaktie is ook uit op ruzie anders hadden ze ze niet allemaal in 1 hok gezet
Sylvia heeft hem al 10tallen keren aangesproken op z`n gedrag, maar Huub heeft nog nooit naar haar geluisterd. Hij heeft zelfs een keer tegen haar geschreeuwd toen ze vroeg om het rustig aan te doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:59 schreef happyme28 het volgende:
en het is erg jammer dat Sylvia (de enige waar hij misschien wat van aanneemt) hem niet heel duidelijk zegt dat ze 'm zo irritant en niet leuk vindt en ze zo niet met 'm wil omgaan.
Ja hoor, dat neem ik op de koopt toe. Bovendien als Natasja weer lekker thuis zit dan is Brian ook zo vertrokkenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ook niet dat brian een verbod krijgt om te draaien?
Zijn ze helemaal gek geworden.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdens
de visite zich in wil houden.
Zo wordt het nooit leuke tv![]()
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerdquote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft hem al 10tallen keren aangesproken op z`n gedrag, maar Huub heeft nog nooit naar haar geluisterd. Hij heeft zelfs een keer tegen haar geschreeuwd toen ze vroeg om het rustig aan te doen.
Een nuchtere Huub is nog steeds leuk, maar een dronken Huub is net zo erg als NatasJa en die verkrachter. En aangezien Huub nu al 3 dagen dronken is, is de leuke Huub dus weg.
Ik hoop dat er bij de nieuwe bewoners 1 gast ala Nicolaas bij zit en die goed op kan schieten met Sylvia, want ze heeft echt een betrouwbare partner nodig. Maar ik verwacht een paar freaks, waarvan er minimaal 1 de kant van NatasJa zal kiezen, want die heeft een extra backup nodig voor wanneer de verkrachter het huis uit wordt gehaald in boeien.
Waarom wil je de enige beschaafde dame uit de villa hebben. Zij zorgt tenminste voor wat evenwicht daar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd![]()
Is er evenwicht nodig?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom wil je de enige beschaafde dame uit de villa hebben. Zij zorgt tenminste voor wat evenwicht daar.
Tuurlijk ben ik ook blij als hier ruzie van komt. Maar doe het nuchter....quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
WAS HET MAAR WAAR !!! Ze hebben net al gebeld met huub of 'ie tijdens
de visite zich in wil houden.
Zo wordt het nooit leuke tv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |