Fysiek zijn ze geen van beiden aantrekkelijk, maar met Huub kun je zowel lachen als een goed gesprek voeren. Met Brian kun je....... in slaap vallen? Oh, en rijp worden voor opname.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
Wou je hiermee zeggen dat Huub aantrekkelijker is dan Brian?![]()
Leuke Poll.. wie is er aantrekkelijker Brian of Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Wou je hiermee zeggen dat Huub aantrekkelijker is dan Brian?![]()
En als ze het nog niet weet, zal het binnenkort zeer cryptisch op z'n surinaams worden door verteld!quote:
Heb je het idee dat dat er iets aan zou veranderen dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sorry hoor... maar een kapster, visagiste, een butler... dan straks nog het feestje.. en de verrassing... en god weet wat nog meer.. Bij huubs verjaardag kwam er even bezoek en dat was het..
Ik weet het oud nieuws... maar ik blijf het vreemd vinden dat de anderen er niets van zeggen.
Cryptici zijn het, die Surinamers!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Dark het volgende:
[..]
En als ze het nog niet weet, zal het binnenkort zeer cryptisch op z'n surinaams worden door verteld!![]()
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je het idee dat dat er iets aan zou veranderen dan??
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
morge mensen ... ik klok in. Had late DGK dienst vannacht maar ben er wat eerder uit gekomen ivm Natasja's jaardag .... zijn er al kadootjes gegeven? .....Natasja is in vol gala zag ik, hm. De kapper en opmaakmeneer zijn ook binnen ...ok, verder nog iets wat ik moet weten?
Nou ja Huub is toch al aardig bezig. Zou het niet leuk vinden als iemand al ladderzat is voordat de kinderen komenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee, Maar wat blijk van verontwaardiging zou mijn fatsoensgevoel in ieder geval iets goed doen.
Ze heeft zelf al die moeite genomen dat te regelen, het feit dat die anderen hun eigen verjaardag zoveel poespas niet waard vonden wil niet zeggen dat ze het ook niet hadden kunnen/mogen regelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nee, Maar wat blijk van verontwaardiging zou mijn fatsoensgevoel in ieder geval iets goed doen.
Oh, ik meende dat hij het alleen over de kleurtjes had maar de pop heb ik ook al.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Sebi het volgende:
[..]
Maar dan heb je blijkbaar nog niet de speciale MAC Barbie-pop in skinny jeans, die bij de lancering van de lijn in maart uitgegeven gaat worden...want daar had die man met die coupe noodles het over...
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Natasia het gewoon zelf allemaal heeft aangevraagd en er druk mee is geweest. Eveline en Huub destijds hebben zelf ook geen moeite gedaan. Het is echt niet zeker dat als Huub het ook allemaal had aangevraagd, hij het niet ook geregeld zou krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sorry hoor... maar een kapster, visagiste, een butler... dan straks nog het feestje.. en de verrassing... en god weet wat nog meer.. Bij huubs verjaardag kwam er even bezoek en dat was het..
Ik weet het oud nieuws... maar ik blijf het vreemd vinden dat de anderen er niets van zeggen.
Dat personeel ligt helemaal dubbel...... die laten hun factuur bij vertrek gelijk weer achter joh...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En die kapster staat zich te vervelen en te roddelen terwijl Manda haar haar zelf aan het verprutsen is...
Fijn personeel..
Aantrekkelijk zijn houd ook in dat je van binnenuit mooi bent!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Leuke Poll.. wie is er aantrekkelijker Brian of Huub![]()
Even bellen met de RED! Ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al die moeite genomen dat te regelen, het feit dat die anderen hun eigen verjaardag zoveel poespas niet waard vonden wil niet zeggen dat ze het ook niet hadden kunnen/mogen regelen.
Ik vind het ook een verschrikkelijk overdreven toestand, maar je kunt haar niet verwijten dat anderen hun verjaardag sober gevierd hebben.
Nee, niet dronken nee, maar je wil toch wel op zijn miljonairs ontbijten met een fes champagne PP en dan gewoon een beetje uitbuiken met champagne?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou ja Huub is toch al aardig bezig. Zou het niet leuk vinden als iemand al ladderzat is voordat de kinderen komen
Huub is lichamelijk niet zo aantrekkelijk maar mijn God, alles beter dan Brian. Iedereen met meer dan één hersencel zal dat ook beamen. Poll is dus niet nodig want hier zitten mensen met meer dan één hersencel. Ze kunnen immers een computer opstarten maar ik laat me graag verrassen dus doe maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Leuke Poll.. wie is er aantrekkelijker Brian of Huub![]()
Dat wilde ik dus net gaan vragen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Tsja, hoe vervelend het ook is, daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
Even bellen met de RED! Ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil...
De verjaardag van Huub was reden voor Natasia en Nena een stripper te laten komen... die stripper die zo genant was dat het hem later verweten werd.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef itsme het volgende:
Dat wilde ik dus net gaan vragen.
Of er andere bewoners al jarig zijn geweest in het huis.
(en of ze ook zoveel kregen)
Huub jarig? Herinner me dat niet. Dus zal wel niet veel voorgesteld hebben.![]()
Vraag je nu Huub rekening te houden met de kinderen van Natasia? Sorry hoor maar in de eerste plaats zou Natasia haar verjaardag thuis met haar kinderen moeten vieren. Als Natasia besluit haar kinderen naar dat huis te halen dan is dat haar probleem. Dit is toch precies waar het steeds omdraait? Iedereen moet zich aanpassen aan Natasia. Belachelijk. Zij bezorgt haar man en haar kinderen elke dag verdriet daar heb ik meer moeite mee dan dat Huub 1 dag tekeer zou gaan in het bijzijn van hen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou ja Huub is toch al aardig bezig. Zou het niet leuk vinden als iemand al ladderzat is voordat de kinderen komen
Ik verwijt het haar ook niet. (al vind ik het een enorm egoistisch ikke ikke ikke wijf)quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al die moeite genomen dat te regelen, het feit dat die anderen hun eigen verjaardag zoveel poespas niet waard vonden wil niet zeggen dat ze het ook niet hadden kunnen/mogen regelen.
Ik vind het ook een verschrikkelijk overdreven toestand, maar je kunt haar niet verwijten dat anderen hun verjaardag sober gevierd hebben.
Precies.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Vraag je nu Huub rekening te houden met de kinderen van Natasia? Sorry hoor maar in de eerste plaats zou Natasia haar verjaardag thuis met haar kinderen moeten vieren. Als Natasia besluit haar kinderen naar dat huis te halen dan is dat haar probleem. Dit is toch precies waar het steeds omdraait? Iedereen moet zich aanpassen aan Natasia. Belachelijk. Zij bezorgt haar man en haar kinderen elke dag verdriet daar heb ik meer moeite mee dan dat Huub 1 dag tekeer zou gaan in het bijzijn van hen.
Tsja, de brutelen hebben de halve wereld. Ik walg er ook van, maar als je het maar zo veel mogelijk vraagt, krijg je vast wel een deel gedaan. Ik vind het slim van haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Even bellen met de RED! Ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil... en ik wil...
Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de andere miljonairs te weinig gebruik maken van het feit dat ze dingen kunnen bestellen ( Binnen redelijke grenzen.. dus geen Touregs )quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, hoe vervelend het ook is, daar komt het wel op neer.
Dat zou de rest ook eens wat vaker moeten doen.
15.00 uurquote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Ashley1 het volgende:
hoe laat komt de visite eigenlijk?
Ik zal je morgen nog even aan deze post herinneren...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de andere miljonairs te weinig gebruik maken van het feit dat ze dingen kunnen bestellen ( Binnen redelijke grenzen.. dus geen Touregs )
yepquote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef havefun het volgende:
Heeft die kapster een relatie met Satan?
Was Huub niet de eerste die zijn verjaardag vierde in DGK, wellicht dacht ie dat het allemaal wel geregeld zou worden. Natasja laat niets aan het toeval over en regelt het zelf wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de andere miljonairs te weinig gebruik maken van het feit dat ze dingen kunnen bestellen ( Binnen redelijke grenzen.. dus geen Touregs )
Planning 15.00u... of tot wanneer Natasia beslist wanneer ze de villa binnenmogen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Ashley1 het volgende:
hoe laat komt de visite eigenlijk?
Nee Huub was niet de eerste.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Marrije het volgende:
Was Huub niet de eerste die zijn verjaardag vierde in DGK, wellicht dacht ie dat het allemaal wel geregeld zou worden. Natasja laat niets aan het toeval over en regelt het zelf wel.
Eveline was ook al jarig geweest. Huub was jarig met kerst dus toen was er al veel drukte enzo, maar toch. De rest is gewoon erg bescheiden in dat opzicht. Natasia is de enige die zo brutaal is om alles te vragen. Nogmaals, dat zou de rest ook moeten doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was Huub niet de eerste die zijn verjaardag vierde in DGK, wellicht dacht ie dat het allemaal wel geregeld zou worden. Natasja laat niets aan het toeval over en regelt het zelf wel.
Denken jullie trouwens dat Satan daar 1 groot spel speelde of denken jullie dat hij gewoon zo was.quote:
Ik dacht Eveline.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |