Nou je er toh over begint: ik vind die Sylvia, met haar Barcelona en haar Tarotkaarten en haar Zen en haar Barcelona en haar gezweef en haar begrip en haar Barcelona en haar redelijkheid en haar verhalen over Barcelona en haar getwijfel en haar carnaval en haar Barcelona, steeds minder te pruimen!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd![]()
Ik ben bang dat Coupe Noodle hem zo een beuk gaat geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef schatje het volgende:
Er komt echt wel vette ruzie.
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nou je er toh over begint: ik vind die Sylvia, met haar Barcelona en haar Tarotkaarten en haar Zen en haar Barcelona en haar gezweef en haar begrip en haar Barcelona en haar redelijkheid en haar verhalen over Barcelona en haar getwijfel en haar carnaval en haar Barcelona, steeds minder te pruimen!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Coupe Noodle hem zo een beuk gaat geven.
Ik twijfel of ie het speelt.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
Is huub al bezopen??? of is dit een nuchtere huub ?
Omdat Huub nu echt ladderzat aan (het worden) is.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
Huub naar de keuken???? waarom??
VUILE KUT REDACTIE!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Huub is de lul nu.
Wat maakt dat uit als je het verschil niet ziet?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
Is huub al bezopen??? of is dit een nuchtere huub ?
huubie is errug dronken volgens mij, gun het gem wel maar hoop dat hij het niet verpest voorzichzelf!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Huub is de lul nu.
Huub is zeker leuker met drank op, maar Huub stom dronken vind ik helemaal niet leuk!!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef havefun het volgende:
Lol Huub is dus nu al dronken. En wat lopen die mensen te lullen dat huub leuker is als hij Nuchter is. Hij is juist leuker met drank op!
De poll?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Je hoort hem aan de foon nu, ik kan het niet echt volgen. Hij heeft het over 3% ofzo
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Boring Sylvia moeten ze ook gewoon uit het huis trappen! Die zit daar helemaal verkeerd![]()
Ja hoorde ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Je hoort hem aan de foon nu, ik kan het niet echt volgen. Hij heeft het over 3% ofzo
Ik vind hem héérlijk irritant.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef Yvet_te het volgende:
huub is echt niet dronken hoor..hij speelt dit (hoop k) want hij is heeeel irritant
Heb wel wat beters te doenquote:
Dan vliegt Huub er 2 weken later ook uit, tenzij er bij de nieuwe bewoners een backup voor Huub bij zit. Maar het is maar de vraag of Huub daar op kan vertrouwen...quote:
Precies. Ik wil Huub terug en niet zijn dronken alterego...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef Mika25 het volgende:
Pftt...een dronken Huub of een Huub die doet alsof ie dronken is, das voor mij hetzelfde. De oude Huub was "leuk en enigszins normaal", de nieuwe Huub is "soms leuk en vaak irritant".
Nou, als hij zó goed kan spelen dat hij dronken is!! Oscar voor die man!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind hem héérlijk irritant.
Ik wilde eigenlijk vandaag en vanavond niet kijken, maar als hij Nasty het leven zuur maakt....
ik hoop dat hij nuchter is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |