Ik heb een slecht voorgevoel.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:
weer over die auto
'ik ben echt verliefd op MIJN... '
Hoop echt dat er geen dealer is die bereid is om haar in zo'n ding te laten rondrijden
Met betrekking tot die inhalige zwarte brulboei durf ik niets meer met zekerheid te bevestigen noch ontkennen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Die er niet komt....er zijn toch mails verstuurd naar die dealer?
Dat zal wel tussen zijn oren zitten. Die gast loopt nog steeds het slachoffer ui te hangen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef jakees het volgende:
MUHAHA SATANAEL LOOPT NOG STEEDS MET KRUKKEN GHE GHE GHE
Hij is geopereerd aan zijn knie, vandaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef jakees het volgende:
MUHAHA SATANAEL LOOPT NOG STEEDS MET KRUKKEN GHE GHE GHE
Ik vind het jurkje wel wat hebben alleen moet ze een goede bh aantrekken.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef tipsch het volgende:
zo, wat is patricia slecht gekleed vandaag
Zo leuk voor haar kinderen die hun moeder één keer in de paar maanden mogen zien dat ze dan beschonken isquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Schreeuw krijs is al bijna op volle sterkte. Zit te wippen op haar dikke kont en schreeuwt ( krijst) Rietjes rietjes rietjes rietjes.
We gaan nog niet naar huis, nog lange niet en zovoort enzovoort. Wat een walchelijke teef!
Inderdaad...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat geschreeuw van dat mens is echt niet te verdragen als je een kater hebt, DAMN
En dan wordt Huub gewaarschuwd door achter ivm de kinderenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Zo leuk voor haar kinderen die hun moeder één keer in de paar maanden mogen zien dat ze dan beschonken is![]()
Na, die achterkant ziet er echt NIET uit imoquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het jurkje wel wat hebben alleen moet ze een goede bh aantrekken.
Oké, over op de belangrijke zaken des levens.
Waarom drinken ze allemaal uit een rietje? Het lijkt wel een kinderpartijtje alleen worden ze niet thuisgebracht.
Natasia mogen ze ook wel waarschuwen met die schreeuwbek van haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Huub is door achter gewaarschuwd zict te gedragen met de alcohol.. ivm dat er kinderen komen.
Wetende dat haar kindertjes waarschijnlijk al achter zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Schreeuw krijs is al bijna op volle sterkte. Zit te wippen op haar dikke kont en schreeuwt ( krijst) Rietjes rietjes rietjes rietjes.
We gaan nog niet naar huis, nog lange niet en zovoort enzovoort. Wat een walchelijke teef!
Ik begrijp dan ook niet dat iedereen nu vrijwillig in die kapsalon zit.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Wat heeft een kater daar mee te maken?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat geschreeuw van dat mens is echt niet te verdragen als je een kater hebt, DAMN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |