Goed gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
Ik ook nietquote:
Neem je toch anders opquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ik ook niet(behalve als ze bij de chinees een tv hebben hangen en ik die op nederland 1 mag zetten
)
Volgens mij zit eva daar gewoon tussen in hoor. Waarschijnlijk hoe ze bij de laatste "eliminatie" zaten?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
Ze waren met zijn vieren dan is Eva zeker erbij !quote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Volgens mij zit eva daar gewoon tussen in hoor. Waarschijnlijk hoe ze bij de laatste "eliminatie" zaten?
Alhoewel het dan wel raar is dat ze er bij zijn als Karel de volgende opdracht gaat uitleggen![]()
ben ik met je eensquote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Rhanna het volgende:
Ik zeg : Paul is de Mol.
JP - degene die de kandidaten begeleidt tijdens de opnames - zei ruim een week geleden in een radioprogramma dat de kijkers juist goed moesten zoeken omdat er veel goed verborgen hints in zaten dit jaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij lacht de redactie zich rot als ze hier kijken. Die vergezochte hints.
Ja, want wat Inge met d'r handen doet is zeker allemaal onbewustquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij lacht de redactie zich rot als ze hier kijken. Die vergezochte hints.
In welke serie hebben ze dat met die dovengebaren dan ook al gedaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:26 schreef Rhanna het volgende:
En ook allemaal al eerder gedaan.
Die is idd goedquote:Op maandag 26 februari 2007 00:39 schreef broer het volgende:
De mooiste hint ooit vond ik die van Hugo in de tweede Vlaamse serie. Iedereen moet tijdens de executie klaar staan om te vertrekken en hij kwam elke keer op badslippers opdagen. Hij hoefde toch niet weg, dus waarom de moeite nemen om schoenen aan te doen?
Kennelijk had niemand het in de gaten.
De eerste Vlaamse niet. (Ik weet niet eens hoeveel Vlaamse er zijn geweest.)quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Die is idd goed![]()
Jij hebt óók nog de Vlaamse edities gezien?
Ik heb de Vlaamse maar overgeslagen, heb moeite om dat taaltje te verstaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef broer het volgende:
De eerste Vlaamse niet. (Ik weet niet eens hoeveel Vlaamse er zijn geweest.)
De eerste Nederlandse heb ik ook niet gezien, trouwens. Ja, een stukje van de laatste aflevering. Maar toen snapte ik er maar bar weinig van, moet ik zeggen.
Dus de gebarentaal die ze maakte tijdens de foto's was voor jou niet overduidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef Freak187 het volgende:
Ik denk Inge. Ik ging Inge pas echt verdenken bij de laatste aflevering. Ze moesten allemaal 1 voor 1 die productiekamer in om te wachten op de executieronde. Er lag van alles in die kamer: jokers enzovoorts. Toen Inge binnenkwam in die kamer keek ze recht in die 'verborgen' camera en je zag een soort herkenning. Alsof ze wist dat die camera daar stond.
Maar de spanning is er wel vanafquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef Urquhart het volgende:
Goed gevonden hoor, die hint naar Inge
dan moet je niet in dit topic zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar de spanning is er wel vanaf![]()
Nu weten wij wie '' de mol'' is![]()
Ik heb ergens nog een stille hoop dat ik van me stoel val van verbazing als blijkt dat Inge het niet is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je niet in dit topic zijn![]()
Nee niet a's donderdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Marloes het volgende:
Is donderdag de finale zeg maar?
Of de donderdag dáárna?
van widm.nlquote:Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart.
NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
Volgende week is er geen aflevering!
[..]
van widm.nl
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
van widm.nl
Echt een Jollenstreekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef broer het volgende:
Voetbal in plaats van WIDM?
Wedden dat Dick Jol de scheidsrechter is?
ach, voordat het begon wisten verschillende mensen zeker te melden dat door een lek al uitgelekt was dat renate de mol was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
drom.. voor je het weet is Karel de molquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef evert het volgende:
[..]
ach, voordat het begon wisten verschillende mensen zeker te melden dat door een lek al uitgelekt was dat renate de mol was.
en daarna kwam het verhaal Alex via rtl boulevard.
en na een aantal uitzendingen wist iedereen zeker dat het nadja was.....
Je weet maar nooit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
drom.. voor je het weet is Karel de mol![]()
De persoon die dit tekent is volgens mij lid van het WIDM forum. Daar was die hint over de gebarentaal ook al bekend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef jna het volgende:
Waarom staat die mol met een boekje gebarentaal Inge Ipenburg?![]()
Dat is toch nog helemaal niet in het programma naar voren gekomen of geven ze nou gewoon toe dat het klopt?
oh okeee, ik dacht dat die tekeningen van widm zelf kwamen. Dat verklaard allesquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
De persoon die dit tekent is volgens mij lid van het WIDM forum. Daar was die hint over de gebarentaal ook al bekend.
Net als bij die fleszoekopdracht ook.. renate liep op slippers terwijl Nadja wel gewoon laarzen aan had.. (wedom verdacht?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Eveli het volgende:
Grappig trouwens dat veel kandidaten telkens slippertjes of zelfs laarzen dragen tijdens die opdrachten.Stevige schoenen lijken me dan handiger.
Dat was wel stom van Renate, maar daarentegen had Nadja die laarzen echt 24/7 aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net als bij die fleszoekopdracht ook.. renate liep op slippers terwijl Nadja wel gewoon laarzen aan had.. (wedom verdacht?!)
NEE !!! De 15e zijn we op vakantie. Ik hoop dat ze het toch op 2 gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
van widm.nl
--> www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Mariposa het volgende:
[..]
NEE !!! De 15e zijn we op vakantie. Ik hoop dat ze het toch op 2 gaan uitzenden.
Dat zal me een stank opleveren in die thaise hittequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat was wel stom van Renate, maar daarentegen had Nadja die laarzen echt 24/7 aan
Ik heb net in mijn nieuwe gids gekeken .quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef Kyara het volgende:
balen dat de uitzending van volgende week niet door gaat ivm voetbal.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
"Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart"
http://www.wieisdemol.nl/index.aspx?ID=0
Ja, Netwerk en Twee voor twaalf zijn toch niet zo interessant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het toch op Ned. 2 uitzenden?
Ik hoop van harte dat een stel mollen zich uitleeft op het veld, waardoor er geen wedstrijd gespeeld kan worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
van widm.nl
Je bedoeld volgende week 8 maart komt WIDM nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Mikani het volgende:
Inderdaad jammer dat 15 maart De Mol niet op TV komt, maar maakt het wel spannender.
Eh ja, iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoeld volgende week 8 maart komt WIDM niet![]()
Juistquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eh ja, idd. 8 maart it is. 15 maart komt 't juist wel
.
Jij blij dat je in deze week zit.. als het de volgende week zou zijn was het een mooie teleurstelling geweestquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef Mikani het volgende:
Ik kan vandaag voor het eerst in tijden WIDM gewoon op donderdagavond om half 9 kijken. Normaal moet ik het altijd opnemen i.v.m mijn werk, dus ik verheug me al op vanavond.
Hehe oke dit wist ik wel.......maar 'live'....? Dus vanavond om half negen, maar dan online?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
www.uitzendinggemist.nl
www.wieisdemol.nl
Dit was het precieze stukje van Paul.quote:It's not a secret anymore.
Now we've opened up the door.
Starting tonight and from now on.
We'll never, never be the same again.
Never be the same again.
Neeeeejjjjj... het kan pas na de uitzendingquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef Ikook het volgende:
[..]
Hehe oke dit wist ik wel.......maar 'live'....? Dus vanavond om half negen, maar dan online?
Anders wordt het toch dit maar...
Op de Wikipedia-pagina van Wie is de mol? las ik dat dat in het derde Vlaamse seizoen ook al is gebeurd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dus dat betekent dat toch echt nu 4 kandidaten de finale van vanavond ingaan (dat is wel uniek, want nog niet voorgekomen!).
Nog twee weken wachten voordat we weten wie nou echt de mol is dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eh ja, idd. 8 maart it is. 15 maart komt 't juist wel
.
Ja, maar de hint voor vanavond is: It's not a secret anymore, Now we've opened up the door. Dan zou ik het een beetje raar vinden als ze niet vertellen wie de mol isquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog twee weken wachten voordat we weten wie nou echt de mol is dus!
Dat vertellen ze vanavond niet, dat was vorig jaar ook niet, dat was in een extra uitzending dan komen de kandidaten bij elkaar en dan word verteld wie de mol is en wie de winnaar en wie verliest !!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar de hint voor vanavond is: It's not a secret anymore, Now we've opened up the door. Dan zou ik het een beetje raar vinden als ze niet vertellen wie de mol is. Ik ga er dus eigenlijk wel een beetje vanuit dat we vanavond zeker weten dat Inge de mol is
.
Ligt eraan welke provider je hebt. Als je Chello of Casema (beiden kabelinternet) hebt kan het namelijk wel degelijk live via internet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef Ikook het volgende:
[..]
Hehe oke dit wist ik wel.......maar 'live'....? Dus vanavond om half negen, maar dan online?
Anders wordt het toch dit maar...
JAAAAAAAAAAA verdomdquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond krijgen we dus hoogstwaarschijnlijk
[afbeelding]
te zien.
het is ook wel briljant gevonden hoor... chapeau voor de makers en chapeau voor degene die het ontdekt heeftquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef LuQas het volgende:
Toch wel erg jammer.... alle spanning is nu wel echt weg.
Ik vond de kandidaten sowieso wederom leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Moet trouwens wel bekennen dat ik Eva verre van irritant vond deze reeks... en dat had ik vantevoren niet gedacht
Ik vind het toch wel leuk om te kijken wat Inge nu uithaalt en hoe ze reageert.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef LuQas het volgende:
Toch wel erg jammer.... alle spanning is nu wel echt weg.
Wat ik zo stom vind aan mezelf is dat ik haar eigenlijk bij aflevering 1 al van mijn lijstje schrapte omdat ik nooit zou denken dat de AVRO haar als Mol castte, wegens haar overduidelijke link met Martine Hafkamp. Hmm... heel naief van me dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso mijn complimenten aan Inge... toch wel de best Mol in de geschiedenis na George
Volgens mij word je echt gevraagd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik zo stom vind aan mezelf is dat ik haar eigenlijk bij aflevering 1 al van mijn lijstje schrapte omdat ik nooit zou denken dat de AVRO haar als Mol castte, wegens haar overduidelijke link met Martine Hafkamp. Hmm... heel naief van me dus.
Worden er overigens eerst kandidaten gezocht en wordt daaruit een mol 'geloot' of worden mensen echt gevraagd voor de rol van Mol?
Nee, Inge wilt perse alle bordjes meenemen, terwijl Paul juist enkel de coordinaten wilde hebben, het lijkt me dus eerder omgekeerd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef RayMania het volgende:
Inge gaat valse coördinaten doorgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |