Nee niet a's donderdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Marloes het volgende:
Is donderdag de finale zeg maar?
Of de donderdag dáárna?
van widm.nlquote:Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart.
NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
Volgende week is er geen aflevering!
[..]
van widm.nl
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
van widm.nl
Echt een Jollenstreekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef broer het volgende:
Voetbal in plaats van WIDM?
Wedden dat Dick Jol de scheidsrechter is?
ach, voordat het begon wisten verschillende mensen zeker te melden dat door een lek al uitgelekt was dat renate de mol was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar de spanning is er wel vanaf![]()
Nu weten wij wie '' de mol'' is![]()
drom.. voor je het weet is Karel de molquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef evert het volgende:
[..]
ach, voordat het begon wisten verschillende mensen zeker te melden dat door een lek al uitgelekt was dat renate de mol was.
en daarna kwam het verhaal Alex via rtl boulevard.
en na een aantal uitzendingen wist iedereen zeker dat het nadja was.....
Je weet maar nooit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
drom.. voor je het weet is Karel de mol![]()
De persoon die dit tekent is volgens mij lid van het WIDM forum. Daar was die hint over de gebarentaal ook al bekend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef jna het volgende:
Waarom staat die mol met een boekje gebarentaal Inge Ipenburg?![]()
Dat is toch nog helemaal niet in het programma naar voren gekomen of geven ze nou gewoon toe dat het klopt?
oh okeee, ik dacht dat die tekeningen van widm zelf kwamen. Dat verklaard allesquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
De persoon die dit tekent is volgens mij lid van het WIDM forum. Daar was die hint over de gebarentaal ook al bekend.
Net als bij die fleszoekopdracht ook.. renate liep op slippers terwijl Nadja wel gewoon laarzen aan had.. (wedom verdacht?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Eveli het volgende:
Grappig trouwens dat veel kandidaten telkens slippertjes of zelfs laarzen dragen tijdens die opdrachten.Stevige schoenen lijken me dan handiger.
Dat was wel stom van Renate, maar daarentegen had Nadja die laarzen echt 24/7 aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net als bij die fleszoekopdracht ook.. renate liep op slippers terwijl Nadja wel gewoon laarzen aan had.. (wedom verdacht?!)
NEE !!! De 15e zijn we op vakantie. Ik hoop dat ze het toch op 2 gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
van widm.nl
--> www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Mariposa het volgende:
[..]
NEE !!! De 15e zijn we op vakantie. Ik hoop dat ze het toch op 2 gaan uitzenden.
Dat zal me een stank opleveren in die thaise hittequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat was wel stom van Renate, maar daarentegen had Nadja die laarzen echt 24/7 aan
Ik heb net in mijn nieuwe gids gekeken .quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef Kyara het volgende:
balen dat de uitzending van volgende week niet door gaat ivm voetbal.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
"Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart"
http://www.wieisdemol.nl/index.aspx?ID=0
Ja, Netwerk en Twee voor twaalf zijn toch niet zo interessant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het toch op Ned. 2 uitzenden?
Ik hoop van harte dat een stel mollen zich uitleeft op het veld, waardoor er geen wedstrijd gespeeld kan worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
van widm.nl
Je bedoeld volgende week 8 maart komt WIDM nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Mikani het volgende:
Inderdaad jammer dat 15 maart De Mol niet op TV komt, maar maakt het wel spannender.
Eh ja, iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoeld volgende week 8 maart komt WIDM niet![]()
Juistquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eh ja, idd. 8 maart it is. 15 maart komt 't juist wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |