Je bedoeld volgende week 8 maart komt WIDM nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Mikani het volgende:
Inderdaad jammer dat 15 maart De Mol niet op TV komt, maar maakt het wel spannender.
Eh ja, iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoeld volgende week 8 maart komt WIDM niet![]()
Juistquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eh ja, idd. 8 maart it is. 15 maart komt 't juist wel
.
Jij blij dat je in deze week zit.. als het de volgende week zou zijn was het een mooie teleurstelling geweestquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef Mikani het volgende:
Ik kan vandaag voor het eerst in tijden WIDM gewoon op donderdagavond om half 9 kijken. Normaal moet ik het altijd opnemen i.v.m mijn werk, dus ik verheug me al op vanavond.
Hehe oke dit wist ik wel.......maar 'live'....? Dus vanavond om half negen, maar dan online?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
www.uitzendinggemist.nl
www.wieisdemol.nl
Dit was het precieze stukje van Paul.quote:It's not a secret anymore.
Now we've opened up the door.
Starting tonight and from now on.
We'll never, never be the same again.
Never be the same again.
Neeeeejjjjj... het kan pas na de uitzendingquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef Ikook het volgende:
[..]
Hehe oke dit wist ik wel.......maar 'live'....? Dus vanavond om half negen, maar dan online?
Anders wordt het toch dit maar...
Op de Wikipedia-pagina van Wie is de mol? las ik dat dat in het derde Vlaamse seizoen ook al is gebeurd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dus dat betekent dat toch echt nu 4 kandidaten de finale van vanavond ingaan (dat is wel uniek, want nog niet voorgekomen!).
Nog twee weken wachten voordat we weten wie nou echt de mol is dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eh ja, idd. 8 maart it is. 15 maart komt 't juist wel
.
Ja, maar de hint voor vanavond is: It's not a secret anymore, Now we've opened up the door. Dan zou ik het een beetje raar vinden als ze niet vertellen wie de mol isquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog twee weken wachten voordat we weten wie nou echt de mol is dus!
Dat vertellen ze vanavond niet, dat was vorig jaar ook niet, dat was in een extra uitzending dan komen de kandidaten bij elkaar en dan word verteld wie de mol is en wie de winnaar en wie verliest !!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar de hint voor vanavond is: It's not a secret anymore, Now we've opened up the door. Dan zou ik het een beetje raar vinden als ze niet vertellen wie de mol is. Ik ga er dus eigenlijk wel een beetje vanuit dat we vanavond zeker weten dat Inge de mol is
.
Ligt eraan welke provider je hebt. Als je Chello of Casema (beiden kabelinternet) hebt kan het namelijk wel degelijk live via internet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef Ikook het volgende:
[..]
Hehe oke dit wist ik wel.......maar 'live'....? Dus vanavond om half negen, maar dan online?
Anders wordt het toch dit maar...
JAAAAAAAAAAA verdomdquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond krijgen we dus hoogstwaarschijnlijk
[afbeelding]
te zien.
het is ook wel briljant gevonden hoor... chapeau voor de makers en chapeau voor degene die het ontdekt heeftquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef LuQas het volgende:
Toch wel erg jammer.... alle spanning is nu wel echt weg.
Ik vond de kandidaten sowieso wederom leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Moet trouwens wel bekennen dat ik Eva verre van irritant vond deze reeks... en dat had ik vantevoren niet gedacht
Ik vind het toch wel leuk om te kijken wat Inge nu uithaalt en hoe ze reageert.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef LuQas het volgende:
Toch wel erg jammer.... alle spanning is nu wel echt weg.
Wat ik zo stom vind aan mezelf is dat ik haar eigenlijk bij aflevering 1 al van mijn lijstje schrapte omdat ik nooit zou denken dat de AVRO haar als Mol castte, wegens haar overduidelijke link met Martine Hafkamp. Hmm... heel naief van me dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso mijn complimenten aan Inge... toch wel de best Mol in de geschiedenis na George
Volgens mij word je echt gevraagd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik zo stom vind aan mezelf is dat ik haar eigenlijk bij aflevering 1 al van mijn lijstje schrapte omdat ik nooit zou denken dat de AVRO haar als Mol castte, wegens haar overduidelijke link met Martine Hafkamp. Hmm... heel naief van me dus.
Worden er overigens eerst kandidaten gezocht en wordt daaruit een mol 'geloot' of worden mensen echt gevraagd voor de rol van Mol?
Nee, Inge wilt perse alle bordjes meenemen, terwijl Paul juist enkel de coordinaten wilde hebben, het lijkt me dus eerder omgekeerd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef RayMania het volgende:
Inge gaat valse coördinaten doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |