Tsja, jeuk is erger dan pijn zeggen ze....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef raggende_annie het volgende:
ik kom net thuis. dacht dat die twee niet zo goed meer met elkaar konden opschieten
Ze schieten niet op elkaar maar in elkaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef raggende_annie het volgende:
ik kom net thuis. dacht dat die twee niet zo goed meer met elkaar konden opschieten
Heel vreemd ja.............................quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef Judah het volgende:
Vreemd. Huub zet muziek op en ineens zegt hij "O-nee, niet waar..." wanneer hij naar het scherm kijkt. Gelijk vervalt het beeld en komt Eric in beeld. Kreeg hij wat door via de pc?
Jep, alleen Huub en Eric zijn nog wakker, Brian en Amanda lijkt me duidelijk en rest isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef droomkoningin het volgende:
slaapt de rest al?
Het lijkt wel of hij naar olie ligt te borenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
hij heeft moeite met klaarkomen volgens mij, sjesus, dit is voor een vrouw toch niet lekker als een vent zo ligt te stampen.
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Tegen wie zat Huub nou te lullen in de computerruimte? Tegen de redactie via de chat?
Nu begrijp ik pas waarom ze steeds 2 dagen rust neemt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
hij heeft moeite met klaarkomen volgens mij, sjesus, dit is voor een vrouw toch niet lekker als een vent zo ligt te stampen.
Dat zo zomaar wat op kunnen leveren !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:56 schreef Sense het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij naar olie ligt te boren
Alsof het in de buitenwereld voor haar anders is...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef oosterpark het volgende:
ik vind toch echt dat Amanda een beetje beschermd moet worden door de regie. dat kind valt onder de categorie verstandelijk gehandicapten en dan haal je haar bij die engerd weg!!
na 9 maanden een klein brainlesjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zo zomaar wat op kunnen leveren !![]()
Ze lijkt er niet echt bezwaar tegen te hebben en het geheel vrijwillig te ondergaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:58 schreef ruby het volgende:
Arme Amanda, straks is dat kind helemaal uitgewoond door die freak.
De put is leegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:56 schreef Sense het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij naar olie ligt te boren
Ja, maar dat ze zo uitgewoond gaat worden, dat had ze vast niet voorzien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet echt bezwaar tegen te hebben en het geheel vrijwillig te ondergaan.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef toneelhaak1 het volgende:
valt dit niet onder Fysiek Geweld
Hij heeft er stuk gemaakt!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Miraaa het volgende:
Ik weet niet wat Brian allemaal aan het doen is hoor.![]()
Ze moet hem gewoon het bed uit flikkeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Miraaa het volgende:
Ik weet niet wat Brian allemaal aan het doen is hoor.![]()
zal wel letterlijk zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda fluistert "Schat ik ben helemaal stuk"
jaja, eerst al samen de buikspiertjes getraind vanmiddag tot ze niet meer konden en nu deze bedsport er nog ff achteraan. Ga lachen als ze morgen helemaal gebroken zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen neemt ze weer vrijaf, het is dan rauwe dozendag1quote:
Of: "Ik ga wel naar Huub. Die kan het veel beter."quote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef Carlaa het volgende:
ik zou pas echt in een deuk liggen als Amoebe zou zeggen "nou, stop maar, dit wordt nix, ik maak het zelf wel af"
Saai? Er wordem chocolade lullen gemaakt, Sylvia is op oorlogspad, Huub ontvangt Weer een stapeltje hoeren, en Brian en Amanda liggen als Konijnen te neuken. Ik heb saaiere dagen gezien.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
laatste dagen is het echt saai.. stekker komt wel wat meer in de buurt heb ik het idee
Nee, wat er komen nog nieuwe bewoners. Niks stekker!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
laatste dagen is het echt saai.. stekker komt wel wat meer in de buurt heb ik het idee
ik zie niets nieuwsquote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Saai? Er wordem chocolade lullen gemaakt, Sylvia is op oorlogspad, Huub ontvangt Weer een stapeltje hoeren, en Brian en Amanda liggen als Konijnen te neuken. Ik heb saaiere dagen gezien.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Doen die het uberhaupt ooit met condoom?!
Je ziet aan alles dat ze er geen zin meer in heeft, nu moet ze het nog durven te zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ooooh, ik hoop zo dat ze zegt dat hij ermee moet stoppen, dat wordt ie weer helemaal para brodda![]()
ik hoop dat Eric om details gaat vragen, en dat zij zegt dat ie niet kan komenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ooooh, ik hoop zo dat ze zegt dat hij ermee moet stoppen, dat wordt ie weer helemaal para brodda![]()
Ze is er klaar MEE, dat is wat anders als klaarquote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Zij is wel klaar maar Loverboy nog niet
Alsof ze nog niet uitgewoond was.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Goddamned, hij blijft maar fleppen. Stop die lul in een matras, dan laat je dat kind tenminste nog heel.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
gaat ie doen?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
Eric druk met de chocolade, weet hij wel dat Huub in het kantoor zit?
Dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
zegt ze nou dat ze even moet opdrogen?!
Ik wou net zeggen, nog ff en we gaan der nog zielig vinden ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef T-lex het volgende:
Arm kind...vlak die Amanda ook niet uit hoor...die lust er wel (brian-)pap van.![]()
Een afdruiprekje lijkt me niet nodig .......quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
zegt ze nou dat ze even moet opdrogen?!
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric's "Big Willy Factory"
[afbeelding]
wat maakt ie?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
.......en ondertussen wordt er vlijtig gewerkt aan Stasia's verjaardagskadootje![]()
Sylvia op oorlogspad? ( ik kijk net as, whatsgebeurt?)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Saai? Er wordem chocolade lullen gemaakt, Sylvia is op oorlogspad, Huub ontvangt Weer een stapeltje hoeren, en Brian en Amanda liggen als Konijnen te neuken. Ik heb saaiere dagen gezien.
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire slet, de Amanda er voorlopig niet uit gaat stemmen omdat ie dan zijn fuckbuddy kwijt is.
Het moet niet veel gekker worden daar.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
.......en ondertussen wordt er vlijtig gewerkt aan Stasia's verjaardagskadootje![]()
Lekker snoepje voor Natasquote:
Ik moet zeggen dat ik wel een heel leuk idee vind........quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
klinkt als een gegronde reden om Amanda er niet uit te stemmen nee...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire slet, de Amanda er voorlopig niet uit gaat stemmen omdat ie dan zijn fuckbuddy kwijt is.
Ah nee he?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
en ja hoor er weer bovenop
Dit was nog maar het voorspel het echte werk moet nog komen!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef zaadjuh het volgende:
sjeee zijn ze nou nog niet klaargekomen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.
Amanda houdt hem nog ff bezig, die hoort natuurlijk dat Eric met de chocolade bezig isquote:
Brian kreeg al is het "compliment" dat hij...let op..."niet egoistisch is in bed"quote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef havefun het volgende:
[..]
Dit was nog maar het voorspel het echte werk moet nog komen!
En dan wil hij beweren dat hij zex met Nenaatje heeft gehad? Hij doet altijd alsof!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef Sense het volgende:
Brian probeert nogmaals zijn orgasme te bewerkstelligen
Ja, bij mannen werkt alcohol en sex niet zo goed....ze komen niet meer klaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef oosterpark het volgende:
pillen en de nodige whiskey, dat orgasme lukt nooit, die blijft dat kind nog uren doorstampen , ik heb zelf zo'n vent gehad, niet normaal
Als Huub zo doorzuipt als hij nu doet weet ik niet wie dat zou moeten BEWERKSTELLIGEN.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.
Misschien valt ie zo wel dood neerquote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef oosterpark het volgende:
pillen en de nodige whiskey, dat orgasme lukt nooit, die blijft dat kind nog uren doorstampen , ik heb zelf zo'n vent gehad, niet normaal
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:18 schreef Carlaa het volgende:
Ach, als ze het echt zat is kan ze altijd nog roepen "oh Huub, oh Huub".. wedden dat ie er af vliegt!
Amanda kan morgen niet zitten, wat een rauwdauwer (letterlijk en figuurlijk)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Amanda houdt hem nog ff bezig, die hoort natuurlijk dat Eric met de chocolade bezig is![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien valt ie zo wel dood neer![]()
Mission accomplished Amanda![]()
Hij is net een mixerquote:Op zondag 25 februari 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
Het gaat er wel RUIG aan toe.
Hij was in iig sneller klaar geweestquote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
hij kan de chocola beter au bain marie opwarmen ipv in de microwave
hij is ook een mal aan het maken..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
rare bewegingen maakt die brian
Brian beweegt niks, dat is Amandaquote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
rare bewegingen maakt die brian
Al een uur langquote:Op zondag 25 februari 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Damn.... zet ik net de streams aan, zie ik dat Amanda er weer is ingetrapt
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Damn.... zet ik net de streams aan, zie ik dat Amanda er weer is ingetrapt
Ja...wat is dit???!!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:19 schreef a_leeuwtje het volgende:
en daar gaat hij weer wat een gek zeg! die moet en zal ! maar het lukt niet
Ik denk dat dat het de aanwezigheid of gedachten aan Natsia is die dit veroorzaakt.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij doen ze daar iets door het eten, Eric had er ook al zo'n moeite mee![]()
Idd, dus....ik ga ff speculeren...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Whahahahahaha!!!....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen in De Telegraaf :
"Eerste bewoner van de villa moet De Gouden Kooi verlaten omdat ze aan flarden is gescheurd."
Amanda, de vriendin van Nena is door Brian aan stukken gescheurd tijdens een uit de hand gelopen vrijpartij. De Antiliaan was gedrogeerd door pillen en wist van geen ophouden. Hoewel zijn vriendin Amanda hem enkele keren waarschuwde, wist hij van geen ophouden. Met ernstig letsel is Amanda door de redactie ontzet en een ambulance heeft haar naar het ziekenhuis gebracht.
In Brian's geval afwezigheid...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het de aanwezigheid of gedachten aan Natsia is die dit veroorzaakt.
Anders kan hij niet slapen. Hij liep net al gefrustreerd tegen van alles ana te trappen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef ruby het volgende:
Amanda krijgt een glaasje water aangereikt. Uiteraard zal Brian zo proberen af te maken waar ie mee bezig was. Hij moet en zal!
Boterham zakkiequote:Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...wat is dit???!!![]()
Wat een mafkees!
En zij erbij!
Zo iemand smijt je toch je nest uit?!?!![]()
Ophoepelen....laat hem maar een gat in het matras maken met een boterhamzekje met wasverzachter er in!!!
En daarin gaan liggen beuken!
Zo...dit zou iemand voor mij zijn!
Die lachte ik zwaar in zijn gezicht uit!![]()
Gut, die link had ik nog niet gelegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef Sense het volgende:
schopte hij nou tegen de deur??
Hoop jij met mij dat de reacties als die twee na DGK op straat lopen hen helemaal zullen nekken?quote:
Chocolade laten smelten luistert heel nauw. Je kunt dit niet zomaar in de magnetron flikkeren. Het moet exact een bepaalde temperatuur hebben anders slaat het óf wit uit, of de bestandsdelen lopen uit elkaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef laffer het volgende:
zeker moeilijk, zo`n chocoladesnikkel maken![]()
Ik hoop dat dat WEL lukt ..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
En Eric maar kwasi-serieus met zijn namaak-piemel aan de gang.....![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Sense het volgende:
Het is toch eigenlijk hillarisch...op stream 1 en 2 Eric heel onschuldig aan het boetseren met zijn sjokoladepiemel, en op stream 3 en 4 ruige sex.
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken![]()
Dan zouden de voorbijgangers ze kunnen horenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Dark het volgende:
Waarom zetten ze het raam niet wagenwijd open?
Vooral hemquote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoop jij met mij dat de reacties als die twee na DGK op straat lopen hen helemaal zullen nekken?
Macho is weinig macho meer..........quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef FSR het volgende:
Hij realiseerd zich dat hij voor alle streamers is afgegaan....![]()
![]()
wat is jou probleem..hij pakt zelfs nog een glaasje water voor d'r.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een walgelijk agressief nep konijn. Ego tripper, randdebiel. Geeft geen zak om haar, smerig, gatver.................................... te walgelijk
Redactie ajb. Verhaal is over...................echt om te kotsen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen zal Brian tegen Natasia zeggen : "Die meid is verschrikkelijk. We moeten haar zo snel mogelijk dumpen. Ze is niet eens in staat om mij te laten klaarkomen BEWERKSTELLIGEN".....
Maar volgens mij.... is het hem zelfs na een uur dus niet gelukt?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef agter het volgende:
Nou, je kunt heel veel hiervan zeggen...maar dit was / is geen safe sex... en dat vind ik erg jammer...voor beiden.
Oh ja, dat was ik vergeten. Ik neem mn woorden terugquote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
wat is jou probleem..hij pakt zelfs nog een glaasje water voor d'r.![]()
Als Brian niet kan klaarkomen van de hitte... Zal hij aardig wat tekort gekomen zijn op Aruba!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan zouden de voorbijgangers ze kunnen horen![]()
Onder het dekbed stikken want anders.... kunnen ze gezien worden![]()
![]()
Misschien iets voor een nieuwe remix?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef FSR het volgende:
Hij realiseerd zich dat hij voor alle streamers is afgegaan....![]()
![]()
Hoezo? Worden bewoners doodgegeaan aan AIDS vervangen dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef agter het volgende:
Nou, je kunt heel veel hiervan zeggen...maar dit was / is geen safe sex... en dat vind ik erg jammer...voor beiden.
Hij is zeker pissed off!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, die link had ik nog niet gelegd.
Maar nu je het zegt....hij zal weer pissed off zijn.
Dit zijn van die American Cookies Chocolat brokken. Die kunnen tegen hoge temperaturen, ze worden gebruikt voor koekjes in de oven. Deze chocolade wordt ook harder na afkoelen, waardoor die beter bruikbaar is in een vorm of mal.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Chocolade laten smelten luistert heel nauw. Je kunt dit niet zomaar in de magnetron flikkeren. Het moet exact een bepaalde temperatuur hebben anders slaat het óf wit uit, of de bestandsdelen lopen uit elkaar.
Beter kan hij het dus au bain marie verwarmen, blijven roeren en dan gieten.....
Die van mij mag wel dicht hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef laffer het volgende:
ff of-topic, willen jullie die dubbele COS topic dicht hebben nu?
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als Brian niet kan klaarkomen van de hitte... Zal hij aardig wat tekort gekomen zijn op Aruba!![]()
is goed, anders is het zo verwarrendquote:
NEE...bewoners lijdend aan AIDS neuken gewoon lekker door@quote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Worden bewoners doodgegeaan aan AIDS vervangen dan?
Of het zijn de zenuwen voor Natasia's knalfeest.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef kissa het volgende:
.......maar goed, Huub zal wel weer de schuld krijgen dat Braaain niet is klaargekomen![]()
Vergeet dan niet het raam HEEL hard dicht te gooien.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Hij is zeker pissed off!
Kijk hem liggen!
Bah!
Whahahaha...wat een randdebiel.
Oh...als ik er zo 1 had...geloof me maar...die maakte ik verbaal helemaal af!
Zodat ie zijn leven niet meer klaarkwam!
Wat denkt hij wel!
Eerst zo ranzig liggen beuken en dan ook nog zo erbij gan liggen?!?!
Die hing ik met zijn piemel uit het raam!
Wegwezen!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |