Dat hoorde ik dus niet... maar ik zal mijn TV wel te zacht hebben gezet na dat gekrijsgezang van Richy.quote:
wahahahhhahahahahaha HILARISCH!!!! MN COMPLIMENTEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
shit ik wilde voor de TT "...en de gouden legging gaat naar........." gaan
Volgens mij moet jij met je poten van onze tong's TT afblijven.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
wahahahhhahahahahaha HILARISCH!!!! MN COMPLIMENTEN!!!![]()
![]()
![]()
vind je 't gek: er wordt vooral Nederlands gepraat, z'n nummer worden verkracht en hij moet in de Red Room zitten (en iedereen die in de studio is geweest wéét dat dat een hokje van 2 vierkante meter is)!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Phil is zichtbaar verveeld in het programma.
Wat maak jij je weer heerlijk druk om zoiets.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij met je poten van onze tong's TT afblijven.
Nou, poe, wat maak ik me druk zeg!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wat maak jij je weer heerlijk druk om zoiets.
Wees blij dat ze geen 'Boeruh Boeruh'Roepenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
Dat flauwe boegeroep steeds.
En jij ook met je TT's veranderenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy.moet.opbokken.
Nee hoor, ze IS gewoon ontzettend irritant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
Ben ik de enige die Wendy van Dijk vreselijk irritand vind?Tooske toendertijd ook.. Reinout was nog wel goed eigenlijk
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je blijft in elk geval vriendelijk als altijd.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je 't gek: er wordt vooral Nederlands gepraat, z'n nummer worden verkracht en hij moet in de Red Room zitten (en iedereen die in de studio is geweest wéét dat dat een hokje van 2 vierkante meter is)!!
zeikwijfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
Volgens mij moet jij met je poten van onze tong's TT afblijven.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Mvnl het volgende:
Al iets bekend over de single van de winnaar?
Nieuw nummer?
Cover?
Wéér een uitvoering van A Moment Like This (perfect nummer voor zoiets, maar na minimaal 3 keer recyclen is dat wel mooi geweest)?
of groen groehhhhnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen 'Boeruh Boeruh'Roepen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Mvnl het volgende:
Nieuw nummer?
Cover?
Wéér een uitvoering van A Moment Like This (perfect nummer voor zoiets, maar na minimaal 3 keer recyclen is dat wel mooi geweest)?
Lees eens alle voorgaande posts doorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
Ben ik de enige die Wendy van Dijk vreselijk irritand vind?Tooske toendertijd ook.. Reinout was nog wel goed eigenlijk
Ze zullen zo als derde nummer wel de single moeten zingen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Mvnl het volgende:
Nieuw nummer?
Cover?
Valt me mee dat je Reinout wel met een T op het einde post.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Phil Collins denkt ok ik heb 10 ruggen in m'n portemonaie, maar mijn god dit was de hel.
Nee, je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
...en z'n commentaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En jij ook met je TT's veranderen
Da's vast een beetje meerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Phil Collins denkt ok ik heb 10 ruggen in m'n portemonaie, maar mijn god dit was de hel.
Mijn hoofdpijn komt van m'n kater maar vooral van Wendy.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar ik meer hoofdpijn van krijg: van m'n griep, van Richy of van jullie gezeik op CDP?!
Dat laatstequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar ik meer hoofdpijn van krijg: van m'n griep, van Richy of van dat gezeik van CDP?!
Jupquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
* vw_caddy schakelt net in
En gelukkig niet eerder gaan kijken, als ik het hier allemaal zo lees.heeft Phil al gezongen?
SkyRadio gebral.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef babette21 het volgende:
nou, lijkt me echt 'n genot om dit nummer straks 6x per dag op de radio te mogen horen..... NOT!!!!
En zo komt er straks een hele cd vol mee!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een nietszeggend gezongen, nietszeggend nummer.
Ik heb nog hoop op Sharonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
pff waarom zijn die singles altijd zooo saai en 'veilig'. Nooit eens een leuk swingend gedurfd nummer..
Dat hoop ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef babette21 het volgende:
nou, lijkt me echt 'n genot om dit nummer straks 6x per dag op de radio te mogen horen..... NOT!!!!
dit is nog te suf voor Suïcide FMquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SkyRadio gebral.
Ik denk vooral van jezelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar ik meer hoofdpijn van krijg: van m'n griep, van Richy of van jullie gezeik op CDP?!
nummer 1 dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Vind het inderdaad weinig hitpotentie hebben.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef babette21 het volgende:
dit is nog te suf voor Suïcide FM
Valsig, en saaiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef djenneke het volgende:
Dit doetie wel goed
Nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef Vlaflip het volgende:
[..]
En zo komt er straks een hele cd vol mee!![]()
Mwah, past precies in het rijtje thuis vind ik.. allemaal waardeloze nummers..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, dit is niet bepaald de nieuwe Step Right Up, When I Think Of You of Right Here Right Now... Niet dat dat nou zulke topnummers waren, maar toch...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit is nog te suf voor Suïcide FM
Ik vrees het ergste..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop op Sharon
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:22 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch een knappe prestatie om er bij de eerste publiekelijke vertoning van je debuutsingle zo ontzettend naast te zitten.
jahquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:22 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch een knappe prestatie om er bij de eerste publiekelijke vertoning van je debuutsingle zo ontzettend naast te zitten.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:22 schreef Lynx666 het volgende:
Een streaker had dit optreden nog een beetje levendig kunnen maken..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand deze levensmoeie Koala even met een pijltje neerschieten?
wat ze zeggen: absoluut een Richy-songquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:22 schreef Fancypancy het volgende:
ik zeg.. The Way to....... the prullenbak!!!!
Sterker nog: het is vaak een slecht tekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef Karina het volgende:
Dat het blijft hangen zegt niks, Toppertje bleef bij mij ook hangen ...
X6 had een ander nummer klaarliggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Mvnl het volgende:
Maar uhm, had X6 dit nummer anders moeten zingen, of lagen er al 10 finaleliedjes klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |