Ik was even bang dat ie helemaal zou gaan strippenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef Knipoogje het volgende:
Scot Shavol, een andere dikke van American Idol doet het eigenlijk nog het beste...
http://www.youtube.com/watch?v=uG_VpuMjjkE
En jij zou niet mogen schrijven met zulke fouten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten ze een telefoonabonnement ontzeggen![]()
jij zit zeker naar een herhaling van vorige week te kijken ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals.
die gozer lijkt wel een beetje op Elton Johnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie helemaal zou gaan strippen
(net als het 3e juylid, naam kwijt.)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En jij zou niet mogen schrijven met zulke fouten.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, heb juist veel gevoel voor muziek.
aaaaaaaaaah neee die heb ik gemist...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
bedroom eyes
heb je trouwens die photoshops gezien die Lynx gemaakt heeft nav onze zieke fantasie??!
ehmm.. en je hoorde de valse noten niet?? Weet je het zeker?? Misschien meer een gevoel voor ritme dan??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, heb juist veel gevoel voor muziek. Het eerste nummer was wel vrij vals, dit niet hoor.
Fakepics en andere fotosoep!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah neee die heb ik gemist...![]()
Leuk om te wetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net Esmee zitten luistern op YouTube en ga nu RadioOnline van afgelopen dinsdag maar eens luisteren denk ik.
O.a.quote:
zoals jijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten ze een telefoonabonnement ontzeggen![]()
Pleonasmequote:
Inderdaad niet boeiend, maar dat is de finale van X-factor ook niet.quote:
Het was misschien niet 100% zuiver, maar hallo, het is Richy. Dan verwacht ik dat ook niet. Ik hoorde geen extreem valse noten en het boeide me enorm, en die lange uithaal was gewoon super. Dus ik vond hem goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehmm.. en je hoorde de valse noten niet?? Weet je het zeker?? Misschien meer een gevoel voor ritme dan??![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik heb toch gelijk. Dag.
"You've written it."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Wicha het volgende:
You writted it?
Sharon zingt Phil er wél uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Hmm, een duetje Sharon/Phil lijkt me geen goed idee..
da's waarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad niet boeiend, maar dat is de finale van X-factor ook niet.
Nee inderdaad niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Hmm, een duetje Sharon/Phil lijkt me geen goed idee..
sorry, mijn trommelvliezen zijn het niet met je eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was misschien niet 100% zuiver, maar hallo, het is Richy. Dan verwacht ik dat ook niet. Ik hoorde geen extreem valse noten en het boeide me enorm, en die lange uithaal was gewoon super. Dus ik vond hem goed.
LOL zeg dat dan meteen!! Vals dus..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was misschien niet 100% zuiver, maar hallo, het is Richy. Dan verwacht ik dat ook niet.
Niet zeuren, het is nog maar 1 dagjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, het gezeik over taalfouten en gehoorapparaatjes mag stoppen.
Volgens mij in eerste instantie niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Karina het volgende:
Valt me nog mee dat ze hem herkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |