Sorry. Deze TT was beterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
Die ander was eerder.
Mee eens. dat bij die piano was veel beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:33 schreef Karina het volgende:
Nu is het opeens een stuk minder mooi, niet meer spontaan, maar ingestudeerd.
Ik kan veel hebben maar ditquote:
Nederland heeft Esmee al.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
dit wordt vast zo'n youtube-clipje, waarover ze straks van Alaska tot Zimbabwe helemaal lyrisch zijn
Doet me echt niks dit... begin stiekem te hopen dat Richy wint...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:34 schreef buzzer het volgende:
Dit gaat ook neit helemaal lekker hoor..
Het is in ieder geval toonbaar materiaal. Wat van andere finalisten, waarvan we de naam uit discretie maar niet zullen noemen, niet gezegd kan worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
dit wordt vast zo'n youtube-clipje, waarover ze straks van Alaska tot Zimbabwe helemaal lyrisch zijn
Wahahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is zo lelijk he, ik vind Witchieeee gewoon beter.
eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef buzzer het volgende:
Het tweede gedeelte was beter
wie?!?!??!?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:34 schreef BVO het volgende:
Nederland heeft Esmee al.
dat was echt de ergste verkrachting in deze X Factor reeksquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Wicha het volgende:
Ze keek nog erger dan Christian tijdens Jealous Guy...
Nee het is een gabberquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Lynx666 het volgende:
Phil dacht, ik trek iets makkelijks aan.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Lynx666 het volgende:
Phil dacht, ik trek iets makkelijks aan.
We vragen ook niet om Ritchie of Sharon, maar die staan er ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef djenneke het volgende:
waarom nou? We vragen toch niet om Phil?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
M'n lijst voor vanavond:
1. Sharon.
2. Phil.
3. Richy.
oh oke... nooit van gehoord... maar eh, leuk voor d'r.... ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef BVO het volgende:
Nederlandse krijgt mogelijk realitysoap dankzij YouTube
Vroegâh was ie best goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff ik vind Phill echt zoooooooo saaaaaaaiiii![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We vragen ook niet om Ritchie of Sharon, maar die staan er ook
eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
M'n lijst voor vanavond:
1. Sharon.
2. Phil.
3. Richy.
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
M'n lijst voor vanavond:
1. Sharon.
2. Phil.
3. Richy.
Ze moet het doen als Ushi, dat is veel leuker.quote:
die nemen zich zelf tenminste niet zo serieus en weten dat ze geen engels kunnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hadden Carlo en Irene het diepteinterview niet kunnen doen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff ik vind Phill echt zoooooooo saaaaaaaiiii![]()
ze moeten natuurlijk niet moe wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
Jezus zeg, dit was toch de finale tussen Richy en Sharon?
Sja... Ron...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
Jezus zeg, dit was toch de finale tussen Richy en Sharon?
kan je niet slapen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
* Babette pakt Phil's Greatest Hits er weer's bij
Het zingt Phil er wel uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou Ron, dat ging even de mist in.
Een ouddeelnemer van Idols.quote:
quote:
Da's best wel lef hebbenquote:volgns mij gaat Richy straks trouwens "Against all odds" verkrachten...
Oud Idolsdeelnemer en Tarzan in de musical die binnenkort begint.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Wie is die Ron Link dan?
nee man, die zijn nu driftig aann het googleën who the fuck die Phil eigenlijk isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Maar alle geile puberinetjes zullen wel weer op Phil stemmen.
Tarzan in de musicalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Wie is die Ron Link dan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef imago het volgende:
Wichy schrok van Phil? Ik denk dat Phil eerder schrok van zijn gepiep!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zingt Phil er wel uit.
Philip David Charles (Phil) Collinsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef tong80 het volgende:
Sorry Phil, je stem gaat er mee door. Maar er ontbreekt iets aan je presentatie. Als je auditie doet trek je geen trainingspak aan Phil.l Phil is dat je echte naam ?
glad ijs ja... maar da's een ander programma...quote:
Ok. Krijgen we straks Jane naast de een vrouw ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oud Idolsdeelnemer en Tarzan in de musical die binnenkort begint.
Dat lijkt me eerder jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef imago het volgende:
Wichy schrok van Phil? Ik denk dat Phil eerder schrok van zijn gepiep!
Jane, dat speeltquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Krijgen we straks Jane naast de een vrouw ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef tong80 het volgende:
Sorry Phil, je stem gaat er mee door. Maar er ontbreekt iets aan je presentatie. Als je auditie doet trek je geen trainingspak aan Phil.l Phil is dat je echte naam ? Zo ja. Zou ik een andere naam nemen als artiest. Verder leuk maar ik hoop dat je in de volgende ronde iets aan je presentatie doet. Succes, je bent net door. Maar beloof ons dat je beter je best doet volgende week.
Jane is chantal janzenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Krijgen we straks Jane naast de een vrouw ?
dat was een echte tranentrekker jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
Jim verkrachtte dit nummer toentertijd zo erg.
Nou. Nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
Hij zingt beter dan Phil.
dit is toch wel een grapje hoop ik he ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
Op de uithaal na.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is toch wel een grapje hoop ik he ?
Vind ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
Valse gevoelens??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:51 schreef doeka het volgende:
Wel heel gevoelig en intens gezongen; wel heel vals ook.
Ja de korte waren een stuk beterquote:
zeer charmante foto....quote:
treffender kon hij het niet zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
Phil Collins zei :
'Ik had het zo niet kunnen zingen.' En gelijk heeft ie.
De tarzan is een prima vibrator, heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Tot zo, er is al genoeg gezongen. Verder met het maandverband en de incontinentie luiers.lEn vergeet vooral Tarzan niet.
Je zou bijna gaan hopen dat de krokodil hem met huid en haar opvreet.quote:
Je hebt hem alleen verkeerd gebruikt en kon twee dagen niet lopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De tarzan is een prima vibrator, heb ik mij laten vertellen.
Ik denk dat deze poster in menig tienerkamer komt te hangenquote:
bedroom eyesquote:
Kon je niet kwijt in [POLL] Wie moet X-Factor winnen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
Poll: Wie moet er winnenRichy Sharon
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? klik dan hier
topic gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kon je niet kwijt in [POLL] Wie moet X-Factor winnen?
Kan best hier hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kon je niet kwijt in [POLL] Wie moet X-Factor winnen?
Ok ik snap. Tnxxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Oud Idolsdeelnemer en Tarzan in de musical die binnenkort begint.
Dat heb ik ook, vorige keer kwam het enorm over.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals. IWALY van Sharon viel trouwens tegen, deed me veel meer de vorige keer eigenlijk.
Haal ff die oordoppen uit je orenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals. IWALY van Sharon viel trouwens tegen, deed me veel meer de vorige keer eigenlijk.
Je hebt je gehoorapparaatje toch wel goed afgesteld, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals.
Erg ja, met z'n afgeplakte Adidaslogo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en trouwens: de kleding van Phil! Dit kan echt niet hoor. De gemiddelde kamper loopt er stijlvoller bij.
Mensen als jou moeten ze een telefoonabonnement ontzeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee absoluut niet, heb juist veel gevoel voor muziek. Het eerste nummer was wel vrij vals, dit niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haal ff die oordoppen uit je orenOf ben je toondoof?? Dat kan natuurlijk...
Ik was even bang dat ie helemaal zou gaan strippenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef Knipoogje het volgende:
Scot Shavol, een andere dikke van American Idol doet het eigenlijk nog het beste...
http://www.youtube.com/watch?v=uG_VpuMjjkE
En jij zou niet mogen schrijven met zulke fouten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten ze een telefoonabonnement ontzeggen![]()
jij zit zeker naar een herhaling van vorige week te kijken ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
die gozer lijkt wel een beetje op Elton Johnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie helemaal zou gaan strippen
(net als het 3e juylid, naam kwijt.)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En jij zou niet mogen schrijven met zulke fouten.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, heb juist veel gevoel voor muziek.
aaaaaaaaaah neee die heb ik gemist...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
bedroom eyes
heb je trouwens die photoshops gezien die Lynx gemaakt heeft nav onze zieke fantasie??!
ehmm.. en je hoorde de valse noten niet?? Weet je het zeker?? Misschien meer een gevoel voor ritme dan??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, heb juist veel gevoel voor muziek. Het eerste nummer was wel vrij vals, dit niet hoor.
Fakepics en andere fotosoep!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah neee die heb ik gemist...![]()
Leuk om te wetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net Esmee zitten luistern op YouTube en ga nu RadioOnline van afgelopen dinsdag maar eens luisteren denk ik.
O.a.quote:
zoals jijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten ze een telefoonabonnement ontzeggen![]()
Pleonasmequote:
Inderdaad niet boeiend, maar dat is de finale van X-factor ook niet.quote:
Het was misschien niet 100% zuiver, maar hallo, het is Richy. Dan verwacht ik dat ook niet. Ik hoorde geen extreem valse noten en het boeide me enorm, en die lange uithaal was gewoon super. Dus ik vond hem goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehmm.. en je hoorde de valse noten niet?? Weet je het zeker?? Misschien meer een gevoel voor ritme dan??![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik heb toch gelijk. Dag.
"You've written it."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Wicha het volgende:
You writted it?
Sharon zingt Phil er wél uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Hmm, een duetje Sharon/Phil lijkt me geen goed idee..
da's waarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad niet boeiend, maar dat is de finale van X-factor ook niet.
Nee inderdaad niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Hmm, een duetje Sharon/Phil lijkt me geen goed idee..
sorry, mijn trommelvliezen zijn het niet met je eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was misschien niet 100% zuiver, maar hallo, het is Richy. Dan verwacht ik dat ook niet. Ik hoorde geen extreem valse noten en het boeide me enorm, en die lange uithaal was gewoon super. Dus ik vond hem goed.
LOL zeg dat dan meteen!! Vals dus..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was misschien niet 100% zuiver, maar hallo, het is Richy. Dan verwacht ik dat ook niet.
Niet zeuren, het is nog maar 1 dagjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, het gezeik over taalfouten en gehoorapparaatjes mag stoppen.
Volgens mij in eerste instantie niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Karina het volgende:
Valt me nog mee dat ze hem herkent.
Winterslaapje dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:06 schreef J-net het volgende:
wat een broek ieeeeeeeeeeeeeuuuwwwwwwwwww is de styliste in slaap gevallen
tot nu toe weinig bijzonders......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |