De tarzan is een prima vibrator, heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Tot zo, er is al genoeg gezongen. Verder met het maandverband en de incontinentie luiers.lEn vergeet vooral Tarzan niet.
Je zou bijna gaan hopen dat de krokodil hem met huid en haar opvreet.quote:
Je hebt hem alleen verkeerd gebruikt en kon twee dagen niet lopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De tarzan is een prima vibrator, heb ik mij laten vertellen.
Ik denk dat deze poster in menig tienerkamer komt te hangenquote:
bedroom eyesquote:
Kon je niet kwijt in [POLL] Wie moet X-Factor winnen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
Poll: Wie moet er winnenRichy Sharon
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? klik dan hier
topic gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kon je niet kwijt in [POLL] Wie moet X-Factor winnen?
Kan best hier hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kon je niet kwijt in [POLL] Wie moet X-Factor winnen?
Ok ik snap. Tnxxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Oud Idolsdeelnemer en Tarzan in de musical die binnenkort begint.
Dat heb ik ook, vorige keer kwam het enorm over.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals. IWALY van Sharon viel trouwens tegen, deed me veel meer de vorige keer eigenlijk.
Haal ff die oordoppen uit je orenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals. IWALY van Sharon viel trouwens tegen, deed me veel meer de vorige keer eigenlijk.
Je hebt je gehoorapparaatje toch wel goed afgesteld, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals.
Erg ja, met z'n afgeplakte Adidaslogo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en trouwens: de kleding van Phil! Dit kan echt niet hoor. De gemiddelde kamper loopt er stijlvoller bij.
Mensen als jou moeten ze een telefoonabonnement ontzeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, Richy deed het echt goed. Niks vals.
Nee absoluut niet, heb juist veel gevoel voor muziek. Het eerste nummer was wel vrij vals, dit niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haal ff die oordoppen uit je orenOf ben je toondoof?? Dat kan natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |