Dat hoorde ik dus niet... maar ik zal mijn TV wel te zacht hebben gezet na dat gekrijsgezang van Richy.quote:
wahahahhhahahahahaha HILARISCH!!!! MN COMPLIMENTEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
shit ik wilde voor de TT "...en de gouden legging gaat naar........." gaan
Volgens mij moet jij met je poten van onze tong's TT afblijven.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
wahahahhhahahahahaha HILARISCH!!!! MN COMPLIMENTEN!!!![]()
![]()
![]()
vind je 't gek: er wordt vooral Nederlands gepraat, z'n nummer worden verkracht en hij moet in de Red Room zitten (en iedereen die in de studio is geweest wéét dat dat een hokje van 2 vierkante meter is)!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Phil is zichtbaar verveeld in het programma.
Wat maak jij je weer heerlijk druk om zoiets.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij met je poten van onze tong's TT afblijven.
Nou, poe, wat maak ik me druk zeg!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wat maak jij je weer heerlijk druk om zoiets.
Wees blij dat ze geen 'Boeruh Boeruh'Roepenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
Dat flauwe boegeroep steeds.
En jij ook met je TT's veranderenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy.moet.opbokken.
Nee hoor, ze IS gewoon ontzettend irritant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
Ben ik de enige die Wendy van Dijk vreselijk irritand vind?Tooske toendertijd ook.. Reinout was nog wel goed eigenlijk
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je blijft in elk geval vriendelijk als altijd.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je 't gek: er wordt vooral Nederlands gepraat, z'n nummer worden verkracht en hij moet in de Red Room zitten (en iedereen die in de studio is geweest wéét dat dat een hokje van 2 vierkante meter is)!!
zeikwijfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
Volgens mij moet jij met je poten van onze tong's TT afblijven.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Mvnl het volgende:
Al iets bekend over de single van de winnaar?
Nieuw nummer?
Cover?
Wéér een uitvoering van A Moment Like This (perfect nummer voor zoiets, maar na minimaal 3 keer recyclen is dat wel mooi geweest)?
of groen groehhhhnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen 'Boeruh Boeruh'Roepen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Mvnl het volgende:
Al iets bekend over de single van de winnaar?
Nieuw nummer?
Cover?
Wéér een uitvoering van A Moment Like This (perfect nummer voor zoiets, maar na minimaal 3 keer recyclen is dat wel mooi geweest)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |