Lees eens alle voorgaande posts doorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
Ben ik de enige die Wendy van Dijk vreselijk irritand vind?Tooske toendertijd ook.. Reinout was nog wel goed eigenlijk
Ze zullen zo als derde nummer wel de single moeten zingen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Mvnl het volgende:
Al iets bekend over de single van de winnaar?
Nieuw nummer?
Cover?
Wéér een uitvoering van A Moment Like This (perfect nummer voor zoiets, maar na minimaal 3 keer recyclen is dat wel mooi geweest)?
Valt me mee dat je Reinout wel met een T op het einde post.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
Ben ik de enige die Wendy van Dijk vreselijk irritand vind?Tooske toendertijd ook.. Reinout was nog wel goed eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Phil Collins denkt ok ik heb 10 ruggen in m'n portemonaie, maar mijn god dit was de hel.
Nee, je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
...en z'n commentaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En jij ook met je TT's veranderen
Da's vast een beetje meerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Phil Collins denkt ok ik heb 10 ruggen in m'n portemonaie, maar mijn god dit was de hel.
Mijn hoofdpijn komt van m'n kater maar vooral van Wendy.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar ik meer hoofdpijn van krijg: van m'n griep, van Richy of van jullie gezeik op CDP?!
Dat laatstequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar ik meer hoofdpijn van krijg: van m'n griep, van Richy of van dat gezeik van CDP?!
Jupquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
* vw_caddy schakelt net in
En gelukkig niet eerder gaan kijken, als ik het hier allemaal zo lees.heeft Phil al gezongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |