De komende afleveringen beloven veel goedsquote:
Juist, en bij de stok zag je dat de actie tussen peter en Claude gewoon door ging. Bij die tasers zag je dat behalve peter de rest van de omgeving bevroren was (heel duidelijk was het niet, maar mocht het telekinese geweest zijn, dan zou je op z'n minst een reactie moeten zien van Mr. Bennet en z'n kompaan, die gewoon doodstil stonden. De reactie zag je pas nadat de tasers op de grond kletterden)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:00 schreef NX het volgende:
[..]
Begrijp, maar daarom probeer ik het toe te lichten. Je bedoelt beide van TimeTravel en Telekenisse? Nou daarvoor sloeg dus die onzichtbare man Peter met een stok toch, en Peter stopte hem door zich te concentreren op de stok, en datzelfde gebeurde met die elektrische dingen.
Maar als Hiro alleen de klok beinvloedde, en niet de tijd van de wereld/kantoor, dan is het toch niet meer dan een beetje telekinese wat de wijzer terudraait?quote:Klopt, maar in de eerst aflevering, concentreerde Hiro zich op een klok wat op zijn bureau stond, hij zorgde ervoor dat de klok een seconde terug draaide. Let wel op, alleen de klok draaide een seconde terug, niet de kantoor of de wereld.
Niet tijd terugdraaien. Tijdreizen. Toekomst, heden, hij heeft beiden al gedaan. Ik zie ook de noodzaak niet dat er een paar seconden tussen vertrek en aankomst moet zitten. Bij poging 2, naar 6 maanden terug, kon hij niet meer terug omdat z'n krachten het 'begaven'. Volgens die theorie zou hij dus als hij zijn krachten weer 'hervindt' nog eens een sprong van 6 maanden terug moeten maken om weer uit te komen waar hij toen begonnen was. En dat gebeurt niet. Het lijkt mij het logischt dat dat hij sprongen kan maken van welke grootte dan ook, maar zijn beperking is nog zijn nauwkeurigheid in tijd.quote:Zijn TimeTravel/Teleportatie van Japan naar NY heeft weinig te maken met tijd terugdraaien. Hij buigde de tijd om ergens naartoe te gaan, een seconde later stond hij in NY. Hetzelfde met teleporteren naar dat ene grietje (6 maanden terug).
Dat zat me idd dwars, en is in de serie nog niet uitgelegd. Een tijdsveld zou dat kunnen verklaren. Hopelijk wordt het nog in de serie duidelijk gemaaktquote:In de laatste aflevering schoot dat ene griet op Ando, Hiro concentreerde zich weer en draaide de tijd terug maar alleen van de kogel, en niet van zijn omgeving.
En ja dat is dus wat ik bedoel. Tijd is wel tijd maar hij kan, tenminste dat wordt ons verteld, een omgeving creeeren waar hij van iets, kogel, klok, etc. de tijd van kan beinvloeden, voorwaarts in tijd of terug in tijd...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
Maar als Hiro alleen de klok beinvloedde, en niet de tijd van de wereld/kantoor, dan is het toch niet meer dan een beetje telekinese wat de wijzer terudraait?tijd=tijd, en dat is universeel. Of je moet te maken hebben met tijdsvelden waar ergens hierboven al over werd gesproken.
Dat zat me idd dwars, en is in de serie nog niet uitgelegd. Een tijdsveld zou dat kunnen verklaren. Hopelijk wordt het nog in de serie duidelijk gemaakt.
NoProblem...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik gooide m dicht en kreeg geen mooie nieuwe OP voor mekaar, sorrij
Volgens mij heeft hij haar nooit gezien, want nadat Peter Claire had gered had Nathan het steeds over een "meisje" en niet "de het meisje".quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Herkende Nathan Claire nou btw op die foto? Dat was me niet helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef NX het volgende:
"de meisje".
Werd ie Punked?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef archgallo het volgende:
Masi Oka (Hiro) zag ik vandaag nog in Punk'd. Zapte langs MTV en zag opeens een bekend gezicht.
Via the usual torrent sites enzo is ie zeker nog te vinden (heb hem daar gister nog vandaan gehaald iig)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komen de DVDs? Ik wil het ook kijken maar kan nergens de eerste aflevering vinden. Iemand ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een op weer.
Thanx dame & heer, en sorry voor de overduidelijke tt, misschien wat te enthouisast...quote:
DVD's zijn meestal na een aantal maanden na de sezioens afsluiting beschikbaar/te koop. Dowloads mogen hier niet besproken worden, check je pmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komen de DVDs? Ik wil het ook kijken maar kan nergens de eerste aflevering vinden. Iemand ?
Dit kan wel uit de OP toch? We weten nu dat de streepjes niet bij het symbool horen. Verder is het nog maar de vraag of het verschijnt als iemand zijn krachten volledig ontwikkeld heeft. Tot nu toe heeft alleen Jessica het symbool op haar schouder en ik denk niet dat Niki haar krachten al volledig ontwikkeld heeft. Dan is Claire bijvoorbeeld al een stuk verder.quote:Het is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.
Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus!
Nieuwe info: Mijn theorie hierboven omtrent het symbool klopte, maar nu wordt het eindelijk toegelicht; in aflevering 12 Heroes - Godsend wordt uitgelegd waar het symbool precies voor staat.
Die streepjes horen zeker wel in het symbool. Kijk maar op het logo op het handvat van het zwaard wat Hiro wil stelen, ook precies waar het hele teken bij uitgelegd wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit kan wel uit de OP toch? We weten nu dat de streepjes niet bij het symbool horen. Verder is het nog maar de vraag of het verschijnt als iemand zijn krachten volledig ontwikkeld heeft. Tot nu toe heeft alleen Jessica het symbool op haar schouder en ik denk niet dat Niki haar krachten al volledig ontwikkeld heeft. Dan is Claire bijvoorbeeld al een stuk verder.
Precies, dus kunnen we nog niet weten of het symbool zich 'stap voor stap' ontwikkeld bij iemand die zijn gave ontwikkeld zoals in de OP staat.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
Je doelt denk ik op het feit dat het isotopen-injectie ding waar over gesproken is de twee strepen achterlaat. Ware het niet dat die littekens zich in de nek bevinden, en het symbool op iemands schouderblad verschijnt.
Volgens mij is het zo uitgelegd in de serie of comic, maar ik zou het niet direct kunnen aanwijzen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Precies, dus kunnen we nog niet weten of het symbool zich 'stap voor stap' ontwikkeld bij iemand die zijn gave ontwikkeld zoals in de OP staat.
Dat moet ik dan gemist hebben. Ik dacht namelijk dat de enige keer dat iemand het symbool opgevallen is in het museum was toen Hiro en Ando het zwaard zochten. Ik ben ook wel benieuwd wie dat uitgelegd heeft, de enige die zoiets zouden kunnen weten zijn Bennet en iemand als Claude. Maar ook hen heb ik nog niet over het symbool gehoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo uitgelegd in de serie of comic, maar ik zou het niet direct kunnen aanwijzen.
Ik begrijp je, maar ik heb het in de OP niet over de streepjes. De streepjes zijn later in de serie naar voren gekomen, daarvoor liet men dus zien, bij een aantal characters een gedeelte van het symbool.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit kan wel uit de OP toch? We weten nu dat de streepjes niet bij het symbool horen. Verder is het nog maar de vraag of het verschijnt als iemand zijn krachten volledig ontwikkeld heeft. Tot nu toe heeft alleen Jessica het symbool op haar schouder en ik denk niet dat Niki haar krachten al volledig ontwikkeld heeft. Dan is Claire bijvoorbeeld al een stuk verder.
Eigenlijk heeft niemand het uigelegdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat moet ik dan gemist hebben. Ik dacht namelijk dat de enige keer dat iemand het symbool opgevallen is in het museum was toen Hiro en Ando het zwaard zochten. Ik ben ook wel benieuwd wie dat uitgelegd heeft, de enige die zoiets zouden kunnen weten zijn Bennet en iemand als Claude. Maar ook hen heb ik nog niet over het symbool gehoord.
Dus op een gegeven moment hebben we Matt of iemand anders ergens gezien met een half symbool op z'n schouder?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef NX het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar ik heb het in de OP niet over de streepjes. De streepjes zijn later in de serie naar voren gekomen, daarvoor liet men dus zien, bij een aantal characters een gedeelte van het symbool.
Nee hij hielp mee Akon er in te luizen. Akon deed een Japanse reclame waar hij ook Japans moest praten, en Masi was zogenaamd de tolk. Natuurlijk lieten ze Akon dan in het Japans rare dingen zeggen (Ik ben dom, I'm being Punked).quote:
Thanxquote:
Jah, maar ik weet niet meer wie, heb wel alle afleveringen hier (in 720p weliswaarquote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Symer het volgende:
Dus op een gegeven moment hebben we Matt of iemand anders ergens gezien met een half symbool op z'n schouder?
Dat moet ik gemist hebben en daarom dacht ik dat je die injectiestrepen bedoelde in de OP. Bedankt voor de opheldering![]()
Hahahah, die moet ik zienquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef archgallo het volgende:
Nee hij hielp mee Akon er in te luizen. Akon deed een Japanse reclame waar hij ook Japans moest praten, en Masi was zogenaamd de tolk. Natuurlijk lieten ze Akon dan in het Japans rare dingen zeggen (Ik ben dom, I'm being Punked).
Yes...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef J0sT het volgende:
Dus de injectiestrepen staan helemaal los van het Godsend-teken?
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29#The_scarquote:A mark consisting of two black parallel lines has been shown around the neck areas of multiple super-powered characters. According to "Wireless, Part 4" and "How Do You Stop an Exploding Man, Part 1", the mark is the scar left by the two-pronged needle of a pneumatic injection device, which was revealed in a biography of Hana Gitelman in the Heroes 360 Experience to be a radio isotope injection to allow tracking.[9] All of the marked characters have had encounters with Mr. Bennet and/or the Haitian. Some blame Mr. Bennet and the Haitian for their abilities and believe they caused them to surface. Only noticing the marks after these encounters, the following have displayed it:
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:33 schreef NX het volgende:
offtopic:
Weet iemand waar Geqxon is? Al een tijdje niet gezien, leeft ie nog?
You rang?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:33 schreef NX het volgende:
offtopic:
Weet iemand waar Geqxon is? Al een tijdje niet gezien, leeft ie nog?
Sja, weinig Claire actie in Heroes staat gelijk aan weinig Geqxon actie op Fok.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, had je al een tijdje niet gezien, gehoord, etc...
Dan zullen we dus de volgende aflevering veel van je zien en horen... Claire komt in actie!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sja, weinig Claire actie in Heroes staat gelijk aan weinig Geqxon actie op Fok.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef NX het volgende:
[..]
Dan zullen we dus de volgende aflevering veel van je zien en horen... Claire komt in actie!![]()
Omdat ze de sleutel had gekregen dat ze zelf binnen kon komen en daar ook ruzie over hadden gehad. Een beetje zuur dus eigenlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Fendy het volgende:
Was er nou nog een speciale reden dat die sleutel zo in beeld gebracht werd nadat Isaac Simone neerschoot? Of alleen omdat hij vond dat ze de sleutel moest houden...
Soms denk ik echt dat ik overal meer in zoek dan nodig
Je bent waarschijnlijk een van de weinige die GTST kijktquote:Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef Sander-B het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar vind lijken op Florien van GTST?
[afbeelding]
Florien
[afbeelding]
Claire
Extreem coole OP.quote:
GMTAquote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Grim. het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een van de weinige die GTST kijkt
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg, klopt dat uitzendschema in de OP? Geen Heroes a.s. maandag(dinsdag)??
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef Merkie het volgende:
Wtf, de nieuwe aflevering is al te downloaden. Keigek!
Er zijn 2 versies, pdtv en hdtv. Hdtv is normale kwaliteit, pdtv is iets minder.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:47 schreef dapluiz het volgende:
Issie nou echt al uit ? En gewoon normale kwaliteit of minder als normaal ?
Hij kan toch Time en Space benden? Tot nu toe hebben we space alleen gezien in de vorm van teleportation. Wat ik kon zien van de scène Hiro&Ando was dat hij i.p.v. de tijd terug te draaien de kogel terug liet vliegen (klinkt vreemd, maar dus space bend) aangezien je ook een soort terugslag van het geweer ziet. Dat verklaart ook waarom de politie haar toen wel kon onderscheppen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat zat me idd dwars, en is in de serie nog niet uitgelegd. Een tijdsveld zou dat kunnen verklaren. Hopelijk wordt het nog in de serie duidelijk gemaakt.
Moeders hè.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Grim. het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een van de weinige die GTST kijkt
wel een Resolution : 960x544, geen x264quote:Op maandag 26 februari 2007 12:19 schreef funrider het volgende:
hmm maar is die versie nou in HDTV dan?
Ik kan me een potje poker herinneren waar Hiro de tijd stil had gezet.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Spekk het volgende:
[..]
Hij kan toch Time en Space benden? Tot nu toe hebben we space alleen gezien in de vorm van teleportation. Wat ik kon zien van de scène Hiro&Ando was dat hij i.p.v. de tijd terug te draaien de kogel terug liet vliegen (klinkt vreemd, maar dus space bend) aangezien je ook een soort terugslag van het geweer ziet. Dat verklaart ook waarom de politie haar toen wel kon onderscheppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 26-02-2007 15:22:18 ]Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:31 schreef Ewaldus het volgende:
Ht is de best inelkaar stekende aflevering van alle Heroes.. niet normaal.. ik sta nog te spacen gaek![]()
![]()
Dat beloofd wat! Nu aan et downloaden. Volg heroes en het topic al een tijdje, maar had hier nog niet gepost, bij deze dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef heus het volgende:
OMG!! Dit was echt DE vetste ep OOIT!!:D:D:D:D:D
quote:WOW! Dit is wel een van de allerbeste eps tot nu toe.
Uhh. Sinds wanneer is 't op FOX?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:31 schreef Ewaldus het volgende:
deze Heroes komt van Canadese Televisie, ipv de Amerikaanse FOX.. Dat is wat ik lees..
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg, klopt dat uitzendschema in de OP? Geen Heroes a.s. maandag(dinsdag)??
Klopt heren, ik heb per ongeluk bij het wijzigen van de OP de datums verwisseld, mijn excuses hiervoorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij klopt het niet...
Company man staat voor maandag de 26ste
http://www.imdb.com/title/tt0950189/
Like any parasite voor 5 maart.
http://www.imdb.com/title/tt0966897/
Volgens IMDB dan.
Nope, deze man heet Thompson...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef SiGNe het volgende:
Geweldige aflevering weer, vroeg me alleen af of die baas van Mr. Bennet nou Linderman was of niet, werd mij niet duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die company's ook in al die US series![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef drGoeroe het volgende:
Geweldige episode inderdaad!
Alleen snapte ik het nog niet helemaal.. geluid was hier slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die company's ook in al die US series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef drGoeroe het volgende:
Geweldige episode inderdaad!
Alleen snapte ik het nog niet helemaal.. geluid was hier slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die company's ook in al die US series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Athans, dit is mijn theorie.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Athans, dit is mijn theorie.
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Aflevering 17 is gisteren uitgezonden op de Canadese TV.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Net 16 gekeken, Wel toffe aflvering. Lees net pas dat er vanavond geen is![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke kijk die morgen welquote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aflevering 17 is gisteren uitgezonden op de Canadese TV.
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef LaSalle het volgende:
Allemachtig, wat een briljante aflevering!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Canadese zenders hebben contracten met veel Amerikaanse zenders waardoor ze series vaak gelijktijdig uitzenden. De Canadese zender Global TV zond Heroes altijd tegelijk met Amerika uit op maandagavond, maar op dat tijdstip zenden ze vanaf deze week de geweldige nieuwe serie The Black Donnellys uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:25 schreef Teizzz het volgende:
Edit: Hoezo zendt canada dit eerder uit dan amerika... de serie is toch gewoon Amerikaans?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |