abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 03:22:17 #26
116613 NX
mixin...
pi_46646009
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een op weer.
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef jadelovespat het volgende:
Nx, mooie OP !
Thanx dame & heer, en sorry voor de overduidelijke tt, misschien wat te enthouisast...
.
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komen de DVDs ? Ik wil het ook kijken maar kan nergens de eerste aflevering vinden. Iemand ?
DVD's zijn meestal na een aantal maanden na de sezioens afsluiting beschikbaar/te koop. Dowloads mogen hier niet besproken worden, check je pm
pi_46648695
damn topic 11 alweer, heel wat gemist dan , maar blijft vette OP, alleen jammer dat
de heroes nog niet zijn aangevuld met bv: de moeder van Claire(vuur) en invisible man
pi_46650569
quote:
Het is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.

Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus!

Nieuwe info: Mijn theorie hierboven omtrent het symbool klopte, maar nu wordt het eindelijk toegelicht; in aflevering 12 Heroes - Godsend wordt uitgelegd waar het symbool precies voor staat.
Dit kan wel uit de OP toch? We weten nu dat de streepjes niet bij het symbool horen. Verder is het nog maar de vraag of het verschijnt als iemand zijn krachten volledig ontwikkeld heeft. Tot nu toe heeft alleen Jessica het symbool op haar schouder en ik denk niet dat Niki haar krachten al volledig ontwikkeld heeft. Dan is Claire bijvoorbeeld al een stuk verder.
pi_46650771
Dit is echt een serie die met de aflevering beter wordt! Kan niet wachtten op dinsdag .
pi_46650835
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Symer het volgende:

[..]

Dit kan wel uit de OP toch? We weten nu dat de streepjes niet bij het symbool horen. Verder is het nog maar de vraag of het verschijnt als iemand zijn krachten volledig ontwikkeld heeft. Tot nu toe heeft alleen Jessica het symbool op haar schouder en ik denk niet dat Niki haar krachten al volledig ontwikkeld heeft. Dan is Claire bijvoorbeeld al een stuk verder.
Die streepjes horen zeker wel in het symbool. Kijk maar op het logo op het handvat van het zwaard wat Hiro wil stelen, ook precies waar het hele teken bij uitgelegd wordt.

Je doelt denk ik op het feit dat het isotopen-injectie ding waar over gesproken is de twee strepen achterlaat. Ware het niet dat die littekens zich in de nek bevinden, en het symbool op iemands schouderblad verschijnt.
pi_46651064
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
Je doelt denk ik op het feit dat het isotopen-injectie ding waar over gesproken is de twee strepen achterlaat. Ware het niet dat die littekens zich in de nek bevinden, en het symbool op iemands schouderblad verschijnt.
Precies, dus kunnen we nog niet weten of het symbool zich 'stap voor stap' ontwikkeld bij iemand die zijn gave ontwikkeld zoals in de OP staat.
pi_46651179
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Precies, dus kunnen we nog niet weten of het symbool zich 'stap voor stap' ontwikkeld bij iemand die zijn gave ontwikkeld zoals in de OP staat.
Volgens mij is het zo uitgelegd in de serie of comic, maar ik zou het niet direct kunnen aanwijzen.
pi_46651546
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:46 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo uitgelegd in de serie of comic, maar ik zou het niet direct kunnen aanwijzen.
Dat moet ik dan gemist hebben. Ik dacht namelijk dat de enige keer dat iemand het symbool opgevallen is in het museum was toen Hiro en Ando het zwaard zochten. Ik ben ook wel benieuwd wie dat uitgelegd heeft, de enige die zoiets zouden kunnen weten zijn Bennet en iemand als Claude. Maar ook hen heb ik nog niet over het symbool gehoord.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:50:07 #34
116613 NX
mixin...
pi_46653686
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik begrijp je, maar ik heb het in de OP niet over de streepjes. De streepjes zijn later in de serie naar voren gekomen, daarvoor liet men dus zien, bij een aantal characters een gedeelte van het symbool.
Ik weet niet waarom we dat niet bij Claire hebben gezien maar daar is ook geen reden voor geweest, bij Niki/Jessica hebben we het op haar rechter schouder gezien, dus niet in de nek. Bij haar is het sybmool duidelijk zichtbaar. Dit was geloof ik ook bij Matt of een ander Hero ook zichtbaar, weet niet meer bij wie.
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat moet ik dan gemist hebben. Ik dacht namelijk dat de enige keer dat iemand het symbool opgevallen is in het museum was toen Hiro en Ando het zwaard zochten. Ik ben ook wel benieuwd wie dat uitgelegd heeft, de enige die zoiets zouden kunnen weten zijn Bennet en iemand als Claude. Maar ook hen heb ik nog niet over het symbool gehoord.
Eigenlijk heeft niemand het uigelegd , ik had het toen in een van de eerste topics toegelicht dat het een theorie was en dat daar aanwijzingen voor waren maar dat er nog niets concreets was besproken in de serie/comic.

Even over de karakters, zie hier dat men de invisible gast in de OP wil hebben, zal eens effe kijken of ik een fatsoenlijk plaatje van hem kan vinden. Willen julllie Hana en de radioactive man ook in de OP?
  zondag 25 februari 2007 @ 14:46:28 #35
116613 NX
mixin...
pi_46656365
Hana en Ted toegevoegd aan OP*

* heb helaas geen fatsoenlijke pic kunnen vinden va Claude...
pi_46656507
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef NX het volgende:

[..]

Ik begrijp je, maar ik heb het in de OP niet over de streepjes. De streepjes zijn later in de serie naar voren gekomen, daarvoor liet men dus zien, bij een aantal characters een gedeelte van het symbool.
Dus op een gegeven moment hebben we Matt of iemand anders ergens gezien met een half symbool op z'n schouder?

Dat moet ik gemist hebben en daarom dacht ik dat je die injectiestrepen bedoelde in de OP. Bedankt voor de opheldering
pi_46656583
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef NX het volgende:

[..]

Werd ie Punked?
Nee hij hielp mee Akon er in te luizen. Akon deed een Japanse reclame waar hij ook Japans moest praten, en Masi was zogenaamd de tolk. Natuurlijk lieten ze Akon dan in het Japans rare dingen zeggen (Ik ben dom, I'm being Punked).
  zondag 25 februari 2007 @ 14:58:40 #39
116613 NX
mixin...
pi_46656791
quote:
Thanx , effe kijken.
IMDB functioneert niet meer met IE7
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Symer het volgende:
Dus op een gegeven moment hebben we Matt of iemand anders ergens gezien met een half symbool op z'n schouder?

Dat moet ik gemist hebben en daarom dacht ik dat je die injectiestrepen bedoelde in de OP. Bedankt voor de opheldering
Jah, maar ik weet niet meer wie, heb wel alle afleveringen hier (in 720p weliswaar ), een keertje maar eens kijken wie dat was
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef archgallo het volgende:
Nee hij hielp mee Akon er in te luizen. Akon deed een Japanse reclame waar hij ook Japans moest praten, en Masi was zogenaamd de tolk. Natuurlijk lieten ze Akon dan in het Japans rare dingen zeggen (Ik ben dom, I'm being Punked).
Hahahah, die moet ik zien Hiro heeft ook in Studio Sixty meegedaan, ongeveer 10 seconden, en dan "Save The Cheerleader, Save The World" lijn een aantal keren herhalen met met dat ene chick (hoofdrol speelster), lache!

//EDIT (Claude toegevoegd aan OP)

[ Bericht 3% gewijzigd door NX op 25-02-2007 15:29:59 ]
pi_46657334
Tvp
  zondag 25 februari 2007 @ 15:33:48 #41
116613 NX
mixin...
pi_46657998
offtopic:
Weet iemand waar Geqxon is? Al een tijdje niet gezien, leeft ie nog?
  zondag 25 februari 2007 @ 15:37:56 #42
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_46658145
Wat een goede serie, aflevering 16 was weer top!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_46658150
Dus de injectiestrepen staan helemaal los van het Godsend-teken?
  zondag 25 februari 2007 @ 15:57:11 #44
116613 NX
mixin...
pi_46658822
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef J0sT het volgende:
Dus de injectiestrepen staan helemaal los van het Godsend-teken?
Yes...
quote:
A mark consisting of two black parallel lines has been shown around the neck areas of multiple super-powered characters. According to "Wireless, Part 4" and "How Do You Stop an Exploding Man, Part 1", the mark is the scar left by the two-pronged needle of a pneumatic injection device, which was revealed in a biography of Hana Gitelman in the Heroes 360 Experience to be a radio isotope injection to allow tracking.[9] All of the marked characters have had encounters with Mr. Bennet and/or the Haitian. Some blame Mr. Bennet and the Haitian for their abilities and believe they caused them to surface. Only noticing the marks after these encounters, the following have displayed it:
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29#The_scar
  zondag 25 februari 2007 @ 16:06:46 #45
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46659212
ik ga dinsdag eerst heroes kijken dan de rest. Heroes is goed bezig qua spanning enzo..
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_46659314
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:33 schreef NX het volgende:
offtopic:
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.
pi_46659710
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:33 schreef NX het volgende:
offtopic:
You rang?
  zondag 25 februari 2007 @ 16:20:47 #48
116613 NX
mixin...
pi_46659751
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

You rang?
Hehe, had je al een tijdje niet gezien, gehoord, etc...
pi_46659799
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef NX het volgende:

[..]

Hehe, had je al een tijdje niet gezien, gehoord, etc...
Sja, weinig Claire actie in Heroes staat gelijk aan weinig Geqxon actie op Fok.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:24:20 #50
116613 NX
mixin...
pi_46659878
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Sja, weinig Claire actie in Heroes staat gelijk aan weinig Geqxon actie op Fok.
Dan zullen we dus de volgende aflevering veel van je zien en horen... Claire komt in actie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')