quote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef NX het volgende:
[..]
Dan zullen we dus de volgende aflevering veel van je zien en horen... Claire komt in actie!![]()
Omdat ze de sleutel had gekregen dat ze zelf binnen kon komen en daar ook ruzie over hadden gehad. Een beetje zuur dus eigenlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Fendy het volgende:
Was er nou nog een speciale reden dat die sleutel zo in beeld gebracht werd nadat Isaac Simone neerschoot? Of alleen omdat hij vond dat ze de sleutel moest houden...
Soms denk ik echt dat ik overal meer in zoek dan nodig
Je bent waarschijnlijk een van de weinige die GTST kijktquote:Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef Sander-B het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar vind lijken op Florien van GTST?
[afbeelding]
Florien
[afbeelding]
Claire
Extreem coole OP.quote:
GMTAquote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Grim. het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een van de weinige die GTST kijkt
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg, klopt dat uitzendschema in de OP? Geen Heroes a.s. maandag(dinsdag)??
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef Merkie het volgende:
Wtf, de nieuwe aflevering is al te downloaden. Keigek!
Er zijn 2 versies, pdtv en hdtv. Hdtv is normale kwaliteit, pdtv is iets minder.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:47 schreef dapluiz het volgende:
Issie nou echt al uit ? En gewoon normale kwaliteit of minder als normaal ?
Hij kan toch Time en Space benden? Tot nu toe hebben we space alleen gezien in de vorm van teleportation. Wat ik kon zien van de scène Hiro&Ando was dat hij i.p.v. de tijd terug te draaien de kogel terug liet vliegen (klinkt vreemd, maar dus space bend) aangezien je ook een soort terugslag van het geweer ziet. Dat verklaart ook waarom de politie haar toen wel kon onderscheppen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat zat me idd dwars, en is in de serie nog niet uitgelegd. Een tijdsveld zou dat kunnen verklaren. Hopelijk wordt het nog in de serie duidelijk gemaakt.
Moeders hè.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Grim. het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een van de weinige die GTST kijkt
wel een Resolution : 960x544, geen x264quote:Op maandag 26 februari 2007 12:19 schreef funrider het volgende:
hmm maar is die versie nou in HDTV dan?
Ik kan me een potje poker herinneren waar Hiro de tijd stil had gezet.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Spekk het volgende:
[..]
Hij kan toch Time en Space benden? Tot nu toe hebben we space alleen gezien in de vorm van teleportation. Wat ik kon zien van de scène Hiro&Ando was dat hij i.p.v. de tijd terug te draaien de kogel terug liet vliegen (klinkt vreemd, maar dus space bend) aangezien je ook een soort terugslag van het geweer ziet. Dat verklaart ook waarom de politie haar toen wel kon onderscheppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 26-02-2007 15:22:18 ]Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:31 schreef Ewaldus het volgende:
Ht is de best inelkaar stekende aflevering van alle Heroes.. niet normaal.. ik sta nog te spacen gaek![]()
![]()
Dat beloofd wat! Nu aan et downloaden. Volg heroes en het topic al een tijdje, maar had hier nog niet gepost, bij deze dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef heus het volgende:
OMG!! Dit was echt DE vetste ep OOIT!!:D:D:D:D:D
quote:WOW! Dit is wel een van de allerbeste eps tot nu toe.
Uhh. Sinds wanneer is 't op FOX?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:31 schreef Ewaldus het volgende:
deze Heroes komt van Canadese Televisie, ipv de Amerikaanse FOX.. Dat is wat ik lees..
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg, klopt dat uitzendschema in de OP? Geen Heroes a.s. maandag(dinsdag)??
Klopt heren, ik heb per ongeluk bij het wijzigen van de OP de datums verwisseld, mijn excuses hiervoorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij klopt het niet...
Company man staat voor maandag de 26ste
http://www.imdb.com/title/tt0950189/
Like any parasite voor 5 maart.
http://www.imdb.com/title/tt0966897/
Volgens IMDB dan.
Nope, deze man heet Thompson...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef SiGNe het volgende:
Geweldige aflevering weer, vroeg me alleen af of die baas van Mr. Bennet nou Linderman was of niet, werd mij niet duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |