Ben je daarom boos?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:17 schreef kleinzusje het volgende:
Wat nou: Nederland is ok
ik was net bezig met een abstract schilderijtjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:19 schreef Wireless het volgende:
En deze niet te vergeten![]()
[afbeelding]
Nee, dat kan niet............................ ze is geen homoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef mootie het volgende:
Kan die man natasja niet eens interviewen?
Hoe doen jullie dat toch allemaal, mooi hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik was net bezig met een abstract schilderijtje
[afbeelding]
Brian heeft een boze brief van Má-má gekregen. Dus eigenlijk wil hij afstand van Amanda nemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien is ''de liefde'' tussen Snollie en Braaaaajen niet meer wat het geweest is. Zo koeltjes allemaal.
Zo dan, formaatje voetbalveldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze was anders niet vies van Nena.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet............................ ze is geen homo![]()
wel leukquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
[afbeelding]
tuig is hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
In 6 jaar tijd is Nederland onbeschaamd geworden, die vent lijkt wel van de EO![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook een beetje. Hoop zo dat ze zich los kan maken van Brian.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]
en meteen neemt Amanda het over en verbetert zich zelf.
Ik merk de hele tijd bij me zelf dat ik enorm zit te duimen voor Amanda dat ze dingen "goed" doet.
De eerste 2 weken was ze dan ook zo'n hopeloos geval, dat ze eigenlijk een ontzettend zielig goed doel is geworden.
Dom, niet luisteren, geen ruggegraat, geen eigen mening, verwerpelijke keuzes aan de lopende band.
Aangezien er niet veel gebeurd is ze een wandelend "goed doel" geworden.
Hij heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
In 6 jaar tijd is Nederland onbeschaamd geworden, die vent lijkt wel van de EO![]()
![]()
![]()
![]()
Om te kotsenquote:
ik kan wel leuk zo'n filtertje dr overheen zetten maar het uploaden is niet mijn sterkste punt zie ik. hij is alweer verdwenenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat toch allemaal, mooi hoor.
Dan was de smiley die je gebruikte in je bericht van 15:22 toch wel wat ik in eerste instantie dachtquote:
????quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan was de smiley die je gebruikte in je bericht van 15:22 toch wel wat ik in eerste instantie dacht
Eenschquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Intervieuw = kut
Homo = een sexuele voorkeur
Eric = een persoon ( homo of niet)
In een bericht over homo's gebruik je een kotssmiley... en het gesprek van Eric vind je om te kotsen. 1 + 1 = 2quote:
als je een paar minuten wacht komen ze vast nog wel een keer voorbijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef DoomiNL het volgende:
Heeft iemand een screencap van de tietuh van amanda, ik zag ze net heel snel voorbijkomen.
Eric = een persoon illusie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond het interview best leukquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Intervieuw = kut
Homo = een sexuele voorkeur
Volgens mij snap je me niet....................laat maar. Mn punt is duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In een bericht over homo's gebruik je een kotssmiley... en het gesprek van Eric vind je om te kotsen. 1 + 1 = 2
ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:44 schreef raggende_annie het volgende:
denkt braaajen nou dat iemand hem probeert te vergiftigen of wat?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:44 schreef raggende_annie het volgende:
I am Bond Brain Bond hahahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef Kinga het volgende:
Die 2 zijn echt psycho. Zijn weer verhaaltjes aant verzinnen om zichzelf belangrijk te laten voelen.
dat was weer een ander gedeelte dat ze niet vertrouwen. jammer dat ik dit gesprek niet vanaf het begin gevolgd heb, want ik snap er ook weinig vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef Ashley1 het volgende:
ja maar hij had het over wie is nou de slet wat heeft dat te maken met vergiftigen.
maar cocktails drinken des te meerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Ze eet nooit meer wat wat ze niet zelf heeft gemaakt
nope streams gingen te laat naar hun toe. Het moet uit jaloezie zijn volgens Zdngmwquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Er schijnt iets heel heftigs aan de hand te zijn. Niemand een idee waar dat nou weer allemaal vandaan komt?
zoals hier boven gepost, het verhaal begon bij aman, brian dacht dat ze zei: wie is hier nu de sletquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Er schijnt iets heel heftigs aan de hand te zijn. Niemand een idee waar dat nou weer allemaal vandaan komt?
Leuk, we kunnen cluedo gaan spelen, wie vergiftigde Brian waarmee??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:44 schreef raggende_annie het volgende:
de streams stonden er niet op tijd opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef happyme28 het volgende:
Heeft nou niemand het opgenomen? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig.
De redactie moet wel gaan ingrijpen hoor, want ze worden hoe langer hoe achterdochtiger en echt ziekelijk paranoia. Niet gezond meer. Naar huis sturen zeg ik je!
Zij vinden juist dat zij beschermd moeten worden tegen die gefaarlukke perzoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef happyme28 het volgende:
De redactie moet wel gaan ingrijpen hoor, want ze worden hoe langer hoe achterdochtiger en echt ziekelijk paranoia. Niet gezond meer. Naar huis sturen zeg ik je!
Waar is HiDiHo als je hem nodig hebt,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef happyme28 het volgende:
huh? ik hoorde niets?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:51 schreef lillkiss het volgende:
word gezegd dat ze niet zo moeten denken
het ging om amanda. maar dat ging nu moeilijk worden omdat ze zich al bij de anderen gesettled hadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef itsme het volgende:
Ook volgens mij dat ze Amanda (of Sylvia?) er uit wilden hebben.
Oke, thanks dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
het ging om amanda. maar dat ging nu moeilijk worden omdat ze zich al bij de anderen gesettled had
Valt nog mee dat hij de schuld uiteindelijk niet bij Huub neerlegt .. misschien toch een kleine vooruitgangquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:51 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat we een staaltje extra.... (wat is het woord ook al weer? ... dat je iets op iemand anders projecteert) ten beste zien.
Brian is een type dat zou vergiftigen als hij er mee zou weg komen.
Hij voelt zich niet best, gefrustreerd, en wat dan nog meer, en schuift de schuld op de persoon die er mee te maken heeft : Amanda.
Simpele oplossing voor het vraagstuk : Amanda vergiftigt Brian
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze denkt dat ze vergiftigd wordt door erikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Krijgt zdngmw weer een boodschap binnen samen met de bloemen![]()
ja maar die kan het ook niet hebben opgenomen lijkt me.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is HiDiHo als je hem nodig hebt,
Nou... Natasia heeft haar ex al eens proberen te vergiftigen, dus dat vergiftiging iets is wat bij ze opkomt verbaast me dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef fladdie het volgende:
zijn echt gestoord, weg er mee naar pieter baan centrum
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... Natasia heeft haar ex al eens proberen te vergiftigen, dus dat vergiftiging iets is wat bij ze opkomt verbaast me dan weer niet.
Het wordt alleen erg vervelend als ze zo para gaan worden dat ze denken dat het echt waar is, en zij zelf anderen gaan vergiftigen..... alhoewel..... is dat fysiek geweld??
Ze raast door.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef raggende_annie het volgende:
dit kan ik echt niet aanhoren. dat audiodagboek van sasquatch
Dat kijk ik al heel lang niet meer, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef raggende_annie het volgende:
het begint wel steeds meer op the bold and the beautiful (of iets dergelijks) te lijken. sletten, hoeren, vergiftigingen, woedeuitbarstingen, liefde, haat, jaloezie, blijdschap, verdriet, achterdocht, slechte monologen, alles zit erin verwerkt.
Geef hem dan maar zijn oude terug. Zijn de vlieglessen ook weer voorbij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef miesy het volgende:
volges mij heeft hij andere pilletjes nodig, deze doen het niet zo goed...![]()
Het lijkt er echt op dat b en n dat denken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoi luitjes .... val net binnen. Is dat over dat vergiftigen écht of een geintje van iemand hier ??
ze denken serieus dat iemand probeert braaajen te vergiftigen maar dat zijn gewoon hersenspinsels die hij bij zichzelf bewerkstelligd heeft de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoi luitjes .... val net binnen. Is dat over dat vergiftigen écht of een geintje van iemand hier ??
maar hoe komen jullie bij dat vergiftigen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ze denken serieus dat iemand probeert braaajen te vergiftigen maar dat zijn gewoon hersenspinsels die hij bij zichzelf bewerkstelligd heeft de afgelopen dagen
Het enge is dat dit geenacteurs zijn en ik ben zoooo verbaasd dat die twee echt geloven dat ze zooo belangrijk zijn dat iemand ze vergiftigen ?? Onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kijk ik al heel lang niet meer, maar je hebt helemaal gelijk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ze denken serieus dat iemand probeert braaajen te vergiftigen maar dat zijn gewoon hersenspinsels die hij bij zichzelf bewerkstelligd heeft de afgelopen dagen
oh wow ...... hoeveel gekker kan dat stel nog worden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt er echt op dat b en n dat denken.![]()
Ze hadden het erover om niks meer te eten en drinken wat ze niet zelf hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef itsme het volgende:
[..]
maar hoe komen jullie bij dat vergiftigen?
gewoon de politie bellen en aangifte doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... Natasia heeft haar ex al eens proberen te vergiftigen, dus dat vergiftiging iets is wat bij ze opkomt verbaast me dan weer niet.
Het wordt alleen erg vervelend als ze zo para gaan worden dat ze denken dat het echt waar is, en zij zelf anderen gaan vergiftigen..... alhoewel..... is dat fysiek geweld??
dat zijn dan weer onze hersenspinsels. braajen had het erover dat iemand hem een glas water bracht maar dat heeft hij meteen weggegooid omdat hij het niet vertrouwde. daar maken wij dus uit op dat hij bang is dat iemand iets in z'n drinken gooit. dan wel vergif, dan wel xtc (god mag weten hoe ze eraan komen maar vooruit) danwel een halve fles schoonmaakmiddelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef itsme het volgende:
[..]
maar hoe komen jullie bij dat vergiftigen?
oogjes dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
Ik wil amanda niet zien onder de zonnebank![]()
thx. Wat een gekken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden het erover om niks meer te eten en drinken wat ze niet zelf hadden gemaakt.
nu wel dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat iemand bij dat bosje bloemen een briefje heeft gedaan en ik denk dat die persoon doelde op die chocolade penis, maar ja dat weet Zdngmw niet he
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat iemand bij dat bosje bloemen een briefje heeft gedaan en ik denk dat die persoon doelde op die chocolade penis, maar ja dat weet Zdngmw niet he
misschien dat daar een kriptische boodschap instond waaruit zij afleidde dat het om vergiftiging ging en daaruit dat siegologisch gestoorde gesprek tussen haar en braaajen bewerkstelligd werdquote:
Nee hoor ze denkt dat iemand hunprobeert te vergiftigen door drankjes en eten. Ze eet niets meer wat ze niet zelf heeft gemaakt.quote:
Ach, ik heb er geen moeite mee. Alleen dat ondergoed slaat nergens op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
Ik wil amanda niet zien onder de zonnebank![]()
JAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef Ning het volgende:
Brian heeft weer het idee dat er vieze spelletjes gespeeld worden om hem en Natasia tegen te werken. En uiteraard licht hij de Surinaamse hier over in. Er wordt veel gefluisterd en Amanda's naam valt. Wat heeft de 19-jarige op haar kerfstok? Of worden de twee laatste Miljonairs van het eerste uur echt compleet paranoia?
Bron 10
Tja, en die pillen die hij krijgt...hoe weet hij waat daar inzit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat zijn dan weer onze hersenspinsels. braajen had het erover dat iemand hem een glas water bracht maar dat heeft hij meteen weggegooid omdat hij het niet vertrouwde. daar maken wij dus uit op dat hij bang is dat iemand iets in z'n drinken gooit. dan wel vergif, dan wel xtc (god mag weten hoe ze eraan komen maar vooruit) danwel een halve fles schoonmaakmiddel
haha, zouden die schrijvers van tien gewoon hier meelezen en daaruit een verhaaltje maken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef Ning het volgende:
Brian heeft weer het idee dat er vieze spelletjes gespeeld worden om hem en Natasia tegen te werken. En uiteraard licht hij de Surinaamse hier over in. Er wordt veel gefluisterd en Amanda's naam valt. Wat heeft de 19-jarige op haar kerfstok? Of worden de twee laatste Miljonairs van het eerste uur echt compleet paranoia?
Bron 10
ja maar ik vind het vervelend dat er 4 streams zijn maar je maar 2 keuzes hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen moeite mee. Alleen dat ondergoed slaat nergens op.
Ik doe dat ook altijd in mn ondergoed inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:03 schreef tutjehola het volgende:
Mijn god, die staat half naakt bij iemand die op bezoek is????????
Heb ik nou ook last van hier thuis
Ik denk dat ze het gesprek ook hoorden en ook achter hun oren krabben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:03 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
haha, zouden die schrijvers van tien gewoon hier meelezen en daaruit een verhaaltje maken?
dus er was misschien een briefje waarop stond "je krijgt iets om te eten, maar niet opeten, hoor!!"?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
misschien dat daar een kriptische boodschap instond waaruit zij afleidde dat het om vergiftiging ging en daaruit dat siegologisch gestoorde gesprek tussen haar en braaajen bewerkstelligd werd
jaja Dat moet het zijn. Yvonne. daar had ze een boodschap van.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
dus er was misschien een briefje waarop stond "je krijgt iets om te eten, maar niet opeten, hoor!!"?
Dat het over de chocopenis ging (waarvan we hier al dachten "is dat wel hygienisch?") en dat zij denken dat het over regelrecht vergiftigen gaat![]()
![]()
ik denk datquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
dus er was misschien een briefje waarop stond "je krijgt iets om te eten, maar niet opeten, hoor!!"?
Dat het over de chocopenis ging (waarvan we hier al dachten "is dat wel hygienisch?") en dat zij denken dat het over regelrecht vergiftigen gaat![]()
![]()
En gewoon doorgaan met aankleden en lullenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd in mn ondergoed inderdaad.![]()
Thank you Sherlock, dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
uitgaande van het feit dat daar wel meer vreemde dingen gebeuren zou dat het moeten zijn jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:05 schreef raggende_annie het volgende:
dat ding is net zo groot als haar hoofd
[afbeelding]
Lol net alsof het om op te eten was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:05 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt, Avonne.
Maar wel grappig dat die idioten meteen denken dat ze vergiftigd worden, hoezooooooooo para????quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol net alsof het om op te eten was.
Ik neem aan dat dat Eric zijn bedoeling niet was.![]()
maar irritant dat het personeel geintjes verklapt aan hun favorietjes
Hoe doe je dat nu weer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Eric KIJKT stil volgens de interviewer, knap he?
Ja . Pluspunt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Die man heeft goed door dat Natasia niet met je praat, maar alleen maar dingen verkondigt.
Hilarischquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Hoewel vergiftiging een typisch vrouwelijk "wapen" schijnt te zijn zou me dat niets verbazen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil niemand opstoken ofzo....
Maar....
Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
MAW: Brian zou dus in staat zijn iemand te vergiftigenn..
Daar baal ik ook van zij alles en Sylvia niets ben blij dat ik niet de enige ben die het opvalt zijn ze ook bang voor haar grote mond ,ze willen hier niet meer kijken wat een vrouw zeg en dan dat gestoorde vriendje van haar net om aan te horen doe hem maar in het nudiste kampquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Natasia heeft weer van alles gekregen. GVD.![]()
Ze weet niet eens meer van wie.
alles van amanda is net een maat te klein. (haar kleding dan he)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
Die bh van Amanda is net een cupmaat te klein zo te zien.
Bij natas is het exact andersom... De Kleding is goed, maar Natas is een paar maten te grootquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
alles van amanda is net een maat te klein. (haar kleding dan he)
Dat laatste ontgaat me , wie dan? Of bedoel je het sarcastisch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel vergiftiging een typisch vrouwelijk "wapen" schijnt te zijn zou me dat niets verbazen.
Van Natasia weten we al dat ze het al eens geprobeerd heeft.
Vergeet de herseninhoud nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
alles van amanda is net een maat te klein. (haar kleding dan he)
Ik kan dat ook hoor...... heb wel een heel tijd moeten oefenen maar nu kan ik kijken en luisteren met mijn mond dicht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Eric KIJKT stil volgens de intervieuwer, knap he?
das meer dan 1 maatquote:
ik zei toch net. als je nog een paar minuten blijft kijken komen die tieten vanzelf wel weer voorbijquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan dat ook hoor...... heb wel een heel tijd moeten oefenen maar nu kan ik kijken en luisteren met mijn mond dicht.
In ieder geval wordt het een briljant interview zo te zien.... waar vooroordeel en vooringenomenheid weer over elkaar struikelen om maar voorop te staan.
Nee dat was geen sarcasme, Natasia heeft al eens verteld dat ze geprobeerd had haar ex-man te vergiftigen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Dat laatste ontgaat me , wie dan? Of bedoel je het sarcastisch?
Volgens mij las ik in de National Geographic dat het ook vooral erg stiekeme mensen zijn die vergiftigen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel vergiftiging een typisch vrouwelijk "wapen" schijnt te zijn zou me dat niets verbazen.
Van Natasia weten we al dat ze het al eens geprobeerd heeft.
Types als Amanda heb je wel nodig om mensen mét hersens juist wat meer te waarderen.quote:
Een poging tot moord dus in feite?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat was geen sarcasme, Natasia heeft al eens verteld dat ze geprobeerd had haar ex-man te vergiftigen.
Ze had (als ik het me goed herinner) iets door zijn lunch heengedaan maar werd op het werk alleen maar ziek.
Het zou me niets verbazen als ze al eens een pan hete olie naar hem heeft gegooid maar op een haar na het doel heeft gemist ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een poging tot moord dus in feite?
Tsja.... zo zou je dat kunnen zien, wellicht had zij alleen een poging tot beroerd maken in gedachten?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Een poging tot moord dus in feite?
Met romantische achtergrond kugitaar gepingel ........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:19 schreef raggende_annie het volgende:
nu komt een geweldig gesprek
Omdat Brian heilig is bij zijn mama, en dus is er geen enkele vrouw goed genoeg voor haar zoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:20 schreef Marrije het volgende:
Maar dat Brian een brief van zijn moeder heeft gekregen heb ik gemist, en waarom moet Brian van zijn moeder afstand nemen van Amanda? Nena vond ze ook al niets.
Oh, zielige Amanda, Brian heeft over iedereen iets positiefs gezegd behalve over Amanda. Vervolgens pingelt Brian gewoon verder.
Maar waarom is dus ook niet duidelijk geworden uit de brief?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Brian heilig is bij zijn mama, en dus is er geen enkele vrouw goed genoeg voor haar zoon.
Sommige moeders hebben dat nou eenmaal...... die wil je ook echt niet als schoonmoeder hebben.
Nee hij wil haar uithoren, weer terug in zijn kamp. Kijken wie hem en N wil vergiftigenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef Soury het volgende:
Heeft Brian weer zin ofzo ?
zeg maar, zeg maar. O wat is dat toch een walgelijke kerel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Brian steekt zijn standaard loverboy-praatje weer af?
??? Het enige wat hij wil is haar NAT lullen... En als ze niet nat genoeg is.. Neemt hij haar toch!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef Missy_1974 het volgende:
brian: als ik geintjes met je maak blijf je droog
tsja brian jij bent gewoon niet grappig en de anderen wel
Mijn idee, zo vermoeiend die gozer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:23 schreef Ashley1 het volgende:
vroeger hahahah hij kent haar al 3 weken
Niet zo negatief hè. Brian waarschuwt haar gewoon terecht voor de grote, boze, enge wereld vol met gevaarlijke, potentiele verkrachters en oplichters. Hij maakt haar gewoon terecht duidelijk dat ze alleen hem kan vertrouwen en dat ze voor een mooi en leuk verblijf in de villa van hem afhankelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef itsme het volgende:
en ja hoor. de slechte mensen zijn haar aan het opvoeren.
Wat is opvoeren? brommer?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè. Brian waarschuwt haar gewoon terecht voor de grote, boze, enge wereld vol met gevaarlijke, potentiele verkrachters en oplichters. Hij maakt haar gewoon terecht duidelijk dat ze alleen hem kan vertrouwen en dat ze voor een mooi en leuk verblijf in de villa van hem afhankelijk is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè. Brian waarschuwt haar gewoon terecht voor de grote, boze, enge wereld vol met gevaarlijke, potentiele verkrachters en oplichters. Hij maakt haar gewoon terecht duidelijk dat ze alleen hem kan vertrouwen en dat ze voor een mooi en leuk verblijf in de villa van hem afhankelijk is.
Dat is ook best wel heel erg gemeen ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
Ja wat hem het meeste steekt is dat ze met de anderen praat.
Dan mag ie mischien weer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hoe dúrft ze!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
Ja wat hem het meeste steekt is dat ze met de anderen praat.
Amanda doet boetekleed aan![]()
Lief van hem he?quote:
Natuurlijk is het "waarom" niet duidelijk geworden uit die brief, ze heeft geen "waarom"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Maar waarom is dus ook niet duidelijk geworden uit de brief?
Ooooh, arme Brian is het nu, doordat Amanda zo anders doet gaat ie zich terugtrekken.
En ze doet het gewoon meteen weer he, tegen Erik nog wel!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook best wel heel erg gemeen ja.
Nee in de vijver...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Villalux het volgende:
ik geef HUUB 1000 euro als hij die gitaar in het zwembad Gooit! erugggggggggggggggg dit
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Wireless het volgende:
Brian ruikt weer een nieuw Nena drama
[afbeelding]
Ik dacht, ok wat naief misschien, maaaaar ik dacht misschien heeft mama-Brian gezegd wat Bart ook al zei, dat het niet zo netjes was om er meteen bovenop te duiken. Of dat ze had gezegd, dat type hangt te veel om Huub heenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is het "waarom" niet duidelijk geworden uit die brief, ze heeft geen "waarom"
Het maakt niet uit met wie Brian thuiskomt: niemand is goed genoeg, al was het prinses Victoria van Zweden.
Vergeet even niet: Toen Nena net weg was vond mama-Brian Amanda nog wel goed genoeg voor hem, maar toen speelde er nog niet echt iets tussen hem en Amanda, en leek Amanda nog "veilig" te zijn: ze had immers een relatie en zou dus van mama's heilige zoontje afblijven.
Natasia is om die reden ook geliefd bij mama-Brian.... en dat zal ze absoluut niet meer zijn als er ooit wat gebeurt tussen haar en Brian.
Zeker weten van niet. Als Huub vannacht had gewild, had hij Gaby niet meer nodig gehad. Ze stuurde behoorlijk aan op een sekspartij met Huub. Maar onze Don Juan was te dronkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat Amanda toch zich een beetje distantieert van hem?
Ja, ik had ook zoiets opgevangen uit het gesprek tussen Liegebeest en Rat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:29 schreef agter het volgende:
Ik denk dat brian nu amanda eruit wil hebben.
Tip voor Brain. Als je Eric ook niet vertrouwd sloop je gitaar en span die snaren voor je Anusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:28 schreef Villalux het volgende:
[..]
maak me niet uit.....over het hek ...ik haal hem zelf wel op!
Ik denk niet dat ze dat volhoud. Beetje deja vu vind je niet? Nena?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Als Huub vannacht had gewild, had hij Gaby niet meer nodig gehad. Ze stuurde behoorlijk aan op een sekspartij met Huub. Maar onze Don Juan was te dronkenBrian is verleden tijd. Dat zei ze zelf ook.
hij mag 'm ook per post naar mij opsturen. heb ik ook n degelijke gitaarquote:
Wat dat betreft is Amanda best wel sterk en absoluut niet zoals die standaard loverboy-slachtoffers. Brian heeft haar meerdere keren gezegd dat ze niet zo veel met Huub moet kletsen en hem al helemaal niet een massage geven of laten masseren. Amanda trekt zich er niets van aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze doet het gewoon meteen weer he, tegen Erik nog wel!
Nou.......dat weet ik niet of het te laat is, volgens mij is er over 2 weken wel een kans dat ze de villa verlaat, geen idee wie die stemming zou tegenhouden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik had ook zoiets opgevangen uit het gesprek tussen Liegebeest en Rat.
Ze zijn daar alleen te laat mee.
Ja sterker dan Nena in dat opzicht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Amanda best wel sterk en absoluut niet zoals die standaard loverboy-slachtoffers. Brian heeft haar meerdere keren gezegd dat ze niet zo veel met Huub moet kletsen en hem al helemaal niet een massage geven of laten masseren. Amanda trekt zich er niets van aan.
Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou.......dat weet ik niet of het te laat is, volgens mij is er over 2 weken wel een kans dat ze de villa verlaat, geen idee wie die stemming zou tegenhouden.
Ligt aan Huub. Als Huub Amanda weer blij kan maken dat ze als vrouw is geboren (quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat volhoud. Beetje deja vu vind je niet? Nena?
He ze gaat zich al uitkleden
Eric?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou.......dat weet ik niet of het te laat is, volgens mij is er over 2 weken wel een kans dat ze de villa verlaat, geen idee wie die stemming zou tegenhouden.
Sterker nog, ze gaat er naast liggen in bed en bad terwijl ze haar borsten nog eens even lekker in zijn gezicht duwt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Amanda best wel sterk en absoluut niet zoals die standaard loverboy-slachtoffers. Brian heeft haar meerdere keren gezegd dat ze niet zo veel met Huub moet kletsen en hem al helemaal niet een massage geven of laten masseren. Amanda trekt zich er niets van aan.
daar is zelfs al een stadion in NYC naar genoemd!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef itsme het volgende:
Huub, Amanda wat gaan we vanavond doen.?
EWordt het straks niet SHE maar SHEA?
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.
En als Eric en Amanda echt een pact hebben gesloten zit ze voorlopig veilig.
Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda dat ze deze automatisch blokkeren.
Dat zou ik enorm zwak vinden van zowel Huub als Syl, zakelijk blijven en hoppa gewoon die troela eruit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda ze deze automatisch blokkeren.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opend.
als er een stemronde komt voor amanda en dat brain en zdngmw haar eruit stemmen en de anderen niet dan weet ze gelijk hoe ze in elkaar steken.
voor natas ontslagronde aanvragen heeft absoluut geen zin, brian en natasia zullen elkaar tot in de eeuwigheid backen, dat moment levert alleen tv-momenten op met wat leuke one-liners en wat geschreeuw, maar eruit gata natas toch niet en dat weten ze ook, amanda, eric en sylvia is volgens mij een ander verhaalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda ze deze automatisch blokkeren.
Uhm... krijg hier een beetje last van een deja-vu.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opent.
als er een stemronde komt voor amanda en dat brain en zdngmw haar eruit stemmen en de anderen niet dan weet ze gelijk hoe ze in elkaar steken.
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Mogen ze de ontslagronde nu al eerder aanvragen trouwens?
Ja inderdaad. Eerst was het toch een dag vantevoren?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.
waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.
Ik meende uiterlijk de dag van tevoren 12.00 uur...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Eerst was het toch een dag vantevoren?
amandel kijkt meestal ontevreden, tenzij ze dom (mee)lacht met iemand of "wicked" roeptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt niet echt vrolijk meer:
[afbeelding]
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemmingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)
Nee, zolang de 2 ratten elkaar steunen is het helaas overbodigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor natas ontslagronde aanvragen heeft absoluut geen zin, brian en natasia zullen elkaar tot in de eeuwigheid backen, dat moment levert alleen tv-momenten op met wat leuke one-liners en wat geschreeuw, maar eruit gata natas toch niet en dat weten ze ook, amanda, eric en sylvia is volgens mij een ander verhaal
ik leg iets bijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Villalux het volgende:
ik geef HUUB 1000 euro als hij die gitaar in het zwembad Gooit! erugggggggggggggggg dit
televisie maken!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemming
okee. gewoon continu ontslagrondes aanvragen tegen natas.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemming
Lukte bij Nena ook erg goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opent.
Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)
ziekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
quote:
ik denk dat huub altijd wel naar een gaatje zoekt om brainless over the edge te duwen. speelt altijd op de achtergrond meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
rooie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lukte bij Nena ook erg goed.
Die ging gewoon de zaterdag erna met Brian wippen.
heb wel het gevoel dat er dit keer voor meerdere personen de ontslagronde aangevraagd gaat worden, is ook leukere tv danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...
Brian of Natasia eruit werken betekent twee voor de prijs van één inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
ik vind het wel grappig dat brain denkt dat huub geweld gaat gebruiken terwijlk brain degene is die steeds tegen van alles aan loopt te rammen, mijn gok ik denk dat brain er nu eerder mee komt dan huub. (ik hoop het in ieder geval)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
het "ziek" effect is alleen vrij gering lijkt me. het is duidelijk dat hij haar weg wil en zo'n ontslagronde wordt bijna routine. brian zegt nee, klaar (konklaer)quote:
Ze wordt al genoeg geholpen, dus dat lijkt me echt overbodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian of Natasia eruit werken betekent twee voor de prijs van één inderdaad.
De nachtmerrie van de redactie. Ik denk dat er komende maandag een backup voor die twee in gaat komen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lukte bij Nena ook erg goed.
Die ging gewoon de zaterdag erna met Brian wippen.
jA IK VREES HET OOKquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze wordt al genoeg geholpen, dus dat lijkt me echt overbodig.
Als ze eruit gestemd wordt, kunnen ze daar niets aan doen en moet ze toch echt weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze wordt al genoeg geholpen, dus dat lijkt me echt overbodig.
Mooie van die onslagrondes is dat ze Natasia mooi kunnen dissen en daarbij meteen ook Brian. Je zag toch hoe mooi Amanda reageerde over dat Brian ook even terugkwam op d'r tieten en the looks?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...
Ja, het idee erachter snap ik wel, maar ik vind dat ze nu al genoeg geholpen is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze eruit gestemd wordt, kunnen ze daar niets aan doen en moet ze toch echt weg.
Dus om te zorgen dat Natasia er zeker nog niet uitvliegt, moeten ze een extra backup erin zetten.
Ik denk niet dat Natasja vrijwillig gaat als ze eruit wordt gestemd, die wacht tot ze eruit wordt gehaald.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze eruit gestemd wordt, kunnen ze daar niets aan doen en moet ze toch echt weg.
Dus om te zorgen dat Natasia er zeker nog niet uitvliegt, moeten ze een extra backup erin zetten.
Nee, ze heeft nou eenmaal zo'n jankgeluid.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
Huilt amanda bijna?
Komt door het chemische zaad van Brainless dat brand alle oneffenheden weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef Mika25 het volgende:
Zag zojuist een pic van Amanda onder de zonnebank en moet wel zeggen dat ze een mooie huid heeft. Vooral haar rug is superglad, zonder sproeten, puistjes of welke oneffenheden dan ook...complete perfectie...
Zo...das genoeg complimenten voor Amanda de komende 7 maanden
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nou eenmaal zo'n jankgeluid.
ja, het had veel effect op de relatie amanda-brian, maar niet op natas-brian. die zijn een nog hechtere eenheid geworden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie van die onslagrondes is dat ze Natasia mooi kunnen dissen en daarbij meteen ook Brian. Je zag toch hoe mooi Amanda reageerde over dat Brian ook even terugkwam op d'r tieten en the looks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |