Brian of Natasia eruit werken betekent twee voor de prijs van één inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
ik vind het wel grappig dat brain denkt dat huub geweld gaat gebruiken terwijlk brain degene is die steeds tegen van alles aan loopt te rammen, mijn gok ik denk dat brain er nu eerder mee komt dan huub. (ik hoop het in ieder geval)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
het "ziek" effect is alleen vrij gering lijkt me. het is duidelijk dat hij haar weg wil en zo'n ontslagronde wordt bijna routine. brian zegt nee, klaar (konklaer)quote:
Ze wordt al genoeg geholpen, dus dat lijkt me echt overbodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian of Natasia eruit werken betekent twee voor de prijs van één inderdaad.
De nachtmerrie van de redactie. Ik denk dat er komende maandag een backup voor die twee in gaat komen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lukte bij Nena ook erg goed.
Die ging gewoon de zaterdag erna met Brian wippen.
jA IK VREES HET OOKquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze wordt al genoeg geholpen, dus dat lijkt me echt overbodig.
Als ze eruit gestemd wordt, kunnen ze daar niets aan doen en moet ze toch echt weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze wordt al genoeg geholpen, dus dat lijkt me echt overbodig.
Mooie van die onslagrondes is dat ze Natasia mooi kunnen dissen en daarbij meteen ook Brian. Je zag toch hoe mooi Amanda reageerde over dat Brian ook even terugkwam op d'r tieten en the looks?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...
Ja, het idee erachter snap ik wel, maar ik vind dat ze nu al genoeg geholpen is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze eruit gestemd wordt, kunnen ze daar niets aan doen en moet ze toch echt weg.
Dus om te zorgen dat Natasia er zeker nog niet uitvliegt, moeten ze een extra backup erin zetten.
Ik denk niet dat Natasja vrijwillig gaat als ze eruit wordt gestemd, die wacht tot ze eruit wordt gehaald.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze eruit gestemd wordt, kunnen ze daar niets aan doen en moet ze toch echt weg.
Dus om te zorgen dat Natasia er zeker nog niet uitvliegt, moeten ze een extra backup erin zetten.
Nee, ze heeft nou eenmaal zo'n jankgeluid.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
Huilt amanda bijna?
Komt door het chemische zaad van Brainless dat brand alle oneffenheden weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef Mika25 het volgende:
Zag zojuist een pic van Amanda onder de zonnebank en moet wel zeggen dat ze een mooie huid heeft. Vooral haar rug is superglad, zonder sproeten, puistjes of welke oneffenheden dan ook...complete perfectie...
Zo...das genoeg complimenten voor Amanda de komende 7 maanden
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nou eenmaal zo'n jankgeluid.
ja, het had veel effect op de relatie amanda-brian, maar niet op natas-brian. die zijn een nog hechtere eenheid geworden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie van die onslagrondes is dat ze Natasia mooi kunnen dissen en daarbij meteen ook Brian. Je zag toch hoe mooi Amanda reageerde over dat Brian ook even terugkwam op d'r tieten en the looks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |