Dat zou ik enorm zwak vinden van zowel Huub als Syl, zakelijk blijven en hoppa gewoon die troela eruit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.
En als Eric en Amanda echt een pact hebben gesloten zit ze voorlopig veilig.
Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda ze deze automatisch blokkeren.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opend.
als er een stemronde komt voor amanda en dat brain en zdngmw haar eruit stemmen en de anderen niet dan weet ze gelijk hoe ze in elkaar steken.
voor natas ontslagronde aanvragen heeft absoluut geen zin, brian en natasia zullen elkaar tot in de eeuwigheid backen, dat moment levert alleen tv-momenten op met wat leuke one-liners en wat geschreeuw, maar eruit gata natas toch niet en dat weten ze ook, amanda, eric en sylvia is volgens mij een ander verhaalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.
En als Eric en Amanda echt een pact hebben gesloten zit ze voorlopig veilig.
Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda ze deze automatisch blokkeren.
Uhm... krijg hier een beetje last van een deja-vu.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opent.
als er een stemronde komt voor amanda en dat brain en zdngmw haar eruit stemmen en de anderen niet dan weet ze gelijk hoe ze in elkaar steken.
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Mogen ze de ontslagronde nu al eerder aanvragen trouwens?
Ja inderdaad. Eerst was het toch een dag vantevoren?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.
waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.
Ik meende uiterlijk de dag van tevoren 12.00 uur...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Eerst was het toch een dag vantevoren?
amandel kijkt meestal ontevreden, tenzij ze dom (mee)lacht met iemand of "wicked" roeptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt niet echt vrolijk meer:
[afbeelding]
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemmingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)
Nee, zolang de 2 ratten elkaar steunen is het helaas overbodigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor natas ontslagronde aanvragen heeft absoluut geen zin, brian en natasia zullen elkaar tot in de eeuwigheid backen, dat moment levert alleen tv-momenten op met wat leuke one-liners en wat geschreeuw, maar eruit gata natas toch niet en dat weten ze ook, amanda, eric en sylvia is volgens mij een ander verhaal
ik leg iets bijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Villalux het volgende:
ik geef HUUB 1000 euro als hij die gitaar in het zwembad Gooit! erugggggggggggggggg dit
televisie maken!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemming
okee. gewoon continu ontslagrondes aanvragen tegen natas.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemming
Lukte bij Nena ook erg goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opent.
Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)
ziekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
quote:
ik denk dat huub altijd wel naar een gaatje zoekt om brainless over the edge te duwen. speelt altijd op de achtergrond meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
rooie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lukte bij Nena ook erg goed.
Die ging gewoon de zaterdag erna met Brian wippen.
heb wel het gevoel dat er dit keer voor meerdere personen de ontslagronde aangevraagd gaat worden, is ook leukere tv danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |