abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:36:33 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46626936
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.
En als Eric en Amanda echt een pact hebben gesloten zit ze voorlopig veilig.

Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda ze deze automatisch blokkeren.
Dat zou ik enorm zwak vinden van zowel Huub als Syl, zakelijk blijven en hoppa gewoon die troela eruit.
En als Eric slim is gaat ie gewoon meestemmen.
pi_46626940
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef Ashley1 het volgende:
weet je wat amanda haar ogen misschien opend.
als er een stemronde komt voor amanda en dat brain en zdngmw haar eruit stemmen en de anderen niet dan weet ze gelijk hoe ze in elkaar steken.
Ja, dat denk ik ook.
Ben ook gelijk benieuwd hoe Rat zich daar weer evt uit gaat praten.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46626962
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.
En als Eric en Amanda echt een pact hebben gesloten zit ze voorlopig veilig.

Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda ze deze automatisch blokkeren.
voor natas ontslagronde aanvragen heeft absoluut geen zin, brian en natasia zullen elkaar tot in de eeuwigheid backen, dat moment levert alleen tv-momenten op met wat leuke one-liners en wat geschreeuw, maar eruit gata natas toch niet en dat weten ze ook, amanda, eric en sylvia is volgens mij een ander verhaal
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:38:08 #254
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46626978
quote:
weet je wat amanda haar ogen misschien opent.
als er een stemronde komt voor amanda en dat brain en zdngmw haar eruit stemmen en de anderen niet dan weet ze gelijk hoe ze in elkaar steken.
Uhm... krijg hier een beetje last van een deja-vu.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46626987
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef itsme het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Mogen ze de ontslagronde nu al eerder aanvragen trouwens?
Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46627023
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:38 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Gelijk na de melding dat de ontslagprocedure werd aangepast liep Huub naar de private room en vroeg een ontslagronde aan voor Liegebeest. Neem aan dat het dan ook geoorloofd was.
Ja inderdaad. Eerst was het toch een dag vantevoren?
pi_46627034
Amanda kijkt niet echt vrolijk meer:
Goedemorgen :W
pi_46627070
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:38 schreef Ashrak het volgende:

[..]

waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:41:24 #259
130054 demins
We weten niks
pi_46627086
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Eerst was het toch een dag vantevoren?
Ik meende uiterlijk de dag van tevoren 12.00 uur...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46627095
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt niet echt vrolijk meer:
[afbeelding]
amandel kijkt meestal ontevreden, tenzij ze dom (mee)lacht met iemand of "wicked" roept
pi_46627107
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef vzzzzzbx het volgende:

[..]

waarom zou hij dat gedaan hebben? hij gaf de laatste ontslagronde ook al weinig kans. doet ie 't alleen om natas te zieken of denkt ie echt een kans te maken en dit keer wel brian zover te krijgen. (lijkt me sterk)
was meer uit meligheid van het moment direct na de stemming
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46627113
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:37 schreef robert2006 het volgende:

[..]

voor natas ontslagronde aanvragen heeft absoluut geen zin, brian en natasia zullen elkaar tot in de eeuwigheid backen, dat moment levert alleen tv-momenten op met wat leuke one-liners en wat geschreeuw, maar eruit gata natas toch niet en dat weten ze ook, amanda, eric en sylvia is volgens mij een ander verhaal
Nee, zolang de 2 ratten elkaar steunen is het helaas overbodig

Ik denk alleen wel dat het verstandig zou zijn om een constante aanval te plaatsen richting Liegebeest. Volgens mij verzwakt ze dan en ook vrij rap. Aangezien de Rat vrij veel tijd nodig heeft om zijn zegje te doen moeten ze hem ook af en toe bezighouden om toch te proberen ergens doorheen te prikken.
pi_46627121
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Villalux het volgende:
ik geef HUUB 1000 euro als hij die gitaar in het zwembad Gooit! erugggggggggggggggg dit
ik leg iets bij
pi_46627130
die loser kan niets {brainloess}
pi_46627132
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

televisie maken!
pi_46627133
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

okee. gewoon continu ontslagrondes aanvragen tegen natas.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:43:06 #267
521 ruby
Hell yeah!
pi_46627143
Wat staat er vanavond op het programma? Komt die Inge (?) weer met 'r acteerlessen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46627147
quote:
weet je wat amanda haar ogen misschien opent.
Lukte bij Nena ook erg goed.
Die ging gewoon de zaterdag erna met Brian wippen.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:43:16 #269
130054 demins
We weten niks
pi_46627149
quote:

[..]

Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46627181
quote:

[..]

zieken
pi_46627182
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46627199
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef itsme het volgende:

[..]

zieken

Ik hoop ook wel dat het in combinatie is met constante aanvallen ....
Ook het spelen op meerdere schaakborden zal hier deel uit van maken.
pi_46627202
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef raggende_annie het volgende:
misschien wil huub trouwens in de komende 2 weken wel bewerkstelligen dat braaajen zich schuldig maakt aan fysiek geweld. dan heeft sasquatch geen poot om op te staan
ik denk dat huub altijd wel naar een gaatje zoekt om brainless over the edge te duwen. speelt altijd op de achtergrond mee
pi_46627204
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Lukte bij Nena ook erg goed.
Die ging gewoon de zaterdag erna met Brian wippen.
rooie. O ja dat is ook zo.
pi_46627213
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:43 schreef demins het volgende:

[..]

Gewoon bij elke ontslagronde ontslag voor Natas aanvragen!!! Er mogen er meer dan één worden aangevraagd, dacht ik...
heb wel het gevoel dat er dit keer voor meerdere personen de ontslagronde aangevraagd gaat worden, is ook leukere tv dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')