??? Het enige wat hij wil is haar NAT lullen... En als ze niet nat genoeg is.. Neemt hij haar toch!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef Missy_1974 het volgende:
brian: als ik geintjes met je maak blijf je droog
tsja brian jij bent gewoon niet grappig en de anderen wel
Mijn idee, zo vermoeiend die gozer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:23 schreef Ashley1 het volgende:
vroeger hahahah hij kent haar al 3 weken
Niet zo negatief hè. Brian waarschuwt haar gewoon terecht voor de grote, boze, enge wereld vol met gevaarlijke, potentiele verkrachters en oplichters. Hij maakt haar gewoon terecht duidelijk dat ze alleen hem kan vertrouwen en dat ze voor een mooi en leuk verblijf in de villa van hem afhankelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef itsme het volgende:
en ja hoor. de slechte mensen zijn haar aan het opvoeren.
Wat is opvoeren? brommer?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè. Brian waarschuwt haar gewoon terecht voor de grote, boze, enge wereld vol met gevaarlijke, potentiele verkrachters en oplichters. Hij maakt haar gewoon terecht duidelijk dat ze alleen hem kan vertrouwen en dat ze voor een mooi en leuk verblijf in de villa van hem afhankelijk is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè. Brian waarschuwt haar gewoon terecht voor de grote, boze, enge wereld vol met gevaarlijke, potentiele verkrachters en oplichters. Hij maakt haar gewoon terecht duidelijk dat ze alleen hem kan vertrouwen en dat ze voor een mooi en leuk verblijf in de villa van hem afhankelijk is.
Dat is ook best wel heel erg gemeen ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
Ja wat hem het meeste steekt is dat ze met de anderen praat.
Dan mag ie mischien weer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hoe dúrft ze!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
Ja wat hem het meeste steekt is dat ze met de anderen praat.
Amanda doet boetekleed aan![]()
Lief van hem he?quote:
Natuurlijk is het "waarom" niet duidelijk geworden uit die brief, ze heeft geen "waarom"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Maar waarom is dus ook niet duidelijk geworden uit de brief?
Ooooh, arme Brian is het nu, doordat Amanda zo anders doet gaat ie zich terugtrekken.
En ze doet het gewoon meteen weer he, tegen Erik nog wel!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook best wel heel erg gemeen ja.
Nee in de vijver...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Villalux het volgende:
ik geef HUUB 1000 euro als hij die gitaar in het zwembad Gooit! erugggggggggggggggg dit
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Wireless het volgende:
Brian ruikt weer een nieuw Nena drama
[afbeelding]
Ik dacht, ok wat naief misschien, maaaaar ik dacht misschien heeft mama-Brian gezegd wat Bart ook al zei, dat het niet zo netjes was om er meteen bovenop te duiken. Of dat ze had gezegd, dat type hangt te veel om Huub heenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is het "waarom" niet duidelijk geworden uit die brief, ze heeft geen "waarom"
Het maakt niet uit met wie Brian thuiskomt: niemand is goed genoeg, al was het prinses Victoria van Zweden.
Vergeet even niet: Toen Nena net weg was vond mama-Brian Amanda nog wel goed genoeg voor hem, maar toen speelde er nog niet echt iets tussen hem en Amanda, en leek Amanda nog "veilig" te zijn: ze had immers een relatie en zou dus van mama's heilige zoontje afblijven.
Natasia is om die reden ook geliefd bij mama-Brian.... en dat zal ze absoluut niet meer zijn als er ooit wat gebeurt tussen haar en Brian.
Zeker weten van niet. Als Huub vannacht had gewild, had hij Gaby niet meer nodig gehad. Ze stuurde behoorlijk aan op een sekspartij met Huub. Maar onze Don Juan was te dronkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat Amanda toch zich een beetje distantieert van hem?
Ja, ik had ook zoiets opgevangen uit het gesprek tussen Liegebeest en Rat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:29 schreef agter het volgende:
Ik denk dat brian nu amanda eruit wil hebben.
Tip voor Brain. Als je Eric ook niet vertrouwd sloop je gitaar en span die snaren voor je Anusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:28 schreef Villalux het volgende:
[..]
maak me niet uit.....over het hek ...ik haal hem zelf wel op!
Ik denk niet dat ze dat volhoud. Beetje deja vu vind je niet? Nena?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Als Huub vannacht had gewild, had hij Gaby niet meer nodig gehad. Ze stuurde behoorlijk aan op een sekspartij met Huub. Maar onze Don Juan was te dronkenBrian is verleden tijd. Dat zei ze zelf ook.
hij mag 'm ook per post naar mij opsturen. heb ik ook n degelijke gitaarquote:
Wat dat betreft is Amanda best wel sterk en absoluut niet zoals die standaard loverboy-slachtoffers. Brian heeft haar meerdere keren gezegd dat ze niet zo veel met Huub moet kletsen en hem al helemaal niet een massage geven of laten masseren. Amanda trekt zich er niets van aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze doet het gewoon meteen weer he, tegen Erik nog wel!
Nou.......dat weet ik niet of het te laat is, volgens mij is er over 2 weken wel een kans dat ze de villa verlaat, geen idee wie die stemming zou tegenhouden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik had ook zoiets opgevangen uit het gesprek tussen Liegebeest en Rat.
Ze zijn daar alleen te laat mee.
Ja sterker dan Nena in dat opzicht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Amanda best wel sterk en absoluut niet zoals die standaard loverboy-slachtoffers. Brian heeft haar meerdere keren gezegd dat ze niet zo veel met Huub moet kletsen en hem al helemaal niet een massage geven of laten masseren. Amanda trekt zich er niets van aan.
Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou.......dat weet ik niet of het te laat is, volgens mij is er over 2 weken wel een kans dat ze de villa verlaat, geen idee wie die stemming zou tegenhouden.
Ligt aan Huub. Als Huub Amanda weer blij kan maken dat ze als vrouw is geboren (quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat volhoud. Beetje deja vu vind je niet? Nena?
He ze gaat zich al uitkleden
Eric?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou.......dat weet ik niet of het te laat is, volgens mij is er over 2 weken wel een kans dat ze de villa verlaat, geen idee wie die stemming zou tegenhouden.
Sterker nog, ze gaat er naast liggen in bed en bad terwijl ze haar borsten nog eens even lekker in zijn gezicht duwt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Amanda best wel sterk en absoluut niet zoals die standaard loverboy-slachtoffers. Brian heeft haar meerdere keren gezegd dat ze niet zo veel met Huub moet kletsen en hem al helemaal niet een massage geven of laten masseren. Amanda trekt zich er niets van aan.
daar is zelfs al een stadion in NYC naar genoemd!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef itsme het volgende:
Huub, Amanda wat gaan we vanavond doen.?
EWordt het straks niet SHE maar SHEA?
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub al een ontslagronde voor Liegebeest aangevraagd.
En als Eric en Amanda echt een pact hebben gesloten zit ze voorlopig veilig.
Ook denk ik dat als bij Huub en/of Sylvia bekend is wie de ontslagronde evt heeft aangevraagd voor Amanda dat ze deze automatisch blokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |