Ze raast door.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef raggende_annie het volgende:
dit kan ik echt niet aanhoren. dat audiodagboek van sasquatch
Dat kijk ik al heel lang niet meer, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef raggende_annie het volgende:
het begint wel steeds meer op the bold and the beautiful (of iets dergelijks) te lijken. sletten, hoeren, vergiftigingen, woedeuitbarstingen, liefde, haat, jaloezie, blijdschap, verdriet, achterdocht, slechte monologen, alles zit erin verwerkt.
Geef hem dan maar zijn oude terug. Zijn de vlieglessen ook weer voorbij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef miesy het volgende:
volges mij heeft hij andere pilletjes nodig, deze doen het niet zo goed...![]()
Het lijkt er echt op dat b en n dat denken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoi luitjes .... val net binnen. Is dat over dat vergiftigen écht of een geintje van iemand hier ??
ze denken serieus dat iemand probeert braaajen te vergiftigen maar dat zijn gewoon hersenspinsels die hij bij zichzelf bewerkstelligd heeft de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoi luitjes .... val net binnen. Is dat over dat vergiftigen écht of een geintje van iemand hier ??
maar hoe komen jullie bij dat vergiftigen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ze denken serieus dat iemand probeert braaajen te vergiftigen maar dat zijn gewoon hersenspinsels die hij bij zichzelf bewerkstelligd heeft de afgelopen dagen
Het enge is dat dit geenacteurs zijn en ik ben zoooo verbaasd dat die twee echt geloven dat ze zooo belangrijk zijn dat iemand ze vergiftigen ?? Onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kijk ik al heel lang niet meer, maar je hebt helemaal gelijk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ze denken serieus dat iemand probeert braaajen te vergiftigen maar dat zijn gewoon hersenspinsels die hij bij zichzelf bewerkstelligd heeft de afgelopen dagen
oh wow ...... hoeveel gekker kan dat stel nog worden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt er echt op dat b en n dat denken.![]()
Ze hadden het erover om niks meer te eten en drinken wat ze niet zelf hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef itsme het volgende:
[..]
maar hoe komen jullie bij dat vergiftigen?
gewoon de politie bellen en aangifte doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... Natasia heeft haar ex al eens proberen te vergiftigen, dus dat vergiftiging iets is wat bij ze opkomt verbaast me dan weer niet.
Het wordt alleen erg vervelend als ze zo para gaan worden dat ze denken dat het echt waar is, en zij zelf anderen gaan vergiftigen..... alhoewel..... is dat fysiek geweld??
dat zijn dan weer onze hersenspinsels. braajen had het erover dat iemand hem een glas water bracht maar dat heeft hij meteen weggegooid omdat hij het niet vertrouwde. daar maken wij dus uit op dat hij bang is dat iemand iets in z'n drinken gooit. dan wel vergif, dan wel xtc (god mag weten hoe ze eraan komen maar vooruit) danwel een halve fles schoonmaakmiddelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef itsme het volgende:
[..]
maar hoe komen jullie bij dat vergiftigen?
oogjes dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
Ik wil amanda niet zien onder de zonnebank![]()
thx. Wat een gekken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden het erover om niks meer te eten en drinken wat ze niet zelf hadden gemaakt.
nu wel dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat iemand bij dat bosje bloemen een briefje heeft gedaan en ik denk dat die persoon doelde op die chocolade penis, maar ja dat weet Zdngmw niet he
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat iemand bij dat bosje bloemen een briefje heeft gedaan en ik denk dat die persoon doelde op die chocolade penis, maar ja dat weet Zdngmw niet he
misschien dat daar een kriptische boodschap instond waaruit zij afleidde dat het om vergiftiging ging en daaruit dat siegologisch gestoorde gesprek tussen haar en braaajen bewerkstelligd werdquote:
Nee hoor ze denkt dat iemand hunprobeert te vergiftigen door drankjes en eten. Ze eet niets meer wat ze niet zelf heeft gemaakt.quote:
Ach, ik heb er geen moeite mee. Alleen dat ondergoed slaat nergens op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
Ik wil amanda niet zien onder de zonnebank![]()
JAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef Ning het volgende:
Brian heeft weer het idee dat er vieze spelletjes gespeeld worden om hem en Natasia tegen te werken. En uiteraard licht hij de Surinaamse hier over in. Er wordt veel gefluisterd en Amanda's naam valt. Wat heeft de 19-jarige op haar kerfstok? Of worden de twee laatste Miljonairs van het eerste uur echt compleet paranoia?
Bron 10
Tja, en die pillen die hij krijgt...hoe weet hij waat daar inzit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat zijn dan weer onze hersenspinsels. braajen had het erover dat iemand hem een glas water bracht maar dat heeft hij meteen weggegooid omdat hij het niet vertrouwde. daar maken wij dus uit op dat hij bang is dat iemand iets in z'n drinken gooit. dan wel vergif, dan wel xtc (god mag weten hoe ze eraan komen maar vooruit) danwel een halve fles schoonmaakmiddel
haha, zouden die schrijvers van tien gewoon hier meelezen en daaruit een verhaaltje maken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef Ning het volgende:
Brian heeft weer het idee dat er vieze spelletjes gespeeld worden om hem en Natasia tegen te werken. En uiteraard licht hij de Surinaamse hier over in. Er wordt veel gefluisterd en Amanda's naam valt. Wat heeft de 19-jarige op haar kerfstok? Of worden de twee laatste Miljonairs van het eerste uur echt compleet paranoia?
Bron 10
ja maar ik vind het vervelend dat er 4 streams zijn maar je maar 2 keuzes hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen moeite mee. Alleen dat ondergoed slaat nergens op.
Ik doe dat ook altijd in mn ondergoed inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:03 schreef tutjehola het volgende:
Mijn god, die staat half naakt bij iemand die op bezoek is????????
Heb ik nou ook last van hier thuis
Ik denk dat ze het gesprek ook hoorden en ook achter hun oren krabben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:03 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
haha, zouden die schrijvers van tien gewoon hier meelezen en daaruit een verhaaltje maken?
dus er was misschien een briefje waarop stond "je krijgt iets om te eten, maar niet opeten, hoor!!"?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
misschien dat daar een kriptische boodschap instond waaruit zij afleidde dat het om vergiftiging ging en daaruit dat siegologisch gestoorde gesprek tussen haar en braaajen bewerkstelligd werd
jaja Dat moet het zijn. Yvonne. daar had ze een boodschap van.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
dus er was misschien een briefje waarop stond "je krijgt iets om te eten, maar niet opeten, hoor!!"?
Dat het over de chocopenis ging (waarvan we hier al dachten "is dat wel hygienisch?") en dat zij denken dat het over regelrecht vergiftigen gaat![]()
![]()
ik denk datquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
dus er was misschien een briefje waarop stond "je krijgt iets om te eten, maar niet opeten, hoor!!"?
Dat het over de chocopenis ging (waarvan we hier al dachten "is dat wel hygienisch?") en dat zij denken dat het over regelrecht vergiftigen gaat![]()
![]()
En gewoon doorgaan met aankleden en lullenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd in mn ondergoed inderdaad.![]()
Thank you Sherlock, dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |