En was het watquote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer, ik was dit weekend in Grun.![]()
Dan moet je toch beter kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een lange rit, maar de stad is de moeite waard.
Overigens, geen moslim gezien daar.![]()
De whisky was prima. Een Macallan uit de jaren 40 gedronken.quote:
Oeh dat klinkt wel erg goed!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De whisky was prima. Een Macallan uit de jaren 40 gedronken.![]()
![]()
![]()
Ja, zaken wel gezien, maar in tegenstelling tot Rotterdam een genot om rond te lopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter kijken! Bij mij om de hoek zitten in elk geval al 4 dor moslims gerunde zaken (handig op zondag
).
En een Milton Duff.quote:
Het scheelt ook dat Groningen een stuk kleiner is. Het heeft natuurlijk wel echt stadse alure maar het is ook een groot dorp waar iedereen elkaar via via wel kent.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zaken wel gezien, maar in tegenstelling tot Rotterdam een genot om rond te lopen.![]()
Jammer dat het zo ver rijden is, stad doet me nog het meeste aan Utrecht denken.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat Groningen een stuk kleiner is. Het heeft natuurlijk wel echt stadse alure maar het is ook een groot dorp waar iedereen elkaar via via wel kent.
En de Universiteit zonder dat was het een soort Zwolle ofzo geweest. Het is een constante toevoer van jonge mensen die flink geld uitgeven en het straatbeeld goed opfleuren.
Ja het is inderdaad min of meer hetzelfde idee als Utrecht veel jonge mensen en dat geeft toch een prima sfeer.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer dat het zo ver rijden is, stad doet me nog het meeste aan Utrecht denken.
Nu wel en nu wou ik dat ik er niet bekend mee was. Wat hopeloos ongrappig is dat zeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef Lyrebird het volgende:
Zijn jullie in Nederland bekend met de Red Green show?
http://www.youtube.com/watch?v=-FFoF0D-0a8
http://www.youtube.com/watch?v=_d71AQ-nucE
Over smaak kunnen we natuurlijk twisten, maar het is 100 keer leuker dan Saturday Night Live.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu wel en nu wou ik dat ik er niet bekend mee was. Wat hopeloos ongrappig is dat zeg.
Je kon weer niet wachten, he? Het is trouwens Tamazight.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Een pannekoek met gaatjes. Althans, in het berbers.
de Celeron is iig zuinigerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:03 schreef pberends het volgende:
Intel Celeron D 3.46ghz versus Pentium 4
Maar Meki is een lieve knul.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Ten Cate is een slechte verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |