quote:Op zondag 25 februari 2007 12:52 schreef Yestuuur het volgende:
voor laag IQ zaad, ga naar de spermabank
rechtsextremisme is niet genetisch bepaaldquote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef edjuh18 het volgende:
het verdomde is dat veel blanke meisjes met gekleurde mannen gaan, en daar vloeit veelal een donker kindje uit...dan kan je wel sperma doneren aan de spermabank, maar of het veel uit gaan halen....
en rechtsextremistenzaad dat wordt lache over een paar decennia...![]()
Waarom is dat verdomd? Mag dat niet danquote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef edjuh18 het volgende:
het verdomde is dat veel blanke meisjes met gekleurde mannen gaan, en daar vloeit veelal een donker kindje uit...dan kan je wel sperma doneren aan de spermabank, maar of het veel uit gaan halen....
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef edjuh18 het volgende:
Die kant lijken we op te gaan ja...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Ruzie het volgende:
Idiocraty
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:02 schreef gronk het volgende:
Geeft wel een hele nieuwe dimensie aan het begrip 'rechtse rukkers'
En het aantal mannen met een gekleurde vriendin dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef edjuh18 het volgende:
ja,quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef nietzman het volgende:
Denken ze nou echt dat religie genetisch bepaald is?
euhm .. ik vond die "rechtse rukkers" al prachtig .. maar een "gekeurde" vriendin .. roflolquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En het aantal mannen met een gekeurde vriendin dan?
Ubermenschideologie.
en een zwart kindje dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef moussie het volgende:
voor mij als vrouw zou zoiets bij de weg een reden zijn om maar op een andere manier aan mijn zaad te komen .. ik moet er toch niet aan denken, een kindje van een Hitler-in-spe
uhm, als alleenstaande moeder zijnde zou ik dat proberen te vermijden, niet omdat ik er moeite mee heb maar omdat er helaas nog teveel mensen rond lopen die het kind scheef zouden aankijken, of omdat ze denken dat ik door de gekleurde vader in de steek ben gelaten of omdat zij mij maar raar vinden (en dus ook mijn kind) omdat ik het kleurtje niet belangrijk vind .. in een relatie zou ik uiteraard gaan kijken naar zaad dat genetisch het meest overeenkomt met dat van mijn partner ..quote:
Je hebt geluk, er is een andere manier om aan zaad te komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef moussie het volgende:
voor mij als vrouw zou zoiets bij de weg een reden zijn om maar op een andere manier aan mijn zaad te komen .. ik moet er toch niet aan denken, een kindje van een Hitler-in-spe
Charmeur.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt geluk, er is een andere manier om aan zaad te komen.
Alsof vrouwen bij een spermabank de afkomst van de donor niet kunnen specifiëren.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Carolina123 het volgende:
Rechtsextremisten roepen op om zaad te doneren bij spermabanken, om zo tegenwicht te geven aan het hoge geboortecijfer onder moslims.
Blanke mannen
Rechtsextremisten uit Nederland en België zeggen op een internetforum dat gezonde blanke mannen voor zoveel mogelijk nageslacht moeten zorgen, om te voorkomen dat de wereld in de toekomst alleen nog maar uit moslims bestaat.
Alternatief
Vrouwen zien een gezin van tien kinderen niet meer zitten. Het geven van 'arisch zaad' bij Nederlandse en Vlaamse spermabanken biedt volgens de rechtsextremisten een prima alternatief.
Bron: www.rtlnieuws.nl
ik denk echt dat het een relkloon is van een puber die zich stierlijk verveeltquote:
Volgens Drugshond is 'ie de puberteit al voorbij. Maar aangezien ze een tijdje dezelfde werkgever hadden, lijkt verveling mij alleszins plausibel waar het de beweegreden betreft.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik denk echt dat het een relkloon is van een puber die zich stierlijk verveelt![]()
Sorry BSB, maar mijn teen is wetenschappelijker. Daarbij is de voortplantingsratio van allochtonen europabreed 2.5. Dat wil dus zeggen dat er voldoende moslimpjes geproduceerd worden om het soort in stand te houden, maar dat er geen sprake is van een demografische takeover.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is slechts een kwestie van tijd. De Moslims zullen echt in de meerderheid zijn. Lees dit wetenschappelijke stukje eens:
De ver-islamisering van Nederland en het Westen !²
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sorry BSB, maar mijn teen is wetenschappelijker. Daarbij is de voortplantingsratio van allochtonen europabreed 2.5. Dat wil dus zeggen dat er voldoende moslimpjes geproduceerd worden om het soort in stand te houden, maar dat er geen sprake is van een demografische takeover.
quote:Christelijke liefde door Finder_elf_towns: Als je de geboortecijfers bekijkt van die islamieten kun je niet beweren dat ze niet bezig zijn met biologische oorlogsvoering. Moslims dienen daarom bestreden te worden alsof het biologische wapens betreft.
Op recept af te halen?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:23 schreef Apropos het volgende:
Ik geef ieder weekend Arisch zaad.
Alleen wel jammer dat zijn inspiratie voorbij lijkt te zijn en hij vooral na oude essays van jaren geleden verwijst.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik denk echt dat het een relkloon is van een puber die zich stierlijk verveelt![]()
ik denk wel dat ze er geen moeite mee hebben als ze later maar geen vaderschap komen opeisen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef Alicey het volgende:
Wat vinden die kaalkopjes er van als een hun zaad in een negerin of jodin wordt geschoven?
Tuurlijk niet, want dat is links werkschuw tuig.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:33 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze er geen moeite mee hebben als ze later maar geen vaderschap komen opeisen.
heb je het de langharige ook al gevraagd?
Daarbij gaat BSB ook nog eens volledig voorbij aan het feit dat religie niet genetisch bepaald is. Dus moslimis kunnen zich wel sneller voortplanten, maar hun kinderen hoeven dan natuurlijk niet ook moslim te zijn/worden. Die kunnen ook nog wel 'ontsporen', om het maar zo te zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sorry BSB, maar mijn teen is wetenschappelijker. Daarbij is de voortplantingsratio van allochtonen europabreed 2.5. Dat wil dus zeggen dat er voldoende moslimpjes geproduceerd worden om het soort in stand te houden, maar dat er geen sprake is van een demografische takeover.
Ik vermoed dat wanneer potentiële klanten dit vernemen ze weleens van gedacht kunnen veranderen. Zou het misschien als actie tegen spermabanken bedoeld zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 07:41 schreef MouseOver het volgende:
Het idee is nog best origineel, maar gezien het percentage kindertjes dat via een zaaddonor geboren wordt is de kans op succes op grote schaal wel erg klein voor ze.
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:55 schreef Doderok het volgende:
Politieke overtuiging zou in zekere mate genetisch bepaald kunnen zijn. Kinderen die vaak boos of ontevreden zijn stemmen later meestal rechts las ik een tijd geleden.
Oeh! Krijg je daar geld voor?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het idee op zich is niet direct verkeerd, er moet immers wat gedaan worden tegen die hoge geboortecijfers. Alleen het probleem is dat als die stormfronters hun zaad doneren de infantilisering van de samenleving een nieuwe dimensie krijgt. Roep dan blonde mensen op die minimaal HBO hebben gedaan om zaad te doneren, daar zijn er genoeg van.![]()
Ik denk dat je voor het laatste dan ook je mokkabruine voorhuidje eraf moet laten halenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! Krijg je daar geld voor?![]()
.
Ach, de hele wereld is over een jaar of 100 gewoon mokkababy, geen gezeik meer over rassen, Hollandsche boerenjongens hoeven zich niet meer in te smeren met factor 100 op vakantie, pikzwarte negers hoeven niet meer op tv omdat een lolbroek heeft bedacht dat het tof is als je ze op schaatsen zet... Lekker makkelijk.
Ow en nog een voordeel! Marokkaanse pappa's vinden het dan opeens wel prima als je met hun dochter neukt. Is dat probleem ook opgelost. Hunnie onze meiskes en wij die van hunnie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |