gister night at the museum gezien in de bios, uitermate grappige filmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
Aangezien niemand de 167 opende, doe ik dat wel.
Vanavond Cursed gezien en stukje 'Night at the museum'. Allebei zijn 't zeker leuke/spannende films
Tsja, dat die SC hard ging was al in het begin al duidelijk..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gister night at the museum gezien in de bios, uitermate grappige film
ow en van bagger kunnen ze wel hier:
Pubertjes ès séé 1600. Een record om van te dromezzzZZzzznzZ
1600 delen
Zover ik weet zit 't nu verpakt in Winternals Administration Pack:quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is ERD Commander online te downloaden?
Alle links die ik vind zijn inmiddels dood.
Mja, die laatste versie is dus niet meer te downloaden, en ik heb hier een server waarvan ze het admin wachtwoord kwijt zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zover ik weet zit 't nu verpakt in Winternals Administration Pack:
http://www.winternals.com/Products/AdministratorsPak/Default.aspx
Ntpassword niets ( http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/)?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, die laatste versie is dus niet meer te downloaden, en ik heb hier een server waarvan ze het admin wachtwoord kwijt zijn.
Ik dacht aan Locksmith, mja laat ik die morgen dan maar mee nemen.
Mja, rackmount server, zit in deze geen floppy. Alleen dvd-rom.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ntpassword niets ( http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/)?
Start je op via een diskette na de reboot, kan je zo gemakkelijk het wachtwoord verwijderen en/of aanpassen.
Je kan het ook op een cd brandenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, rackmount server, zit in deze geen floppy. Alleen dvd-rom.
Toch bedankt.
Gossie....quote:
Ergquote:
Gaat dat werken dan? Even checken.quote:
Dat gaat zeker werken, ik heb het ook wel eens gedaan omdat er geen FDD in de pc zatquote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gaat dat werken dan? Even checken.
Die staan hier ook ergens in een hoekje geloof.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Wat heeft die T2000 gedaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Me een dag lang beziggehouden om alleen maar mod_jk te compilen.. Bleken heel wat dependencies te missen en nadat dat allemaal opgelost lijkt te zijn ging ie weer miepen over ld.. en cpp (I hate a particular person who's name will not be mentioned - grrrrrr ).quote:
Ah, bedrijfs-serverruimte dus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef slakkie het volgende:
Tis geen colo..
Danku, ik zocht op totaal de verkeerde termenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Jump het volgende:
Ja, even zoeken hoor.
/edit: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vraag me af of je GPRS per minuut of per MB betaald..
Inderdaad.. Ik kan 24/7 online zijn met mijn mobiel, de data die ontvangen/verzonden wordt zie ik terug op mijn KPNrekening.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
Dat is wel zoals het oorspronkelijk bedoeld is. Maar helaas rekenen sommige providers alsnog per minuutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
4-5 uur opstaan vind ik relaxter dan er om een uur of 10 uit moeten hoor (je hebt namelijk de rest van de dag nog, als je parttimer bent. ben je fulltimer heb je een langere avond, ook oke)quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:47 schreef slakkie het volgende:
Ga allemaal lekker positief doen joh! 4 uur is niet bedoeld op op te staan, maar om te gaan slapen of al te slapen.. En idem met 5 uur en alles wat voor 10 uur s ochtends is trouwens.
Hoezo, als ik later opsta kan ik ook later naar bed, dus effectief hebben we evenveel uren dag. Maar jij bedoelt, dan kan je nog de stad in en/of dingen regelen enzo. Tis wel waar wat je zegt, maar nu ff niet, ok?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
4-5 uur opstaan vind ik relaxter dan er om een uur of 10 uit moeten hoor (je hebt namelijk de rest van de dag nog, als je parttimer bent. ben je fulltimer heb je een langere avond, ook oke)
Zijn er ook, niet veel maar ze zijn er wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:09 schreef Geqxon het volgende:
De maatschapij dwingt mij vroeg wakker te worden
Ik wil winkels die om 1 uur in de nacht nog open zijn
Joh, de snackbarquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn er ook, niet veel maar ze zijn er wel.
Er bestaan ook wel avondwinkels, maar deze zijn zeker 's nachts gesloten. Handigste is toch eerder boodschappen doen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
Die heb je zeker alleen in de zeer grote steden? Pfff, hier in de stad stond ooit een supermarkt automaat, maar die kostte iets van 5 euro voor een fles cola, om maar wat te noemen
Het is gewoon aanpassen. Enkel de m maak ik soms nog fouten op na een dagjequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Het is dat je een belg bent, anders....
Je wordt met de dag raadselachtiger. Wat stoppen jullie belgen wel niet in het drinkwaterquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is gewoon aanpassen. Enkel de m maak ik soms nog fouten op na een dagjeHet zal morgen pas zijn, nu terug azerty
Azerty is zelfs een computershop!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Azerty, dat is zeker net wat anders dan Qwerty "omdat het hip is"
quote:
Daar zit ik ook wel bij. Enkel heeft mijn broertje een pczaakje gestart, dus misschien kan ik het bij hem goedkoper krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop binnenkort weer heel wat geld te gaan verbrassen. Waarschijnlijk bij 4Launch, lekker goedkoop, en goeie service.
Met als doel dat ik dan eindelijk zonder gehannis gewoon films op de TV kan kijken, TV kan opnemen, dat moeders radio kan luisteren en foto's van pre 21ste eeuws vakanties kan bekijken.
Wat moeten studenten met de ultimate versiequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef mschol het volgende:slim.nl gaat waarschijnlijk alleen vista business krijgen..
ik had zo gehoopt op ultimate...
wtf moeten studenten of medewerkers met een business versie voor thuisgebruik ??????quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moeten studenten met de ultimate versie
ICT-Studenten maybe?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf moeten studenten of medewerkers met een business versie voor thuisgebruik ??????
dan had ik eerder home premium verwacht
Oooo, laat me het radenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN heeft cadeautje van stage gehad.
ik ben ICT studentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ICT-Studenten maybe?
Kan Home Premium uberhaupt wel in een domein-netwerk? Ik gok dat zoiets meespeelt.
Wel van HP, lekker nuttig voor thuis, een Quad NIC.quote:
Mwa, voor een kleine LAN-partyquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wel van HP, lekker nuttig voor thuis, een Quad NIC.
Ik weet eigenlijk niet of dat mogelijk is..quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, voor een kleine LAN-party
Of werkt zo'n kaart niet als router / switch?
Ik vind het echt heel jammer voor je dat er geen Ultimate studentenlicentie komt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ICT student
EN IK WIL ULTIMATE !!!
Ik zit nu op stage zaar ik met qwerty werk, maar toch eens qnder tobo zoeken hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wordt met de dag raadselachtiger. Wat stoppen jullie belgen wel niet in het drinkwater
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zit nu op stage zaar ik met qwerty werk, maar toch eens qnder tobo zoeken hoor
NIC, een netwerkkaart met vier poorten.quote:
De puntm komma en die zaken staan echt rotquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik enkel qwerty gewend ben, zal denk gek worden als 't anders wordt
azerty.. Das echt een drama om op te tikken - Die Fransen gebruiken het ook.. Daar moet je niet ff achter een laptop gaan zitten, want binnen twee tellen ben je de weg kwijt op het toetsenbord (ook de NL toetsenborden zijn drama trouwens, daar zit ook niks waar het hoort te zitten).quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is gewoon aanpassen. Enkel de m maak ik soms nog fouten op na een dagjeHet zal morgen pas zijn, nu terug azerty
En het is ubuntu, geen windows
Nog erger is als er een azerty voor jou ligt, maar ingesteld is op qwertyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef slakkie het volgende:
[..]
azerty.. Das echt een drama om op te tikken - Die Fransen gebruiken het ook.. Daar moet je niet ff achter een laptop gaan zitten, want binnen twee tellen ben je de weg kwijt op het toetsenbord (ook de NL toetsenborden zijn drama trouwens, daar zit ook niks waar het hoort te zitten).
Vooral leuk als je moet gaan zoeken naar de speciale tekens voor je wachtwoorden..
Aangezien ik nog niet volledig kan blindtypen, zal ik altijd wel de letters nodig hebben. Het gevoel is er, dus zou er geen problemen mee hebben om tijdelijk een ander (niet qwerty) toetsenbord te moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:47 schreef slakkie het volgende:
That I can handle. Ik heb op werk een NL toetsenbord ingesteld als US International (qwerty dus). Als ik weet dat alles gewoon op dezelfde plek ligt heb ik er geen problemen mee. Je hoeft nml. niet naar het toetsenbord te kijken om de juiste karakters te vinden..
Zodra de keybindings veranderen ben ik lost.
Ik heb een collega die zijn toetsenbord op dvorak heeft ingesteld; daar kan ik dus echt niet mee overwegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:47 schreef slakkie het volgende:
Zodra de keybindings veranderen ben ik lost.
kan jij er met overweg?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zijn toetsenbord op dvorak heeft ingesteld; daar kan ik dus echt niet mee overweg
Een variant op QWERTY, waar alle vaakgebruikte letters op de middelste rij van het toetsenbord zitten.quote:
Dat kan nog wel eens verstandig zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
o-oh mijn maxtor schijf begint wat te tikkeneven de zooi op een andere schijf zetten geloof ik
dit is hier de laatste maxtor schijf die dan tikkend het huis uit verdwijntquote:Op zondag 4 maart 2007 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens verstandig zijn
Al hebben ze vroeger ook wel eens bij mij getikt en was er niks aan de hand.
Die ports werken heerlijk hequote:Op zondag 4 maart 2007 10:33 schreef Lunar het volgende:
FreeBSD is best wel fun
Ports is mooi zeg, wel even wennen tov. Aptitude, maar ik heb het al door.
hihi die noemde jump ook alquote:Op zondag 4 maart 2007 12:07 schreef slakkie het volgende:
[..]
Die ports werken heerlijk he
Goedemorgen iedereen trouwens!
@bluecurl
Mooie "foutmelding". Doet me denken aan error #42, u bent ingelogd op het fokforum..
Tussen de vijftien minuten en de acht uur.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje: Hoe lang kan een laptop blijven draaien?? Natuurlijk wel via stroom.
Via accu jaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tussen de vijftien minuten en de acht uur.
zo langs als je wil?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Via accu jaik heb em gewoon aan de stroom staan
maar vroeg me af hoelang een laptop MAX aan mag staan zonder uit te gaan.
Net als een PC dusquote:
Ik moest lachen...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Net als een PC duskon zijn dat laptops een limiet had?
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:08 schreef Geqxon het volgende:
Alleen Acers hebben dat, die zijn na drie dagen standaard kapot.
Die 3 dagen is een fabeltje. Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig halen ze met gemak de 5 dagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]serieus... heb gelukkig geen acer
wel onbekend merk (jewel) maargoed
ben er erg tevree mee!
Moet ookquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:08 schreef Geqxon het volgende:
Alleen Acers hebben dat, die zijn na drie dagen standaard kapot.
Ikke per kbquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb GPRS via AH mobiel, telfort/kpn netwerk, maar overal internet staat dat het niet mogelijk is om GPRS te gebruiken als je AH mobiel hebt.
Ik vraag me af of je GPRS per minuut of per MB betaald..
Een echt nerd heeft twee rechterhandenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef Sjowhan het volgende:
En weet dus wat de oorzaak is van de rook.. Een lekke koppakking.
Zit nu te twijfelen of ik wel of niet de reparatie zal doen...
Ik ben helaas geen autonerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echt nerd heeft twee rechterhanden
't Klinkt makkelijk, maar denk dat 't in werkelijkheid niet zo isquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, schroefje los, plug je daar log, boutje los, even kracht zetten, floep
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig nog maar even bij XP blijf
AGP neem ik aan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:40 schreef DutchErrorist het volgende:
okay, zal dan wel hyper-threading zijn (ik vind het nog steeds raar het is volgens mij een budget pc van een jaar geleden... maja..
Owja wat voor grafische kaart bevelen jullie aan (onder de 200 euro)
En hoe kan ik nu zien wat voor soort werkgeheugen erin zit?
dat is toch net zo onhandig als twee linkerhandenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echt nerd heeft twee rechterhanden
Ik heb in september 2003 een Pentium 4 2.8Ghz met HT gekocht, zo gek is het nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:40 schreef DutchErrorist het volgende:
okay, zal dan wel hyper-threading zijn (ik vind het nog steeds raar het is volgens mij een budget pc van een jaar geleden... maja..
Owja wat voor grafische kaart bevelen jullie aan (onder de 200 euro)
En hoe kan ik nu zien wat voor soort werkgeheugen erin zit?
Dat wordt dan weer onhandig voor mij als links-handigequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is toch net zo onhandig als twee linkerhanden
Bedoel je iets alsquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:52 schreef sanni het volgende:
Mischien dat er hier wat behulpzame pipo's rondhangen.Weet 1 van jullie hoe je het plaatje
van een filmpje op het forum krijgt? Ik zie het bij sommige post zodat je alleen maar erop hoef te
klikken om het af te spelen. Dus graag de code zoals met deeplinken = [url=......]...[/] om het de
volgende keer ook te kunnen gebruiken. Dank alvast.
wall or proxy, make surequote:Server not found
Firefox can't find the server at www.ibm.com.
* Check the address for typing errors such as
ww.example.com instead of
www.example.com
* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
* If your computer or network is protected by a fire
De IBM sites hebben de afgelopen twee dagen wat problemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:13 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, hulp van IBM vragen.
http://www.ibm.com/scripts/contact/contact/us/en
Formulier invullen, ram op submit en dan krijg je de melding.
[..]
wall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
Wie moet wie nou helpen?
Hoop het, want dan kan het zijn dat ik ook niet hoef te mailen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De IBM sites hebben de afgelopen twee dagen wat problemen.
Zullen ze vast wel weer oplossen.
JAAAA... vrrrrrrrrrriend.!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef devzero het volgende:
Bedoel je iets als
[ url=http://youtube/pad/filmpje.avi][ img] http://host/fimpje.jpg [/img] [/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |