gister night at the museum gezien in de bios, uitermate grappige filmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
Aangezien niemand de 167 opende, doe ik dat wel.
Vanavond Cursed gezien en stukje 'Night at the museum'. Allebei zijn 't zeker leuke/spannende films
Tsja, dat die SC hard ging was al in het begin al duidelijk..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gister night at the museum gezien in de bios, uitermate grappige film
ow en van bagger kunnen ze wel hier:
Pubertjes ès séé 1600. Een record om van te dromezzzZZzzznzZ
1600 delen
Zover ik weet zit 't nu verpakt in Winternals Administration Pack:quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is ERD Commander online te downloaden?
Alle links die ik vind zijn inmiddels dood.
Mja, die laatste versie is dus niet meer te downloaden, en ik heb hier een server waarvan ze het admin wachtwoord kwijt zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zover ik weet zit 't nu verpakt in Winternals Administration Pack:
http://www.winternals.com/Products/AdministratorsPak/Default.aspx
Ntpassword niets ( http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/)?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, die laatste versie is dus niet meer te downloaden, en ik heb hier een server waarvan ze het admin wachtwoord kwijt zijn.
Ik dacht aan Locksmith, mja laat ik die morgen dan maar mee nemen.
Mja, rackmount server, zit in deze geen floppy. Alleen dvd-rom.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ntpassword niets ( http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/)?
Start je op via een diskette na de reboot, kan je zo gemakkelijk het wachtwoord verwijderen en/of aanpassen.
Je kan het ook op een cd brandenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, rackmount server, zit in deze geen floppy. Alleen dvd-rom.
Toch bedankt.
Gossie....quote:
Ergquote:
Gaat dat werken dan? Even checken.quote:
Dat gaat zeker werken, ik heb het ook wel eens gedaan omdat er geen FDD in de pc zatquote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gaat dat werken dan? Even checken.
Die staan hier ook ergens in een hoekje geloof.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Wat heeft die T2000 gedaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Me een dag lang beziggehouden om alleen maar mod_jk te compilen.. Bleken heel wat dependencies te missen en nadat dat allemaal opgelost lijkt te zijn ging ie weer miepen over ld.. en cpp (I hate a particular person who's name will not be mentioned - grrrrrr ).quote:
Ah, bedrijfs-serverruimte dus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef slakkie het volgende:
Tis geen colo..
Danku, ik zocht op totaal de verkeerde termenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Jump het volgende:
Ja, even zoeken hoor.
/edit: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vraag me af of je GPRS per minuut of per MB betaald..
Inderdaad.. Ik kan 24/7 online zijn met mijn mobiel, de data die ontvangen/verzonden wordt zie ik terug op mijn KPNrekening.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
Dat is wel zoals het oorspronkelijk bedoeld is. Maar helaas rekenen sommige providers alsnog per minuutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |