Wat heeft die T2000 gedaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Me een dag lang beziggehouden om alleen maar mod_jk te compilen.. Bleken heel wat dependencies te missen en nadat dat allemaal opgelost lijkt te zijn ging ie weer miepen over ld.. en cpp (I hate a particular person who's name will not be mentioned - grrrrrr ).quote:
Ah, bedrijfs-serverruimte dus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef slakkie het volgende:
Tis geen colo..
Danku, ik zocht op totaal de verkeerde termenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Jump het volgende:
Ja, even zoeken hoor.
/edit: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vraag me af of je GPRS per minuut of per MB betaald..
Inderdaad.. Ik kan 24/7 online zijn met mijn mobiel, de data die ontvangen/verzonden wordt zie ik terug op mijn KPNrekening.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
Dat is wel zoals het oorspronkelijk bedoeld is. Maar helaas rekenen sommige providers alsnog per minuutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
4-5 uur opstaan vind ik relaxter dan er om een uur of 10 uit moeten hoor (je hebt namelijk de rest van de dag nog, als je parttimer bent. ben je fulltimer heb je een langere avond, ook oke)quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:47 schreef slakkie het volgende:
Ga allemaal lekker positief doen joh! 4 uur is niet bedoeld op op te staan, maar om te gaan slapen of al te slapen.. En idem met 5 uur en alles wat voor 10 uur s ochtends is trouwens.
Hoezo, als ik later opsta kan ik ook later naar bed, dus effectief hebben we evenveel uren dag. Maar jij bedoelt, dan kan je nog de stad in en/of dingen regelen enzo. Tis wel waar wat je zegt, maar nu ff niet, ok?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
4-5 uur opstaan vind ik relaxter dan er om een uur of 10 uit moeten hoor (je hebt namelijk de rest van de dag nog, als je parttimer bent. ben je fulltimer heb je een langere avond, ook oke)
Zijn er ook, niet veel maar ze zijn er wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:09 schreef Geqxon het volgende:
De maatschapij dwingt mij vroeg wakker te worden
Ik wil winkels die om 1 uur in de nacht nog open zijn
Joh, de snackbarquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn er ook, niet veel maar ze zijn er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |