Gaat dat werken dan? Even checken.quote:
Dat gaat zeker werken, ik heb het ook wel eens gedaan omdat er geen FDD in de pc zatquote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gaat dat werken dan? Even checken.
Die staan hier ook ergens in een hoekje geloof.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Wat heeft die T2000 gedaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef slakkie het volgende:
* slakkie gaat straks de serverruimte in en een T2000 aan gort slaan.
Me een dag lang beziggehouden om alleen maar mod_jk te compilen.. Bleken heel wat dependencies te missen en nadat dat allemaal opgelost lijkt te zijn ging ie weer miepen over ld.. en cpp (I hate a particular person who's name will not be mentioned - grrrrrr ).quote:
Ah, bedrijfs-serverruimte dus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef slakkie het volgende:
Tis geen colo..
Danku, ik zocht op totaal de verkeerde termenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef Jump het volgende:
Ja, even zoeken hoor.
/edit: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vraag me af of je GPRS per minuut of per MB betaald..
Inderdaad.. Ik kan 24/7 online zijn met mijn mobiel, de data die ontvangen/verzonden wordt zie ik terug op mijn KPNrekening.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
Dat is wel zoals het oorspronkelijk bedoeld is. Maar helaas rekenen sommige providers alsnog per minuutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij GPRS ben je toch altijd "online" en betaal je alleen voor de verzonden/ontvangen data?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |