Ik ben helaas geen autonerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echt nerd heeft twee rechterhanden
't Klinkt makkelijk, maar denk dat 't in werkelijkheid niet zo isquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, schroefje los, plug je daar log, boutje los, even kracht zetten, floep
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig nog maar even bij XP blijf
AGP neem ik aan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:40 schreef DutchErrorist het volgende:
okay, zal dan wel hyper-threading zijn (ik vind het nog steeds raar het is volgens mij een budget pc van een jaar geleden... maja..
Owja wat voor grafische kaart bevelen jullie aan (onder de 200 euro)
En hoe kan ik nu zien wat voor soort werkgeheugen erin zit?
dat is toch net zo onhandig als twee linkerhandenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echt nerd heeft twee rechterhanden
Ik heb in september 2003 een Pentium 4 2.8Ghz met HT gekocht, zo gek is het nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:40 schreef DutchErrorist het volgende:
okay, zal dan wel hyper-threading zijn (ik vind het nog steeds raar het is volgens mij een budget pc van een jaar geleden... maja..
Owja wat voor grafische kaart bevelen jullie aan (onder de 200 euro)
En hoe kan ik nu zien wat voor soort werkgeheugen erin zit?
Dat wordt dan weer onhandig voor mij als links-handigequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is toch net zo onhandig als twee linkerhanden
Bedoel je iets alsquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:52 schreef sanni het volgende:
Mischien dat er hier wat behulpzame pipo's rondhangen.Weet 1 van jullie hoe je het plaatje
van een filmpje op het forum krijgt? Ik zie het bij sommige post zodat je alleen maar erop hoef te
klikken om het af te spelen. Dus graag de code zoals met deeplinken = [url=......]...[/] om het de
volgende keer ook te kunnen gebruiken. Dank alvast.
wall or proxy, make surequote:Server not found
Firefox can't find the server at www.ibm.com.
* Check the address for typing errors such as
ww.example.com instead of
www.example.com
* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
* If your computer or network is protected by a fire
De IBM sites hebben de afgelopen twee dagen wat problemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:13 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, hulp van IBM vragen.
http://www.ibm.com/scripts/contact/contact/us/en
Formulier invullen, ram op submit en dan krijg je de melding.
[..]
wall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
Wie moet wie nou helpen?
Hoop het, want dan kan het zijn dat ik ook niet hoef te mailen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De IBM sites hebben de afgelopen twee dagen wat problemen.
Zullen ze vast wel weer oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |