Cheers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Proost
Supersnel weer!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Proost
Ze is 19 hoezo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Hoe oud schatten jullie Amanda?
Brain is gewoon jaloers maar weet volgensmij ook wel dat er geen sprake is van liefde tussen hun. Het is gewoon makkelijk om op zo'n manier aan je behoeftes te komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren noemde ze Brian nog haar vriendje én Brian is stikjaloers. Als het dan "alleen maar" een seksrelatie is dan mag ze ook vast wel leuk met Huub flirten toch? Brian![]()
43quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Jaartjes of 25.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Binnenkant van het hoofd ongeveer 8 jaar................van de buitenkant zo'n 30 jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef U96 het volgende:
Hij weet het mooi te sturen naar het bezitterige van Brian
Heel uitgekookt...........daar komt ruzie van. (hoop ik)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef U96 het volgende:
Hij weet het mooi te sturen naar het bezitterige van Brian
Hier thuis hebben we namelijk net geraden met mensen die haar voor het eerst zien, was groot verschil van 20 tot 30 zelfs, maar toen ze haar hoorde praten was het 17quote:
Verstand en uiterlijk liggen hier mijlenver uit elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we namelijk net geraden met mensen die haar voor het eerst zien, was groot verschil van 20 tot 30 zelfs, maar toen ze haar hoorde praten was het 17
Brian weet sowieso niet echt wat liefde is volgens mij. Hij vindt vrouwen na één wip zijn bezit en dat is alles behalve makkelijk voor hem. Hij komt aan zijn behoeftes maar eigent haar per direct toe. Ik vind hem dan ook niet gewoon jaloers, ik vind het ziekelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is gewoon jaloers maar weet volgensmij ook wel dat er geen sprake is van liefde tussen hun. Het is gewoon makkelijk om op zo'n manier aan je behoeftes te komen.
Gezicht: 28quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Ikke begrijpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
En de rat is alleen maar lief voor haar als ze geen aandacht geeft aan een ander. Als ze een beetje vrolijk met Huub wordt flipt hij, snap je.
6quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gezicht: 28
Lichaam: 25
Verstandelijke ontwikkeling: 13
sexuele ontwikkeling: 78
Heb je wel de streams aan staan?quote:
De mails zijn al verstuurd, geen zorgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik net even wat terug gelezen en ook op de site van tien.
Gaat het die achterlijke stinkdoos nog lukken ook om die toureg ergens af
te troggelen???? Weet iemand bij welke dealer ze bijna succes heeft??
Dan kunnen er even wat mailtjes die kant op..!
Ja nu wel er komt iemand aanrijdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je wel de streams aan staan?
En Huub lult gewoon door.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is terug.
'Vreemdgaan is vreemdgaan'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Amanda over respect.
Haha wippen met een ander terwijl je vriend zit te kijken.
Wat gaat ze weer lekker tegen huub in.
tegen brian heeft ze het lef niet.
Een pak van mijn hart, jullie zijn geweldig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De mails zijn al verstuurd, geen zorgen
Ik zou na 10 sec. weglopen. Ik zou met te goed voelen om het überhaupt proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Het moet wel fijn zijn jezelf te horen praten tegen Amanda, je kan je verheven voelen. Zeker als je er wat moeilijke woorden doorheen gooit.
Pffff zou geen eens de moeite nog nemen met dat mens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Het moet wel fijn zijn jezelf te horen praten tegen Amanda, je kan je verheven voelen. Zeker als je er wat moeilijke woorden doorheen gooit.
Hij heeft dezelfde uitstraling als Richard Kuklinskiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
BBBBBRRRRR je dochter zal er maar mee thuiskomen![]()
Scary shit!quote:
Dumbest and Dumberestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Siegologische ananalyze over het voorgaande gesprek, luister en huiver.
![]()
Mij te moeilijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Siegologische ananalyze over het voorgaande gesprek, luister en huiver.
![]()
Waar haal je die ideeën vandaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Yepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit niet wat te hoog gegrepen voor die 2 ?
maar het mooie is dat ze elkaar altijd ergens gaan vinden. Dat is op het moment waarop iedereen hier vertwijfeld om zich heenkijkt en denkt, 'What the fuck' dan zijn zij het eens met elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dumbest and Dumberest.
En maar nergens over langs elkaar heen blaten.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik compenseer mijn IQ van 93 ook regelmatig met moeilijke woorden.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Brian heeft een lijst met gevoelens, heel uitgebreid.
Hij gebruikt die lijst om gevoelens duidelijk te maken.
hij heeft ook een hbo boek uit zn kop geleerd en heeft ook een diploma.. wat is die jongen toch slim hehquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Brian heeft een lijst met gevoelens, heel uitgebreid.
Hij gebruikt die lijst om gevoelens duidelijk te maken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik compenseer mijn IQ van 93 ook regelmatig met moeilijke woorden.
Niet op mute!!! Dit is leuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik kan er geen touw aan vast knopen met die 2.... En ik wil het ook eigenlijk niet.
FF mute..
Heb in vertwijfeling het geluid uitgezetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
maar het mooie is dat ze elkaar altijd ergens gaan vinden. Dat is op het moment waarop iedereen hier vertwijfeld om zich heenkijkt en denkt, 'What the fuck' dan zijn zij het eens met elkaar.
Zo ziet iedereen er dan uit:![]()
Dat is wel duidelijkquote:
Maar door hun onnozelheid hebben ze dat niet door!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef Scrupules het volgende:
ze proberen elkaar te overtreffen in onnozelheid![]()
Ik kan het niet opbrengen ik krijg kriebels in m,n buik van die gozer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet op mute!!! Dit is leuk.
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Amanda gebruikt heel erg vaak de zin: Dan heb ik zoiets van...
Laatst vertelde ik aan mijn eega dat vrouwen die de zinnen beginnen met die term altijd zeikwijven zijn. Dat zijn echt de grootste zeikerds.
Dan heb ik zoiets van...
moet dat nou, terwijl ik net....blabla
en dan voel ik me...
Ja en dan heb ik zoiets van..
blabla
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
De lul ziet alweer spoken, Als hij zijn kop dicht houdt doet ze het vanavond weer met hem.
Ach, wat klets ik, als hij doorlult doet ze het ook.
Dat weten ze allemaal. En er waren een paar personen echt niet blij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Huub al aan Sylvia verteld dat hij de cp van Bart heeft gevonden ?
Syl weet het nog niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weten ze allemaal. En er waren een paar personen echt niet blij.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Die NL blijft volhouden dat hij een blauwe plek had van Huub.
Is hij vast nu aan het doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps.. Maar ik denk niet dat ze het erg vindt.
Nieuwsbrief van de gouden kooi.quote:
Tsonge jonge wat een zielig mannetje om je zelfs achteraf nog zo belachelijk te makenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Zei Patricia gisteren ook tegen Natasia.
Och germ. Laten we een minuut stil zijn, een minuut niet posten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
hij is helemaal de weg kwijt, die arme knul...
[afbeelding]
Dat zal hij wel van zijn 'sieg' hebben geleerd in de TBS kliniek waar hij heeft gezeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft een uitgebreide lijst van gevoelens, zodat hij kan uiten wat hij voelt.
Hij gaat door met de bekende methode: ik zag ---- ik voelde me daarbij -----
Etcetera.
Rebus :quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
hij is helemaal de weg kwijt, die arme knul...
[afbeelding]
Het blijft een kneus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Bron: De Gouden Kooi nieuwsbrief
Het interview:
Nathanael is 'back'
knip
Hou eens op jij, ik krijg een hartverzakking.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
muzikant: ..oh, jij bent gitarist
Brian: .. ja
OH! ... dan ben ik raketgeleerde want ik heb een rotje afgestoken met oud en nieuw
Hieruit blijkt weer duidelijk wat een mooie, beschaafde, bescheiden man NT was,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Het interview:
Nathanael is 'back'
"Daar zit je dan twee weken na dato: het huis uit gekickt. Ik was erg blij niet te veel publiciteit om me heen gehad te hebben en de kans te kunnen nemen om te ‘landen op aarde’. Heel bizar: vrijheid. Ik zag mijn zoontje meteen na aankomst in Amsterdam, echt geweldig.
Hij begon me al te missen, goede timing dus. Nee, de reden waarom ik weg ben gesanctioneerd is niet chique, net zo min als meerdere (verbale-) acties richting Huub. Spel = spel maar soms met een hele scherpe rand. Iedereen heeft echter ook mijn incasseringsvermogen kunnen bepalen.
Eens ga je te ver en dan: hatzee! Wat mij natuurlijk verbaasde was de terugkeer van ‘meneer’, terwijl ik een pijnlijke blauwe plek op mijn (rechter-) been had. Hoe is het mogelijk dat de trap die ik incasseerde, niet terug te zien is op beeld…. BEATS ME. Ik heb er veel over kunnen lezen maar niemand heeft gevoeld wat ik voel: een trap tegen mijn scheen en niet tegen een stoel.
Nu, Hier: Eric is een welkome nieuwkomer. Alleen zou hij meer ‘nicht’ kunnen zijn als die is. Dat zou pas mooi zijn! Bart is gelukkig enigszins losgekomen en ‘terug’, maar laat zich wel snel uit het veld slaan. Dit gaat om liefde en niet ‘het grote boze TALPA’. Tja, en Tas en Brian? Wees geen Remi’s, meng je in het gepeupel.. Sylvia wacht op de ‘toneel haak’ (duuhh) en Huub mist mij . Dat is duidelijk, ik hem ook hoor. ‘Dat biertje’ hebben we niet in de Zebra genuttigd. Ik had (iets-) beter gezelschap: Patricia ( de kapster van Natasia red.), liefde in zijn puurste vorm.
Over de aankomende stemronde heb ik hetzelfde gevoel: kansloos. Er zal dus iets structureels moeten veranderen. Zal ik terugkeren? Weet je wat … wacht maar af ik heb nog wel een verassing in petto: TALPA en .NL zouden TALPA en .NL niet zijn als...Let maar goed op. Hint: mijn kleur ontleen ik vaak aan een keten die ****** heet
Silver op vol had dit gepost.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
OH! ... dan ben ik raketgeleerde want ik heb een rotje afgestoken met oud en nieuw
hahahaha prachtig deze opmerkingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
damn, zijn we nog niet van hem afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
-knip-
wacht maar af ik heb nog wel een verassing in petto: TALPA en .NL zouden TALPA en .NL niet zijn als...Let maar goed op. Hint: mijn kleur ontleen ik vaak aan een keten die ****** heet
Maar welk keten bedoeld hij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hieruit blijkt weer duidelijk wat een mooie, beschaafde, bescheiden man NT was,![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
volgens Brian is XYP op 1 gekomen door DGK
ik denk eerder door de reclame op Jetix elk kwartier
Was hij er maar even ingebleven in het bijzijn van Eric. Dan had hij ergens anders een blauwe plek op kunnen lopen in plaats van op zijn knie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hieruit blijkt weer duidelijk wat een mooie, beschaafde, bescheiden man NT was,![]()
slechte verliezer, dat vindt ik nog steeds.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Over de aankomende stemronde heb ik hetzelfde gevoel: kansloos. Er zal dus iets structureels moeten veranderen. Zal ik terugkeren? Weet je wat … wacht maar af ik heb nog wel een verassing in petto: TALPA en .NL zouden TALPA en .NL niet zijn als...Let maar goed op. Hint: mijn kleur ontleen ik vaak aan een keten die ****** heet
Wel ontzettend aardig van je Carlaa, ze waren er echt blij mee hoor!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
zucht, ik had dat boek beter op een andere dag kunnen versturen, dan had ik het zelf ook nog voorbij zien komen.
Welke kleur hoort dan bij dat keten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
slechte verliezer, dat vindt ik nog steeds.
NL zal echt niet terug kunnen komen, hij heeft 100% de regels overtreden, daar is geen twijfel over. Als hij zegt een verassing van "Talpa en .NL" te hebben, en gebruikt het woord kleur? En vandaag en gister ook gefluister hier op fok over zwarte dame?
Hint: Patricia......nou die heeft laten zien niet echt anti-nataars te zijn.![]()
Ze vonden het hardstikke leuk en vanmiddag zat Huubie in de gameroom te lezen. Leuke aktie van je.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
zucht, ik had dat boek beter op een andere dag kunnen versturen, dan had ik het zelf ook nog voorbij zien komen.
Krijgen we dat ook weer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanavond weer Gaby op bezoek ? of was het een grapje van Huub ?
Hoor ik hier iemand NL missen...?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was hij er maar even ingebleven in het bijzijn van Eric. Dan had hij ergens anders een blauwe plek op kunnen lopen in plaats van op zijn knie.
![]()
Welk boek ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
Het is goed opgemerkt door je mede FOKkers Carlaa. Een hoop veren in je ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
oeps .. niet doen! ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou eens op jij, ik krijg een hartverzakking.
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
Kom op zeg je bent er anders ook gelijk bijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik weet niet hoor ... even volgende liedje afwachten eer ik mijn snijdende kritiek met jullie deel .....
![]()
Vooruit dan maar ... ik vind het niks .... soort van kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kom op zeg je bent er anders ook gelijk bij![]()
Ik had gister het boek "schaken voor dummies" opgestuurd naar Sylvia en Huub met een begeidend briefje waarin stond dat met Bart ook de nodige schaak kennis uit het huis is verdwenen. Dat de titel niet bedoeld was als het kinderwooordenboek voor ABN, maar dat het een heel handig boek was om de basis kennis van het schaken te leren. IIk heb geschreven dat ik zo'n "zielige FOK streamer" was, en k heb de brief ondertekend met mijn naam, en FOK username.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welk boek ?
En wanneer kreeg wie hem?
Later heeft Huub hem ook nog eens doorgelezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:30 schreef Ning het volgende:
Heee Sil heeft haar schaakboek
Ik zal straks eens even voor je kijken, ik heb de beelden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik had gister het boek "schaken voor dummies" opgestuurd naar Sylvia en Huub met een begeidend briefje waarin stond dat met Bart ook de nodige schaak kennis uit het huis is verdwenen. Dat de titel niet bedoeld was als het kinderwooordenboek voor ABN, maar dat het een heel handig boek was om de basis kennis van het schaken te leren. IIk heb geschreven dat ik zo'n "zielige FOK streamer" was, en k heb de brief ondertekend met mijn naam, en FOK username.
Het boek is vandaag ontvangen terwijl ik helaas niet thuis was. De eerste forum berichten waar het boek in voorkomt was:
[..]
Later heeft Huub hem ook nog eens doorgelezen.
Nou kom op, wat vindt je ervan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik weet niet hoor ... even volgende liedje afwachten eer ik mijn snijdende kritiek met jullie deel .....
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal straks eens even voor je kijken, ik heb de beelden.
Huub las er net ook in zeker ???
Zit ik te typen en heb jij je snijdende commentaar al gegeven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vooruit dan maar ... ik vind het niks .... soort van kut eigenlijk.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat deze teksten in nuchtere toestand geschreven zijn.
Ik vind de piano en de mondharmonica wel okay.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef Cungy het volgende:
mute voor de band, sorry
Alles beter dan Natasia!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:28 schreef Sense het volgende:
jezus wat een zeikstem.
die piano is wel mooi.
softie nicht he, i.p.v. relnichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Eric huilt. Hij moet een zakdoek hebben om zijn snottebellen aan af te vegen.
Ik meende op fok eens gelezen te hebben dat NL bi was...dus waarom hem een pleziertje gunnen? Terug het huis in? No fucking way... never nooit niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat snap je niet?
Let je wel op dat je niet uitscheurt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik ga eens even een verse ananas te lijf ...
DGK ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Leg een ketting om mijn ziel, en gooi de sleutel weg.
En ik vraag, verklaar me.
Sluit me op en bewaar me.
Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Nog liever trok ik hem zo aan zijn nek tot buiten de poort. Zijn we het met mekaar eens?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik meende op fok eens gelezen te hebben dat NL bi was...dus waarom hem een pleziertje gunnen? Terug het huis in? No fucking way... never nooit niet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
Ik had wel haperende streams verwacht ... met zo een band....
Geweldig, dank je bij voorbaat!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal straks eens even voor je kijken, ik heb de beelden.
Huub las er net ook in zeker ???
Beetje "veldmuis en kamper", ook van die gezochte, niet lopende teksten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Leg een ketting om mijn ziel, en gooi de sleutel weg.
En ik vraag, verklaar me.
Sluit me op en bewaar me.
sylvia en huub .... begin van de middagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welk boek ?
En wanneer kreeg wie hem?
Nee he, heeft hij vandaag ijn derde accoord al geleerd dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Oh God nee, Brian pakt zijn gitaar. Zo kneuzerig.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef rooie3 het volgende:
Die dorpsgek pakt meteen zijn gitaar.
wat ben je dan zielig zeg.
Twee hartverzakkingen op een avond wordt me fataal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef pullup het volgende:
Heel goed Brian gaat die prutsers even laten horen hoe het echt moet![]()
![]()
jammerhoutquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hellup, Brian pakt zijn jammerhout ook
Absoluut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:40 schreef Carlaa het volgende:
Muziek klinkt errug lekker....
hmmmm..mss eventjes..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
Zou bart al op fok geweest zijn?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Ik heb alles op mute, maar het ziet er wel grappig uit..
ik heb het vermoeden dat je het boek nog vaak zal zien ... huub vind het een goed boekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
Hebben ze gisteren met alle rokers besloten ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeso zie ik Huub en Sylvia roken in de woonkamer![]()
![]()
"Ikkuh ikkuh meedoen...ikkuh heb ook een gitaar"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Kaleddis het volgende:
Hete is gewoon te triest voor woorden hoe Brian daar met z'n jammerhout in de aanslag zit. NEE, je mag niet meespelen![]()
Echt waar ! Helemaal gemist, maar goeie actiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren met alle rokers besloten ....
WAT NOU?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef obezzi het volgende:
wat n copycat die brian
quote:
Amoebe: "Wat is een copycat ?"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT NOU?
WAT NOU?
GAAN WE ZIEKEN?
COPYCAT IS ER WEL EEN VAN ONS, HOOR JE ME?
HOOR JE ME?
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet lullig doen, maar nee, Natasia blijft een lelijke koe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Nu wil ik niet lullig doen maar Natas ziet er weer goed uit.
Nu nog ?quote:
Het lullige is dat je er na maandag ook nog niet vanaf bent. Ik was vorige week jarig, ik was vorige maand jarig....blablablabla.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme waarom moet ik nou elk uur dag in dag uit op die streams horen dat die draak maandag jarig is.
![]()
Yep, en ze is ook enorm aardig, zorgzaam en lief.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Zijn jullie effe gek geworden hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, en ze is ook enorm aardig, zorgzaam en lief.
Alleen jammer dat het zo'n ENORM KUTWIJF is.
Dat dan weer wel.
Ja, het is gewoon zo'n aansteller.quote:
Yes, en vergeet niet dat ze ook een hele goede moeder is!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, en ze is ook enorm aardig, zorgzaam en lief.
Alleen jammer dat het zo'n ENORM KUTWIJF is.
Dat dan weer wel.
Ja sinds een paar dagen is ze idd heel charmant. Ik denk dat haar make up en haar haar goed zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Ik meld me bij deze ook even af voor maandag! Zo,n egotrip kan ik van het monster niet aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme waarom moet ik nou elk uur dag in dag uit op die streams horen dat die draak maandag jarig is.
![]()
Ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja sinds een paar dagen is ze idd heel charmant. Ik denk dat haar make up en haar haar goed zitten.
Dat is de bacardi talking.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Lauzie het volgende:
Wat lult Huub nou weer ineens over goede kanten van Natasia
Ga je me spijt aanlullen voor de excuses voor die vloek?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Lauzie het volgende:
he ... wat leuk om Neentje weer eens te zien. Dank je wel PietjePuk !!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
IK MIS NEENTJE!
-edit: en het huidige nummer 'als ze er niet is' is wel helemaal toepasselijk....
Welk plan ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hmm..
Hupert heeft hem al aardig hangen, zo te horen.
Denk dat Brainless straks zijn snode plan ten uitvoer gaat brengen.
Huub en Natasia kunnen het buiten de 'tv momenten' op het ogenblik redelijk goed met elkaar vinden. Natasia moet ook vaak lachen om Huub. Ze haten elkaar niet ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Lauzie het volgende:
Ik word hier blij van .. dank je wel HiDiHo !!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geniet elke post weer van mijn avatar Sarah-Louise.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
he ... wat leuk om Neentje weer eens te zien. Dank je wel PietjePuk !!
Vanavond rond 18:30-18:45 toen hij de verstopte fles wodka ging ophalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer heeft Huub de cp's van Bart gevonden? Dan kan ik dat even nalezen...
Dat ie Huub zou gaan uitlokken tot fysiek geweld als ie weer mocht drinken.quote:
Staat een artikel op de TIEN site, alleen lijkt er iets mis met de tekstquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer heeft Huub de cp's van Bart gevonden? Dan kan ik dat even nalezen...
Bedoel je plectrum ? Dat is een klein plaatje om de snaren van een gitaar te bespelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |