Cheers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Proost
Supersnel weer!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Proost
Ze is 19 hoezo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Hoe oud schatten jullie Amanda?
Brain is gewoon jaloers maar weet volgensmij ook wel dat er geen sprake is van liefde tussen hun. Het is gewoon makkelijk om op zo'n manier aan je behoeftes te komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren noemde ze Brian nog haar vriendje én Brian is stikjaloers. Als het dan "alleen maar" een seksrelatie is dan mag ze ook vast wel leuk met Huub flirten toch? Brian![]()
43quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Jaartjes of 25.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Binnenkant van het hoofd ongeveer 8 jaar................van de buitenkant zo'n 30 jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef U96 het volgende:
Hij weet het mooi te sturen naar het bezitterige van Brian
Heel uitgekookt...........daar komt ruzie van. (hoop ik)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef U96 het volgende:
Hij weet het mooi te sturen naar het bezitterige van Brian
Hier thuis hebben we namelijk net geraden met mensen die haar voor het eerst zien, was groot verschil van 20 tot 30 zelfs, maar toen ze haar hoorde praten was het 17quote:
Verstand en uiterlijk liggen hier mijlenver uit elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we namelijk net geraden met mensen die haar voor het eerst zien, was groot verschil van 20 tot 30 zelfs, maar toen ze haar hoorde praten was het 17
Brian weet sowieso niet echt wat liefde is volgens mij. Hij vindt vrouwen na één wip zijn bezit en dat is alles behalve makkelijk voor hem. Hij komt aan zijn behoeftes maar eigent haar per direct toe. Ik vind hem dan ook niet gewoon jaloers, ik vind het ziekelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is gewoon jaloers maar weet volgensmij ook wel dat er geen sprake is van liefde tussen hun. Het is gewoon makkelijk om op zo'n manier aan je behoeftes te komen.
Gezicht: 28quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Ikke begrijpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
En de rat is alleen maar lief voor haar als ze geen aandacht geeft aan een ander. Als ze een beetje vrolijk met Huub wordt flipt hij, snap je.
6quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gezicht: 28
Lichaam: 25
Verstandelijke ontwikkeling: 13
sexuele ontwikkeling: 78
Heb je wel de streams aan staan?quote:
De mails zijn al verstuurd, geen zorgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik net even wat terug gelezen en ook op de site van tien.
Gaat het die achterlijke stinkdoos nog lukken ook om die toureg ergens af
te troggelen???? Weet iemand bij welke dealer ze bijna succes heeft??
Dan kunnen er even wat mailtjes die kant op..!
Ja nu wel er komt iemand aanrijdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je wel de streams aan staan?
En Huub lult gewoon door.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is terug.
'Vreemdgaan is vreemdgaan'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Amanda over respect.
Haha wippen met een ander terwijl je vriend zit te kijken.
Wat gaat ze weer lekker tegen huub in.
tegen brian heeft ze het lef niet.
Een pak van mijn hart, jullie zijn geweldig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De mails zijn al verstuurd, geen zorgen
Ik zou na 10 sec. weglopen. Ik zou met te goed voelen om het überhaupt proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Het moet wel fijn zijn jezelf te horen praten tegen Amanda, je kan je verheven voelen. Zeker als je er wat moeilijke woorden doorheen gooit.
Pffff zou geen eens de moeite nog nemen met dat mens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Het moet wel fijn zijn jezelf te horen praten tegen Amanda, je kan je verheven voelen. Zeker als je er wat moeilijke woorden doorheen gooit.
Hij heeft dezelfde uitstraling als Richard Kuklinskiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
BBBBBRRRRR je dochter zal er maar mee thuiskomen![]()
Scary shit!quote:
Dumbest and Dumberestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Siegologische ananalyze over het voorgaande gesprek, luister en huiver.
![]()
Mij te moeilijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Siegologische ananalyze over het voorgaande gesprek, luister en huiver.
![]()
Waar haal je die ideeën vandaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Yepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit niet wat te hoog gegrepen voor die 2 ?
maar het mooie is dat ze elkaar altijd ergens gaan vinden. Dat is op het moment waarop iedereen hier vertwijfeld om zich heenkijkt en denkt, 'What the fuck' dan zijn zij het eens met elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dumbest and Dumberest.
En maar nergens over langs elkaar heen blaten.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik compenseer mijn IQ van 93 ook regelmatig met moeilijke woorden.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Brian heeft een lijst met gevoelens, heel uitgebreid.
Hij gebruikt die lijst om gevoelens duidelijk te maken.
hij heeft ook een hbo boek uit zn kop geleerd en heeft ook een diploma.. wat is die jongen toch slim hehquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Brian heeft een lijst met gevoelens, heel uitgebreid.
Hij gebruikt die lijst om gevoelens duidelijk te maken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik compenseer mijn IQ van 93 ook regelmatig met moeilijke woorden.
Niet op mute!!! Dit is leuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik kan er geen touw aan vast knopen met die 2.... En ik wil het ook eigenlijk niet.
FF mute..
Heb in vertwijfeling het geluid uitgezetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
maar het mooie is dat ze elkaar altijd ergens gaan vinden. Dat is op het moment waarop iedereen hier vertwijfeld om zich heenkijkt en denkt, 'What the fuck' dan zijn zij het eens met elkaar.
Zo ziet iedereen er dan uit:![]()
Dat is wel duidelijkquote:
Maar door hun onnozelheid hebben ze dat niet door!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef Scrupules het volgende:
ze proberen elkaar te overtreffen in onnozelheid![]()
Ik kan het niet opbrengen ik krijg kriebels in m,n buik van die gozer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet op mute!!! Dit is leuk.
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Amanda gebruikt heel erg vaak de zin: Dan heb ik zoiets van...
Laatst vertelde ik aan mijn eega dat vrouwen die de zinnen beginnen met die term altijd zeikwijven zijn. Dat zijn echt de grootste zeikerds.
Dan heb ik zoiets van...
moet dat nou, terwijl ik net....blabla
en dan voel ik me...
Ja en dan heb ik zoiets van..
blabla
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
De lul ziet alweer spoken, Als hij zijn kop dicht houdt doet ze het vanavond weer met hem.
Ach, wat klets ik, als hij doorlult doet ze het ook.
Dat weten ze allemaal. En er waren een paar personen echt niet blij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Huub al aan Sylvia verteld dat hij de cp van Bart heeft gevonden ?
Syl weet het nog niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weten ze allemaal. En er waren een paar personen echt niet blij.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Die NL blijft volhouden dat hij een blauwe plek had van Huub.
Is hij vast nu aan het doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps.. Maar ik denk niet dat ze het erg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |