DGK ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Leg een ketting om mijn ziel, en gooi de sleutel weg.
En ik vraag, verklaar me.
Sluit me op en bewaar me.
Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Nog liever trok ik hem zo aan zijn nek tot buiten de poort. Zijn we het met mekaar eens?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik meende op fok eens gelezen te hebben dat NL bi was...dus waarom hem een pleziertje gunnen? Terug het huis in? No fucking way... never nooit niet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
Ik had wel haperende streams verwacht ... met zo een band....
Geweldig, dank je bij voorbaat!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal straks eens even voor je kijken, ik heb de beelden.
Huub las er net ook in zeker ???
Beetje "veldmuis en kamper", ook van die gezochte, niet lopende teksten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Leg een ketting om mijn ziel, en gooi de sleutel weg.
En ik vraag, verklaar me.
Sluit me op en bewaar me.
sylvia en huub .... begin van de middagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welk boek ?
En wanneer kreeg wie hem?
Nee he, heeft hij vandaag ijn derde accoord al geleerd dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Oh God nee, Brian pakt zijn gitaar. Zo kneuzerig.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef rooie3 het volgende:
Die dorpsgek pakt meteen zijn gitaar.
wat ben je dan zielig zeg.
Twee hartverzakkingen op een avond wordt me fataal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef pullup het volgende:
Heel goed Brian gaat die prutsers even laten horen hoe het echt moet![]()
![]()
jammerhoutquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hellup, Brian pakt zijn jammerhout ook
Absoluut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:40 schreef Carlaa het volgende:
Muziek klinkt errug lekker....
hmmmm..mss eventjes..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
Zou bart al op fok geweest zijn?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Ik heb alles op mute, maar het ziet er wel grappig uit..
ik heb het vermoeden dat je het boek nog vaak zal zien ... huub vind het een goed boekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
zucht, ik had dat boek beter op een andere dag kunnen versturen, dan had ik het zelf ook nog voorbij zien komen.
Hebben ze gisteren met alle rokers besloten ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeso zie ik Huub en Sylvia roken in de woonkamer![]()
![]()
"Ikkuh ikkuh meedoen...ikkuh heb ook een gitaar"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Kaleddis het volgende:
Hete is gewoon te triest voor woorden hoe Brian daar met z'n jammerhout in de aanslag zit. NEE, je mag niet meespelen![]()
Echt waar ! Helemaal gemist, maar goeie actiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren met alle rokers besloten ....
WAT NOU?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef obezzi het volgende:
wat n copycat die brian
Amoebe: "Wat is een copycat ?"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT NOU?
WAT NOU?
GAAN WE ZIEKEN?
COPYCAT IS ER WEL EEN VAN ONS, HOOR JE ME?
HOOR JE ME?
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet lullig doen, maar nee, Natasia blijft een lelijke koe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Nu wil ik niet lullig doen maar Natas ziet er weer goed uit.
Nu nog ?quote:
Het lullige is dat je er na maandag ook nog niet vanaf bent. Ik was vorige week jarig, ik was vorige maand jarig....blablablabla.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme waarom moet ik nou elk uur dag in dag uit op die streams horen dat die draak maandag jarig is.
![]()
Yep, en ze is ook enorm aardig, zorgzaam en lief.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Zijn jullie effe gek geworden hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, en ze is ook enorm aardig, zorgzaam en lief.
Alleen jammer dat het zo'n ENORM KUTWIJF is.
Dat dan weer wel.
Ja, het is gewoon zo'n aansteller.quote:
Yes, en vergeet niet dat ze ook een hele goede moeder is!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, en ze is ook enorm aardig, zorgzaam en lief.
Alleen jammer dat het zo'n ENORM KUTWIJF is.
Dat dan weer wel.
Ja sinds een paar dagen is ze idd heel charmant. Ik denk dat haar make up en haar haar goed zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Ik meld me bij deze ook even af voor maandag! Zo,n egotrip kan ik van het monster niet aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme waarom moet ik nou elk uur dag in dag uit op die streams horen dat die draak maandag jarig is.
![]()
Ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja sinds een paar dagen is ze idd heel charmant. Ik denk dat haar make up en haar haar goed zitten.
Dat is de bacardi talking.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Lauzie het volgende:
Wat lult Huub nou weer ineens over goede kanten van Natasia
Ga je me spijt aanlullen voor de excuses voor die vloek?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Lauzie het volgende:
he ... wat leuk om Neentje weer eens te zien. Dank je wel PietjePuk !!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
IK MIS NEENTJE!
-edit: en het huidige nummer 'als ze er niet is' is wel helemaal toepasselijk....
Welk plan ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hmm..
Hupert heeft hem al aardig hangen, zo te horen.
Denk dat Brainless straks zijn snode plan ten uitvoer gaat brengen.
Huub en Natasia kunnen het buiten de 'tv momenten' op het ogenblik redelijk goed met elkaar vinden. Natasia moet ook vaak lachen om Huub. Ze haten elkaar niet ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Lauzie het volgende:
Ik word hier blij van .. dank je wel HiDiHo !!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geniet elke post weer van mijn avatar Sarah-Louise.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
he ... wat leuk om Neentje weer eens te zien. Dank je wel PietjePuk !!
Vanavond rond 18:30-18:45 toen hij de verstopte fles wodka ging ophalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer heeft Huub de cp's van Bart gevonden? Dan kan ik dat even nalezen...
Dat ie Huub zou gaan uitlokken tot fysiek geweld als ie weer mocht drinken.quote:
Staat een artikel op de TIEN site, alleen lijkt er iets mis met de tekstquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer heeft Huub de cp's van Bart gevonden? Dan kan ik dat even nalezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |