quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef rooie3 het volgende:
Die dorpsgek pakt meteen zijn gitaar.
wat ben je dan zielig zeg.
Twee hartverzakkingen op een avond wordt me fataal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef pullup het volgende:
Heel goed Brian gaat die prutsers even laten horen hoe het echt moet![]()
![]()
jammerhoutquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hellup, Brian pakt zijn jammerhout ook
Absoluut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:40 schreef Carlaa het volgende:
Muziek klinkt errug lekker....
hmmmm..mss eventjes..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
Zou bart al op fok geweest zijn?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Ik heb alles op mute, maar het ziet er wel grappig uit..
ik heb het vermoeden dat je het boek nog vaak zal zien ... huub vind het een goed boekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
zucht, ik had dat boek beter op een andere dag kunnen versturen, dan had ik het zelf ook nog voorbij zien komen.
Hebben ze gisteren met alle rokers besloten ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeso zie ik Huub en Sylvia roken in de woonkamer![]()
![]()
"Ikkuh ikkuh meedoen...ikkuh heb ook een gitaar"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Kaleddis het volgende:
Hete is gewoon te triest voor woorden hoe Brian daar met z'n jammerhout in de aanslag zit. NEE, je mag niet meespelen![]()
Echt waar ! Helemaal gemist, maar goeie actiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren met alle rokers besloten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |