Vooruit dan maar ... ik vind het niks .... soort van kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kom op zeg je bent er anders ook gelijk bij![]()
Ik had gister het boek "schaken voor dummies" opgestuurd naar Sylvia en Huub met een begeidend briefje waarin stond dat met Bart ook de nodige schaak kennis uit het huis is verdwenen. Dat de titel niet bedoeld was als het kinderwooordenboek voor ABN, maar dat het een heel handig boek was om de basis kennis van het schaken te leren. IIk heb geschreven dat ik zo'n "zielige FOK streamer" was, en k heb de brief ondertekend met mijn naam, en FOK username.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welk boek ?
En wanneer kreeg wie hem?
Later heeft Huub hem ook nog eens doorgelezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:30 schreef Ning het volgende:
Heee Sil heeft haar schaakboek
Ik zal straks eens even voor je kijken, ik heb de beelden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik had gister het boek "schaken voor dummies" opgestuurd naar Sylvia en Huub met een begeidend briefje waarin stond dat met Bart ook de nodige schaak kennis uit het huis is verdwenen. Dat de titel niet bedoeld was als het kinderwooordenboek voor ABN, maar dat het een heel handig boek was om de basis kennis van het schaken te leren. IIk heb geschreven dat ik zo'n "zielige FOK streamer" was, en k heb de brief ondertekend met mijn naam, en FOK username.
Het boek is vandaag ontvangen terwijl ik helaas niet thuis was. De eerste forum berichten waar het boek in voorkomt was:
[..]
Later heeft Huub hem ook nog eens doorgelezen.
Nou kom op, wat vindt je ervan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik weet niet hoor ... even volgende liedje afwachten eer ik mijn snijdende kritiek met jullie deel .....
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal straks eens even voor je kijken, ik heb de beelden.
Huub las er net ook in zeker ???
Zit ik te typen en heb jij je snijdende commentaar al gegeven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vooruit dan maar ... ik vind het niks .... soort van kut eigenlijk.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat deze teksten in nuchtere toestand geschreven zijn.
Ik vind de piano en de mondharmonica wel okay.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef Cungy het volgende:
mute voor de band, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |