Een drukfout is iemand die zich onttrekt aan de immer olijke groentaken. Jij bent eerstejaars en je werkt bij een drukkerij, vandaar de woordspeling.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef Monidique het volgende:
Ik snap het niet.
Wat is typisch? Ik krijg echt de rillingen bij het idee dat iemand z'n leven wijdt aan mijn posthistorie, als het iemand is die hier ook "normaal" rondloopt vind ik het minder eng. Nog steeds tamelijk eng, maar het opent weer de mogelijkheid van een verkeerd vallend grapje.quote:
Het mag duidelijk zijn dat jij weer bezig bent om mensen zwart te maken. Ik weet niet precies wat de aanleiding hier is geweest, kan daar weinig van terugzien, behalve dat jij benaderd wordt om info over sigme mee te delen. Vergeet nl. niet dat JIJ en je stali en je ollie aanleiding waren voor wat uiteindelijk zelfs tot voorbij fok leidde. JIJ was er medeverantwoordelijk voor dat Lucida's gegevens rondverspreid werden. JIJ was degene die iemand IRL stalkte. Wellicht zit JIJ er dus ook nu achter.... We weten nl. waartoe je in staat bent als je de mensen niet met argumenten kunt stilkrijgen. Ook op sigme heb je aantoonbaar de pik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit even die link te volgen, komt van sjunnie's forum hè. Ik zou me er niet door laten intimideren. Ik zou me verder ook niet meer inlaten met de individuen die daar posten, eerlijk gezegd. En dat is niet zo maar for arguement sake, maar je ziet wat er gebeurt.
Gooi je avatar gewoon weer op blauw.
Nee joh, Yvonne zorgt wel dat de persoon zich verantwoordt. Dat deze persoon ook ome theo is weet ik wel zeker, maar volgens mij kan je weinig met die info. Verder zou ik niet weten wat ik ermee zou kunnen, dus laat maar hangen. Maar bedanktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
sigme, ik wil graag wat gegevens voor je natrekken als daar behoefte aan is, zodat we kunnen nagaan of die ome theo ook achter de aktie op fok zit. Ik weet zeker dat speedfreak hier niet achter zit, voor de rest heeft sjun absoluut geen inzage in gegevens, mocht hij al verdachte zijn, hetgeen mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Ja, goed. Ik begrijp je wel maar het blijft een feit dat die persoon zich nogal vastbijt in alles wat jij op Fok! post. Voor mij zou het de situatie niet minder eng maken want het zou net zo goed iemand kunnen zijn die met zijn oorspronkelijke naam altijd aardig tegen je doet en je intussen op een misselijkmakende manier probeert weg te krijgen. Nu ja, ik heb dan bepaald geen hoge dunk van alles wat POL rondsjouwt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is typisch? Ik krijg echt de rillingen bij het idee dat iemand z'n leven wijdt aan mijn posthistorie, als het iemand is die hier ook "normaal" rondloopt vind ik het minder eng. Nog steeds tamelijk eng, maar het opent weer de mogelijkheid van een verkeerd vallend grapje.
Tja, blijft internet, gegevens kunnen overal vandaan komen. Ik zou me er niet druk over maken. Van mij krijg je de garantie dat ook aan de overkant geen irl-gegevens gepost gaan worden. Staat speedfreak ook achter.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, Yvonne zorgt wel dat de persoon zich verantwoordt. Dat deze persoon ook ome theo is weet ik wel zeker, maar volgens mij kan je weinig met die info. Verder zou ik niet weten wat ik ermee zou kunnen, dus laat maar hangen. Maar bedankt.
Voor dit soort smaad en laster was ik dus al bang.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat jij weer bezig bent om mensen zwart te maken. Ik weet niet precies wat de aanleiding hier is geweest, kan daar weinig van terugzien, behalve dat jij benaderd wordt om info over sigme mee te delen. Vergeet nl. niet dat JIJ en je stali en je ollie aanleiding waren voor wat uiteindelijk zelfs tot voorbij fok leidde. JIJ was er medeverantwoordelijk voor dat Lucida's gegevens rondverspreid werden. JIJ was degene die iemand IRL stalkte. Wellicht zit JIJ er dus ook nu achter.... We weten nl. waartoe je in staat bent als je de mensen niet met argumenten kunt stilkrijgen. Ook op sigme heb je aantoonbaar de pik.
sigme, ik wil graag wat gegevens voor je natrekken als daar behoefte aan is, zodat we kunnen nagaan of die ome theo ook achter de aktie op fok zit. Ik weet zeker dat speedfreak hier niet achter zit, voor de rest heeft sjun absoluut geen inzage in gegevens, mocht hij al verdachte zijn, hetgeen mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Nogmaals CS3 (de verzamelnaam voor je klonenparade), het is zeer verdacht dat jij met je stali hier als een stel aasgieren aanwezig bent en dat juist op dat moment sigme blijkbaar gestalkt wordt.... Vriendje ollie wederom?![]()
En het mag duidelijk zijn wat meneertje daarvoor allemaal gedaan heeft. Sjun van een bruine geur voorzien, lucida's persoonlijke gegevens (laten) posten/gepost. Bovenal niet te beroerd om continu zaken op te rakelen, incl. je eigen persoontje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:30 schreef Stali het volgende:voor Ryan heel vervelend is om dagelijks voor pedofiel te worden uitgemaakt en dat in honderden posts met zijn foto erbij. En dat waren/zijn ook gewoon Pollers hoor.
Nee, nou, het was het opzoeken van mijn werkadres wat me echt deed schrikken; eerder kreeg ik er alleen maar rechtopstaande nekharen van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, goed. Ik begrijp je wel maar het blijft een feit dat die persoon zich nogal vastbijt in alles wat jij op Fok! post. Voor mij zou het de situatie niet minder eng maken want het zou net zo goed iemand kunnen zijn die met zijn oorspronkelijke naam altijd aardig tegen je doet en je intussen op een misselijkmakende manier probeert weg te krijgen. Nu ja, ik heb dan bepaald geen hoge dunk van alles wat POL rondsjouwt.
Voor de rest is het geen drama, zijn maar 8 postjes op Fok! en 8 op Fokvoorbij. Ik heb ze vanmiddag gelezen en eigenlijk wil die persoon blijkbaar zeggen dat je geen baan hebt en dat hij jou niet geloofwaardig vindt, op een manier die ver beneden peil is maar gelukkig geen reden voor echte i.r.l. zorgen.
Natuurlijk kan ik me dat voorstellen, daar had ik dit niet voor nodig. Ik sta niet voor niets niet herkenbaar op foto'squote:Sigme, ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is en dan kun jij je nu natuurlijk ook wel voorstellen dat het voor Ryan heel vervelend is om dagelijks voor pedofiel te worden uitgemaakt en dat in honderden posts met zijn foto erbij. En dat waren/zijn ook gewoon Pollers hoor.
Huilebalk, het wordt tijd dat jij en je compaantje voorgoed weggezuiverd wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En het mag duidelijk zijn wat meneertje daarvoor allemaal gedaan heeft. Sjun van een bruine geur voorzien, lucida's persoonlijke gegevens (laten) posten/gepost. Bovenal niet te beroerd om continu zaken op te rakelen, incl. je eigen persoontje.
Jullie zijn totaal onbetrouwbaar met je manipulatieve handelswijzen op fok.
Kijk, de ware aard komt snel naar boven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huilebalk, het wordt tijd dat jij en je compaantje voorgoed weggezuiverd wordt.
Fields of Rock '05. En dit jaar denk ik ook. Fields of Rock is dit jaar twee dagen, met camping.quote:
Nou ja, ik geloof/hoop/denk dat Slayer ook nog komt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, weer wat nieuwe officiele bevestigingen, alleen Devildriver was nog niet bekend, maar de dagindeling is wel nieuw:
Zaterdag 16 juni
- DRAGONFORCE »
- HEAVEN & HELL »
- ILL NINO »
- IRON MAIDEN »
- MACHINE HEAD »
- MOTÖRHEAD »
Zondag 17 juni
- BLACK LABEL SOCIETY »
- DELAIN »
- DEVILDRIVER »
- DREAM THEATER »
- KORN »
- LIFE OF AGONY »
- OZZY OSBOURNE »
- TYPE O NEGATIVE »
Dit schijnt iets minder dan de helft te zijn van wat er uiteindelijk komt.
Kan me dit heel goed voorstellen, daar zou ik een poosje geleden ook helemaal naar van geworden zijn. Maar je moet je nooit weglaten intimideren hoor. Zou toch te gek zijn als je "Sigme" in de prullenbak zou gooien om zo'n debiel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, nou, het was het opzoeken van mijn werkadres wat me echt deed schrikken; eerder kreeg ik er alleen maar rechtopstaande nekharen van.
Heb het wel als bedreigend ervaren. Inmiddels is het gevoel bij mij omgedraaid en zou die lui met plezier IRL willen ontmoeten hoor. Kom maar op. Alleen durven de internethelden dat niet.quote:Natuurlijk kan ik me dat voorstellen, daar had ik dit niet voor nodig. Ik sta niet voor niets niet herkenbaar op foto's. Maar inderdaad; dat zijn ook gewoon POL'ers. Niet speciaal voorbijpollers. Dat waren eerst allemaal gewoon fokkers, en deels zijn ze dat nog, en weer.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Aoristus het volgende:
ik wil ook wel gestalkt worden, maar dan door een paar vrouwen ofzo
Flink hoor, zoals je sjun continu STALKT en uitdaagt? => http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=30604#30604quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef Stali het volgende:Inmiddels is het gevoel bij mij omgedraaid en zou die lui met plezier IRL willen ontmoeten hoor. Kom maar op. Alleen durven de internethelden dat niet..
Ik had het wat beter moeten specificeren geloof ikquote:
Een sci-fi dvd box kopen voldoet ook hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nauwelijks. Als je de theorie van de PXE bootloader i.c.m. een TFTP server kan opdreunen in je slaap ben je pas nerd.
Prachtig berends, Windows vietnam !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Das niet eens nodig, Vista is het Vietnam voor Microsoft. De namen lijken niet voor niets veel op elkaar.
In principe heb je gelijk....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:
Maar ik ben toch niet al te vreemd als ik zeg dat dit maar gewoon een simpel, fucking internetforum is? Dat het buitengewoon belachelijk is dat mensen zich zoveel aantrekken (en dan heb ik het niet over sigme)? Het is gewoon zielig, zowat. Overdreven hoe dan ook.
Met dat verschil dat CS3 het opzoekt en zelf de aanleiding is geweest in het vermeende Holocaust-ontken-topic, alwaar CS3 sjun van een erbarmelijke bruine geur voorzag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk....
Maar het stalken van Sigme en Ryan is respectievelijk creepy en creepy.
Yvonne bedankt voor je snelle optreden.
Als die user onder zijn normale nickname zat te stalken, dan was het niet zo bedreigend geweest en dan bijt Sigme gewoon terug en haalt ze haar schouders op.
Zeer geringe kans dat dat ooit bekend gemaakt wordt, zoals altijd met clones. (Ik weet het trouwens niet.)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie is de oorspronkelijke eigenaar dan in ban? Dat mis ik namelijk in MED..
Eerste letter kan toch wel. Doen ze bij verdachten ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zeer geringe kans dat dat ooit bekend gemaakt wordt, zoals altijd met clones. (Ik weet het trouwens niet.)
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Aoristus het volgende:
ik wil ook wel gestalkt worden, maar dan door een paar vrouwen ofzo
Ome T. ... zoiets?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Eerste letter kan toch wel. Doen ze bij verdachten ook.
Ik ben wel benieuwd overigens hoe sigme zo zeker kan weten dat ome theo ook absolutelyarrogant is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ome T. ... zoiets?
Hun manier van posten lijkt wel verdomde veel op elkaar. Zou dus niet onlogisch zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd overigens hoe sigme zo zeker kan weten dat ome theo ook absolutelyarrogant is.
Wat is er nu eigenlijk vandaag gebeurd, dat traceerbaar is op fok dan wel voorbijfok?
Nada. Hoe ze het weet, weet ik ook niet, maar verbazen zou het me niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd overigens hoe sigme zo zeker kan weten dat ome theo ook absolutelyarrogant is.
Wat is er nu eigenlijk vandaag gebeurd, dat traceerbaar is op fok dan wel voorbijfok?
Nou, leg ze eens naast elkaar. Ik vind ze ook erg veel op de schrijfstijl van cs3 lijken. Raar toch dat die opeens allemaal zo kort na elkaar in tijd in POL SC posten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hun manier van posten lijkt wel verdomde veel op elkaar. Zou dus niet onlogisch zijn.
Als de eigenaar van de kloon ook is verbannen is die kans natuurlijk minimaal. Dan maken andere types meer kans.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, leg ze eens naast elkaar. Ik vind ze ook erg veel op de schrijfstijl van cs3 lijken. Raar toch dat die opeens allemaal zo kort na elkaar in tijd in POL SC posten?
Koos Voos werd ooit boos op voorbijfok en is toen vertrokken. Lijkt mij iemand in de buurt van sigme die indruk wil maken. Dat die dan blijkbaar ook op voorbijfok registreerde heeft verder niets met anderen op voorbijfok te maken, maar meer met het stalken van sigme. Dus ook op fok.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg Koos Voos
Er lopen op voorbij fok nogal wat verwarde geesten rond. Een oorsprong daar zou dus ook zeker niet vreemd zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De suggesties van cs3 gaan verder en dat is nogal merkwaardig en onlogisch, tenzij...
...er dus opzet in het spel is.
Impliceer je hiermee dat het iemand van voorbijfok is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Koos Voos werd ooit boos op voorbijfok en is toen vertrokken.
Tja, het is voor mij ook maar raden. Yvonne zal straks wel met een opmerking komen in de trant van "Wie nu nog gaat zitten raden wie er achter zit, krijgt een ban" Tot die tijd wil ik wel even spelen met een paar namen.quote:Lijkt mij iemand in de buurt van sigme die indruk wil maken. Dat die dan blijkbaar ook op voorbijfok registreerde heeft verder niets met anderen op voorbijfok te maken, maar meer met het stalken van sigme. Dus ook op fok.
De suggesties van cs3 gaan verder en dat is nogal merkwaardig en onlogisch, tenzij...
...er dus opzet in het spel is.
Nee, met een ander ip-adres kun je nog steeds dezelfde persoon zijn en is de originele gebruiker in feite ook een kloon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als de eigenaar van de kloon ook is verbannen is die kans natuurlijk minimaal. Dan maken andere types meer kans.
Net zoals er op fok zelf een hoop verwarde geesten rondlopen. Geen bewijs dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er lopen op voorbij fok nogal wat verwarde geesten rond. Een oorsprong daar zou dus ook zeker niet vreemd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |