Ik werd in 2005 nog gevraagd of ik voor iemand even bier wilde bestellen, hij was nog geen 16 en had dus een polsbandje waarmee je geen bier kon kopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef -Flappy- het volgende:
Anders vraag ik wel even aan iemand die daar loopt of hij voor ouder wil spelen..
Ah k. Mooi.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik werd in 2005 nog gevraagd of ik voor iemand even bier wilde bestellen, hij was nog geen 16 en had dus een polsbandje waarmee je geen bier kon kopen.
Op Lowlands vorig jaar heb ik de zuurste blikken ooit gezien: een groep stoere pubertjes met niet zo stoere "ik-mag-geen-alcohol"-bandjes zag toen een stel kleine kindjes langskomen huppelen die wel gewoon normale bandjes hadden gekregenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik werd in 2005 nog gevraagd of ik voor iemand even bier wilde bestellen, hij was nog geen 16 en had dus een polsbandje waarmee je geen bier kon kopen.
Ja, zijn blik toen ik zei dat hij toch echt te jong was, die was best leuk.quote:
Mijn soulmatequote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef -Flappy- het volgende:
Btw Crossover, ik heb high met je op Last..![]()
Ik vraag er altijd een gratis biertje voor mezelf bijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zijn blik toen ik zei dat hij toch echt te jong was, die was best leuk.
Ach joh, dat zou ik er nog best voor over hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vraag er altijd een gratis biertje voor mezelf bij![]()
Ik had net een flinke besteling geplaatst. Er is ook een maximum aan wat ik kan meenemen zonder bier te morsen. En hij was niet zo slim, mij vragen voor hem bier te halen waar de gozer die hem geen bier wilde verkopen bij stond om mijn bestelling te behandelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vraag er altijd een gratis biertje voor mezelf bij![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zijn blik toen ik zei dat hij toch echt te jong was, die was best leuk.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
... Je kan er vergif op innemen dat bijvoorbeeld Slayer, Korn en Stone Sour ook komen....
Nu Slayer nogquote:Eerder maakten we al bekend dat Iron Maiden, Ozzy Osbourne, Motörhead, Life of Agony en Black Sabbath op Fields of Rock 2007 zullen optreden. Aan deze line-up is nu ook de metal band Korn toegevoegd.
Ik weet echt niet wat ik hier nog van moet verwachten. Ozzy is toch echt te oud en kreupel geworden als je het mij vraagt...quote:
Ozzy Osbourne nog niet neequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zijn er mensen die één van deze bands nog nooit gezien hebben?
Ik doel eigenlijk gewoon op een foutje op de officiële site waar Black Sabbath in plaats van Black Label Society staat. En Ozzy is geen mindere artiest dan dertig jaar geleden; zijn live prestaties zijn nog steeds even waardeloos.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik hier nog van moet verwachten. Ozzy is toch echt te oud en kreupel geworden als je het mij vraagt...
Dynamo had het geluk in een bloeiend en creatief metal-tijdperk plaats te vinden. Er waren veel getalenteerde jonge metalbands, in tegenstelling tot nu. De oudjes zijn nog steeds de norm.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Graspop is meer een opvolger van Dynamo, maar het is zeker geen Dynamo..
Maargoed tegenwoordig zijn er geen leuke nieuwe goede metalbands die op graspop, FoR of een ander metalgericht festival zich in de schijnwerpers kunnen spelen. Je hebt wel gelijk dat dynamo in het goede tijdperk plaats vond. Dus nu moet men het wel hebben van de oudjes omdat deze zich nog steeds onderscheiden van de rest..Het kan idd vervelend zijn omdat je deze bands al tig keer hebt gezien op festivals maar het is helaas niet anders. Er zijn geen waardige opvolgers. Althans dat vind ik..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Dynamo had het geluk in een bloeiend en creatief metal-tijdperk plaats te vinden. Er waren veel getalenteerde jonge metalbands, in tegenstelling tot nu. De oudjes zijn nog steeds de norm.
Dynamo kwam met nieuwe bands. Dit in tegenstelling tot Graspop en FoR.
nooit ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef knars het volgende:
(mits heer Mustaine enigszins bij stem is, ten minste)
Gelukkig heeft dat ook nooit uitgemaakt voor de beleving van Megadeth.quote:
Vorige keer in 013 waren ze zeer tof!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dat ook nooit uitgemaakt voor de beleving van Megadeth.
In de 013 stond zijn microfoon uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorige keer in 013 waren ze zeer tof!![]()
Ik heb ze alleen gezien in Arnhem. Mustaine die chagrijnig reageert op verzoekjes, Anarchy in the UK wat wordt ingezet met "I fucking hate this song". De stemming zat er goed inquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorige keer in 013 waren ze zeer tof!![]()
Mooi.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens Aardschok komen ook:
Slayer, Delain, Dragonforce, Dream Theater, Heaven and Hell, Hinder, Ill Nino, Machine Head, Mastodon, Pain Of Salvation, Suicidal Tendencies, Type O Negative en Velvet Revolver.
Dat klinkt wel ineens een stuk toffer.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens Aardschok komen ook:
Slayer, Delain, Dragonforce, Dream Theater, Heaven and Hell, Hinder, Ill Nino, Machine Head, Mastodon, Pain Of Salvation, Suicidal Tendencies, Type O Negative en Velvet Revolver.
Of ze gaan vechten met mastodon! De bands zijn geen vrienden van elkaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef hjs het volgende:
Hoop ik wel dat Dream Theater zaterdag komt en dan een maiden show doet
Chimaira waren live echt heel matig, maar goed, ik zag ze dan ook na Dark Tranquillity en dat heeft zoveel meer smaak dan een generic Metalcore band uit de VS.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nu nog even Enslaved, Darkane, Therion, Trivium, Chimaira. Dan ga ik ook maar heen.
Oeh, ik ga al een jachtgeweer aanvragen, want Ted Nugent afschieten is ook "the American way" of het is de "European dream",.. mij maakt het niet zo uit, de man alleen wel dood.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef hjs het volgende:
Ted Nugent las ik vandaag op Aardschok.nl
Ik zag hetzelfde optreden en vond Chimaira een prima optreden neerzetten. En op FoR 2005 was ik ook al erg tevreden. De nieuwe cd klinkt ook alles behalve slecht. Dus van mij mogen ze er weer bij zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Chimaira waren live echt heel matig, maar goed, ik zag ze dan ook na Dark Tranquillity en dat heeft zoveel meer smaak dan een generic Metalcore band uit de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |