abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:17:21 #1
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46597356
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, vooral David Irving.

[ Bericht 90% gewijzigd door Reya op 23-02-2007 16:23:21 ]
pi_46597377
TopicStreber, hij had em al klaar
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46597474
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef Reya het volgende:

[..]

En rotte tomaten.
stokslagen!
pi_46597655
Kan Aaah ons niet van een IP-adresje voorzien?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:28:07 #5
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46597732
If Hitler was alive today, he listened to The Cure, The Smiths, and Depeche Mode.
pi_46597743
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef Reya het volgende:
If Hitler was alive today, he listened to The Cure, The Smiths, and Depeche Mode.
Skrewdriver!
pi_46597756
"Hitler beschikte al in 1943 over de atoombom, maar hij kon het niet over z'n hart verkrijgen deze te gebruiken"
pi_46597804
Reya als je de volgende keer weer in de startblokken klaar staat op een topic te openen, doe het dan via control+c / control+v-methode ipv een afteredit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:31:12 #9
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46597845
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:30 schreef JohnDope het volgende:
Reya als je de volgende keer weer in de startblokken klaar staat, doe het dan vanaf control+c / control+v
Ik kon de OP niet zo snel terugvinden
pi_46597936
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:25 schreef Autodidact het volgende:
Kan Aaah ons niet van een IP-adresje voorzien?
daarvoor moet je bij Danny of Yvonne e.a. zijn vermoed ik.
pi_46597981
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef pberends het volgende:
charmant!
pi_46598074
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

daarvoor moet je bij Danny of Yvonne e.a. zijn vermoed ik.
Nou ja, als 'ie ook op dat andere forum zit als Ome Theo....
pi_46598154
quote:
Allemaal leuk en aardig, maar we willen veilig kunnen websurfen, een e-mailtje of documentje kunnen typen, maar al die andere nietfunctionele-design/show-features waar je weer een duurdere computer voor moet kopen, zitten de consumenten helemaal niet op te wachten.
pi_46598159
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nou ja, als 'ie ook op dat andere forum zit als Ome Theo....
oh, dat bedoel je, ok
pi_46598314
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar we willen kunnen websurfen, een emailtje of documentje kunnen typen, maar al die andere nietfunctionele-design/show-features waar je weer een duurdere computer voor moet kopen, zitten de consumenten helemaal niet op te wachten.
ik quote even een reactie van Tweakers:
quote:
Gepost door Fake - vrijdag 23 februari 2007 10:58 Score: 3 (Interessant)
Ik denk dat vooral vanwege het feit dat de systeemeisen voor Leopard zo laag zijn dat je het zelfs nog op een Apple machine van 5 jaar oud kunt draaien dat ze hier erg hoge ogen mee gaan gooien.
Apple lijkt véél efficienter te zijn, en OS wordt bij elke release verfijnert, terwijl Vista volgens mij vol met gaten en bugs zit. Jobs wrijft zich in z'n handjes volgens mij

(ben overigens zelf een tevreden xp-sp2 user)
pi_46598379
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik quote even een reactie van Tweakers:
[..]

Apple lijkt véél efficienter te zijn, en OS wordt bij elke release verfijnert, terwijl Vista volgens mij vol met gaten en bugs zit. Jobs wrijft zich in z'n handjes volgens mij

(ben overigens zelf een tevreden xp-sp2 user)
LOL dat doet me denken aan de maand van de MacOSX-lekken, iedere dag onthulden ze op een ludieke manier een nieuwe lek in dat OS

eerste link die ik zo snel kon vinden: http://projects.info-pull.com/moab/ http://www.security.nl/ar(...)Mac_OS_X_lekken.html
pi_46598471
Nieuwe pc-kasten zijn graflelijk.

Hardware.info: ¤ 1250 Systeem Test

.

quote:
Het schroefje in gevangenschap

De afwerking van Mitos is redelijk. In vergelijking met de andere leveranciers lijkt het allemaal wat rommeliger. Dat komt mede omdat de bekabeling uit de AOpen 400 Watt voeding met een creatief vlechtwerk is samengebonden. Hoewel het niet van het niveau is van sommige andere assembleurs in deze test zijn alle zaken toch nog goed bereikbaar gehouden en is de airflow vrij goed. Om deze nog verder te bevorderen heeft men een 12 centimeter casefan toegevoegd. Waarschijnlijk heeft men niet goed opgelet bij het inbouwen, want wij troffen er een schroefje aan, die daar achter het traliewerk in gevangen werd gehouden. Slordig!

Dat zou de indruk kunnen doen ontstaan dat Mitos niet op de details let, niets is minder waar. Alle boekjes, cd’s en dergelijke zijn samengevat in een handige map. Daarnaast was de computer helemaal naar de eigenzinnige wensen van Mitos ingeregeld. Zo was OpenOffice en AVG voorgeinstalleerd en was de standaard skin van Windows Vista teruggezet naar de klassieke weergave. Ook waren tal van voorkeurinstellingen aangepast. Handig als je er van houdt, maar als dat niet het geval is, kun je de bouwers vragen of ze jouw systeem niet deze uitgebreide behandeling kunnen geven.
.

En raar dat het een ¤ 1250 Systeem Test is, terwijl 2 systemen de 1000 euro nog niet eens halen. Lekker vergelijken zo .
pi_46598571
je kan toch ook gewoon zo'n minipc of laptop halen?
Die kasten heb ik altijd groot en lelijk gevonden. Netzoals dat ik al jaren geen floppiedrive meer in mijn pc heb.
pi_46598894
quote:
Das niet eens nodig, Vista is het Vietnam voor Microsoft. De namen lijken niet voor niets veel op elkaar.
pi_46598955
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef JohnDope het volgende:
je kan toch ook gewoon zo'n minipc of laptop halen?
Die kasten heb ik altijd groot en lelijk gevonden. Netzoals dat ik al jaren geen floppiedrive meer in mijn pc heb.
De grootte is het probleem niet, dan kun je dingen beter afwerken en dergelijke. Alleen het design is zó rommelig. En die stickers op de behuizing .
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:05:03 #23
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46599115
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:10:51 #24
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46599310
Heeft hier iemand al zijn no-claim van de verzekering teruggekregen?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')